Ik ook!quote:
quote:
Zo is mijn relatie met Martijn ooit begonnen.....quote:Op dinsdag 17 april 2012 12:02 schreef Nallie het volgende:
Ik zit de hele tijd heen en weer te mailen met mn collega
Kan beter wat nuttigs gaan doen....
Omdat Nallie hem zat te mailenquote:Op dinsdag 17 april 2012 12:04 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Zo is mijn relatie met Martijn ooit begonnen.....
Ik moet steeds lachen om hoe jij mn username afkortquote:Op dinsdag 17 april 2012 12:03 schreef V1z0R het volgende:
I r confjoooezd! Dacht dat dat over was, Nall?
Wat naar Novem! Wel fijn dat je nog even een weekje van m kan genieten!quote:Op dinsdag 17 april 2012 12:08 schreef Novem het volgende:
Spannend Mo!
Ben net terug van de DA en we gaan mijn oudje maandag in laten slapen. Hij zei dat hij het er helemaal mee eens was dat het mooi geweest is, dus daar ben ik wel blij mee, dan hoef ik me niet schuldig te voelen over hem te vroeg in laten slapen. Blegh, ik heb hem al bijna 18 jaar....deze laatste week ga ik hem extra verwennen.
Ik moet nu ook op zoek naar een nieuwe kat. De andere die we hebben kan namelijk heel slecht alleen zijn, dan gaat ze plassen in huis en dingen kapotmaken (daarom heeft haar vorige eigenaar haar weggedaan)....ze hebben ook niet zo'n sterke band, dus ik denk dat ze niet erg veel tijd nodig heeft om de rouwen.
Kent iemand van jullie misschien iemand met een kitten of jonge kater die binnen een week of 2 op zoek is naar een nieuw huisje? (in Amsterdam en omstreken)
quote:Op dinsdag 17 april 2012 12:09 schreef Nallie het volgende:
Mn ouders hebben een relatie gekregen omdat ze elkaar berichtjes stuurden over de Telex
Of briefjes bij de dierenarts, of AH!quote:Op dinsdag 17 april 2012 12:12 schreef Novem het volgende:
Ja, ik heb al gekeken, maar op de een of andere manier vertrouw ik het niet ofzo
Slaat natuurlijk nergens op, je moet toch ergens je kittens aanbieden, maar toch
Ik ga nog wel even kijken
Ahquote:Op dinsdag 17 april 2012 12:06 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ik moet steeds lachen om hoe jij mn username afkort
Nah het is nog steeds niks, wel leuk
uhuh, daar geloof ik nou niks van hequote:
Nee, ik heb mijn zakje leeggemunched. Over een kwartier lunchen en dan neem ik iets heel gezondsquote:
Dan komt die dip nog welquote:Op dinsdag 17 april 2012 12:20 schreef Perruche het volgende:
[..]
Nee, ik heb mijn zakje leeggemunched. Over een kwartier lunchen en dan neem ik iets heel gezonds.
Ach wat sneu. Het is voor het beestje beter, maar dat maakt het niet minder verdrietigquote:Op dinsdag 17 april 2012 12:08 schreef Novem het volgende:
Spannend Mo!
Ben net terug van de DA en we gaan mijn oudje maandag in laten slapen. Hij zei dat hij het er helemaal mee eens was dat het mooi geweest is, dus daar ben ik wel blij mee, dan hoef ik me niet schuldig te voelen over hem te vroeg in laten slapen. Blegh, ik heb hem al bijna 18 jaar....deze laatste week ga ik hem extra verwennen.
Ik moet nu ook op zoek naar een nieuwe kat. De andere die we hebben kan namelijk heel slecht alleen zijn, dan gaat ze plassen in huis en dingen kapotmaken (daarom heeft haar vorige eigenaar haar weggedaan)....ze hebben ook niet zo'n sterke band, dus ik denk dat ze niet erg veel tijd nodig heeft om de rouwen.
Kent iemand van jullie misschien iemand met een kitten of jonge kater die binnen een week of 2 op zoek is naar een nieuw huisje? (in Amsterdam en omstreken)
^^quote:Op dinsdag 17 april 2012 12:37 schreef V1z0R het volgende:
Verbaas me altijd als mensen geen rijbewijs hebben, maar dan bedenk ik me dat niet iedereen in een klein dorp ver verwijderd van alles woont
ben ik nu gek of kun je ook gewoon met ov naar lelystad?quote:Op dinsdag 17 april 2012 12:32 schreef Novem het volgende:
Je kan het altijd proberenLelystad gaat nog wel denk ik, niet al te lang rijden, ben alleen afhankelijk van een taxi (geen rijbewijs) dus dat gaat nogal wat kosten
7 is inderdaad te oud, de laatste 2 jaar heb ik volgens mij 3000 euro uitgegeven aan dierenartsbezoekenen ik ben expert in alle ouderdomskwalen die een kat maar kan hebben, dus ik wil graag een jonge kat die nog lang niet dood gaat
Bij de lidl bij ons hadden ze panneer kaas in de special, wellicht in Nederland ook?quote:Op dinsdag 17 april 2012 12:57 schreef minilot het volgende:
Dag lieverds!Het kwam gisteren al niet meer van teruglezen, dus nu loop ik helemáál achter!
Ga nu zo toch écht eens even inhalen...
Eerst lijstje. Het is dag nummer zes van overdag vasten en alleen 's avonds eten, al heb ik net tijdens het uitmesten van de koelkast stiekem even een half schaaltje met geroosterde gele tomaatjes op, anders moest ik ze weggooien.![]()
O/L: Stuk of tien gele kerstomaten in een drup olijfolie
B: Jillian, level 1, gewichtjes van 3 kilo (oef!)
B: Mits droog, buiten een stukje rennen op blote voeten
D: Een halve kilo zuurkool, zachtjes gesudderd in een saus van zure room, karnemelk en een eidooier
D: Aardappel confit
D:?
D: Een stel kiwi's als toetje
Er ontbreekt dus nog een element aan mijn avondeten. Wat zal ik eens naast dat zuurkool en die aardappels zetten? Vlees of vis zou natuurlijk makkelijk zijn, maar ik wil er eigenlijk iets vegetarisch bij. Ik weet alleen niet wát. Zuurkool = vlees erbij in mijn hoofd, en het ontbreekt me aan inspiratie!
Functionele eters opgelet: wat mis ik hier qua voedingswaarden nou nog heel erg bij?
Nee je bent niet gek.quote:Op dinsdag 17 april 2012 12:57 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ben ik nu gek of kun je ook gewoon met ov naar lelystad?
Met al room en melk en ei in de zuurkool en aardappels in geklaarde boter lijkt kaas erbij me wel een beetje over the top, qua vette zuivel.quote:Op dinsdag 17 april 2012 12:58 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Bij de lidl bij ons hadden ze panneer kaas in de special, wellicht in Nederland ook?Daar wil ik vanavond eigenlijk ook nog iets mee doen!
quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:00 schreef Perruche het volgende:
Gewoon een lekkere dikke bio-rookworst.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]Da voeck?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
Gemiddeld per 100 gr: 1.quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:07 schreef loveli het volgende:
Dat is geen rookworst, XM. Hoeveek koolhydraten zitten er eigenlijk in rookworst?
Mjah, daar fronste ik ook van.quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:49 schreef motorbloempje het volgende:
Oh ja, en dat niet naar de sportschool 'MOGEN'? Teh voeck?
quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:32 schreef motorbloempje het volgende:
De zon is hier eindelijk gaan schijnen
Klinks als een leuke test voor de Urbanathlon, ladies?quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:46 schreef Quinazoline het volgende:
http://www.marathoneindhoven.nl/nl/Bereid_je_voor/Army_Urban_Run
Nu ga ik wel twijfelen hoor, want dit is wel heel dicht bij huis!
Zij wil graag samen sporten, hij wil niet in de sportschool => compromis = samen buiten de sportschool iets doen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:49 schreef motorbloempje het volgende:
Oh ja, en dat niet naar de sportschool 'MOGEN'? Teh voeck?
Had je maar minder verwarrende naam moeten kiezenquote:Op dinsdag 17 april 2012 13:51 schreef Quinazoline het volgende:
Ik denk steeds dat jullie het tegen mij hebben.
Ik wist niks beters. Ik moet sowieso ook eens een plaatje, ik kan nu steeds mijzelf niet vinden.quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:53 schreef loveli het volgende:
[..]
Had je maar minder verwarrende naam moeten kiezen
Wat dacht je van deze:quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:53 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
Ik wist niks beters. Ik moet sowieso ook eens een plaatje, ik kan nu steeds mijzelf niet vinden.
Je bedoelt Novem denk ikquote:Op dinsdag 17 april 2012 13:48 schreef minilot het volgende:
Wel snotver! Klik ik zonder opslaag mijn tekstbestandje weg met reacties op posts van de afgelopen twee(-en-halve) topics. Het zit niet mee! Nou ja, wel weer op de hoogte.
Mar: ik kan me voorstellen dat je volschoot zeg! Wat een reuzecompliment!
Nallie: wat sneu van je poes!-x-
V1z: Je houdt het nog vol zonder koffie! Wat goed, makker!Hebben we intussen al iets van Mini. gehoord? Ik zag er niets over tussen staan. Ze zal toch niet bezweken zijn aan een cafeïnetekort?
![]()
Anna: niks mis met een beetje relaxed hardlopen op je eigen tempo. Snelheid is overrated.Hoe ver loop je al?
Q.: Welkom! Waarom mag je niet naar de sportschool?
Misschien beter gewoon de ingredienten invoeren. Kant en klaar meuk heeft wel VEEL kalorieën, dat dan weer wel, maar dat zit volgens mij ook grotendeels in het deeg.quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:01 schreef Perruche het volgende:
Eetmeter zegt dat een 350 gram hartige taart (quiche) 900 kcal is. Dat lijkt me sterk? Ik heb de korst niet gegeten wegens vies.
Ik heb nu gewoon de ingredienten waarvan ik denk dat ze erin zitten los opgesomd, dan krijg ik:quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:03 schreef MarMar het volgende:
[..]
Misschien beter gewoon de ingredienten invoeren. Kant en klaar meuk heeft wel VEEL kalorieën, dat dan weer wel, maar dat zit volgens mij ook grotendeels in het deeg.
Ik hoop maar dat dat het is, het leek er een beetje op alsof ze echt niet mócht! 'Huh?' Dacht ik. Wat nou mógen?!quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:52 schreef loveli het volgende:
Zij wil graag samen sporten, hij wil niet in de sportschool => compromis = samen buiten de sportschool iets doen.
Nee nee nee! Juist niet! Al een week koffievrij. Thuis boeit het me trouwens niet want daar dronk ik het al nooit, maar op mijn werk kan ik er nog steeds niet aan wennen.quote:
Ik bedoel Novem! Ja! Oeps.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zeg met, het is zeven graden!!quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:14 schreef minilot het volgende:
Wel heel keurig, Perr! Ik zeg: zonder blazer. Het is al april.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |