SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
cool, hoe ver is het?quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:23 schreef Sjeen het volgende:
DV, dat schreeuwt om bewijs
Ik ben nu overigens serieus aan het overwegen om twee keer per week met de fiets naar werk te gaan
13 km limburgse heuvels enkele reisquote:
Picsquote:Op dinsdag 17 april 2012 13:19 schreef droomvrouwtje het volgende:
Go BE![]()
Ook eenvoor Lovelylady. Ongesteld en boodschappen doen is hier ook vaak geen goede combi
Zo ik ben naar de kapper geweest. Voor het eerst dat ik in de spiegel keek en dacht: je ziet er niet verkeerd uit meid.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:17 schreef Stormqueen het volgende:
net het ideale pauzerondje gelopen, 31 minuten, 3,3 kilometer. Die gaan we vaker doen!
*hijg*
quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:19 schreef Brighteyes het volgende:
En ik heb 3,7 'hard'gelopen in 26 minuten.![]()
![]()
sowieso hardlopenquote:Op dinsdag 17 april 2012 13:28 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, over dat hardlopen... het was niet 26 mins non-stop hardlopen bedenk ik me nu.
Het was als volgt:
1 min lopen
1 min 'hardlopen'
1 min lopen
2 min hardlopen
2 min lopen
4 min hardlopen
3 min lopen
4 min hardlopen
3 min lopen
5 min hardlopen
Dus dan is het al minder erg. Toch?![]()
ik vind het knap, ik was alreeds gestorvenquote:Op dinsdag 17 april 2012 13:28 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, over dat hardlopen... het was niet 26 mins non-stop hardlopen bedenk ik me nu.
Het was als volgt:
1 min lopen
1 min 'hardlopen'
1 min lopen
2 min hardlopen
2 min lopen
4 min hardlopen
3 min lopen
4 min hardlopen
3 min lopen
5 min hardlopen
Dus dan is het al minder erg. Toch?![]()
Geloof me... als ik het kan, met de opbouw van Evy (of iets soortgelijks) dan kan jij het ook.quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik vind het knap, ik was alreeds gestorven
*kuch'* rokerslongenquote:Op dinsdag 17 april 2012 13:36 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Geloof me... als ik het kan, met de opbouw van Evy (of iets soortgelijks) dan kan jij het ook.
Maar goed, met de afstanden die jij wandelt zit je natuurlijk ook niet stil.
Oh ja... vergeten.quote:
Ja I know. Ik reageerde alleen op het 'ik zou doodgegaan zijn' deel.quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:41 schreef motorbloempje het volgende:
Inderdaad, elke debiel kan leren hardlopen met een schema als dat van Evy! Zelfs ik!
Ik weet mijn eerste les nogdat waren stukjes van 1 minuut hardlopen en 2 minuten rust, en op 't einde geloof ik 2 minuten hardlopen
en DOOD dat ik was na les nummero uno
Ik liep niet hard. Dat deed ik niet, want dat KON ik niet. Maar ik moest wel, want ik wilde afvallen.
En toch heb ik de Zeven Heuvelenloop (15km) uitgelopen in 1.42.30 2,5 jaar geleden zonder te gaan wandelen.
Maar hardlopen moet je wel ' pakken '; ik vond het afgrijselijk en nu ontzettend leuk, maar net als met alles is het een kwestie van smaak. Je kunt het ook proberen en zelfs na doorzetten nog afgrijselijk vindenen iets proberen vol te houden dat je niet leuk vindt is ronduit kut. Dus het heeft niet heel veel zin om te gaan jehova'en over hardlopen en dat 'iedereen het moet doen'
ik zie 'm nietquote:Op dinsdag 17 april 2012 13:47 schreef droomvrouwtje het volgende:
[ afbeelding ]
Let niet op mijn duffe kop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |