SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Memleketler (coğrafi bölgeler)!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Gecondoleerd, ik ook.quote:Op maandag 16 april 2012 22:51 schreef Ayca het volgende:
Ik heb ook een scala aan bollywood films gezien door een vriendin.
Is toch jouw vriendin, hoe moeten wij dat dan wetenquote:
We zijn niet 24/7 aan elkaar geplakt, en ik lees het topic ook wel 's niet hèquote:Op maandag 16 april 2012 22:57 schreef Arcadia het volgende:
Als ik de lapo te pakken krijg, bereid je dan maar voor op een pro-islamitische TT
[..]
Is toch jouw vriendin, hoe moeten wij dat dan weten?
Challange accepted.quote:Op maandag 16 april 2012 22:57 schreef Arcadia het volgende:
Als ik de lapo te pakken krijg, bereid je dan maar voor op een pro-islamitische TT
Hier ben ik babequote:
Jullie zitten zeker heel seksuele dingen naar elkaar te sturen?quote:Op maandag 16 april 2012 23:00 schreef zarGon het volgende:
Ik werd afgeleid door Julis en Draw Something..
.
Controleerde mijn post niet, wat ik normaal gesproken wel doe.
Waarom doordenken?quote:Op maandag 16 april 2012 23:03 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Jullie zitten zeker heel seksuele dingen naar elkaar te sturen?
Doe ik niet aan.quote:Op maandag 16 april 2012 23:03 schreef Arcadia het volgende:
[..]
https://play.google.com/s(...)omgpop.dstfree&hl=nl.quote:Op maandag 16 april 2012 23:03 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Luv uuuquote:
Hij is ook maar een mens. En mannen kunnen niet multi-taskenquote:Op maandag 16 april 2012 23:04 schreef Arcadia het volgende:
[..]
zG die een taalfout maakt, dan moet er wel iets heel speciaal gaande zijn.
Laat eens zien hoe je haar tekent.quote:Op maandag 16 april 2012 23:05 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Haha, dat speel ik ook met mijn zusje.Ik heb vandaag voor de 10e keer Lady Gaga getekend.
quote:Op maandag 16 april 2012 23:05 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Haha, dat speel ik ook met mijn zusje.Ik heb vandaag voor de 10e keer Lady Gaga getekend.
True that. Vooral wanneer onze kryptoniet in onze buurt is.quote:Op maandag 16 april 2012 23:06 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Hij is ook maar een mens. En mannen kunnen niet multi-tasken.
Vrouwen of pepermuntjes?quote:Op maandag 16 april 2012 23:07 schreef zarGon het volgende:
[..]
True that. Vooral wanneer onze kryptoniet in onze buurt is.
Daarom ja.quote:Op maandag 16 april 2012 23:07 schreef zarGon het volgende:
[..]
True that. Vooral wanneer onze kryptoniet in onze buurt is.
Ow wacht, jullie spelen via jullie browser? Ik speel het op de iPod, mijn zusje op haar iPhone. Geen idee hoe ik het van daar naar de laptop moet kopiëren.quote:
Ja, er zijn niet echt extreem veel woorden. Veel dingen komen vaker terug.quote:Op maandag 16 april 2012 23:07 schreef Julis het volgende:
[..]. 10de keer. Hahaha. Hoe heb je dat getekend
? Ik heb mijn eerste tekening gemaakt vandaag (nieuwe telefoon, ik moet er nog aan wennen
). Een olifant.
he Julis kan je ook een tekening van mij maken, jij maakt mooie tekeningen..quote:Op maandag 16 april 2012 23:07 schreef Julis het volgende:
[..]. 10de keer. Hahaha. Hoe heb je dat getekend
? Ik heb mijn eerste tekening gemaakt vandaag (nieuwe telefoon, ik moet er nog aan wennen
). Een olifant.
Power en homeknop.quote:Op maandag 16 april 2012 23:09 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ow wacht, jullie spelen via jullie browser? Ik speel het op de iPod, mijn zusje op haar iPhone. Geen idee hoe ik het van daar naar de laptop moet kopiëren.
+1!quote:Op maandag 16 april 2012 23:13 schreef Ayca het volgende:
Oh TS durf hmm durf hier een foto van je te plaatsen
Aw, dat is minder.quote:Op maandag 16 april 2012 23:10 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ja, er zijn niet echt extreem veel woorden. Veel dingen komen vaker terug.
Nee, mobiel.quote:Op maandag 16 april 2012 23:09 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ow wacht, jullie spelen via jullie browser? Ik speel het op de iPod, mijn zusje op haar iPhone. Geen idee hoe ik het van daar naar de laptop moet kopiëren.
Ik voeg je toequote:Op maandag 16 april 2012 23:16 schreef Ayca het volgende:
Wie draw something met me wil spelen kan me toevoegen: Aaitsj
Foto?quote:Op maandag 16 april 2012 23:11 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
he Julis kan je ook een tekening van mij maken, jij maakt mooie tekeningen..
quote:
Oké, de volgende keer dat Lady Gaga voorbij komt, maak ik een screenshot.quote:Op maandag 16 april 2012 23:14 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nee, mobiel.
Power- + homeknop tegelijk indrukken. Er wordt dan een screenshot gemaakt en in je albums geplaatst.
quote:Op maandag 16 april 2012 23:05 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nog steeds niets. Beetje jammer.quote:Op maandag 16 april 2012 23:13 schreef Ayca het volgende:
Ik ben niet goed in tekenen (al helemaal niet op een telefoonscherm), dat je het weet.quote:Op maandag 16 april 2012 23:16 schreef Ayca het volgende:
Wie draw something met me wil spelen kan me toevoegen: Aaitsj
Bekle, bekle.quote:Op maandag 16 april 2012 23:13 schreef Ayca het volgende:
Met de jouwe begin ik.quote:Op maandag 16 april 2012 23:30 schreef Julis het volgende:
Ja, Trigger steelt graag vriendjes, denk ik.
Als je maar van de mijne afblijft!quote:
Te laatquote:Op maandag 16 april 2012 23:34 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Als je maar van de mijne afblijft!
Okayquote:
Huh, vreemd. Ik heb je wel toegevoegd...quote:Op maandag 16 april 2012 23:34 schreef Ayca het volgende:
Ik zie jullie niet hoor.. hoe heten jullie dan voeg ik wel toe
Ik ben echt heel goed *kuch kuch* vraag maar aan jalequote:Op maandag 16 april 2012 23:28 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik ben niet goed in tekenen (al helemaal niet op een telefoonscherm), dat je het weet.
Had je gepland he?quote:Op maandag 16 april 2012 23:34 schreef Julis het volgende:
[..]
Okay.
[..]
Huh, vreemd. Ik heb je wel toegevoegd...
Hoe bedoel je?quote:Op maandag 16 april 2012 23:35 schreef xminator het volgende:
Kijk uit straks krijgt ze weer tekeningen die niet voor haar bedoeld zijn
quote:Op maandag 16 april 2012 23:36 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Julis e sor, die heeft mijn foto gezien
Was bij mij ook zo met ayca.. En toen uiteindelijk lukte het en kreeg ze een tekening dat niet voor haar bestemdquote:
Pertinent onwaar.quote:
Oh, wat voor een tekening?quote:Op maandag 16 april 2012 23:38 schreef xminator het volgende:
[..]
Was bij mij ook zo met ayca.. En toen uiteindelijk lukte het en kreeg ze een tekening dat niet voor haar bestemd
was opeens...
Ja sorry dat dacht ik toch. Heb al sorry gezegd!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik ben te lelijk voor een foto, wat is dat man steeds over foto'squote:Op maandag 16 april 2012 23:40 schreef xminator het volgende:
. Enige mensen die ik heb gezien:
Turquaz en Jale.
Fotos gezien van:
Zargon en Julis...
De overige mensen zijn mysteries.
Diequote:Op maandag 16 april 2012 23:41 schreef xminator het volgende:
[..]
Een tekening dat ayca niet had mogen zien
ik vergeef jequote:Op maandag 16 april 2012 23:41 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Ja sorry dat dacht ik toch. Heb al sorry gezegd!
quote:Op maandag 16 april 2012 23:41 schreef zarGon het volgende:
Wat gebeurt er als je 'maan' laat tekenen en raden door Turken?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Voor wie was die dan? Of teken je graag zoiets voor jezelf?quote:Op maandag 16 april 2012 23:41 schreef xminator het volgende:
[..]
Een tekening dat ayca niet had mogen zien
Jij vast niet!quote:
Kan je voorjezelf tekenen dan in drawsomething? Was voor een speciaal iemand.quote:Op maandag 16 april 2012 23:42 schreef Julis het volgende:
[..]
Voor wie was die dan? Of teken je graag zoiets voor jezelf?
Zo erg was het toch niet?quote:Op maandag 16 april 2012 23:41 schreef xminator het volgende:
[..]
Een tekening die ayca niet had mogen zien
Mysteries zijn spannend!quote:Op maandag 16 april 2012 23:40 schreef xminator het volgende:
. Enige mensen die ik heb gezien:
Turquaz en Jale.
Fotos gezien van:
Zargon en Julis...
De overige mensen zijn mysteries.
Fotoquote:Op maandag 16 april 2012 23:41 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik ben te lelijk voor een foto, wat is dat man steeds over foto's
Geen idee. Begrepen.quote:Op maandag 16 april 2012 23:43 schreef xminator het volgende:
[..]
Kan je voorjezelf tekenen dan in drawsomething? Was voor een speciaal iemand.
Okquote:
quote:Op maandag 16 april 2012 23:46 schreef Julis het volgende:
Hahahaha. Goede tekening Ayca. Tekening van een glas met bier en daarboven Haram.
Vergeet de uitroeptekens niet!quote:Op maandag 16 april 2012 23:46 schreef Julis het volgende:
Hahahaha. Goede tekening Ayca. Tekening van een glas met bier en daarboven Haram.
Ik wil ook wel een foto van jou Ayca. Je bent vast een knappe meidquote:Op maandag 16 april 2012 23:48 schreef Ayca het volgende:
[..]
Vergeet de uitroeptekens niet!
Dacht anders is het niet duidelijk genoeg jwt
quote:Op maandag 16 april 2012 23:50 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Ik wil ook wel een foto van jou Ayca. Je bent vast een knappe meid.
quote:
Burned.quote:
Mooi. Sanada Allah rahatlik versin.quote:Op maandag 16 april 2012 23:54 schreef Arcadia het volgende:
Deadline gehaald![]()
Ik ga slapen, hadi iyi geceler iedereen. Allah rahatlik versin aan iedereen!
Trusten Arc.quote:Op maandag 16 april 2012 23:54 schreef Arcadia het volgende:
Deadline gehaald![]()
Iyi geceler, dat je geen onzedelijke dromen mag krijgen!quote:Op maandag 16 april 2012 23:54 schreef Arcadia het volgende:
Deadline gehaald![]()
Ik wil er wel een van mij sturen als jij dat ook doetquote:
Msnk, ga van AliceWonders account afquote:Op maandag 16 april 2012 23:56 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Ik wil er wel een van mij sturen als jij dat ook doet.
Ben msnk niet!quote:Op maandag 16 april 2012 23:57 schreef xminator het volgende:
[..]
Msnk, ga van AliceWonders account af
quote:Op maandag 16 april 2012 23:57 schreef xminator het volgende:
[..]
Msnk, ga van AliceWonders account af
Stuur maar ook naar mijquote:Op maandag 16 april 2012 23:56 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Nee!quote:
Morgen ja.quote:Op dinsdag 17 april 2012 00:04 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Krijg je een kus van msnk, als je het doet.
Ik wil ook wel een foto sturen!quote:Op maandag 16 april 2012 23:56 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Hij is klein. En dat ben je niet, toch?quote:Op dinsdag 17 april 2012 00:08 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
maak een tekening van mijn avatar..
Ok. Alhoewel ik jou al heb gezienquote:
Mag ik meekijken?quote:Op dinsdag 17 april 2012 00:10 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Ok. Alhoewel ik jou al heb gezien : P. Stuur ik ook eentje van mij.
jewel..quote:Op dinsdag 17 april 2012 00:09 schreef Julis het volgende:
[..]
Hij is klein. En dat ben je niet, toch?
Ja hoor. Mits je er eentje van jezelf stuurt.quote:
Hahaa.. Yeaaaaa buddy! Cabs are here!quote:Op dinsdag 17 april 2012 00:06 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
This is the best day of my life... Yeah buddy..
sende amma meraklisin milletin resmine, ik dacht dat je een vriendje had..quote:Op dinsdag 17 april 2012 00:12 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Ja hoor. Mits je er eentje van jezelf stuurt.
Staan er genoeg in mijn fotoboek, toch?quote:Op dinsdag 17 april 2012 00:12 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
quote:
ben jij dat?quote:Op dinsdag 17 april 2012 00:13 schreef zarGon het volgende:
[..]
Staan er genoeg in mijn fotoboek, toch?.
Oh yeah, wake up yeah..quote:Op dinsdag 17 april 2012 00:12 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Hahaa.. Yeaaaaa buddy! Cabs are here!
Jij moet minder strakke broeken gaan dragen, ik heb je foto gezienquote:
quote:Op dinsdag 17 april 2012 00:15 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Jij moet minder strakke broeken gaan dragen, ik heb je foto gezien
GTL! A way of life!quote:Op dinsdag 17 april 2012 00:17 schreef EL_Presidente het volgende:
maar ik ga snel slapen, morgen Gym, Tan, Laundry.. jeweetz..![]()
iyi geceler.. Jale
Oh nicequote:Op dinsdag 17 april 2012 00:19 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
ik maak morgen wel RonRonJuice voor je.. gaan we samen drinken..
Nee, wattan?quote:Op dinsdag 17 april 2012 00:21 schreef Ayca het volgende:
Iemand t-mobile en ook problemen met netwerk? Echt zeer vervelend
Hoe oud ben je Alice?quote:Op dinsdag 17 april 2012 00:21 schreef EL_Presidente het volgende:
Triggershot, she's too young for you bro..
quote:Op dinsdag 17 april 2012 00:22 schreef Julis het volgende:
[..]
Omdat ik het niet kan laten om het niet te zeggen.
Et voilà.quote:Op dinsdag 17 april 2012 00:12 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
19.quote:
Hihi je hebt de mijne al gezien toch?quote:
If she only owns snow white on DVD, she's too young for you bro!quote:Op dinsdag 17 april 2012 00:21 schreef EL_Presidente het volgende:
Triggershot, she's too young for you bro..
Nee.quote:Op dinsdag 17 april 2012 00:25 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Hihi je hebt de mijne al gezien toch?
Enorm sloom, valt steeds weg etc, maar ik zie net een smsje dat het is verlaagd naar 64 Kbpsquote:
quote:Op dinsdag 17 april 2012 00:23 schreef Julis het volgende:
Sorry. Msnk boft heel erg met zo'n mooi meisje!
Stuur ook naar mijquote:Op dinsdag 17 april 2012 00:27 schreef AliceWonder het volgende:
[..].Heel erg bedankt voor je lieve woorden lieve Julis
. Ik zid er standaard uit vind ik zelf. Niet lelijk maar ook niet mooi.
T-Mobile heeft 'limitloos' internet. Bij een bepaald dataverbruik knijpen ze je internet af.quote:Op dinsdag 17 april 2012 00:27 schreef Ayca het volgende:
[..]
Enorm sloom, valt steeds weg etc, maar ik zie net een smsje dat het is verlaagd naar 64 Kbps! Wtf ik betaal extra juist zodat ik sneller internet heb
morgen even kijken wat ze veranderd hebben :l
zarGon heeft gepost..nu is de ruiler aan de beurtquote:Op dinsdag 17 april 2012 00:31 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik wil graag een eerlijke ruil. Daar sta ik voor.
Ik had naar zG foto's moeten linkenquote:Op dinsdag 17 april 2012 00:31 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik wil graag een eerlijke ruil. Daar sta ik voor.
Ja, en ik heb zarGon de foto laten zien.quote:Op dinsdag 17 april 2012 00:32 schreef Che_ het volgende:
[..]
zarGon heeft gepost..nu is de ruiler aan de beurt
Weet ikquote:Op dinsdag 17 april 2012 00:29 schreef zarGon het volgende:
[..]
T-Mobile heeft 'limitloos' internet. Bij een bepaald dataverbruik knijpen ze je internet af..
Ik kon haar ook niet meteen plaatsen. Ze heeft inderdaad een aangrijpende verschijning.quote:Op maandag 16 april 2012 16:46 schreef msnk het volgende:
[..]
Beetje een mixWel een beetje Oost-Europees, beetje Frans/Zuid-Europees, beetje Nederlands
Geen idee.quote:Op dinsdag 17 april 2012 00:34 schreef Triggershot het volgende:
zG, weet jij hoe glasvezel werkt? Dwz als je 40mb neemt, krijg je dan ook daadwerkelijk die snelheid voor downloaden?
Hebben ze de voorwaarden in de tussen tijd gewijzigd?quote:Op dinsdag 17 april 2012 00:36 schreef Ayca het volgende:
[..]
Weet ikmaar ik betaal dus extra zodat ik sneller internet heb en na 2GB wordt het de normale snelheid. Tenminste dat was eerst zo. En hiervoor kreeg ik een smsje dat mn snelheid werd beperkt, nu staat er expliciet 64Kbps bij.
Winkel zegt zelf van "Echt!!" maar ik vraag me dus af of je net als ADSL moet delen door 8, allemaal verschillende verhalenquote:
Als jij je foto stuurt..quote:
Nee, krijg je nietquote:Op dinsdag 17 april 2012 00:34 schreef Triggershot het volgende:
zG, weet jij hoe glasvezel werkt? Dwz als je 40mb neemt, krijg je dan ook daadwerkelijk die snelheid voor downloaden?
Niet dat ik weet? Kunnen ze dat doen zonder het te laten weten? Bij mijn vader waren de Belminuten na zijn contractperiode verlaagd van 300 naar 100 zonder het te laten weten (vodafone), vind dat echt niet kunnen, daardoor heeft hij flink extra moeten betalen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 00:41 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hebben ze de voorwaarden in de tussen tijd gewijzigd?
Haal je ook echt 2GB?! Gebruik je de standaard browser van Android?
Genoeg om te zeggen dat je niet de volledige snelheid krijgt. Dat heb ik vaak genoeg moeten aanhoren als UPC en KPN medewerkerquote:
Wat krijg je dan wel, ik zit volgens KPN ruimschoots bij de centrale om het te ontvangen... moet je het verdelen door iets ofzo?quote:Op dinsdag 17 april 2012 00:46 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Genoeg om te zeggen dat je niet de volledige snelheid krijgt. Dat heb ik vaak genoeg moeten aanhoren als UPC en KPN medewerker.
Je moet sowieso delen door 8, want mbit -> MB. 40 mbit per seconde == 5 MB per seconde. (Hoofdletters maken dus echt verschil. Providers verkopen altijd met 'mbit', omdat dat 8 keer meer is en dus veel meer lijkt.)quote:Op dinsdag 17 april 2012 00:41 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Winkel zegt zelf van "Echt!!" maar ik vraag me dus af of je net als ADSL moet delen door 8, allemaal verschillende verhalen
Eikels, ik heb nog nadrukkelijk gevraagd of het MB of mbit was.quote:Op dinsdag 17 april 2012 00:49 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je moet sowieso delen door 8, want mbit -> MB. 40 mbit per seconde == 5 MB per seconde. (Hoofdletters maken dus echt verschil. Providers verkopen altijd met 'mbit', omdat dat 8 keer meer is en dus veel meer lijkt.)
Thuis krijg ik van de 60 hooguit 45. Bij UPC is het zelf zo geregeld dat in het contract staat dat UPC xx% mag afwijken van de aangeboden snelheid, zal voor KPN ook gelden.quote:Op dinsdag 17 april 2012 00:48 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wat krijg je dan wel, ik zit volgens KPN ruimschoots bij de centrale om het te ontvangen... moet je het verdelen door iets ofzo?
Geen Opera Mini? Ja, dan haal je het wel.quote:Op dinsdag 17 april 2012 00:45 schreef Ayca het volgende:
[..]
Niet dat ik weet? Kunnen ze dat doen zonder het te laten weten? Bij mijn vader waren de Belminuten na zijn contractperiode verlaagd van 300 naar 100 zonder het te laten weten (vodafone), vind dat echt niet kunnen, daardoor heeft hij flink extra moeten betalen.
Makkelijk. Gebruik de standaard en opera.
Je hebt DMquote:Op dinsdag 17 april 2012 00:47 schreef Ayca het volgende:
[..]
Stuur me je nummer maar dan WA ik weluploaden gaat lastig nu..
Heb je niet genoeg aan 40 mbit?!quote:Op dinsdag 17 april 2012 00:50 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Eikels, ik heb nog nadrukkelijk gevraagd of het MB of mbit was.
En die 45 deel jij door 8 en dat is je werkelijke downloadsnelheid in MB's dus?quote:Op dinsdag 17 april 2012 00:51 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Thuis krijg ik van de 60 hooguit 45. Bij UPC is het zelf zo geregeld dat in het contract staat dat UPC xx% mag afwijken van de aangeboden snelheid, zal voor KPN ook gelden.
Je maximale downloadsnelheid, ja.quote:Op dinsdag 17 april 2012 00:53 schreef Triggershot het volgende:
[..]
En die 45 deel jij door 8 en dat is je werkelijke downloadsnelheid in MB's dus?
ADSL is meestal delen door 10.quote:Op dinsdag 17 april 2012 00:53 schreef Triggershot het volgende:
[..]
En die 45 deel jij door 8 en dat is je werkelijke downloadsnelheid in MB's dus?
Gemenerik. Vertrouw ook nooit een Turk. Als je echt wil kan ik je wel een foto sturen zonder iets terug te verwachten.quote:Op dinsdag 17 april 2012 00:52 schreef Ayca het volgende:
Haha nu ga ik je nummer gebruiken ter chantage!
Wat doe je dan achter het internet? Voor een gemiddelde gebruiker zal het niet veel uitmaken.quote:
In principe heb ik al genoeg aan 20mb adsl hoor, maar dacht alvast aanvragen voor wanneer die snelheden echt goed gaan uitrollen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 00:55 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Wat doe je dan achter het internet? Voor een gemiddelde gebruiker zal het niet veel uitmaken.
Dude, of je het nou door 8 of 10 deelt, je downloadt met 5 MB (!) per seconde. Een dvd van 4 GB heb je binnen een kwartier binnen. Een blu-ray van 40 GB (!) binnen 2 uur en 20 minuten. What's wrong with you?quote:
Jonge, weet jij niet hoe vatbaar ik ben voor marketing?! 40MB downloadduuh!quote:Op dinsdag 17 april 2012 00:58 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dude, of je het nou door 8 of 10 deelt, je downloadt met 5 MB (!) per seconde. Een dvd van 4 GB heb je binnen een kwartier binnen. Een blu-ray van 40 GB (!) binnen 2 uur en een kwartier. What's wrong with you?
In principe krijg je wat ze beloven. Dat het smerig kan overkomen begrijp ik, maar de consument mag zich ook best inlezen in de materie.quote:Op dinsdag 17 april 2012 00:59 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jonge, weet jij niet hoe vatbaar ik ben voor marketing?! 40MB downloadduuh!
Nee hoor, in principe heb je gelijk, vind het gewoon smerige marketingtruukjes.
Was mijn volgende punt idd, ik neem nog de moeite het te onderzoeken en na te vragen, kan me ook wel voorstellen dat mensen vuur en brand schreeuwen omdat ze 'genaaid' worden.quote:Op dinsdag 17 april 2012 01:01 schreef zarGon het volgende:
[..]
In principe krijg je wat ze beloven. Dat het smerig kan overkomen begrijp ik, maar de consument mag zich ook best inlezen in de materie.
Of klaag je ook over de definitie van 'kilobytes' die fabrikanten van harde schijven aanhouden?
Nerdtalkquote:Op dinsdag 17 april 2012 01:02 schreef Ayca het volgende:
Wat is dit voor nerdtalk. Ga maar DIG ofzo.
Jaloers.quote:Op dinsdag 17 april 2012 01:02 schreef Ayca het volgende:
quote:Op dinsdag 17 april 2012 01:02 schreef Ayca het volgende:
Wij zullen stoppen met nerd-talkquote:
quote:Op dinsdag 17 april 2012 01:06 schreef Julis het volgende:
[..]
Woogity woogity woogity.
[ afbeelding ]
Alsof daar geen lange rij voor isquote:
Yani.quote:Op dinsdag 17 april 2012 01:07 schreef zarGon het volgende:
[..]
Stuur je foto naar Trigger. Hij regelt snel internet.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 01:07 schreef zarGon het volgende:
[..]
Stuur je foto naar Trigger. Hij regelt snel internet.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 01:06 schreef Julis het volgende:
[..]
Woogity woogity woogity.
[ afbeelding ]
Bij kruidvat bieden ze nu ook verzekeringen, dus.quote:Op dinsdag 17 april 2012 01:09 schreef Ayca het volgende:
Wist niet dat ze bij de geboorteregisters ook internet regelden.
We laten ons allemaal vangen jaquote:Op dinsdag 17 april 2012 01:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ze worden één voor één geronseld.
Ik ben geen vertaalexpert. Ik denk: "Ik bedoel maar"quote:Op dinsdag 17 april 2012 01:09 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hoe vertaal je in Godsnaam Yani? Dus?
Picsquote:Op dinsdag 17 april 2012 01:09 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik heb heel mijn film afgekeken, zitten ze nog steeds om foto's te vragen.
Er is een ware ruilhandel aan de gang.quote:Op dinsdag 17 april 2012 01:09 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik heb heel mijn film afgekeken, zitten ze nog steeds om foto's te vragen.
Yani?quote:Op dinsdag 17 april 2012 01:11 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik ben geen vertaalexpert. Ik denk: "Ik bedoel maar"
Ga terug in je Pokéball.quote:Op dinsdag 17 april 2012 01:10 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
We laten ons allemaal vangen ja.
Jij weet wel overal porno van, zeg.quote:Op dinsdag 17 april 2012 01:12 schreef zarGon het volgende:
[..]
Daar bestaat porno van. Zoek het niet op.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 01:14 schreef Triggershot het volgende:
[..]
He-man![]()
Golgelerin gucu adinaaaaa
Een andere betekenis aan 'jeugdherinneringen verkracht'...quote:Op dinsdag 17 april 2012 01:12 schreef zarGon het volgende:
[..]
Daar bestaat porno van. Zoek het niet op.
Mission accomplished.quote:Op dinsdag 17 april 2012 01:15 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Een andere betekenis aan 'jeugdherinneringen verkracht'...
OMG.quote:Op dinsdag 17 april 2012 01:15 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Ninja Turtles, Dommel, Prince Valiant, Alfred Jodocus kwak!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |