Ik denigrerend? Over wie precies? Volgens mij zei ik alleen iets over de werksituatie over mij heen, en heb ik weinig tot niks gezegd over andermans gedrag? Maar je mag natuurlijk altijd met quotejes komen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:23 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja. Je komt hier binnenvallen met denigrerende opmerkingen over de users hier. Waz met jou manZal je klant ook leuk vinden, dat je een beetje loopt te fokken terwijl hij er zielig naast zit.
.
Godverdomme, zat je met je reactie onder ctrl v te wachtenquote:
Ja, geen zin een topic te openen. U mad?quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:26 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Godverdomme, zat je met je reactie onder ctrl v te wachten
Denken dat ik voor een detacheerburo werkquote:Op dinsdag 17 april 2012 11:26 schreef shifto het volgende:
[..]
Denken dat zijn detacheerder niet 90% binnenhaalt
Zo kom je tot nu toe wel overquote:Op dinsdag 17 april 2012 11:27 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Denken dat ik voor een detacheerburo werk![]()
ben geen doorsnee gemiddeld IT-boertje he.
ZZP'erquote:Op dinsdag 17 april 2012 11:27 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Als je goed je best doet, misschien, ooit.quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:27 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En dan nog steeds niet echt.quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:29 schreef Harajuku. het volgende:
Skv, ik wil geen foto van je meer zien tot je haar weer gegroeid is.
Quoted voor het nageslachtquote:Op dinsdag 17 april 2012 11:29 schreef Harajuku. het volgende:
Bwhehe, en dan zeker zo`n 13 in dozijn doorsnee Sogeti-pik worden? No thanksquote:Op dinsdag 17 april 2012 11:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
Als je goed je best doet, misschien, ooit.
Ik heb vertrouwen in je.
Koude psychologie via Interwebz, u pro dude.quote:
Dat staat nog een trapje lager dan een detacherings-boertje.quote:
Was z'n Andrelon Perfecte Krul op?quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:29 schreef Harajuku. het volgende:
Jouw haar.quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:34 schreef Harajuku. het volgende:
Ik borstel mijn haar alleen na het wassen, instant perfection.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:36 schreef Geester het volgende:
Ik vlecht mijn konthaar in het maanlicht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking about thinking of you. ♫
quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:36 schreef shifto het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
Eindelijk begin ik je te begrijpen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:36 schreef Geester het volgende:
Ik vlecht mijn konthaar in het maanlicht
quote:
Nou wat begrijp je aan mij dan?quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:38 schreef Murdera het volgende:
[..]
Eindelijk begin ik je te begrijpen.
[..]
D: *aai*quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:38 schreef twi het volgende:
Ontopic:
"Hoi! Negeer je me nog steeds?"
- Ja
"Ok, doei!"
Welke ben jij?quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:38 schreef twi het volgende:
Ontopic:
"Hoi! Negeer je me nog steeds?"
- Ja
"Ok, doei!"
Lekker rustig zoquote:
De eerste, ik heb waarschijnlijk weer iets gedaanquote:
Ik heb nog een vlecht, sorry.quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:41 schreef shifto het volgende:
Hara, kun je niet een nieuwe foto plaatsen die ik vandaag heel de dag in een ander tabblad open kan hebben?
Waar staat die foto VERDOMME WAAR IS IEquote:Op dinsdag 17 april 2012 11:42 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik heb nog een vlecht, sorry.
*Twiaai*
Droom maar jongen, is onbereikbaar voor jequote:Op dinsdag 17 april 2012 11:43 schreef Geester het volgende:
[..]
Waar staat die foto VERDOMME WAAR IS IE
Jij hebt je konthaar al gevlochten, ga daar maar mee spelenquote:Op dinsdag 17 april 2012 11:43 schreef Geester het volgende:
[..]
Waar staat die foto VERDOMME WAAR IS IE
De maan scheen nietquote:Op dinsdag 17 april 2012 11:44 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Jij hebt je konthaar al gevlochten, ga daar maar mee spelen
Reflecteertquote:Op dinsdag 17 april 2012 11:51 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het klinkt natuurlijk voor geen meter als je zegt dat hij weerkaatst.
Je bent een verkapte weerwolf? Heet je Dolf in het echt? ppffftftpftfptfttquote:Op dinsdag 17 april 2012 11:51 schreef Geester het volgende:
[..]
Oke, de maan was voor mij niet direct visueel zichtbaar
Rebound.quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:51 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je hebt 'r wel je nummer gegeven?quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:56 schreef Geester het volgende:
ik wil een sms van mn schatjuh maar ze stuurt niks
Ik ga nog liever dood dan iets met haar te moeten doenquote:Op dinsdag 17 april 2012 12:01 schreef twi het volgende:
[..]
Ach,de achterkant is mooier dan de voorkant.
Jij met haar: Still a better love story than Twilightquote:Op dinsdag 17 april 2012 12:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik ga nog liever dood dan iets met haar te moeten doen
My bread and my toaster, still a better love story than Faglightquote:Op dinsdag 17 april 2012 12:16 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Jij met haar: Still a better love story than Twilight
Duhquote:Op dinsdag 17 april 2012 12:19 schreef Murdera het volgende:
Shifto rukkend op Mur.rar, still less gay than Twilight.
Verdomme, humor gespotquote:Op dinsdag 17 april 2012 12:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Het was geen sneer naar jou hoor... meteen alles persoonlijk opvatten
Mensen die theorien bekokstovenquote:Op dinsdag 17 april 2012 12:20 schreef twi het volgende:
[..]
Verdomme, humor gespotDaar gaat mijn theorie...
Wetenschappers?quote:
Skv! Hoe is het met het bekkie na een nachtje slapen? Al vast voedsel kunnen wegkrijgen?quote:
valt brinta pap er ook onderquote:Op dinsdag 17 april 2012 12:35 schreef MohMi het volgende:
[..]
Skv! Hoe is het met het bekkie na een nachtje slapen? Al vast voedsel kunnen wegkrijgen?
Nee, das duidelijk infuus-voerquote:Op dinsdag 17 april 2012 12:40 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
valt brinta pap er ook onder?
Zie de maan kaatst door de bomen!quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:51 schreef Mystikvm het volgende:
dat bedoel ikquote:Op dinsdag 17 april 2012 12:42 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Niet als je voor dikke klonten zorgt
quote:Op dinsdag 17 april 2012 12:42 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
en jij maakt geen foto'squote:Op dinsdag 17 april 2012 12:45 schreef Geester het volgende:
Holy jesus.. Wat een lekkere chick liep hier net .. SWEET MOTHER OF GOD HAVE MERCY
SMS het naar je vriendin'meisje'. Misschien interesseert het haar wel.quote:Op dinsdag 17 april 2012 12:45 schreef Geester het volgende:
Holy jesus.. Wat een lekkere chick liep hier net .. SWEET MOTHER OF GOD HAVE MERCY
Hou eens opquote:Op dinsdag 17 april 2012 12:46 schreef twi het volgende:
[..]
SMS het naar je vriendin'meisje'. Misschien interesseert het haar wel.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 12:46 schreef twi het volgende:
[..]
SMS het naar je vriendin'meisje'. Misschien interesseert het haar wel.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 12:42 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je begrijpt goed dat Geester telkens de persoon is die ervoor zorgt dat hij gebashed word idd.quote:Op dinsdag 17 april 2012 12:54 schreef debeterebob het volgende:
Begrijp ik goed dat in dit topic het geester is die standaard wordt gebasht?
wordquote:Op dinsdag 17 april 2012 12:55 schreef shifto het volgende:
[..]
Je begrijpt goed dat Geester telkens de persoon is die ervoor zorgt dat hij gebashed word idd.
Wtf is er nu bashen aan "sms dat aan je chick"quote:Op dinsdag 17 april 2012 12:54 schreef debeterebob het volgende:
Post gerust mee, dan ben je eens niet de kop van jut.quote:Op dinsdag 17 april 2012 12:54 schreef debeterebob het volgende:
Heeft ie een nummmer?quote:Op dinsdag 17 april 2012 12:56 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wtf is er nu bashen aan "sms dat aan je chick"Kom allemaal even op zeg.
Dan nog zou ik je raken.quote:Op dinsdag 17 april 2012 12:56 schreef twi het volgende:
[..]
Post gerust mee, dan ben je eens niet de kop van jut.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 12:56 schreef twi het volgende:
[..]
Ja, foto van 'r staat hier ergens in 't topic.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:36 schreef shifto het volgende:
Oww.. ze is nog bezig haar haar lang te laten groeien.. speciaal voor hem zekerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, dit is 'r zonder trollface:quote:Op dinsdag 17 april 2012 12:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
[..]
Oww.. ze is nog bezig haar haar lang te laten groeien.. speciaal voor hem zeker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien noemt 'ie z'n moeder z'n "meisje"/"bitch"?quote:Op dinsdag 17 april 2012 12:59 schreef Harajuku. het volgende:
Ik weet het ook niet. Hij heeft een halve vriendin maar het is niet de stagiair waar hij achteraan zit.
Niet de stagiairquote:Op dinsdag 17 april 2012 12:59 schreef Harajuku. het volgende:
Ik weet het ook niet. Hij heeft een halve vriendin maar het is niet de stagiair waar hij achteraan zit.
Jullie zijn allemaal jellyquote:Op dinsdag 17 april 2012 13:00 schreef twi het volgende:
[..]
Misschien noemt 'ie z'n moeder z'n "meisje"/"bitch"?
quote:
Jawel, hoor. Maar ene moment wilde hij de collega, en volgende moment was ie aan het vozen met de nieuwe vriendin.JA DAN WEET IK HET OOK NIET MEER GOVERDOMMEquote:Op dinsdag 17 april 2012 13:02 schreef Murdera het volgende:
Er is niemand die ook echt al zijn posts leest he?
Iets met werkquote:Op dinsdag 17 april 2012 13:02 schreef Murdera het volgende:
Ik weet alleen wanneer hij z'n konthaar vlecht. Nooit.quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:02 schreef Murdera het volgende:
quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:03 schreef Geester het volgende:
maar daaaaamn wat was ze knap ze stond daar bij de printer en fuck it gelijk praatje gemaakt... De tering ik voel me zo lelijk nu
Waar heb je het over gehad?quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:03 schreef Geester het volgende:
maar daaaaamn wat was ze knap ze stond daar bij de printer en fuck it gelijk praatje gemaakt... De tering ik voel me zo lelijk nu
En jij denkt nog steeds dat ik wat van jouw mening vindtquote:Op dinsdag 17 april 2012 13:02 schreef Murdera het volgende:
wat ze aan het printen was en wat voor werk ze precies doet en dat ik stagiair was en vroeg zoquote:
Nouja, het is onkunde danwel oplopende emotie om "ik vindt" te gebruiken. Jouw keuze om welke van de twee het gaat.quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:03 schreef Geester het volgende:
[..]
En jij denkt nog steeds dat ik wat van jouw mening vindt
Vind*quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:03 schreef Geester het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:05 schreef twi het volgende:
[..]
Nouja, het is onkunde danwel oplopende emotie om "ik vindt" te gebruiken. Jouw keuze om welke van de twee het gaat.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:03 schreef Geester het volgende:
[..]
Nee, wij moeten zeggen:"Knap van je dat je dat foutje over het hoofd zag."quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:06 schreef Geester het volgende:
[..]
Dus? So? En nu? Moet ik zeggen, knap van je dat je dat foutje bent tegengekomen?
Nederlands is zo simpel dat het eerder knap is dat jij de fout hebt gemaakt, maar goed.quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:06 schreef Geester het volgende:
[..]
Dus? So? En nu? Moet ik zeggen, knap van je dat je dat foutje bent tegengekomen?
DAT ZEI JE VADER TEGEN JE MOEDER MWUAHAHAHAquote:Op dinsdag 17 april 2012 13:06 schreef Geester het volgende:
[..]
Waz met jou joh, dat zouden ze nooit doenquote:Op dinsdag 17 april 2012 13:07 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Voordat iemand anders het doet...
En dat boeit mij omdat..?quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:07 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nederlands is zo simpel dat het eerder knap is dat jij de fout hebt gemaakt, maar goed.
Nee, je moet buigen bitchquote:Op dinsdag 17 april 2012 13:06 schreef Geester het volgende:
[..]
En vice versa.quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:07 schreef shifto het volgende:
[..]
DAT ZEI JE VADER TEGEN JE MOEDER MWUAHAHAHA
Hij is Drommel gewend.quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:07 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Waz met jou joh, dat zouden ze nooit doen
quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:07 schreef shifto het volgende:
[..]
DAT ZEI JE VADER TEGEN JE MOEDER MWUAHAHAHA
AAAAH WAT JE ZEGT BEN JE SELFFFFquote:Op dinsdag 17 april 2012 13:07 schreef Geester het volgende:
[..]
Goeie zelfreflectie bra..vind ik ook toepasselijk voor jou
Doei!quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:09 schreef Harajuku. het volgende:
Ugh, ik heb het hier wel weer mee gehad
Verlaat me niet bitch, dan maakt geester me nog aan het huilen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:09 schreef Harajuku. het volgende:
Okéquote:Op dinsdag 17 april 2012 13:09 schreef Harajuku. het volgende:
Dat 26,- bod staat nogquote:Op dinsdag 17 april 2012 13:09 schreef Harajuku. het volgende:
Bij mij is het eerder medelijden naar sommige toequote:Op dinsdag 17 april 2012 13:10 schreef Mystikvm het volgende:
Geen SC die zoveel verschillende emoties in mij losmaakt. Op dit moment is het verdriet
aah gossie...quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:10 schreef Mystikvm het volgende:
Geen SC die zoveel verschillende emoties in mij losmaakt. Op dit moment is het verdriet
Niet hem per se, ook hoe er op hem gereageerd wordtquote:
Goede zelfreflextie. HAHAHGEWSOIGEWOBINOWHIOHWGSNIPOGQBGAquote:Op dinsdag 17 april 2012 13:11 schreef Geester het volgende:
[..]
Bij mij is het eerder medelijden naar sommige toe
Wie is hem? It better be not mequote:Op dinsdag 17 april 2012 13:13 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Niet hem per se, ook hoe er op hem gereageerd wordt
quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:13 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Niet haten, Haraquote:Op dinsdag 17 april 2012 13:13 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Verkapte ik-vraag-om-aandacht-en-hoop-zo-dat-mensen-zeggen-dat-ik-humor-heb-of-een-lekker-ding-ben-postquote:
quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:21 schreef twi het volgende:
[..]
Ik ook niet, dat lachen is denk ik een soort van gag-reflex.
Denk ik ookquote:Op dinsdag 17 april 2012 13:21 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Verkapte ik-vraag-om-aandacht-en-hoop-zo-dat-mensen-zeggen-dat-ik-humor-heb-of-een-lekker-ding-ben-post
quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:21 schreef Harajuku. het volgende:
Heeey, dat ding staat ja ook op knowyourmeme D:
Nee BOB! Je gaat niet eerst een haat topic maken om dan hier stiekem te zeggen dat je het wel leuk vind!quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:22 schreef debeterebob het volgende:
[..]Mijn haattopic levert wel weer volspelbare reacties op
Maar die zandneger is wel leuk
Jij ook al Aziatische roots?quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:22 schreef debeterebob het volgende:
Lach inslikken, godverdomme.quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:22 schreef debeterebob het volgende:
vindquote:Op dinsdag 17 april 2012 13:23 schreef shifto het volgende:
[..]
Nee BOB! Je gaat niet eerst een haat topic maken om dan hier stiekem te zeggen dat je het wel leuk vind!
Denken dat ik me dusdanig ga misdragen dat ik word gebannedquote:Op dinsdag 17 april 2012 13:25 schreef twi het volgende:
[..]
Haha, Geester is gewoon de kloon van shifto wanneer 'ie gebanned wordt.
Die is ook goed jaquote:Op dinsdag 17 april 2012 13:26 schreef Harajuku. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind deze nog het grappigst
QFTquote:Op dinsdag 17 april 2012 13:26 schreef Harajuku. het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:26 schreef Harajuku. het volgende:
[ afbeelding ]
Deze post vraagt om het waz met jou plaatje, maar ik zal het laten.quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:29 schreef twi het volgende:
Ik heb eigenlijk een diepe haat voor al dat soort plaatjes
Ik ben aan het hinniken hier, wat een onzinquote:Op dinsdag 17 april 2012 13:30 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom, maar ik moet hier zo hard om lachen
quote:
JAAAAAAAAAAAAAquote:Op dinsdag 17 april 2012 13:34 schreef twi het volgende:
Iedereen zit nu een volgend kutplaatje te zoeken, natuurlijk.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:35 schreef over_hedge het volgende:
Ik vind ze echt totaal niet grappig..
Het ontcijferen alleen al..quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:34 schreef Harajuku. het volgende:
[ afbeelding ]
Deze is wel echt heel erg slecht en belachelijk, maar ik lach zo hard
We mogen onszelf gelukkig prijzen dat we om zulke simpele dingen stuk kunnen gaanquote:Op dinsdag 17 april 2012 13:37 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Tssk, en ik dan?
[ afbeelding ]
Ik zal wel domme humor hebben
Inderdaad gelukkig zijn er maar weinig vanquote:Op dinsdag 17 april 2012 13:38 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
We mogen onszelf gelukkig prijzen dat we om zulke simpele dingen stuk kunnen gaan
quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:37 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Tssk, en ik dan?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:40 schreef debeterebob het volgende:
[ afbeelding ]
Wel keiharad gejat dit.
quote:
Zo mooi getekend ook allemaalquote:Op dinsdag 17 april 2012 13:37 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Tssk, en ik dan?
[ afbeelding ]
Dit is echt kkachterlijkquote:
Ik vond ze allemaal matig, maar deze moest ik om lachenquote:Op dinsdag 17 april 2012 13:43 schreef debeterebob het volgende:
Die Nedermemes zijn ook allemaal van dit bedenkelijk niveau:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:43 schreef twi het volgende:
[..]
Die Antwoord vind je wel leuk. Dat is een beetje het RL-doland equivalent.
Ik lachte ook hardopquote:Op dinsdag 17 april 2012 13:44 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik vond ze allemaal matig, maar deze moest ik om lachen
* Mystikvm lacht om kankergrappen
Roken soberzoquote:Op dinsdag 17 april 2012 13:44 schreef Harajuku. het volgende:
Vandaag nog maar 2 peuken gehad, waz met mijGauw even roken.
quote:
quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:43 schreef debeterebob het volgende:
Die Nedermemes zijn ook allemaal van dit bedenkelijk niveau:
fap fap fap, samen roken na de seks enzoquote:Op dinsdag 17 april 2012 13:45 schreef Geester het volgende:
[..]
Over 10 jaar is ze naar de klote.. zware rokersstem alles, gele vingers van de shag draaien
Als ze ook binnen rookt, mag ik dan misschien wel haar plafond wittenquote:Op dinsdag 17 april 2012 13:45 schreef Geester het volgende:
[..]
Over 10 jaar is ze naar de klote.. zware rokersstem alles, gele vingers van de shag draaien
Ik heb spul om de gaten op te vullenquote:Op dinsdag 17 april 2012 13:46 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Als ze ook binnen rookt, mag ik dan misschien wel haar plafond witten
quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:46 schreef shifto het volgende:
[..]
fap fap fap, samen roken na de seks enzo
Maar je hebt het wel?quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:46 schreef Cue_ het volgende:
Echt.. zo niet mijn humor(uberhaupt die plaatjes.. )
Neen en neen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:46 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Als ze ook binnen rookt, mag ik dan misschien wel haar plafond witten
Dat kan hij niet weten want hij is altijd alleenquote:Op dinsdag 17 april 2012 13:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
Het is altijd minder leuk in je eentje.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:59 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
Begint een van haar oude vriendinnetjes uit het niets te vragen of het nu definitief over is tussen ons.
En niet omdat ze seks wil. Nee, uit interesse
Stom wijf!
Sowieso, iets voor vrouwen kopenquote:Op dinsdag 17 april 2012 13:59 schreef Murdera het volgende:
[..]Daar koop je toch niets voor. Domme snol.
Precies. Als je gaat daten, moeten zij gewoon netjes alles voor je betalen, tenzij jij instemt om jouw deel zelf te betalenquote:
Ze wil je welquote:Op dinsdag 17 april 2012 13:59 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
Begint een van haar oude vriendinnetjes uit het niets te vragen of het nu definitief over is tussen ons.
En niet omdat ze seks wil. Nee, uit interesse
Stom wijf!
True story.quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:01 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Precies. Als je gaat daten, moeten zij gewoon netjes alles voor je betalen, tenzij jij instemt om jouw deel zelf te betalen
ik haar ookquote:
Care voor je exquote:Op dinsdag 17 april 2012 14:03 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
[..]
ik haar ook
Dan zou mn ex echt boos worden.
Vrouwen die vrouwenhandelingen fout doenquote:Op dinsdag 17 april 2012 14:04 schreef Harajuku. het volgende:
Mijn afsprakenkaart van de orthodontist kwam in de wasmachine dus wist niet wanneer ik heen moest. Belde ik net "Ja, dat was vanochtend."
#firstworldproblems.
Ik kan dat mooie mondje van je wel voor je bewerken.quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:04 schreef Harajuku. het volgende:
Mijn afsprakenkaart van de orthodontist kwam in de wasmachine dus wist niet wanneer ik heen moest. Belde ik net "Ja, dat was vanochtend."
#firstworldproblems.
Dit dusquote:Op dinsdag 17 april 2012 14:04 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Vrouwen die vrouwenhandelingen fout doen
Ga dan naar een tandarts. Speaking of which...quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:04 schreef shifto het volgende:
Al die mensen hier met mond dingen. Doet mij denken aan mijn pijn in verstandskies
Heb jij al gebeld?quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik kan dat mooie mondje van je wel voor je bewerken.
1: Ze doet de was.quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:04 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Vrouwen die vrouwenhandelingen fout doen
Ik heb wel een knijptang, ben je thuis vanavond?quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:04 schreef shifto het volgende:
Al die mensen hier met mond dingen. Doet mij denken aan mijn pijn in verstandskies
Mijn hele bed onder het bloed toen ze er uit werden gehaald. Leek net of ik doodbloedde in mijn slaap.quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:04 schreef shifto het volgende:
quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:04 schreef shifto het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
... Mijn moeder vond de halve kaart omdat zij de was deedquote:Op dinsdag 17 april 2012 14:05 schreef twi het volgende:
[..]
1: Ze doet de was.
2: Ze vergeet waar ze dingen heeft neergelegd.
Ik zie niet wat ze fout doet als vrouw.
![]()
![]()
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.![]()
Ik ga daarvoor naar een tandarts, maar jij laat je 's nachts thuis opereren?quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:06 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Mijn hele bed onder het bloed toen ze er uit werden gehaald. Leek net of ik doodbloedde in mijn slaap.![]()
![]()
Godverdomme!quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:05 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ga dan naar een tandarts. Speaking of which...
[..]
Heb jij al gebeld?
Wilde gisteravond het nummer vragen.![]()
quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:06 schreef Murdera het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik krijg het idee dat seks met jou net zo'n anticlimax is als deze post.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I liked it. I was good at it. It made me feel alive.![]()
tsja... Uiteindelijk niet nee.quote:
Maar helaas is het tot zover niet relevant gebleken....dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams....![]()
Zo'n zuchtje op het eindquote:Op dinsdag 17 april 2012 14:07 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik krijg het idee dat seks met jou net zo'n anticlimax is als deze post.![]()
![]()
werden=waren. Maar tering wat een ellende was dat.quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:06 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik ga daarvoor naar een tandarts, maar jij laat je 's nachts thuis opereren?![]()
Nu ben je wel benieuwd he?quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:07 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Moet over een maand weer ofzo, doet pas 2 dagen zeerquote:Op dinsdag 17 april 2012 14:05 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ga dan naar een tandarts. Speaking of which...
Thinking about thinking of you. ♫![]()
Hij heeft ook vier zwarte bordjes voor z'n lul hangen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:07 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
En maar eentje verbergt een hele kleine slechte grap.quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:08 schreef twi het volgende:
[..]
Hij heeft ook vier zwarte bordjes voor z'n lul hangen.![]()
Heliumballonnetjes om hem omhoog te krijgenquote:Op dinsdag 17 april 2012 14:08 schreef twi het volgende:
[..]
Hij heeft ook vier zwarte bordjes voor z'n lul hangen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En ik maar denken dat je al op jezelf woontquote:Op dinsdag 17 april 2012 14:06 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
... Mijn moeder vond de halve kaart omdat zij de was deed
![]()
![]()
![]()
![]()
Dafaq betrek je mij in?quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:09 schreef Cue_ het volgende:
Heeft Murdera/Muhaha nu al de tandarts gebeld???![]()
Geeft wel aan hoe geïnteresseerd je bentquote:Op dinsdag 17 april 2012 14:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Iets met nog altijd niet opletten met wie wat zegt![]()
![]()
quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:08 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
En maar eentje verbergt een hele kleine slechte grap.Ik moest hardop lachen.
![]()
![]()
Maargoed, Murdera.. al je ma gebeld over de tandarts? want je bent nu ondertussen al thuis geewest.
en je kon vanmorgne/middag in je pauze mooi de tandarts bellen![]()
![]()
Of hoe slecht mijn geheugen isquote:Op dinsdag 17 april 2012 14:11 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Geeft wel aan hoe geïnteresseerd je bent![]()
![]()
Ok omdat je een vrouw bent laat ik je voor deze keer gaanquote:Op dinsdag 17 april 2012 14:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Iets met nog altijd niet opletten met wie wat zegt![]()
"Dquote:Op dinsdag 17 april 2012 14:08 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
En maar eentje verbergt een hele kleine slechte grap.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.![]()
Hij heeft daar net antwoord op gegevenquote:Op dinsdag 17 april 2012 14:11 schreef Cue_ het volgende:
Maargoed, Murdera.. al je ma gebeld over de tandarts? want je bent nu ondertussen al thuis geewest.
en je kon vanmorgne/middag in je pauze mooi de tandarts bellen
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: