abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 17 april 2012 @ 11:39:45 #1
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_110432470
De Slankreeks

Vorige topics: Topicreeks: Gezond Slank

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_110432602
_O- TT + plaatje!

En :* Mar!
Ja doei.
pi_110432643
Naamtopic! Woei!

*dansje doet*

Dat plaatje! :D :')
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_110432701
Bruine beer in het blauwe huis en Luna de maan O+

En jullie zijn lief :*
pi_110432752
Dat plaatje _O- O+
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_110432754
Essay uitgeprint! Ingeleverd digitaal, dus nu maar eens naar het secretariaat brengen. Spanning ende sensatie! :o :%
Ja doei.
pi_110432780
Oeh *tromgeroffel* spannend Mo!!
pi_110432793
Mar :*
Mo *O*

Pijnvrije dag @ zhe legs vandaag *O* zou het dan toch helpen :o
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  dinsdag 17 april 2012 @ 11:49:03 #9
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_110432838
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 11:43 schreef V1z0R het volgende:
Naamtopic! Woei!

*dansje doet*

Dat plaatje! :D :')
Dans jij ook zo? O+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_110432869
Wat een mooi stukje Mar

Volgens mij ben ik een beetje emotioneel want ik kreeg er natte ogen van :D
Worry is a misuse of imagination
  dinsdag 17 april 2012 @ 11:51:08 #11
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_110432934
Goeie TT wel :7
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_110432958
Ik heb honger :Y)
Be someone that makes you happy
pi_110432984
Ik heb bodybalance gedaan en de afwas van mijn roomies. Ennn ik ben nog steeds vrolijk. Woohoo!
pi_110432993
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 11:51 schreef Nallie het volgende:
Ik heb honger :Y)
Ik ook!
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_110433085
ik ook. heb al een half droog broodje weggekauwd. Over een half uurtje lunchen!
pi_110433145
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 11:49 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Dans jij ook zo? O+
:D nee, gelukkig niet :P
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_110433328
Mar, wat een mooi geschreven stukje inderdaad! O+
pi_110433403
Ik zit de hele tijd heen en weer te mailen met mn collega :')
Kan beter wat nuttigs gaan doen....
pi_110433443
I r confjoooezd! Dacht dat dat over was, Nall? :P
pi_110433452
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 12:02 schreef Nallie het volgende:
Ik zit de hele tijd heen en weer te mailen met mn collega :')
Kan beter wat nuttigs gaan doen....
Zo is mijn relatie met Martijn ooit begonnen..... O-)
pi_110433482
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 12:04 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Zo is mijn relatie met Martijn ooit begonnen..... O-)
Omdat Nallie hem zat te mailen :?
pi_110433524
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 12:04 schreef V1z0R het volgende:

[..]

:D O+
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_110433573
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 12:04 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Nallie 'de koppelkonining' *insert achternaam* O+

Stommerd, je wist best wat ik bedoelde :P
pi_110433574
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 12:03 schreef V1z0R het volgende:
I r confjoooezd! Dacht dat dat over was, Nall? :P
Ik moet steeds lachen om hoe jij mn username afkort :P
Nah het is nog steeds niks, wel leuk ;)
pi_110433670
Spannend Mo!

Ben net terug van de DA en we gaan mijn oudje maandag in laten slapen. Hij zei dat hij het er helemaal mee eens was dat het mooi geweest is, dus daar ben ik wel blij mee, dan hoef ik me niet schuldig te voelen over hem te vroeg in laten slapen. Blegh, ik heb hem al bijna 18 jaar....deze laatste week ga ik hem extra verwennen.

Ik moet nu ook op zoek naar een nieuwe kat. De andere die we hebben kan namelijk heel slecht alleen zijn, dan gaat ze plassen in huis en dingen kapotmaken (daarom heeft haar vorige eigenaar haar weggedaan)....ze hebben ook niet zo'n sterke band, dus ik denk dat ze niet erg veel tijd nodig heeft om de rouwen.

Kent iemand van jullie misschien iemand met een kitten of jonge kater die binnen een week of 2 op zoek is naar een nieuw huisje? (in Amsterdam en omstreken)
Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
pi_110433672
Over en weer mailen O+
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_110433699
Mn ouders hebben een relatie gekregen omdat ze elkaar berichtjes stuurden over de Telex O+
pi_110433754
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 12:08 schreef Novem het volgende:
Spannend Mo!

Ben net terug van de DA en we gaan mijn oudje maandag in laten slapen. Hij zei dat hij het er helemaal mee eens was dat het mooi geweest is, dus daar ben ik wel blij mee, dan hoef ik me niet schuldig te voelen over hem te vroeg in laten slapen. Blegh, ik heb hem al bijna 18 jaar....deze laatste week ga ik hem extra verwennen.

Ik moet nu ook op zoek naar een nieuwe kat. De andere die we hebben kan namelijk heel slecht alleen zijn, dan gaat ze plassen in huis en dingen kapotmaken (daarom heeft haar vorige eigenaar haar weggedaan)....ze hebben ook niet zo'n sterke band, dus ik denk dat ze niet erg veel tijd nodig heeft om de rouwen.

Kent iemand van jullie misschien iemand met een kitten of jonge kater die binnen een week of 2 op zoek is naar een nieuw huisje? (in Amsterdam en omstreken)
Wat naar Novem! Wel fijn dat je nog even een weekje van m kan genieten!
Heb je al op marktplaats gekeken?
pi_110433797
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 12:09 schreef Nallie het volgende:
Mn ouders hebben een relatie gekregen omdat ze elkaar berichtjes stuurden over de Telex O+
:o O+

Novem, misschien kan je in Flora & Fauna een berichtje plaatsen?
pi_110433810
Zal ik een talencursus in Spanje gaan doen. Moet toch nog 4 tentamens halen dus wel goede motivatie :7!
pi_110433846
Ja, ik heb al gekeken, maar op de een of andere manier vertrouw ik het niet ofzo :')
Slaat natuurlijk nergens op, je moet toch ergens je kittens aanbieden, maar toch :P

Ik ga nog wel even kijken :)
pi_110433876
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 12:12 schreef Novem het volgende:
Ja, ik heb al gekeken, maar op de een of andere manier vertrouw ik het niet ofzo :')
Slaat natuurlijk nergens op, je moet toch ergens je kittens aanbieden, maar toch :P

Ik ga nog wel even kijken :)
Of briefjes bij de dierenarts, of AH!
  Vis een optie? dinsdag 17 april 2012 @ 12:13:28 #33
70532 loveli
N
pi_110433880
:*
crap in = crap out
pi_110433925
Sorry Cococakes! :@ Ben in een flauwe bui vandaag, denk dat het de honger is. :9

:* Novem! In F&F al gekeken?
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 12:06 schreef Nallie het volgende:

[..]

Ik moet steeds lachen om hoe jij mn username afkort :P
Nah het is nog steeds niks, wel leuk ;)
Ah ;)
pi_110433964
Ik koop nooit meer jelly beans :')
pi_110434003
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 12:15 schreef Perruche het volgende:
uhuh, daar geloof ik nou niks van he :6
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_110434118
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 12:15 schreef Perruche het volgende:
Sugar! Heb je een dip?
pi_110434148
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 12:19 schreef Nallie het volgende:

[..]

Sugar! Heb je een dip?
Nee, ik heb mijn zakje leeggemunched. Over een kwartier lunchen en dan neem ik iets heel gezonds :').
pi_110434195
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 12:20 schreef Perruche het volgende:

[..]

Nee, ik heb mijn zakje leeggemunched. Over een kwartier lunchen en dan neem ik iets heel gezonds :').
Dan komt die dip nog wel ;)
pi_110434454
Ik heb even in F&F gekeken, kon zo snel geen kittens vinden, maar ik heb een topic geopend, dus misschien komt er wel wat uit :)
pi_110434552
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 12:08 schreef Novem het volgende:
Spannend Mo!

Ach wat sneu. Het is voor het beestje beter, maar dat maakt het niet minder verdrietig :*.

Ik weet wel iemand die een heel sociale kater van 7 jaar in de aanbieding heeft. Niet bepaald A'dam en omstreken trouwens (Lelystad). Dus eigenlijk voldoet het aan geen of weinig van jouw criteria :P.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_110434667
Je kan het altijd proberen :P Lelystad gaat nog wel denk ik, niet al te lang rijden, ben alleen afhankelijk van een taxi (geen rijbewijs) dus dat gaat nogal wat kosten :P

7 is inderdaad te oud, de laatste 2 jaar heb ik volgens mij 3000 euro uitgegeven aan dierenartsbezoeken :') en ik ben expert in alle ouderdomskwalen die een kat maar kan hebben, dus ik wil graag een jonge kat die nog lang niet dood gaat :P
pi_110434826
Verbaas me altijd als mensen geen rijbewijs hebben, maar dan bedenk ik me dat niet iedereen in een klein dorp ver verwijderd van alles woont :+
  Vis een optie? dinsdag 17 april 2012 @ 12:39:06 #44
70532 loveli
N
pi_110434901
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 12:37 schreef V1z0R het volgende:
Verbaas me altijd als mensen geen rijbewijs hebben, maar dan bedenk ik me dat niet iedereen in een klein dorp ver verwijderd van alles woont :+
^^
Vanaf m'n 17e had ik 1 roze doel en het was geen barbie.
crap in = crap out
pi_110434954
Het verbaast mijzelf ook nog weleens dat ik geen rijbewijs heb hoor :P

Ik mis het eigenlijk nooit, behalve als ik grote dingen moet kopen/meezeulen.

Ik zou ook geen auto kopen als ik mijn rijbewijs nu zou halen, zou wel regelmatig zo'n Greenwheels gebruiken denk ik.
pi_110435022
Ik heb wel een rijbewijs maar al 3 jaar ofzo niet gereden!! Zou als ik weer zou moeten ook eerst even rustig beginnen, landweggetje ofzo :').
pi_110435127
Autorijden. O+ Met een tankpas is het helemaal feest. :P
pi_110435263
Autorijden is inderdaad mooi, als er geen files zijn. Heb een tijdje gewerkt als koerier. Als er iets slecht voor je rijstijl is :X Heb toen behoorlijk wat boetes gereden, laatste jaren valt t gelukkig mee.
pi_110435370
Ik heb wel ooit lessen gehad en mijn instructrice haalde me dan van kantoor om 17:00 en liet me dan naar huis rijden, spitsuur van Amsterdam Zuidoost naar West, wat een hel, mijn hele rijles van 60 minuten bestond uit filerijden :') ben toen wel afgeknapt. Lekker scheuren op de snelweg is dan wel weer leuk.
pi_110435400
Spannend zeker! Maar heb er wel een vorm van vertrouwen in, al heb ik er wel een enorm enge nachtmerrie over gehad vannacht. Werd badend in het zweet in paniek wakker omdat ik ervan overtuigd was dat 't echt was :')

Maar nu weer door met m'n leuke vakken! O+ *O*
Ja doei.
  dinsdag 17 april 2012 @ 12:55:27 #51
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_110435473
RAMMEL

Gelukkig nu salade-tijd *O*
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_110435554
Dag lieverds! :W Rijbewijsloos hier - ooit eens ene keer of zes gezakt en het daarna maar opgegeven.. En nu wil ik niet eens meer.

Goed, het kwam gisteren bij nader inzien al niet meer van teruglezen, dus nu loop ik helemáál achter!
Ga nu zo toch écht eens even inhalen...

Eerst lijstje. Het is dag nummer zes van overdag vasten en alleen 's avonds eten, al heb ik net tijdens het uitmesten van de koelkast stiekem even een half schaaltje met geroosterde gele tomaatjes op, anders moest ik ze weggooien. *)

O/L: Stuk of tien gele kerstomaten in een drup olijfolie
B: Jillian, level 1, gewichtjes van 3 kilo (oef!)
B: Mits droog, buiten een stukje rennen op blote voeten
D: Een halve kilo zuurkool, zachtjes gesudderd in een saus van zure room, karnemelk en een eidooier
D: Aardappel confit
D:?
D: Een stel kiwi's als toetje

Er ontbreekt dus nog een element aan mijn avondeten. Wat zal ik eens naast dat zuurkool en die aardappels zetten? Vlees of vis zou natuurlijk makkelijk zijn, maar ik wil er eigenlijk iets vegetarisch bij. Ik weet alleen niet wát. Zuurkool = vlees erbij in mijn hoofd, en het ontbreekt me aan inspiratie!
Functionele eters opgelet: wat mis ik hier qua voedingswaarden nou nog heel erg bij? :s)

[ Bericht 2% gewijzigd door minilot op 17-04-2012 13:27:49 ]
Let me see you stripped down to the bone
pi_110435561
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 12:32 schreef Novem het volgende:
Je kan het altijd proberen :P Lelystad gaat nog wel denk ik, niet al te lang rijden, ben alleen afhankelijk van een taxi (geen rijbewijs) dus dat gaat nogal wat kosten :P

7 is inderdaad te oud, de laatste 2 jaar heb ik volgens mij 3000 euro uitgegeven aan dierenartsbezoeken :') en ik ben expert in alle ouderdomskwalen die een kat maar kan hebben, dus ik wil graag een jonge kat die nog lang niet dood gaat :P
ben ik nu gek of kun je ook gewoon met ov naar lelystad?
pi_110435577
Wat voor salade was 't ookalweer?

Hier fijn wat trappen in de bibliotheek toegevoegd aan mijn lijstje als B :P
En nu een banaan. Die stond voor 't einde van de dag, maar ik verplaats dan de eitjes wel naar achteren, want tegen de tijd dat het 'banaan-tijd' was zou hij zwart en moessig zijn :')
Ja doei.
  dinsdag 17 april 2012 @ 12:58:22 #55
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_110435591
Zie FB :')
pi_110435611
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 12:57 schreef minilot het volgende:
Dag lieverds! :W Het kwam gisteren al niet meer van teruglezen, dus nu loop ik helemáál achter!
Ga nu zo toch écht eens even inhalen...

Eerst lijstje. Het is dag nummer zes van overdag vasten en alleen 's avonds eten, al heb ik net tijdens het uitmesten van de koelkast stiekem even een half schaaltje met geroosterde gele tomaatjes op, anders moest ik ze weggooien. *)

O/L: Stuk of tien gele kerstomaten in een drup olijfolie
B: Jillian, level 1, gewichtjes van 3 kilo (oef!)
B: Mits droog, buiten een stukje rennen op blote voeten
D: Een halve kilo zuurkool, zachtjes gesudderd in een saus van zure room, karnemelk en een eidooier
D: Aardappel confit
D:?
D: Een stel kiwi's als toetje

Er ontbreekt dus nog een element aan mijn avondeten. Wat zal ik eens naast dat zuurkool en die aardappels zetten? Vlees of vis zou natuurlijk makkelijk zijn, maar ik wil er eigenlijk iets vegetarisch bij. Ik weet alleen niet wát. Zuurkool = vlees erbij in mijn hoofd, en het ontbreekt me aan inspiratie!
Functionele eters opgelet: wat mis ik hier qua voedingswaarden nou nog heel erg bij? :s)
Bij de lidl bij ons hadden ze panneer kaas in de special, wellicht in Nederland ook? :P Daar wil ik vanavond eigenlijk ook nog iets mee doen!
Ja doei.
pi_110435644
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 12:57 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

ben ik nu gek of kun je ook gewoon met ov naar lelystad?
Nee je bent niet gek.

Ik weet natuurlijk niet hoe het zit met andere katten, maar die ik nu heb kan echt niet 1.5 uur in het OV, die krijst de hele rit en krabt zijn hele mand kapot en daarbij ook zijn klauwen. Dus dat voorkom ik liever eigenlijk :P
pi_110435656
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 12:58 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Bij de lidl bij ons hadden ze panneer kaas in de special, wellicht in Nederland ook? :P Daar wil ik vanavond eigenlijk ook nog iets mee doen!
Met al room en melk en ei in de zuurkool en aardappels in geklaarde boter lijkt kaas erbij me wel een beetje over the top, qua vette zuivel. ;)

Goed! Teruglezen dus.
Let me see you stripped down to the bone
pi_110435688
Gewoon een lekkere dikke bio-rookworst :9.
  dinsdag 17 april 2012 @ 13:06:05 #60
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_110435903
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 13:00 schreef Perruche het volgende:
Gewoon een lekkere dikke bio-rookworst :9.
:')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_110435973
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 april 2012 13:06 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

:')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Da voeck?
Ja doei.
  Vis een optie? dinsdag 17 april 2012 @ 13:07:31 #62
70532 loveli
N
pi_110435974
Dat is geen rookworst, XM. Hoeveek koolhydraten zitten er eigenlijk in rookworst?
crap in = crap out
  dinsdag 17 april 2012 @ 13:08:34 #63
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_110436030
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 13:07 schreef loveli het volgende:
Dat is geen rookworst, XM. Hoeveek koolhydraten zitten er eigenlijk in rookworst?
Gemiddeld per 100 gr: 1.

De magere: 7.
  dinsdag 17 april 2012 @ 13:09:38 #64
250826 .Q.
Puntjes!
pi_110436074
Ben niet zo goed hierin, maar ok, ik ben nieuw en zou graag willen meedoen :)
Ik zou graag net als vroeger 60 kg willen wegen. Dat is wat ik altijd woog en helaas heb ik de laatste paar jaar me laten gaan. (lees: niet meer iedere dag minstens 30 km fietsen en in plaats van een actieve baan een kantoorbaan en een nieuwe relatie die van burger king houd...)
Mijn plan: geen. Ik hoor heel veel. Bijv. Montignac. Sonja. Dr. Frank. Ik weet het niet meer. Van Montignac vond ik dat ik te lang in de keuken stond. Daar was ik wel direct 5 kilo door kwijt maar het hele gedoe eromheen vond ik te moeilijk. Glycemische waarden... nou nou! Sonja lijkt me uithongering. Niet de bedoeling! Dr. Frank doen mijn ouders. Ik weet niet zo goed wat ik daarvan moet vinden. Mijn ouders eten ineens geen brood meer maar alleen nog beleg...? Ik heb nu een boek van Afvallen met Anne. Daar staan wel leuke dingen in. Ik heb het nog niet gevolgd maar er staat bijvoorbeeld wel in hoeveel je ongeveer moet eten qua ontbijt en lunch. Ik ben van 6 boterhammen per dag (vroeger per maaltijd) naar 3-4 boterhammen per dag gegaan. Dat helpt ook al wat. Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen en heb zin om mee te doen.

Mijn man wilt niet naar de sportschool, ik wil wel graag wat trainen. Vroeger deed ik graag aan spinning bijvoorbeeld. Nu heb ik een zwemkaart, dus ik probeer dat wekelijks bij te houden. Hij heeft gezegd dat hij mee gaat. Ik zoek nog oefeningen of iets dergelijks wat ik thuis kan doen. Ik heb niet veel ruimte. Ik mag/kan dan niet naar de sportschool, maar ik wil wel iets doen. Suggesties zijn dus welkom!
Oja, ik weeg nu 68,6 kg. Toen ik besloot terug naar 60 te gaan woog ik 75,4 kg. Een terugstap van 15 kilo dus. Ik heb nog zo'n 8 kilo te gaan. Vroeger woog ik maximaal 63 kg. Mocht ik dat bereiken ben ik ook al heel gelukkig :) Mijn BMI zit nu op 24,1.

Ik hoop dat dit wat gaat worden... ;)
.. and that's the way the cookie crumbles!
pi_110436075
O: roeryoghurt
T: banaan
L: volkoren bol met leverworst, ijskoffie
T: wrap met kip en paprika, kruiden en creme fraiche
S: 40 minuten fietsen, klussen, Jillian level 1 met gewichten van 2 kilo
D: pasta met venkel en salami naar een recept van Jamie Oliver (uit de vriezer)
T: kaas
  dinsdag 17 april 2012 @ 13:09:40 #66
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_110436078
Ik luv mn zojuist bezorgde boekje nu al O+

Keihendig :7. Die gaat in mn tas de komende weken!
pi_110436080
Nu heb ik zin in rookworst :')
pi_110436685
ola! en een lijstje:

O: twee boterhammen met appel
T: de andere helft van de appel
L: twee boterhammen met sla, ei, tomaat, kaas
T: 200 gram worteltjes
S: evy of jill
D: iets met zalm
T: bakje kwark met bevroren bosbessen en havermout

Gister hardgelopen, men ik loop echt zooooo langzaam. Werd tot vier keer toe ingehaald door een roedel hardlopers die met z'n 40-en een interval training deden. Volgende keer ga ik naar het Rembrandtpark rennen ipv het Vondelpark.
pi_110437002
Goed dat je gelopen heb Anna! Hoelang ben je bezig geweest? En het gaat niet om de snelheid, he. Je moeten lopen op een tempo dat je nog redelijk kunt praten. Die snelheid, die krijg je vanzelf wel als je het vaker doet!

Ik ga vanavond dus uit eten, maar baal echt omdat ik mijn hardlooptraining mis vanavond..
Everything which is not impossible, will eventually happen
pi_110437020
Hoi puntjes Q!

Heb je de OP gelezen? Wel even doen ;)
En succes natuurlijk! ^O^

... :Z ...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')