Ik denigrerend? Over wie precies? Volgens mij zei ik alleen iets over de werksituatie over mij heen, en heb ik weinig tot niks gezegd over andermans gedrag? Maar je mag natuurlijk altijd met quotejes komen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:23 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja. Je komt hier binnenvallen met denigrerende opmerkingen over de users hier. Waz met jou manZal je klant ook leuk vinden, dat je een beetje loopt te fokken terwijl hij er zielig naast zit.
.
Godverdomme, zat je met je reactie onder ctrl v te wachtenquote:
Ja, geen zin een topic te openen. U mad?quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:26 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Godverdomme, zat je met je reactie onder ctrl v te wachten
Denken dat ik voor een detacheerburo werkquote:Op dinsdag 17 april 2012 11:26 schreef shifto het volgende:
[..]
Denken dat zijn detacheerder niet 90% binnenhaalt
Zo kom je tot nu toe wel overquote:Op dinsdag 17 april 2012 11:27 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Denken dat ik voor een detacheerburo werk![]()
ben geen doorsnee gemiddeld IT-boertje he.
ZZP'erquote:Op dinsdag 17 april 2012 11:27 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Als je goed je best doet, misschien, ooit.quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:27 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En dan nog steeds niet echt.quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:29 schreef Harajuku. het volgende:
Skv, ik wil geen foto van je meer zien tot je haar weer gegroeid is.
Quoted voor het nageslachtquote:Op dinsdag 17 april 2012 11:29 schreef Harajuku. het volgende:
Bwhehe, en dan zeker zo`n 13 in dozijn doorsnee Sogeti-pik worden? No thanksquote:Op dinsdag 17 april 2012 11:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
Als je goed je best doet, misschien, ooit.
Ik heb vertrouwen in je.
Koude psychologie via Interwebz, u pro dude.quote:
Dat staat nog een trapje lager dan een detacherings-boertje.quote:
Was z'n Andrelon Perfecte Krul op?quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:29 schreef Harajuku. het volgende:
Jouw haar.quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:34 schreef Harajuku. het volgende:
Ik borstel mijn haar alleen na het wassen, instant perfection.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:36 schreef Geester het volgende:
Ik vlecht mijn konthaar in het maanlicht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking about thinking of you. ♫
quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:36 schreef shifto het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
Eindelijk begin ik je te begrijpen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:36 schreef Geester het volgende:
Ik vlecht mijn konthaar in het maanlicht
quote:
Nou wat begrijp je aan mij dan?quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:38 schreef Murdera het volgende:
[..]
Eindelijk begin ik je te begrijpen.
[..]
D: *aai*quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:38 schreef twi het volgende:
Ontopic:
"Hoi! Negeer je me nog steeds?"
- Ja
"Ok, doei!"
Welke ben jij?quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:38 schreef twi het volgende:
Ontopic:
"Hoi! Negeer je me nog steeds?"
- Ja
"Ok, doei!"
Lekker rustig zoquote:
De eerste, ik heb waarschijnlijk weer iets gedaanquote:
Ik heb nog een vlecht, sorry.quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:41 schreef shifto het volgende:
Hara, kun je niet een nieuwe foto plaatsen die ik vandaag heel de dag in een ander tabblad open kan hebben?
Waar staat die foto VERDOMME WAAR IS IEquote:Op dinsdag 17 april 2012 11:42 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik heb nog een vlecht, sorry.
*Twiaai*
Droom maar jongen, is onbereikbaar voor jequote:Op dinsdag 17 april 2012 11:43 schreef Geester het volgende:
[..]
Waar staat die foto VERDOMME WAAR IS IE
Jij hebt je konthaar al gevlochten, ga daar maar mee spelenquote:Op dinsdag 17 april 2012 11:43 schreef Geester het volgende:
[..]
Waar staat die foto VERDOMME WAAR IS IE
De maan scheen nietquote:Op dinsdag 17 april 2012 11:44 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Jij hebt je konthaar al gevlochten, ga daar maar mee spelen
Reflecteertquote:Op dinsdag 17 april 2012 11:51 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het klinkt natuurlijk voor geen meter als je zegt dat hij weerkaatst.
Je bent een verkapte weerwolf? Heet je Dolf in het echt? ppffftftpftfptfttquote:Op dinsdag 17 april 2012 11:51 schreef Geester het volgende:
[..]
Oke, de maan was voor mij niet direct visueel zichtbaar
Rebound.quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:51 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je hebt 'r wel je nummer gegeven?quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:56 schreef Geester het volgende:
ik wil een sms van mn schatjuh maar ze stuurt niks
Ik ga nog liever dood dan iets met haar te moeten doenquote:Op dinsdag 17 april 2012 12:01 schreef twi het volgende:
[..]
Ach,de achterkant is mooier dan de voorkant.
Jij met haar: Still a better love story than Twilightquote:Op dinsdag 17 april 2012 12:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik ga nog liever dood dan iets met haar te moeten doen
My bread and my toaster, still a better love story than Faglightquote:Op dinsdag 17 april 2012 12:16 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Jij met haar: Still a better love story than Twilight
Duhquote:Op dinsdag 17 april 2012 12:19 schreef Murdera het volgende:
Shifto rukkend op Mur.rar, still less gay than Twilight.
Verdomme, humor gespotquote:Op dinsdag 17 april 2012 12:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Het was geen sneer naar jou hoor... meteen alles persoonlijk opvatten
Mensen die theorien bekokstovenquote:Op dinsdag 17 april 2012 12:20 schreef twi het volgende:
[..]
Verdomme, humor gespotDaar gaat mijn theorie...
Wetenschappers?quote:
Skv! Hoe is het met het bekkie na een nachtje slapen? Al vast voedsel kunnen wegkrijgen?quote:
valt brinta pap er ook onderquote:Op dinsdag 17 april 2012 12:35 schreef MohMi het volgende:
[..]
Skv! Hoe is het met het bekkie na een nachtje slapen? Al vast voedsel kunnen wegkrijgen?
Nee, das duidelijk infuus-voerquote:Op dinsdag 17 april 2012 12:40 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
valt brinta pap er ook onder?
Zie de maan kaatst door de bomen!quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:51 schreef Mystikvm het volgende:
dat bedoel ikquote:Op dinsdag 17 april 2012 12:42 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Niet als je voor dikke klonten zorgt
quote:Op dinsdag 17 april 2012 12:42 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
en jij maakt geen foto'squote:Op dinsdag 17 april 2012 12:45 schreef Geester het volgende:
Holy jesus.. Wat een lekkere chick liep hier net .. SWEET MOTHER OF GOD HAVE MERCY
SMS het naar je vriendin'meisje'. Misschien interesseert het haar wel.quote:Op dinsdag 17 april 2012 12:45 schreef Geester het volgende:
Holy jesus.. Wat een lekkere chick liep hier net .. SWEET MOTHER OF GOD HAVE MERCY
Hou eens opquote:Op dinsdag 17 april 2012 12:46 schreef twi het volgende:
[..]
SMS het naar je vriendin'meisje'. Misschien interesseert het haar wel.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 12:46 schreef twi het volgende:
[..]
SMS het naar je vriendin'meisje'. Misschien interesseert het haar wel.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 12:42 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |