Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
NIGEL_NLL (WeHD)
FIFA toernooi PS3quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
ownernickk (Nickskuh)
Pieter115 (wieisboos)
koentje95 (koenie95)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
NIGEL_NLL (WeHD)
OPchicksquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
Of dezequote:
hallo welkom welkmo ik kan voor je dulpicaten, dat is kopieeren van spelersquote:Op dinsdag 17 april 2012 00:26 schreef GuRBuH het volgende:
hoi ik ben nieuw hier hoe kun je snel miljoen muntjes maken?
ow moet ik dan die toivonen want die vint ik vies dus doe maar niet want straks mijn email ook kwijt en kindertjes enzo gr grquote:Op dinsdag 17 april 2012 00:29 schreef ZopittyBopBopBop het volgende:
[..]
hallo welkom welkmo ik kan voor je dulpicaten, dat is kopieeren van spelers
ik heb alleen je wachtwoord nodig, ik heb zelf ronaldo messie en toivonen die zal ik dan op je account zetten
gr gr
oke oke dan krijg je koefermans die is supergoed jahquote:Op dinsdag 17 april 2012 00:32 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
ow moet ik dan die toivonen want die vint ik vies dus doe maar niet want straks mijn email ook kwijt en kindertjes enzo gr gr
Altijd fijn aan het einde van een lange dag:
[ afbeelding ]
Oh echt? Dus als ik mijn wachtwoord hunter2 typ dan zie jij sterretjes?quote:Op dinsdag 17 april 2012 00:36 schreef ZopittyBopBopBop het volgende:
[..]
oke oke dan krijg je koefermans die is supergoed jah
wis je da als je je w8woord hier typt andere het zien als sterretjes? kijk maar:
Godver ik zie het niet als sterretjes?!!quote:Op dinsdag 17 april 2012 00:39 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Oh echt? Dus als ik mijn wachtwoord hunter2 typ dan zie jij sterretjes?
ja er staat 'wachtwoord ******* typ' grappug hèquote:Op dinsdag 17 april 2012 00:39 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Oh echt? Dus als ik mijn wachtwoord hunter2 typ dan zie jij sterretjes?
Hahah, dus als ik typ: Jij bent echt een hunter2-ing klote-hunter2 ziet dat er dan grappig uit????!?!quote:Op dinsdag 17 april 2012 00:46 schreef ZopittyBopBopBop het volgende:
[..]
ja er staat 'wachtwoord ******* typ' grappug hè
ha ha ja kijkquote:Op dinsdag 17 april 2012 00:50 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Hahah, dus als ik typ: Jij bent echt een hunter2-ing klote-hunter2 ziet dat er dan grappig uit????!?!
Oh grappich ik wist neit dat dat fok dat kunde gr grquote:Op dinsdag 17 april 2012 00:56 schreef ZopittyBopBopBop het volgende:
[..]
ha ha ja kijk
[ afbeelding ]
gr gr
hoeveel kreeg je voor Ziegler?quote:Op dinsdag 17 april 2012 00:32 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
ow moet ik dan die toivonen want die vint ik vies dus doe maar niet want straks mijn email ook kwijt en kindertjes enzo gr gr
Altijd fijn aan het einde van een lange dag:
[ afbeelding ]
Heldje inderdaad. Prima finesse ook.quote:Op maandag 16 april 2012 23:11 schreef vandermar het volgende:
[..]
Eenschziek goedkoop, redelijk snel en 4* skills
Que?quote:Op dinsdag 17 april 2012 02:26 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Heldje inderdaad. Prima finesse ook.
1 of 2quote:Op dinsdag 17 april 2012 05:47 schreef Toefjes het volgende:
Welke plek in de poule moet je eigenlijk halen om door te gaan naar de volgende ronde in het PS3 toernooi?
De 2 beste spelers per poule gaat door.quote:Op dinsdag 17 april 2012 05:47 schreef Toefjes het volgende:
Welke plek in de poule moet je eigenlijk halen om door te gaan naar de volgende ronde in het PS3 toernooi?
Die heeft 18 doelpunten oidquote:Op dinsdag 17 april 2012 07:43 schreef Fuszy het volgende:
Die poule van toefjes is mooi gebalanceerd. Die van ons is REEEEEEEEEEEMI
Hoe duur is menez nu?quote:Op dinsdag 17 april 2012 09:29 schreef DutchSL het volgende:
IF Jovetic en SIF Menez zijn weer iets duurder geworden, met dank aan het uitblijven van een happy hour.
Had ik die Jovetic nou maar voor 36k gepakt toen het nog kon.
Goedkoopste gaan nu voor bijna 50k, gisteren 42k ofzo.quote:
Oh oke 50k valt nog wel mee. Woensdag zal er nog wel een happy hour aankomen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 09:50 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Goedkoopste gaan nu voor bijna 50k, gisteren 42k ofzo.
Gemiddelde van 47.5 naar 50.5k.
Kut EA, afgelopen weken drie en een keer zelfs vier happy hours in een week en dan nu de hele week niks![]()
Hopelijk komt er nog wel zo'n last chance happy hour.
Arteta en Dempsey ookquote:Op dinsdag 17 april 2012 09:29 schreef DutchSL het volgende:
IF Jovetic en SIF Menez zijn weer iets duurder geworden, met dank aan het uitblijven van een happy hour.
Had ik die Jovetic nou maar voor 36k gepakt toen het nog kon.
Sommige mensen zoeken echt gewoon op een bepaalde formatie + positie, en is er daar maar 1 van dan kopen ze m gewoon. Zijn of te lui of weten niet beter.quote:Op dinsdag 17 april 2012 10:30 schreef DutchSL het volgende:
Iemand heeft zelfs 76k voor Jovetic betaald omdat het toevallig een CAM was, dan ben je ook niet goed snik, koop er dan eentje voor 35k minder en maak hem zelf CAM.
Ik heb een op msn die heet Thiebault.quote:Op dinsdag 17 april 2012 08:51 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Wat de neuk..
Heb ik Belgische studenten op school van mijn leeftijd, heet er eentje Thibault
Haha VDM heeft SB op MSN ahahahha!!11!!!einz!!!quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:24 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb een op msn die heet Thiebault.
En dan die achternaam ook nogquote:Op dinsdag 17 april 2012 11:27 schreef DutchSL het volgende:
Als je ouders je zo'n naam geven vragen ze er ook om dat je een troll wordt.
Net zoiets als Gaylord
http://www.cyclingarchives.com/coureurfiche.php?coureurid=36367
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |