SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In KPS, maar daar heb ik alleen toegang totquote:Op dinsdag 17 april 2012 09:59 schreef Murdera het volgende:
Al ergens gepost Cue_? Moet ik toch maar toegang vragen voor KPD?
Of 20 topics S&W doorspitten. En de foto's zijn veelal okquote:Op dinsdag 17 april 2012 09:59 schreef Murdera het volgende:
Vraag me af of je ze ooit zou vindenquote:Op dinsdag 17 april 2012 09:59 schreef Murdera het volgende:
Zo duidelijk zijn je foto's niet, en je bent mij te dunquote:Op dinsdag 17 april 2012 09:57 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik word impliciet knap genoemd door Hara
quote:Op dinsdag 17 april 2012 10:00 schreef Cue_ het volgende:
Speciaal voor GeesterGvdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking about thinking of you. ♫
Speciaal voor GeesterSakkerju ik zit op mijn werkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik doe lekker wat ik zelf wil!quote:Op dinsdag 17 april 2012 10:01 schreef Harajuku. het volgende:
Wat is deze, je kan ons niet blijven vertellen dat je tieten op FOK liggen en dan niet laten zien
She deliveredquote:Op dinsdag 17 april 2012 10:01 schreef Harajuku. het volgende:
Wat is deze, je kan ons niet blijven vertellen dat je tieten op FOK liggen en dan niet laten zien
Feederquote:Op dinsdag 17 april 2012 10:01 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Zo duidelijk zijn je foto's niet, en je bent mij te dun, maar je bent overduidelijk geen gedrocht
Kan niet te aardig worden ineens hè.
6 jaarquote:Op dinsdag 17 april 2012 10:02 schreef Murdera het volgende:
Ik denk het niet.10 jaar postgeschiedenis doorzoeken.
Gelukkig stuur je me wel een linkje.![]()
Speciaal voor GeesterTakke!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wil ook tetten
![]()
Naw ik wil ook niet dikquote:
Ik heb overduidelijk meer verstand van tieten dan de mannen hier.quote:
quote:Op dinsdag 17 april 2012 10:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
6 jaarincl kloontjes.. succes
Dacht het niet
Je zegt nu dat ze niet van mij kunnen zijn?quote:Op dinsdag 17 april 2012 10:03 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb overduidelijk meer verstand van tieten dan de mannen hier.
Ik zoek wel iemand die mijn ranke lijf wel kan waarderenquote:Op dinsdag 17 april 2012 10:03 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Naw ik wil ook niet dikMaak gewoon je lichaamsbouw even breder dan (
)
Cue uses whiny bitch, it's super effective!quote:Op dinsdag 17 april 2012 10:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je zegt nu dat ze niet van mij kunnen zijn?
quote:
Als Djeez er was, waren we hier niet.... SHIT BEN JIJ DJEEZZ?!?!?!quote:Op dinsdag 17 april 2012 10:05 schreef Geester het volgende:
Kijk iedereen nu dr op springen nu er tetten zijn
Djeez
Jaja jij postte niet want je hand was even weg van het toetsenbordquote:Op dinsdag 17 april 2012 10:05 schreef Geester het volgende:
Kijk iedereen nu dr op springen nu er tetten zijn
Djeez
quote:Op dinsdag 17 april 2012 10:05 schreef Harajuku. het volgende:
Cue uses whiny bitch, it's super effective!
Kon dat maar, dan was ik weer gelukkig.. als ik dat ene zinnetje niet had gezegd was alles nu nog goedquote:
"Ik heb je moeder geneukt." ?quote:Op dinsdag 17 april 2012 10:10 schreef Geester het volgende:
[..]
Kon dat maar, dan was ik weer gelukkig.. als ik dat ene zinnetje niet had gezegd was alles nu nog goed
Toch niets mis met zachtjes bijten.quote:Op dinsdag 17 april 2012 10:10 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Misschien zat zij niet zo te wachten op een huigkietelaar, tandenlikker en tepelbijter.
Met wat harder ook niet hoorquote:Op dinsdag 17 april 2012 10:11 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Toch niets mis met zachtjes bijten.
Jij weetquote:Op dinsdag 17 april 2012 10:11 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wat mij betreft niet. Zolang je het tandenlikken maar achterwege laatquote:Op dinsdag 17 april 2012 10:11 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hij zei dat haar zusje lekkerder neuktequote:Op dinsdag 17 april 2012 10:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je hebt haar een kankerhoer genoemd die nog te lelijk was voor het pissen in de bosjes?
Godverdomme ja, die eerste tweequote:Op dinsdag 17 april 2012 10:12 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wat mij betreft niet. Zolang je het tandenlikken maar achterwege laat
Nee mja het was geen belediging ofzo maargoed ik wil het er niet over hebbenquote:Op dinsdag 17 april 2012 10:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je hebt haar een kankerhoer genoemd die nog te lelijk was voor het pissen in de bosjes?
Leg je hart op tafel jongen, het zal je goed doenquote:Op dinsdag 17 april 2012 10:12 schreef Geester het volgende:
[..]
Nee mja het was geen belediging ofzo maargoed ik wil het er niet over hebben( geen getroll dit )
Maar dan moet je er ook niet zo specifiek over beginnenquote:Op dinsdag 17 april 2012 10:12 schreef Geester het volgende:
Nee mja het was geen belediging ofzo maargoed ik wil het er niet over hebben( geen getroll dit )
Ochtendmens hè.quote:Op dinsdag 17 april 2012 10:13 schreef Cici het volgende:
Jullie zijn weer druk zo op de vroege ochtend...
Er over beginnen en dan afkappen is een disociatie naar het verleden toe wat zou moeten helpen met vergeten van afgespeelde gebeurtenissenquote:Op dinsdag 17 april 2012 10:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar dan moet je er ook niet zo specifiek over beginnen
En wat ook leuk is ik heb jouw facebook en ook van een paar anderenquote:Op dinsdag 17 april 2012 10:15 schreef Harajuku. het volgende:
ER IS VANDAAG ZOIETS ERGS GEBEURD EN DAT WAS ECHT SUPER SUPER SUPER ERG OMG IK KAN ER NIET MEER TEGEN![]()
/facebookstatus
Wat is er dan baby doll?
NEE ZEG IK NIET IS PRIVÉ[ afbeelding ]
moest je toch zeker 3 minuten voor googlenquote:Op dinsdag 17 april 2012 10:15 schreef Geester het volgende:
[..]
En wat ook leuk is ik heb jouw facebook en ook van een paar anderenIk voeg je niet toe hoor
quote:Op dinsdag 17 april 2012 10:15 schreef Harajuku. het volgende:
ER IS VANDAAG ZOIETS ERGS GEBEURD EN DAT WAS ECHT SUPER SUPER SUPER ERG OMG IK KAN ER NIET MEER TEGEN![]()
/facebookstatus
Wat is er dan baby doll?
NEE ZEG IK NIET IS PRIVÉ
[ afbeelding ]
Niet eensquote:Op dinsdag 17 april 2012 10:16 schreef shifto het volgende:
[..]
moest je toch zeker 3 minuten voor googlen
DIE STAAT TOCH OP PRIVÉquote:Op dinsdag 17 april 2012 10:15 schreef Geester het volgende:
[..]
En wat ook leuk is ik heb jouw facebook en ook van een paar anderenIk voeg je niet toe hoor
Stoere boy.quote:Op dinsdag 17 april 2012 10:15 schreef Geester het volgende:
[..]
Er elke keer over beginnen met kleine stukjes helpt neit. Daarbij zit je op een forum waarin dergelijke informatie reacties uitlokken. Wat ook zeker niet helpt bij het verwerken ervan. Laat staan dat het afkappen van een onderwerp dan ook echt mogelijk is.quote:Op dinsdag 17 april 2012 10:15 schreef Geester het volgende:
[..]
Er over beginnen en dan afkappen is een disociatie naar het verleden toe wat zou moeten helpen met vergeten van afgespeelde gebeurtenissen
quote:Op dinsdag 17 april 2012 10:15 schreef Geester het volgende:
[..]
Ik heb jou foto uitgeprintquote:Op dinsdag 17 april 2012 10:17 schreef shifto het volgende:
[..]
Dit ook. maar hij mag wel fappen op mijn profiel foto
Hier pissen wij op je problemen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 10:17 schreef Cue_ het volgende:
Dus misschien werkt het zo real life (ook niet altijd, ligt aan de persoon waartegen je het zegt) .. maaar zeker niet in een SC topic.
Moet wat zonder levenquote:Op dinsdag 17 april 2012 10:17 schreef Harajuku. het volgende:
Zit ie steeds stiekem naar onze Facebook te kijken![]()
Nah lang niet iedereen ...quote:Op dinsdag 17 april 2012 10:18 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Hier pissen wij op je problemen.
Ook op die van anderen trouwens.
Ik heb geen problemen, dus hou je pis bij jequote:Op dinsdag 17 april 2012 10:18 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Hier pissen wij op je problemen.
Ook op die van anderen trouwens.
Ik heb geen autoquote:Op dinsdag 17 april 2012 10:18 schreef Geester het volgende:
Ik heb zo'n muur met van die zwart witte snapshots hoe jullie uit de auto stappen enzo..
Ik weet hetquote:
Sommige mensen pissen op andere om hun eigendom te markeren /true storyquote:Op dinsdag 17 april 2012 10:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb geen problemen, dus hou je pis bij je
"Ik weet wat jullie doen. En je dochter? Leuke school zit ze. Aardige meester ook, die Herman"quote:Op dinsdag 17 april 2012 10:18 schreef Geester het volgende:
Ik heb zo'n muur met van die zwart witte snapshots hoe jullie uit de auto stappen enzo..
Al heb je grotere, thuis uberhaupt geen ondergoedquote:Op dinsdag 17 april 2012 10:19 schreef MohMi het volgende:
Ik weet hetPush up bh's
Maar als ik fijn thuis ben dan liever geen bh, das dan weer het voordeel van lieve kleine tietjes hebben
Dat is je probleemquote:Op dinsdag 17 april 2012 10:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb geen problemen, dus hou je pis bij je
Jaquote:Op dinsdag 17 april 2012 10:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Sommige mensen pissen op andere om hun eigendom te markeren /true story
quote:Op dinsdag 17 april 2012 10:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Al heb je grotere, thuis uberhaupt geen ondergoedHeerlijk die zondagen.
Dan issie eindelijk niet meer alleenquote:Op dinsdag 17 april 2012 10:19 schreef Harajuku. het volgende:
Geester, voeg mij eens toe op Facebook als je een foto hebt daar
Euh ja...alleen zondagen idd....quote:Op dinsdag 17 april 2012 10:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Al heb je grotere, thuis uberhaupt geen ondergoedHeerlijk die zondagen.
Ik kan dat nietquote:Op dinsdag 17 april 2012 10:19 schreef Harajuku. het volgende:
Oh, spannend!quote:Op dinsdag 17 april 2012 10:19 schreef Harajuku. het volgende:
Kun jij op je rug liggen sprayen, dan helikopter ik de hele ruimte onderquote:
Ik ga me meestal niet omkleden als ik thuis kom van werk ofzo. Dusja de zaterdag en vrijdag na het douchen eig ookquote:
quote:Op dinsdag 17 april 2012 10:21 schreef shifto het volgende:
[..]
Kun jij op je rug liggen sprayen, dan helikopter ik de hele ruimte onder
Door jou moest ik ook niezenquote:Op dinsdag 17 april 2012 10:21 schreef Mystikvm het volgende:
Ik moest net heel hard niezen en nu heb ik hoofdpijn. Misschien heb ik wel een hersenbloeding
Sickoquote:Op dinsdag 17 april 2012 10:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik ga me meestal niet omkleden als ik thuis kom van werk ofzo. Dusja de zaterdag en vrijdag na het douchen eig ook
Het eerste wat ik vaak doe als ik thuis kom is mijn broek uit en gewoon in mijn onderbroek op de bank hangenquote:Op dinsdag 17 april 2012 10:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik ga me meestal niet omkleden als ik thuis kom van werk ofzo. Dusja de zaterdag en vrijdag na het douchen eig ook
Wat is daar mis mee?quote:
Niet verder kunnen kijken dna alleen plasseks. Gaat dieper mengquote:
Ik ga eten sporten en dan slapen en dan is het alweer de volgende dagquote:Op dinsdag 17 april 2012 10:22 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het eerste wat ik vaak doe als ik thuis kom is mijn broek uit en gewoon in mijn onderbroek op de bank hangen
Jij lijkt wel op de vriend van mijn zus, die doet dat zelfs als ik er bij benquote:Op dinsdag 17 april 2012 10:22 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het eerste wat ik vaak doe als ik thuis kom is mijn broek uit en gewoon in mijn onderbroek op de bank hangen
quote:Op dinsdag 17 april 2012 10:22 schreef Mystikvm het volgende:
hihi je zei dieperquote:Op dinsdag 17 april 2012 10:22 schreef shifto het volgende:
[..]
Niet verder kunnen kijken dna alleen plasseks. Gaat dieper meng
Je hebt wel een lekkere zusquote:Op dinsdag 17 april 2012 10:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jij lijkt wel op de vriend van mijn zus, die doet dat zelfs als ik er bij ben
Moet je zo een stoffe bank nemenquote:Op dinsdag 17 april 2012 10:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]die heb je er idd meer. Ik vind het vaak te veel gedoe
Plakken aan de bank enzo
Al Bundy achtigquote:Op dinsdag 17 april 2012 10:22 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Vaak is het het eerste wat ik doe als ik thuiskom; schoenen uit en slofjes aan, en bh uit en haar losquote:Op dinsdag 17 april 2012 10:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Een goede vriend van mij doet dat als ik er bij ben. Die loopt zelfs naakt door z'n huis als ik op de bank zit. Boeit hem watquote:Op dinsdag 17 april 2012 10:23 schreef muhahaha het volgende:
Jij lijkt wel op de vriend van mijn zus, die doet dat zelfs als ik er bij ben
Jij hebt een leren bank? Dat vind ik echt niks.quote:Op dinsdag 17 april 2012 10:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]die heb je er idd meer. Ik vind het vaak te veel gedoe
Plakken aan de bank enzo
En dan zit jij op zijn bank vol balzweetquote:Op dinsdag 17 april 2012 10:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Een goede vriend van mij doet dat als ik er bij ben. Die loopt zelfs naakt door z'n huis als ik op de bank zit. Boeit hem wat
Oud enzo hequote:Op dinsdag 17 april 2012 10:24 schreef muhahaha het volgende:
Ik doe alleen mijn overhemd uit en een trui aan.
Nah dat gaat iets te ver, ja of je moet het al een keer gezien hebbenquote:Op dinsdag 17 april 2012 10:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Een goede vriend van mij doet dat als ik er bij ben. Die loopt zelfs naakt door z'n huis als ik op de bank zit. Boeit hem wat
Dat idd!quote:Op dinsdag 17 april 2012 10:23 schreef Harajuku. het volgende:
Maar als eerste de bh, hoerige kutdingen.
Ik m'n haar juist vastquote:Op dinsdag 17 april 2012 10:23 schreef MohMi het volgende:
Vaak is het het eerste wat ik doe als ik thuiskom; schoenen uit en slofjes aan, en bh uit en haar loschill outfit
quote:Op dinsdag 17 april 2012 10:24 schreef Harajuku. het volgende:
En dan zit jij op zijn bank vol balzweet
Zo vaak, dus dat boeit me ook nietquote:Op dinsdag 17 april 2012 10:24 schreef muhahaha het volgende:
Nah dat gaat iets te ver, ja of je moet het al een keer gezien hebben
Of dat je op zo'n bank zit met van die plasticfolie eroverquote:Op dinsdag 17 april 2012 10:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]Hij heeft altijd wel wat aan als ie op de bank zit hoor
Wie laat dat er nou opzittenquote:Op dinsdag 17 april 2012 10:25 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Of dat je op zo'n bank zit met van die plasticfolie erover
Denk niet dat hij bang hoeft te zijn om binnenkort tieten OF bh's te zienquote:
Normale kleding uit, pak aan.quote:Op dinsdag 17 april 2012 10:23 schreef MohMi het volgende:
[..]
Vaak is het het eerste wat ik doe als ik thuiskom; schoenen uit en slofjes aan, en bh uit en haar loschill outfit
Fuck you, Spiderman!quote:Op dinsdag 17 april 2012 10:28 schreef Geester het volgende:
Moet je met uv licht door de kamer gaan dan zie je t balzweet op het plafond zitten
quote:
Haha dat is ook best wel raarquote:Op dinsdag 17 april 2012 10:30 schreef MohMi het volgende:
[..]Jij raar jongetje
![]()
Daarentegen vind ik zelf chill kleding vaak wel sexier dan een pak. Ik kom zoveel pakken tegen op het werk met mensen er in die heul niet leuk zijn
in kantoor omgeving vind ik iedereen dan ook zoveel op elkaar lijkenquote:Op dinsdag 17 april 2012 10:30 schreef MohMi het volgende:
[..]Jij raar jongetje
![]()
Daarentegen vind ik zelf chill kleding vaak wel sexier dan een pak. Ik kom zoveel pakken tegen op het werk met mensen er in die heul niet leuk zijn
Heeft niets met mij te maken.quote:Op dinsdag 17 april 2012 10:30 schreef MohMi het volgende:
[..]Jij raar jongetje
![]()
Kun je niet ook jek arakter laten verdwijnen net als je tieten?quote:Op dinsdag 17 april 2012 10:27 schreef Geester het volgende:
[..]
Nee ik doe veel chest fly's dus dan krijg je geen boobs
Mannen in pak niet sexy vindenquote:Op dinsdag 17 april 2012 10:30 schreef MohMi het volgende:
[..]Jij raar jongetje
![]()
Eenschquote:Op dinsdag 17 april 2012 10:30 schreef shifto het volgende:
[..]
in kantoor omgeving vind ik iedereen dan ook zoveel op elkaar lijkenAl die saaie pakken enzo...
quote:Op dinsdag 17 april 2012 10:31 schreef MohMi het volgende:
[..]
Eenschen zoveel posers
Daar brengt een pak echt geen verandering in.
Dat laatste is killingquote:Op dinsdag 17 april 2012 10:30 schreef MohMi het volgende:
[..]Jij raar jongetje
![]()
baggy broek, mooie trui/ long sleeve (in de zomer T-shirt), toffe schoenenquote:Op dinsdag 17 april 2012 10:31 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Mannen in pak niet sexy vindenEn er is nogal een verschil tussen pak en chill
Mooie jeans met een goede riem en een niet te wijd of te strak simpel shirt kan ook super sexy zijn
Ja, zo'n kantoor waar 3/4 in slechtzittende goedkope pakken rondlooptquote:Op dinsdag 17 april 2012 10:30 schreef shifto het volgende:
[..]
in kantoor omgeving vind ik iedereen dan ook zoveel op elkaar lijkenAl die saaie pakken enzo...
Ja, je hebt de gladde zakenjongen en mensen die een pak met stijl kunnen dragen. Maakt echt wel verschilquote:Op dinsdag 17 april 2012 10:31 schreef MohMi het volgende:
[..]
Eenschen zoveel posers
Daar brengt een pak echt geen verandering in.
Ben ik met je eens hoorquote:Op dinsdag 17 april 2012 10:32 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ja, je hebt de gladde zakenjongen en mensen die een pak met stijl kunnen dragen. Maakt echt wel verschil
Truienquote:Op dinsdag 17 april 2012 10:32 schreef MohMi het volgende:
[..]
baggy broek, mooie trui/ long sleeve (in de zomer T-shirt), toffe schoenen
pics ditdatquote:Op dinsdag 17 april 2012 10:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nee.Ik ben een lekkere vent die een pak met stijl weet te dragen.
Ja, dat bedoel ik eigenlijk ja!quote:Op dinsdag 17 april 2012 10:33 schreef Cue_ het volgende:
Mooie mannen zien er sowieso al snel lekker uit
en gewone mannen met een oke lijf die weten hoe ze zich moeten kleden
quote:Op dinsdag 17 april 2012 10:30 schreef MohMi het volgende:
[..]
Kun je niet ook jek arakter laten verdwijnen net als je tieten?
Shit, ik doe het weer
Gij bent zelf zo 1991!quote:Op dinsdag 17 april 2012 10:34 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
TruienSorry, maar die dingen vind ik zo 1991.
Inderdaad ik maak er mooi een melding vanquote:Op dinsdag 17 april 2012 10:30 schreef MohMi het volgende:
[..]
Kun je niet ook jek arakter laten verdwijnen net als je tieten?
Shit, ik doe het weer
Mensen in een fleece trui, als ik die zie moet ik altijd een beetje kotsen binnenmondsquote:Op dinsdag 17 april 2012 10:35 schreef Mystikvm het volgende:
Ik zie hier op mijn werk soms mannen lopen met kleding aan waarvan zelfs ik een beetje moet huilen. Gele truien enzo die niet heel goed passen
Mooi hequote:Op dinsdag 17 april 2012 10:35 schreef Mystikvm het volgende:
Ik zie hier op mijn werk soms mannen lopen met kleding aan waarvan zelfs ik een beetje moet huilen. Gele truien enzo die niet heel goed passen
Gele fleece truien!quote:Op dinsdag 17 april 2012 10:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mensen in een fleece trui, als ik die zie moet ik altijd een beetje kotsen binnenmonds
Bwahahahha die zijn echt verschrikkelijk jaquote:Op dinsdag 17 april 2012 10:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mensen in een fleece trui, als ik die zie moet ik altijd een beetje kotsen binnenmonds
Ik heb gewoon een shirt met lange mouwen een broekquote:Op dinsdag 17 april 2012 10:37 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Bwahahahha die zijn echt verschrikkelijk ja
Draag je wel eens beenwarmers?quote:Op dinsdag 17 april 2012 10:37 schreef MohMi het volgende:
[..]
Vooruit dan maar, maar alleen omdat ik als '84-er het met je eens ben natuurlijk
Hahaquote:Op dinsdag 17 april 2012 10:38 schreef Mystikvm het volgende:
Fleecetruidragers werken bijna altijd in de IT. Sowieso een plek waar veel modefalers rondlopen.
Boeiend.quote:Op dinsdag 17 april 2012 10:38 schreef Geester het volgende:
Ik heb 7 stuks dezelfde kleding en onderbroeken met daarin maandag-dinsdag etc genaaid
Rebel die ik ben zou ik die van maandag op woensdag aantrekkenquote:Op dinsdag 17 april 2012 10:38 schreef Geester het volgende:
Ik heb 7 stuks dezelfde kleding en onderbroeken met daarin maandag-dinsdag etc genaaid
Truthquote:Op dinsdag 17 april 2012 10:38 schreef Mystikvm het volgende:
Fleecetruidragers werken bijna altijd in de IT.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 10:39 schreef MohMi het volgende:
[..]
Alleen als ik in de stemming ben om m'n matchende hoofdband erbij te dragen
Ik probeer je te weerhouden van oninteressante topicbagger. Moeite ruimschoots waard.quote:Op dinsdag 17 april 2012 10:40 schreef Geester het volgende:
[..]
Dat jij er energie erin steekt om erop te reageren
Ik zit ook tussen de IT'ers. Alsof het Leger des Heils hier kleding uit is komen delen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 10:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik geef toe dat mijn kleding vroeger ook behoorlijk faalde en ik zit in de IT.
Oke doe je best zou ik zeggenquote:Op dinsdag 17 april 2012 10:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik probeer je te weerhouden van oninteressante topicbagger. Moeite ruimschoots waard.
Hij doet een tevergeefse poging om middels reflectie jou eindelijk in te laten zi...quote:Op dinsdag 17 april 2012 10:40 schreef Geester het volgende:
[..]
Dat jij er energie erin steekt om erop te reageren
Euhm, waar zou een vriend van mij die kunnen vinden?quote:Op dinsdag 17 april 2012 10:41 schreef shifto het volgende:
Onze mailserver was gehacked, ben gvd al de hele ochtend bezig 80.000 spam mails te bekijken en aan het filteren![]()
Wel veel goede aanbiedingen voor viagra enzo
quote:Op dinsdag 17 april 2012 10:42 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik zit ook tussen de IT'ers. Alsof het Leger des Heils hier kleding uit is komen delen.
Hihi jaa elke keer als jij wat gaat doen maak ik een reportquote:Op dinsdag 17 april 2012 10:42 schreef MohMi het volgende:
[..]
Hij doet een tevergeefse poging om middels reflectie jou eindelijk in te laten zi...
Oh shit...daar ging ik bijna weerGeester, jij stiekemerd! Beetje doen alsof je een karakterloze zak hooi bent om mij een ban te laten krijgen
Gekkie.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 10:42 schreef MohMi het volgende:
[..]
Hij doet een tevergeefse poging om middels reflectie jou eindelijk in te laten zi...
Oh shit...daar ging ik bijna weerGeester, jij stiekemerd! Beetje doen alsof je een karakterloze zak hooi bent om mij een ban te laten krijgen
Gekkie.
Dat is intussen wel stevig verandertquote:Op dinsdag 17 april 2012 10:42 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik zit ook tussen de IT'ers. Alsof het Leger des Heils hier kleding uit is komen delen.
Vrouwen in uniformquote:Op dinsdag 17 april 2012 10:42 schreef MohMi het volgende:
[..]LdH loopt zelf nog in mooiere kleding
Idd, heb ook zon collega die alles alleen bij de wibra koopt ofzo, fleese truien etcquote:Op dinsdag 17 april 2012 10:42 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Jouw IT'ers misschien, maar als ik hier bij de applicatiebeheerders naar binnen loop dan is het net alsof de Teletijdmachine op 1988 ingesteld stondquote:Op dinsdag 17 april 2012 10:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat is intussen wel stevig verandert
Kwestie van opvoeding imo, als je daar eenmaal zo in gaat dan blijf je er ook in zitten.quote:Op dinsdag 17 april 2012 10:43 schreef shifto het volgende:
[..]
Idd, heb ook zon collega die alles alleen bij de wibra koopt ofzo, fleese truien etc
Ik bedoel mijn kledingquote:Op dinsdag 17 april 2012 10:44 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Jouw IT'ers misschien, maar als ik hier bij de applicatiebeheerders naar binnen loop dan is het net alsof de Teletijdmachine op 1988 ingesteld stond
Deze kerel is 28, zwaar gelovig, 3 kinderen. Die gaat niet meer veranderenquote:Op dinsdag 17 april 2012 10:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kwestie van opvoeding imo, als je daar eenmaal zo in gaat dan blijf je er ook in zitten.
Ik ben mijn kleding uiteindelijk gaan aanpassen omdat ik zag wat andere droegen wat ik mooier vond dan wat ik had.
Ik heb het idee dat er in de IT meer gelovigen werken dan ergens anders. Ik kan niet eens meer normaal 'godverdomme' roepen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 10:45 schreef shifto het volgende:
[..]
Deze kerel is 28, zwaar gelovig, 3 kinderen. Die gaat niet meer veranderenAnders poetste hij zijn bek ooit wel
quote:Op dinsdag 17 april 2012 10:45 schreef shifto het volgende:
[..]
Deze kerel is 28, zwaar gelovig, 3 kinderen. Die gaat niet meer veranderenAnders poetste hij zijn bek ooit wel
Ik roep heel de dag niets andersquote:Op dinsdag 17 april 2012 10:46 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat er in de IT meer gelovigen werken dan ergens anders. Ik kan niet eens meer normaal 'godverdomme' roepen.
Daar kwets ik hier niemand meequote:Op dinsdag 17 april 2012 10:47 schreef Harajuku. het volgende:
Ik zeg tegenwoordig altijd MOOOOOOOOOOOOOOTHER FUUUUUUUUUUUCKER ipv godverdomme.
Ik.. Verdulleme,quote:Op dinsdag 17 april 2012 10:47 schreef Harajuku. het volgende:
Ik zeg tegenwoordig altijd MOOOOOOOOOOOOOOTHER FUUUUUUUUUUUCKER ipv godverdomme.
Nee, dat denk ik ook niet. Gelovig dafaq is datquote:Op dinsdag 17 april 2012 10:45 schreef shifto het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 april 2012 10:47 schreef Harajuku. het volgende:
Doe ik op FOK en telefoon ook welquote:Op dinsdag 17 april 2012 10:53 schreef Mystikvm het volgende:
Ik scheld altijd met kankerGisteren nog, toen ik mijn pink plette tussen de deur van mijn vriezer en die van mijn koelkast.
Ongehoord ditquote:Op dinsdag 17 april 2012 10:53 schreef Mystikvm het volgende:
Ik scheld altijd met kankerGisteren nog, toen ik mijn pink plette tussen de deur van mijn vriezer en die van mijn koelkast.
op mn werk doe ik dat alleen tijdens de hoogste vorm van frustratie.quote:Op dinsdag 17 april 2012 10:53 schreef Mystikvm het volgende:
Maar kankerkoelkast allitereerde zo lekkerquote:Op dinsdag 17 april 2012 10:54 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Doe ik op FOK en telefoon ook welIrl probeer ik het tegen te houden
quote:Op dinsdag 17 april 2012 10:54 schreef shifto het volgende:
[..]
op mn werk doe ik dat alleen tijdens de hoogste vorm van frustratie.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:00 schreef muhahaha het volgende:
Ik scheld bijna nooit op mijn werk, al helemaal niet hardop
Oh, dat is toch bijna altijd. Laat je rustig gaan.quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:00 schreef twi het volgende:
Gelukkig doe ik het alleen wanneer ik bijna zeker weet dat ik helemaal alleen ben.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:01 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Oh, dat is toch bijna altijd. Laat je rustig gaan.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:01 schreef Mystikvm het volgende:
Oh, dat is toch bijna altijd. Laat je rustig gaan.
Sterktequote:Op dinsdag 17 april 2012 11:03 schreef twi het volgende:
Ik ga even uithuilen onder de douche, godverdomme.
3quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
Neen, ik sta nu op positie 2. Binnenkort op 1.
Soms welquote:Op dinsdag 17 april 2012 11:00 schreef muhahaha het volgende:
Ik scheld bijna nooit op mijn werk, al helemaal niet hardop
Had je die Joegoslaaf nu al gebeld om Crutch om te leggen?quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
Bwahahahah, pwnd.quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:08 schreef Mystikvm het volgende:
Mijn collega nu tegenover mij:
"Je wordt grijs"
![]()
"Maar het misstaat je niet"
Dit is echt al de derde collega in twee weken die het opmerkt!
quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:09 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Had je die Joegoslaaf nu al gebeld om Crutch om te leggen?
Mensen die niet onmisbaar genoeg zijn om te kunnen schelden op hun werkquote:Op dinsdag 17 april 2012 11:10 schreef Scorpie het volgende:
Schelden op mijn werk betekent einde detacheringsklus en een hoop geld dat verloren gaat.
Nee, heb nog een vriendendienst uitstaan bij een paar russen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:09 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Had je die Joegoslaaf nu al gebeld om Crutch om te leggen?
Dat heeft er vrij weinig mee te makenquote:Op dinsdag 17 april 2012 11:11 schreef shifto het volgende:
[..]
Mensen die niet onmisbaar genoeg zijn om te kunnen schelden op hun werk
Ze zei wel dat mannen die grijs worden sexy zijn.quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:08 schreef Mystikvm het volgende:
Mijn collega nu tegenover mij:
"Je wordt grijs"
![]()
"Maar het misstaat je niet"
Dit is echt al de derde collega in twee weken die het opmerkt!
quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:13 schreef shifto het volgende:
[..]
Stop eens met meme-praat
Ik word geil
Oh, was dat toen jij die Poolse flink aan hebt gepakt voor hun?quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nee, heb nog een vriendendienst uitstaan bij een paar russen.
Hier ook nietquote:Op dinsdag 17 april 2012 11:13 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat heeft er vrij weinig mee te makenmen zit hier gewoon niet te wachten op scheldende consultants die met dodelijke ziektes hun frustraties menen te uiten. En terecht ook overigens
Alsof ze hier gaan lopen vloeken als een mongool als er een klant naast staatquote:Op dinsdag 17 april 2012 11:13 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat heeft er vrij weinig mee te makenmen zit hier gewoon niet te wachten op scheldende consultants die met dodelijke ziektes hun frustraties menen te uiten. En terecht ook overigens
Die pool had niet zo moeilijk moeten doen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:14 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Oh, was dat toen jij die Poolse flink aan hebt gepakt voor hun?
Waarom heb je hem er nog niet lafjes tegenaan gehangen danquote:Op dinsdag 17 april 2012 11:13 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ze zei wel dat mannen die grijs worden sexy zijn.
Precies. Maar dat betekend niet dat ik er af en toe even geen KUT! of Godverrrrr uit gooiquote:Op dinsdag 17 april 2012 11:14 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Alsof ze hier gaan lopen vloeken als een mongool als er een klant naast staat
Dat ook inderdaad. En we hebben een klant (Enexis) en die kerel zit hier altijd te scheldenquote:Op dinsdag 17 april 2012 11:14 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik zit BIJ de klant. Ik zit nooit alleen. Ik ben altijd omringd door klanten. Notice the difference.quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:14 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Kut!quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:16 schreef shifto het volgende:
[..]
Dat ook inderdaad. En we hebben een klant (Enexis) en die kerel zit hier altijd te scheldenBosschenoar hè
Jij komt hier bitchen, en dan moet ik maar ruiken dat jij de hele dag naast een klant zit. Puhlease.quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:17 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik zit BIJ de klant. Ik zit nooit alleen. Ik ben altijd omringd door klanten. Notice the difference.
Cougarquote:Op dinsdag 17 april 2012 11:16 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Waarom heb je hem er nog niet lafjes tegenaan gehangen dan
Ik bitchen? Neger alsjeblieft, ik zeg alleen dat bij mijn werkzaamheden schelden niet wordt geaccepteerd. Daarnaast heb ik ook eigenlijk nooit de behoefte te schelden tijdens mijn werk.quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:18 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Jij komt hier bitchen, en dan moet ik maar ruiken dat jij de hele dag naast een klant zit. Puhlease.
Ik: "Het ruikt hier nu wel fris"quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:20 schreef Harajuku. het volgende:
"MYST, KOM OVER JE BUREAU, DAT VIND IK ZO SEXY!!!11111"
Het is Scorpie man, iedereen hoort alles van Scorpie te weten. En te klappen bij binnenkomst, natuurlijk.quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:18 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Jij komt hier bitchen, en dan moet ik maar ruiken dat jij de hele dag naast een klant zit. Puhlease.
Take a bow niggah, take a bow.quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:21 schreef twi het volgende:
[..]
Het is Scorpie man, iedereen hoort alles van Scorpie te weten. En te klappen bij binnenkomst, natuurlijk.
The fuck?quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:21 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik: "Het ruikt hier nu wel fris"
Zij: "Ik eet ook heel veel ananas, dat helpt"
Andere collega:
Ja. Je komt hier binnenvallen met denigrerende opmerkingen over de users hier. Waz met jou manquote:Op dinsdag 17 april 2012 11:21 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik bitchen? Neger alsjeblieft, ik zeg alleen dat bij mijn werkzaamheden schelden niet wordt geaccepteerd. Daarnaast heb ik ook eigenlijk nooit de behoefte te schelden tijdens mijn werk.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:23 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja. Je komt hier binnenvallen met denigrerende opmerkingen over de users hier. Waz met jou manZal je klant ook leuk vinden, dat je een beetje loopt te fokken terwijl hij er zielig naast zit.
.
Dag popjequote:
à 200 euro per uur.quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:23 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja. Je komt hier binnenvallen met denigrerende opmerkingen over de users hier. Waz met jou manZal je klant ook leuk vinden, dat je een beetje loopt te fokken terwijl hij er zielig naast zit.
.
Ze wilt je man.quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:21 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik: "Het ruikt hier nu wel fris"
Zij: "Ik eet ook heel veel ananas, dat helpt"
Andere collega:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |