Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
NIGEL_NLL (WeHD)
FIFA toernooi PS3quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
ownernickk (Nickskuh)
Pieter115 (wieisboos)
koentje95 (koenie95)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
NIGEL_NLL (WeHD)
OPchicksquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
Of dezequote:
hallo welkom welkmo ik kan voor je dulpicaten, dat is kopieeren van spelersquote:Op dinsdag 17 april 2012 00:26 schreef GuRBuH het volgende:
hoi ik ben nieuw hier hoe kun je snel miljoen muntjes maken?
ow moet ik dan die toivonen want die vint ik vies dus doe maar niet want straks mijn email ook kwijt en kindertjes enzo gr grquote:Op dinsdag 17 april 2012 00:29 schreef ZopittyBopBopBop het volgende:
[..]
hallo welkom welkmo ik kan voor je dulpicaten, dat is kopieeren van spelers
ik heb alleen je wachtwoord nodig, ik heb zelf ronaldo messie en toivonen die zal ik dan op je account zetten
gr gr
oke oke dan krijg je koefermans die is supergoed jahquote:Op dinsdag 17 april 2012 00:32 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
ow moet ik dan die toivonen want die vint ik vies dus doe maar niet want straks mijn email ook kwijt en kindertjes enzo gr gr
Altijd fijn aan het einde van een lange dag:
[ afbeelding ]
Oh echt? Dus als ik mijn wachtwoord hunter2 typ dan zie jij sterretjes?quote:Op dinsdag 17 april 2012 00:36 schreef ZopittyBopBopBop het volgende:
[..]
oke oke dan krijg je koefermans die is supergoed jah
wis je da als je je w8woord hier typt andere het zien als sterretjes? kijk maar:
Godver ik zie het niet als sterretjes?!!quote:Op dinsdag 17 april 2012 00:39 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Oh echt? Dus als ik mijn wachtwoord hunter2 typ dan zie jij sterretjes?
ja er staat 'wachtwoord ******* typ' grappug hèquote:Op dinsdag 17 april 2012 00:39 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Oh echt? Dus als ik mijn wachtwoord hunter2 typ dan zie jij sterretjes?
Hahah, dus als ik typ: Jij bent echt een hunter2-ing klote-hunter2 ziet dat er dan grappig uit????!?!quote:Op dinsdag 17 april 2012 00:46 schreef ZopittyBopBopBop het volgende:
[..]
ja er staat 'wachtwoord ******* typ' grappug hè
ha ha ja kijkquote:Op dinsdag 17 april 2012 00:50 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Hahah, dus als ik typ: Jij bent echt een hunter2-ing klote-hunter2 ziet dat er dan grappig uit????!?!
Oh grappich ik wist neit dat dat fok dat kunde gr grquote:Op dinsdag 17 april 2012 00:56 schreef ZopittyBopBopBop het volgende:
[..]
ha ha ja kijk
[ afbeelding ]
gr gr
hoeveel kreeg je voor Ziegler?quote:Op dinsdag 17 april 2012 00:32 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
ow moet ik dan die toivonen want die vint ik vies dus doe maar niet want straks mijn email ook kwijt en kindertjes enzo gr gr
Altijd fijn aan het einde van een lange dag:
[ afbeelding ]
Heldje inderdaad. Prima finesse ook.quote:Op maandag 16 april 2012 23:11 schreef vandermar het volgende:
[..]
Eenschziek goedkoop, redelijk snel en 4* skills
Que?quote:Op dinsdag 17 april 2012 02:26 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Heldje inderdaad. Prima finesse ook.
1 of 2quote:Op dinsdag 17 april 2012 05:47 schreef Toefjes het volgende:
Welke plek in de poule moet je eigenlijk halen om door te gaan naar de volgende ronde in het PS3 toernooi?
De 2 beste spelers per poule gaat door.quote:Op dinsdag 17 april 2012 05:47 schreef Toefjes het volgende:
Welke plek in de poule moet je eigenlijk halen om door te gaan naar de volgende ronde in het PS3 toernooi?
Die heeft 18 doelpunten oidquote:Op dinsdag 17 april 2012 07:43 schreef Fuszy het volgende:
Die poule van toefjes is mooi gebalanceerd. Die van ons is REEEEEEEEEEEMI
Hoe duur is menez nu?quote:Op dinsdag 17 april 2012 09:29 schreef DutchSL het volgende:
IF Jovetic en SIF Menez zijn weer iets duurder geworden, met dank aan het uitblijven van een happy hour.
Had ik die Jovetic nou maar voor 36k gepakt toen het nog kon.
Goedkoopste gaan nu voor bijna 50k, gisteren 42k ofzo.quote:
Oh oke 50k valt nog wel mee. Woensdag zal er nog wel een happy hour aankomen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 09:50 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Goedkoopste gaan nu voor bijna 50k, gisteren 42k ofzo.
Gemiddelde van 47.5 naar 50.5k.
Kut EA, afgelopen weken drie en een keer zelfs vier happy hours in een week en dan nu de hele week niks![]()
Hopelijk komt er nog wel zo'n last chance happy hour.
Arteta en Dempsey ookquote:Op dinsdag 17 april 2012 09:29 schreef DutchSL het volgende:
IF Jovetic en SIF Menez zijn weer iets duurder geworden, met dank aan het uitblijven van een happy hour.
Had ik die Jovetic nou maar voor 36k gepakt toen het nog kon.
Sommige mensen zoeken echt gewoon op een bepaalde formatie + positie, en is er daar maar 1 van dan kopen ze m gewoon. Zijn of te lui of weten niet beter.quote:Op dinsdag 17 april 2012 10:30 schreef DutchSL het volgende:
Iemand heeft zelfs 76k voor Jovetic betaald omdat het toevallig een CAM was, dan ben je ook niet goed snik, koop er dan eentje voor 35k minder en maak hem zelf CAM.
Ik heb een op msn die heet Thiebault.quote:Op dinsdag 17 april 2012 08:51 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Wat de neuk..
Heb ik Belgische studenten op school van mijn leeftijd, heet er eentje Thibault
Haha VDM heeft SB op MSN ahahahha!!11!!!einz!!!quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:24 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb een op msn die heet Thiebault.
En dan die achternaam ook nogquote:Op dinsdag 17 april 2012 11:27 schreef DutchSL het volgende:
Als je ouders je zo'n naam geven vragen ze er ook om dat je een troll wordt.
Net zoiets als Gaylord
http://www.cyclingarchives.com/coureurfiche.php?coureurid=36367
Hangt van de workrates van je CV's en CDM's afquote:Op dinsdag 17 april 2012 11:41 schreef poker4lifee het volgende:
nice teamswat vind je van 4231 vdm?(team 2)?
Ik vind die formatie verdedigend best slecht eigenlijk, ondanks 2 cdms toch nog steeds redelijk wat gaten achterin.
Wat?quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:48 schreef Alovenac het volgende:
Waarom heb ik dat net serieus geprobeerd met mijn wachtwoord.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:49 schreef Alovenac het volgende:
Intypen in een bericht hier en dat je sterretjes zou krijgen.
Wat?quote:Op dinsdag 17 april 2012 12:01 schreef GuRBuH het volgende:
3 wedstrijden, 2x Messi 1x Messi + CR7. WTF
Deze allemaal gewonnen en dan kom ik tegen Nilmar en die verlies ik omdat mijn speler het nodig vind een ingooi bij de tegenstander zijn 16 helemaal terug naar eigen helft te gooien zodat hij 2 tegen 1 komtquote:Op dinsdag 17 april 2012 12:01 schreef GuRBuH het volgende:
3 wedstrijden, 2x Messi 1x Messi + CR7. WTF
Geen ronaldinhoquote:Op dinsdag 17 april 2012 12:29 schreef vandermar het volgende:
Ik ga 4-2-2-2 met Brazil team spelen en Pato en Nilmar voorin en alles hoog geven
Die vind ik alleen als CM of als CF in 4-2-3-1 tot zijn recht komenquote:
Nee denk het niet, maar daarom zou ik (persoonlijk!) dus 4-2-3-1 blijven spelen haha.quote:Op dinsdag 17 april 2012 12:45 schreef vandermar het volgende:
[..]
Die vind ik alleen als CM of als CF in 4-2-3-1 tot zijn recht komenZOu ROnaldinho werken als CDM naast Carlos?
quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:48 schreef Alovenac het volgende:
Waarom heb ik dat net serieus geprobeerd met mijn wachtwoord.
Houden zoquote:Op dinsdag 17 april 2012 14:02 schreef vandermar het volgende:
Het is zo stil in mij, ik heb nergens woorden voor.
Ik verander dan ook niets aan het liedje aangezien het niet van mij is dus houd ik het zoquote:
I volunteer.quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:03 schreef Pobberd het volgende:
Als mijn internet gefixt is wil ik wel eens een potje tegen de xboxers hier
Ik own jou hard jonguh.quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:06 schreef Pobberd het volgende:
[..]
Zal ik jou eens even de hoeken van het veld laten zien
Jara ipv Kone. Die gouden Kone bakt er echt niks van terwijl Jara een baasje is.quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:06 schreef DutchSL het volgende:
http://www.futhead.com/12/squad/501260
Suggesties (zonder de ratings te verhogen)? Vooral die RM ben ik niet tevreden over, maar moet haast wel zo om de CDM chemistry te geven.
Dat is wel fijn.quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:02 schreef vandermar het volgende:
Het is zo stil in mij, ik heb nergens woorden voor.
Ja, maar die verhoogt de rating van de aanval, ik wil wegklikkers naaien.quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:08 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Jara ipv Kone. Die gouden Kone bakt er echt niks van terwijl Jara een baasje is.
Oh sorry dacht dat Jara 75 was.quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:15 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ja, maar die verhoogt de rating van de aanval, ik wil wegklikkers naaien.
Ik kan ook een 74 IF spits pakken natuurlijk
Kan ook Olave naar RCB verhuizen en Russell ipv Benitez aan hem linken.
http://www.futhead.com/12/squad/501331
Uche why you so expensive
ps. ligt het aan mij of lijkt Russell erg op Bogarde
Zou ik echt vet vindenquote:Heerenveen kan uitweg bieden voor Odoi
Denis Odoi zit meer op de bank dan hem lief is bij Anderlecht. De verdediger van paars-wit wil volgend seizoen meer speelminuten vergaren en zinspeelt op een vertrek uit het Astridpark.
Sven Claes
ANTWERPEN
Het Nederlandse sc Heerenveen kan Odoi een uitweg bieden. Bij de Friese club zijn ook al de Belgen Brian Vandenbussche, Kenny Steppe en Sven Kums actief.
"Ik bevestig niks en ik ontken niks", aldus Johan Hansma, technisch directeur van Heerenveen aan VoetbalPrimeur over de interesse in de Belg. "Anders blijf ik de hele dag aan de gang en dat doen we niet."
Odoi kwam dit seizoen al in 21 wedstrijden in actie voor Anderlecht. Bij paars-wit heeft de oud-speler van onder meer STVV en OH Leuven een invallersstatuut onder coach Ariël Jacobs.
De 23-jarige verdediger ligt nog tot de zomer van 2015 onder contract in het Astridpark. Anderlecht kleeft een prijskaartje van zo'n één miljoen euro om de nek van Odoi. Een prijs die Heerenveen niet bereid is te betalen.
Alleen maar omdat er dan nog een goede rb in FUT isquote:
23,75Kquote:
Or no deal en het wordt no deal....quote:
Ja! Dubbele link met Kums jwz. Hopen dat Heerenveen volgend jaar in FUT een degelijke pace spits heeft en aan beide kanten een wingerquote:Op dinsdag 17 april 2012 14:20 schreef vandermar het volgende:
[..]
Alleen maar omdat er dan nog een goede rb in FUT is
quote:
nicequote:
waarom krijgt die gast rood?quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:32 schreef vandermar het volgende:
Kijk die Neymar eens gaan
Ik kan niet wachten tot hij bij Barca speelt
Pinoquote:Op dinsdag 17 april 2012 14:39 schreef Pino0 het volgende:
Fifa 12De grap van de eeuw.
Penalties die niet gegeven worden, gescripte ballen op de paal, gescripte slotfases, impact glitches, scheids rechters die fluiten voor helemaal niks of juist geel geven voor een horror tackle van achteren, FUT laadschermen die vast lopen, gebugde klok.
Ik zet hem nu gewoon uit om nog een controllertje te besparen
Ik denk het juist wel, en dat ie daarna een paar maand geblesseerd isquote:Op dinsdag 17 april 2012 14:37 schreef Rijst het volgende:
Hij denkt dat die Ronaldinho is.Dat zie ik hem niet doen bij Pepe of Ramos.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:32 schreef vandermar het volgende:
Kijk die Neymar eens gaan
Ik kan niet wachten tot hij bij Barca speelt
Ik ben het eigenlijk totaal met je eensquote:Op dinsdag 17 april 2012 14:39 schreef Pino0 het volgende:
Fifa 12De grap van de eeuw.
Penalties die niet gegeven worden, gescripte ballen op de paal, gescripte slotfases, impact glitches, scheids rechters die fluiten voor helemaal niks of juist geel geven voor een horror tackle van achteren, FUT laadschermen die vast lopen, gebugde klok.
Ik zet hem nu gewoon uit om nog een controllertje te besparen
Hij heeft dat Kagawateamquote:Op dinsdag 17 april 2012 15:15 schreef DutchSL het volgende:
Heb je nu al een team om mee te spelen vanavond Fuszy?
Spelen wij vanavond ook even onze tweede wedstrijd?quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:15 schreef DutchSL het volgende:
Ik vind het best, was gisteren na het eten hele avond online maar er was niemand van poule A aanwezig.quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:16 schreef Reemi het volgende:
[..]
Spelen wij vanavond ook even onze tweede wedstrijd?
quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:15 schreef DutchSL het volgende:
Cavani speelde wel goed, maar Suarez is gewoon homo en ik verloor keer op keer. Als ik er 4 maakte, dan maakte hij er 5quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:23 schreef DutchSL het volgende:
Ok, dat Cavani/Suarez team vond ik er sterker uit zien, speelde het niet fijn?
Met de PVR?quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:24 schreef poker4lifee het volgende:
Rijst leg mij maar uit hoe je dat streamen zonder lag voor elkaar krijgt als je klaar bentI want.
Kan ook, maar dan moet ik minimaal een RB kopenquote:Op dinsdag 17 april 2012 15:24 schreef DutchSL het volgende:
We kunnen ook met silvers spelen als je dat team nog niet af vindt.
nja die heb ik niet, meer met wat je het beeld van de pvr opneemt zodat je het kan streamen enzoquote:
Ik heb 2x brons, 3x zilver en 6x goud dus ik vind alles bestquote:Op dinsdag 17 april 2012 15:30 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Kan ook, maar dan moet ik minimaal een RB kopen
Kunnen we ook nog doen, maar ik had vind het wel lastig om dat te bepalen. 4 van de 6 is wel heel veel. 3 van de 6 gaat niet echt goed en 2 van de 6 is dan weer weinig of juist schappelijkquote:Op dinsdag 17 april 2012 15:42 schreef Toefjes het volgende:
Is het trouwens niet leuker om van de 6 er 4 door te laten gaan en te werken met kwartfinales? Vooral voor als je de eerste 2 of 3 wedstrijden verliest kan het toernooi ondanks dat nog interessant blijven. Gevaar ligt ook op de loer dat iemand van 4 tm 6 de interesse in het toernooi verliest en het weer een maanden plan gaat worden.
Oud nieuwsquote:Op dinsdag 17 april 2012 15:35 schreef Tim86 het volgende:
Odoi misschien naar Heerenveen..zou tof zijn
Is slechts een voorstel om het voor iedereen interessant en spannend te houden tot wellicht de laatste speelronde, net als de eredivisiequote:Op dinsdag 17 april 2012 15:44 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Kunnen we ook nog doen, maar ik had vind het wel lastig om dat te bepalen. 4 van de 6 is wel heel veel. 3 van de 6 gaat niet echt goed en 2 van de 6 is dan weer weinig of juist schappelijk
Lindgren zit niet in je poulequote:Op dinsdag 17 april 2012 15:47 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik word maximaal 3e..
Lindgren en Reemi vormen een probleem voor mij
Kan ik nog wel tegen spelen bij halve finales tochquote:
Ik heb m nog niet binnen dus ik kan nog niks zeggenquote:Op dinsdag 17 april 2012 15:30 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
nja die heb ik niet, meer met wat je het beeld van de pvr opneemt zodat je het kan streamen enzo
Met manycam is het bij mij 1 en al lag, en dat adobe flash media encoder ding herkent camtasia niet.
Ik heb geen wireless dus dat wordt geen probleem.quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:37 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Rijst, heb je wel genoeg bandbreedte om fatsoenlijk te kunnen streamen?
quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:51 schreef Rijst het volgende:
Ik heb geen wireless dus dat wordt geen probleem.
Dat bedoel ik ook niet. Als je upload niet snel genoeg is kan je geen HD streamen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:51 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik heb m nog niet binnen dus ik kan nog niks zeggen
[..]
Ik heb geen wireless dus dat wordt geen probleem.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:52 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ook niet. Als je upload niet snel genoeg is kan je geen HD streamen.
Moet je ff een testje doen hier: www.speedtest.net
Ik denk dat je minstens 1 á 2 Mb/s nodig hebt.
optredens? Wat doe je dan?quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:52 schreef el-blanchito het volgende:
Heb ik nog wat gemist de afgelopen paar topics?
Ik heb al een tijdje niet meer geFOK!'t en dat zal komende week al helemaal niet gebeuren.
Ik heb namelijk een aantal optredens deze week
zingen, maar het stelt niet veel voor. 5x de aula vol, dus krijg geen waanbeelden van volle Arena'squote:
ik lees nooit terug, maar zie nu dat er vandaag ook amper gepost isquote:
Nicequote:Op dinsdag 17 april 2012 15:58 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
zingen, maar het stelt niet veel voor. 5x de aula vol, dus krijg geen waanbeelden van volle Arena's
quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:57 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Glasvezel, ruim voldoende dus voor een HD stream.
Wat voor genre?quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:58 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
zingen, maar het stelt niet veel voor. 5x de aula vol, dus krijg geen waanbeelden van volle Arena's
glasvezel?quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:57 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Glasvezel, ruim voldoende dus voor een HD stream.
Ik own je.quote:
Agueroquote:Op dinsdag 17 april 2012 16:00 schreef WezepAFCA het volgende:
Van Persie (niet UP), Aguero (niet UP), Tevez of Torres in de spits?
UP Suarezquote:Op dinsdag 17 april 2012 16:00 schreef WezepAFCA het volgende:
Bring it on, je had toch nog een ps3?quote:
Nee. Iedereen op de PS3 zegt dat jij slecht bent.quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:00 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Bring it on, je had toch nog een ps3?
Misschien een idee om bandbreedte te splitten zodat er nog wat overblijft voor FIFA en je minder lag zult hebben?quote:
Mwah, het is heel gevarieerd. Het is een stuk en ik zing dan tussen de scenes door een aantal nummers. Sommige nummers ook met anderen (meerstemmig).quote:
Ps3 slecht staat gelijk aan jullie beste spelerquote:Op dinsdag 17 april 2012 16:01 schreef Rijst het volgende:
[..]
Nee. Iedereen op de PS3 zegt dat jij slecht bent.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:02 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ps3 slecht staat gelijk aan jullie beste speler
Hoe wil je dat doen dan? Als z'n stream 1 á 2 Mb/s verbruikt, dan blijft er méér dan genoeg over om FIFA zonder lag te kunnen spelen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:01 schreef laucas het volgende:
[..]
Misschien een idee om bandbreedte te splitten zodat er nog wat overblijft voor FIFA en je minder lag zult hebben?
Ik heb geen idee wat splitten inhoudt.quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:01 schreef laucas het volgende:
[..]
Misschien een idee om bandbreedte te splitten zodat er nog wat overblijft voor FIFA en je minder lag zult hebben?
oke, tofquote:Op dinsdag 17 april 2012 16:01 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Mwah, het is heel gevarieerd. Het is een stuk en ik zing dan tussen de scenes door een aantal nummers. Sommige nummers ook met anderen (meerstemmig).
O.A The escapist van Waylon, Fantasy van Eart wind and fire geloof ik en Joga van Björk.
Luister vooral die laatste, die is erg mooi
quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:17 schreef wieisboos het volgende:
hey vdm over dat filmpje van neymar dat jij postte
Dankje! Ik geloof dat het ook wordt opgenomen dus tegen die tijd zal ik wel even een linkje plaatsenquote:Op dinsdag 17 april 2012 16:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
oke, tof
Succes deze week dan..zet maar iets op YouTube voor ons
Denk dat een HD stream wel meer slurpt.. kijk alleen al hoe hard Rijst lagt bij die pixel stream van hemquote:Op dinsdag 17 april 2012 16:02 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Hoe wil je dat doen dan? Als z'n stream 1 á 2 Mb/s verbruikt, dan blijft er méér dan genoeg over om FIFA zonder lag te kunnen spelen.
Ufo man in utrecht?quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:03 schreef Rijst het volgende:
Vroeger ging ik ook optreden. En het staat nog op youtube
Torresquote:Op dinsdag 17 april 2012 16:00 schreef WezepAFCA het volgende:
Jij ook goed gespeeld, verdiend gewonnen, maar hoe frustrerend om met SIF Arfa en Remy ingehaald te worden door Lucio en Luiz, slaat echt helemaal nergens op.quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:08 schreef marcie216 het volgende:
1-3 van toefjes gewonnen!
Ged gespeeld!
Ben jij beter dan Fuszy, Diedjuh en MaartenFM?quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:49 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Kan ik nog wel tegen spelen bij halve finales toch
Is hij nietquote:Op dinsdag 17 april 2012 16:09 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ben jij beter dan Fuszy, Diedjuh en MaartenFM?
Fuszy heb ik van gewonnen, MaartenFM paar keer gelijk. Diedjuh weet ik nietquote:Op dinsdag 17 april 2012 16:09 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ben jij beter dan Fuszy, Diedjuh en MaartenFM?
Zal ik jou eens even ownen?quote:
Met H2H heb je volgens mij alleen gewonnen. We zien het nog wel wanneer ik mijn team af hebquote:Op dinsdag 17 april 2012 16:11 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Fuszy heb ik van gewonnen, MaartenFM paar keer gelijk. Diedjuh weet ik niet
Ik ga ook een nieuw team maken.quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:13 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Met H2H heb je volgens mij alleen gewonnen. We zien het nog wel wanneer ik mijn team af heb
Ik heb 1-3 winst van toefjes!quote:
Geil teampje hoorquote:
Hmmm als ik Fifa uit zet dan gaat m'n snelheid nog redelijk wat omhoog.quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:10 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Begrijp nooit wat van Mbit/s, MB, Mb etc. Maar volgens mij zit dit wel goed.
[ afbeelding ]
Jij hebt veelquote:Op dinsdag 17 april 2012 16:20 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Hmmm als ik Fifa uit zet dan gaat m'n snelheid nog redelijk wat omhoog.
[ afbeelding ]
Jullie raden nooit hoeveel ik betaal, het gaat om TV + internet...quote:
Heb pas 2 potjes gespeeld met mijn Budget Ligue 1 + IF Mounier maar het speelt niet verkeerd.quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:18 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Geil teampje hoor
Ik ga budget-Ligue 1 maken, lekker handicappen
30 euro? En IF Mounier is een baasjequote:Op dinsdag 17 april 2012 16:24 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Jullie raden nooit hoeveel ik betaal, het gaat om TV + internet...
[..]
Heb pas 2 potjes gespeeld met mijn Budget Ligue 1 + IF Mounier maar het speelt niet verkeerd.
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#ikJXfUsRbdmxY
Lloris niet eens op keep?quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:24 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Jullie raden nooit hoeveel ik betaal, het gaat om TV + internet...
[..]
Heb pas 2 potjes gespeeld met mijn Budget Ligue 1 + IF Mounier maar het speelt niet verkeerd.
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#ikJXfUsRbdmxY
Je zit er dichtbij. 25 euro voor glasvezel en tv, niet verkeerd als je het mij vraagt.quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:25 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
30 euro? En IF Mounier is een baasje
Dan haalt M'Bia geen 9 chem.quote:
damn das goedkoopquote:Op dinsdag 17 april 2012 16:28 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Je zit er dichtbij. 25 euro voor glasvezel en tv, niet verkeerd als je het mij vraagt.
[..]
Dan haalt M'Bia geen 9 chem.
Sakho ipv M'Biaquote:Op dinsdag 17 april 2012 16:28 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Je zit er dichtbij. 25 euro voor glasvezel en tv, niet verkeerd als je het mij vraagt.
[..]
Dan haalt M'Bia geen 9 chem.
Had ik wel altijdquote:
Dafuqquote:
Waarom roep je "Sakho ipv M'Bia" terwijl je niet eens weet waar je het over hebt?quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:31 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Had ik wel altijd
M'Bia zoveel beter?
Ja. M'Bia is veeel beter dan Sakho en Mangala, als je dan iemand vervangt dan Mangala.quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:31 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Had ik wel altijd
M'Bia zoveel beter?
Ik weet wel waar ik het over heb hoor, heb het zelf ook op die manier gehadquote:Op dinsdag 17 april 2012 16:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Waarom roep je "Sakho ipv M'Bia" terwijl je niet eens weet waar je het over hebt?
Dan heeft Menez geen 9 chem, die is namelijk nog CAM.quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:28 schreef DutchSL het volgende:
M'Bia naast Fanni zetten dan wel, of Nsame linksback.
De stats van M'Bia zien er wel beter uit.quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:31 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Had ik wel altijd
M'Bia zoveel beter?
Nu deden we alles nog met de kerfstok en kwamen we betalen als we buiten de provincie waren geweest om geld op te nemen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]
[..]
Dat is heel normaal, FrieslandBinnenkort heb je ook pinautomaten daar
Nope thuis. 8Mbit internet van KPN ftw. En mn zusje zit momenteel GTST op gemist te kijken dus hij kan nog sneller zelfs!quote:
neger op doel is bloed aan de muurquote:Op dinsdag 17 april 2012 16:33 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Dan heeft Menez geen 9 chem, die is namelijk nog CAM.
[..]
De stats van M'Bia zien er wel beter uit.
Maar wat is er mis met Mandanda? Heb pas 2 potjes gespeeld maar hij heeft nog niet veel fout gedaan.
UP Nsame linksback ipv Cissokho dan, die doen niks voor elkaar onder (IF Nsame is er ook nog).quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:33 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Dan heeft Menez geen 9 chem, die is namelijk nog CAM.
[..]
De stats van M'Bia zien er wel beter uit.
Maar wat is er mis met Mandanda? Heb pas 2 potjes gespeeld maar hij heeft nog niet veel fout gedaan.
Dit dusquote:
Ligt eraan hoe ze het netwerk geregeld hebben.quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:37 schreef Reemi het volgende:
[..]
Op school haal je juist gigantisch hoge snelheden.
Bij mij op school kom je echt op de >100mb download speed.quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:40 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe ze het netwerk geregeld hebben.
Oke voeg me to : marciezimo.quote:
quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:41 schreef vandermar het volgende:
Kandji is voor Real Madrid, snel in de unfollow
en dan een reactietwitter:RobHodson_ twitterde op dinsdag 17-04-2012 om 14:07:17So I suppose people would like to know when the next Happy Hour is? reageer retweet
twitter:RobHodson_ twitterde op dinsdag 17-04-2012 om 14:08:01That settles that then! RT @Impolinho: @RobHodson_ no reageer retweet
Motto van PSN: Nieuwe dag is een nieuwe fout.quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:47 schreef Lindgren. het volgende:
PSN ligt er natuurlijk uit.. Gisteren kwam ik er gewoon in.
Motto van Xbox: Nieuwe dag nieuwe live abbonementenquote:Op dinsdag 17 april 2012 16:48 schreef vandermar het volgende:
[..]
Motto van PSN: Nieuwe dag is een nieuwe fout.
Maar geen foutenquote:Op dinsdag 17 april 2012 16:49 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Motto van Xbox: Nieuwe dag nieuwe live abbonementen
Gastquote:Op dinsdag 17 april 2012 16:49 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Is toch zoquote:
Liever 24/7 op het netwerk kunnen dan 7 uur in 24 dagen.quote:
"Community".. waren gewoon ordinaire hackers die persoonsgegevens wilde stelen en doorverkopen en er een smoesje opzetten alsof het was omdat ze geen Linux op hun PS3 konden draaien zodat de "community" ze het niet zo kwalijk neemtquote:Op dinsdag 17 april 2012 16:51 schreef Fuszy het volgende:
Sony heeft zichzelf gewoon een paar keer keihard genaaid. Wat features eruit halen enz...
community reageert daarop en het gevolg is een hack
Wat is er dan?quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:53 schreef Toefjes het volgende:
Het geklier begint weer. *Kijkt uit naar 23:00*
Ik reageer gewoon op ietsquote:Op dinsdag 17 april 2012 16:53 schreef Toefjes het volgende:
Het geklier begint weer. *Kijkt uit naar 23:00*
quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:54 schreef vandermar het volgende:
Wie begint er dan te bashen, wat een kutlul.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:48 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jij gaat er net zo hard op in, n00b.quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:49 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
VdM heeft gewoon gelijk. PNS is kut. Mag toch gezegd worden? Beetje kinderachtig om er gelijk weer een console war van te maken.quote:
Ik maak geen consolewar hoor, ik reageer gewoon.quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:55 schreef Toefjes het volgende:
[..]
VdM heeft gewoon gelijk. PNS is kut. Mag toch gezegd worden? Beetje kinderachtig om er gelijk weer een console war van te maken.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:56 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik maak geen consolewar hoor, ik reageer gewoon.
Ja en DAN maCH ICH reagieren!!!!EINZZWEIPOLIZEIBRIGADIER UNDBRADWURSTSWANZ!!!!quote:
BASH?!?!1!!!11!!11quote:
Nee, hij trapt alleen een open deur in.quote:
Dan hoef je nog niet meteen een userwar aan te richtenquote:
Hoezo een fout? Is gewoon maintenance toch?quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:48 schreef vandermar het volgende:
[..]
PNS ken ik niet en PSN is helemaal niet kut, waarom? Om 1 hackincident vorig jaar? Als die hackers evenveel moeite zouden doen om Xbox kapot te maken dan ligt dat ook plat.quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:55 schreef Toefjes het volgende:
[..]
VdM heeft gewoon gelijk. PNS is kut. Mag toch gezegd worden? Beetje kinderachtig om er gelijk weer een console war van te maken.
krijgen we dat weerquote:Op dinsdag 17 april 2012 17:00 schreef marcie216 het volgende:
Goed gespeeld walm, 5-3 voor walm.
Jammer dat je in de eerste helft probeerde af te leggen..
Reageer eens niet, dit is een userwar aanrichten.quote:
heb te veel disconnects naar mijn zin, waar ik de xboxers er niet vaak over hoor. Ook regelmatig maintanance. Xbox online betaal je voor, maar is wel een stuk prettiger lijkt me.quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:01 schreef DutchSL het volgende:
[..]
PNS ken ik niet en PSN is helemaal niet kut, waarom? Om 1 hackincident vorig jaar?
Xbox zit vol met van die kiddo's die elkaar van de server af-bootenquote:Op dinsdag 17 april 2012 17:01 schreef DutchSL het volgende:
[..]
PNS ken ik niet en PSN is helemaal niet kut, waarom? Om 1 hackincident vorig jaar? Als die hackers evenveel moeite zouden doen om Xbox kapot te maken dan ligt dat ook plat.
Neger watquote:Op dinsdag 17 april 2012 17:03 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Xbox zit vol met van die kiddo's die elkaar van de server af-booten
Die disconnects komen niet door PSN. In andere spellen ben ik nog NOOIT gedisconnect en als ik in FIFA gedisconnect wordt ben ik ook ALTIJD nog steeds op PSN ingelogd, dus komt gewoon door EA.quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
heb te veel disconnects naar mijn zin, waar ik de xboxers er niet vaak over hoor. Ook regelmatig maintanance. Xbox online betaal je voor, maar is wel een stuk prettiger lijkt me.
EA > PSN = Geen overeenkomsten.quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
heb te veel disconnects naar mijn zin, waar ik de xboxers er niet vaak over hoor. Ook regelmatig maintanance. Xbox online betaal je voor, maar is wel een stuk prettiger lijkt me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |