SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Memleketler (coğrafi bölgeler)!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Gecondoleerd, ik ook.quote:Op maandag 16 april 2012 22:51 schreef Ayca het volgende:
Ik heb ook een scala aan bollywood films gezien door een vriendin.
Is toch jouw vriendin, hoe moeten wij dat dan wetenquote:
We zijn niet 24/7 aan elkaar geplakt, en ik lees het topic ook wel 's niet hèquote:Op maandag 16 april 2012 22:57 schreef Arcadia het volgende:
Als ik de lapo te pakken krijg, bereid je dan maar voor op een pro-islamitische TT
[..]
Is toch jouw vriendin, hoe moeten wij dat dan weten?
Challange accepted.quote:Op maandag 16 april 2012 22:57 schreef Arcadia het volgende:
Als ik de lapo te pakken krijg, bereid je dan maar voor op een pro-islamitische TT
Hier ben ik babequote:
Jullie zitten zeker heel seksuele dingen naar elkaar te sturen?quote:Op maandag 16 april 2012 23:00 schreef zarGon het volgende:
Ik werd afgeleid door Julis en Draw Something..
.
Controleerde mijn post niet, wat ik normaal gesproken wel doe.
Waarom doordenken?quote:Op maandag 16 april 2012 23:03 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Jullie zitten zeker heel seksuele dingen naar elkaar te sturen?
Doe ik niet aan.quote:Op maandag 16 april 2012 23:03 schreef Arcadia het volgende:
[..]
https://play.google.com/s(...)omgpop.dstfree&hl=nl.quote:Op maandag 16 april 2012 23:03 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Luv uuuquote:
Hij is ook maar een mens. En mannen kunnen niet multi-taskenquote:Op maandag 16 april 2012 23:04 schreef Arcadia het volgende:
[..]
zG die een taalfout maakt, dan moet er wel iets heel speciaal gaande zijn.
Laat eens zien hoe je haar tekent.quote:Op maandag 16 april 2012 23:05 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Haha, dat speel ik ook met mijn zusje.Ik heb vandaag voor de 10e keer Lady Gaga getekend.
quote:Op maandag 16 april 2012 23:05 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Haha, dat speel ik ook met mijn zusje.Ik heb vandaag voor de 10e keer Lady Gaga getekend.
True that. Vooral wanneer onze kryptoniet in onze buurt is.quote:Op maandag 16 april 2012 23:06 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Hij is ook maar een mens. En mannen kunnen niet multi-tasken.
Vrouwen of pepermuntjes?quote:Op maandag 16 april 2012 23:07 schreef zarGon het volgende:
[..]
True that. Vooral wanneer onze kryptoniet in onze buurt is.
Daarom ja.quote:Op maandag 16 april 2012 23:07 schreef zarGon het volgende:
[..]
True that. Vooral wanneer onze kryptoniet in onze buurt is.
Ow wacht, jullie spelen via jullie browser? Ik speel het op de iPod, mijn zusje op haar iPhone. Geen idee hoe ik het van daar naar de laptop moet kopiëren.quote:
Ja, er zijn niet echt extreem veel woorden. Veel dingen komen vaker terug.quote:Op maandag 16 april 2012 23:07 schreef Julis het volgende:
[..]. 10de keer. Hahaha. Hoe heb je dat getekend
? Ik heb mijn eerste tekening gemaakt vandaag (nieuwe telefoon, ik moet er nog aan wennen
). Een olifant.
he Julis kan je ook een tekening van mij maken, jij maakt mooie tekeningen..quote:Op maandag 16 april 2012 23:07 schreef Julis het volgende:
[..]. 10de keer. Hahaha. Hoe heb je dat getekend
? Ik heb mijn eerste tekening gemaakt vandaag (nieuwe telefoon, ik moet er nog aan wennen
). Een olifant.
Power en homeknop.quote:Op maandag 16 april 2012 23:09 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ow wacht, jullie spelen via jullie browser? Ik speel het op de iPod, mijn zusje op haar iPhone. Geen idee hoe ik het van daar naar de laptop moet kopiëren.
+1!quote:Op maandag 16 april 2012 23:13 schreef Ayca het volgende:
Oh TS durf hmm durf hier een foto van je te plaatsen
Aw, dat is minder.quote:Op maandag 16 april 2012 23:10 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ja, er zijn niet echt extreem veel woorden. Veel dingen komen vaker terug.
Nee, mobiel.quote:Op maandag 16 april 2012 23:09 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ow wacht, jullie spelen via jullie browser? Ik speel het op de iPod, mijn zusje op haar iPhone. Geen idee hoe ik het van daar naar de laptop moet kopiëren.
Ik voeg je toequote:Op maandag 16 april 2012 23:16 schreef Ayca het volgende:
Wie draw something met me wil spelen kan me toevoegen: Aaitsj
Foto?quote:Op maandag 16 april 2012 23:11 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
he Julis kan je ook een tekening van mij maken, jij maakt mooie tekeningen..
quote:
Oké, de volgende keer dat Lady Gaga voorbij komt, maak ik een screenshot.quote:Op maandag 16 april 2012 23:14 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nee, mobiel.
Power- + homeknop tegelijk indrukken. Er wordt dan een screenshot gemaakt en in je albums geplaatst.
quote:Op maandag 16 april 2012 23:05 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nog steeds niets. Beetje jammer.quote:Op maandag 16 april 2012 23:13 schreef Ayca het volgende:
Ik ben niet goed in tekenen (al helemaal niet op een telefoonscherm), dat je het weet.quote:Op maandag 16 april 2012 23:16 schreef Ayca het volgende:
Wie draw something met me wil spelen kan me toevoegen: Aaitsj
Bekle, bekle.quote:Op maandag 16 april 2012 23:13 schreef Ayca het volgende:
Met de jouwe begin ik.quote:Op maandag 16 april 2012 23:30 schreef Julis het volgende:
Ja, Trigger steelt graag vriendjes, denk ik.
Als je maar van de mijne afblijft!quote:
Te laatquote:Op maandag 16 april 2012 23:34 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Als je maar van de mijne afblijft!
Okayquote:
Huh, vreemd. Ik heb je wel toegevoegd...quote:Op maandag 16 april 2012 23:34 schreef Ayca het volgende:
Ik zie jullie niet hoor.. hoe heten jullie dan voeg ik wel toe
Ik ben echt heel goed *kuch kuch* vraag maar aan jalequote:Op maandag 16 april 2012 23:28 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik ben niet goed in tekenen (al helemaal niet op een telefoonscherm), dat je het weet.
Had je gepland he?quote:Op maandag 16 april 2012 23:34 schreef Julis het volgende:
[..]
Okay.
[..]
Huh, vreemd. Ik heb je wel toegevoegd...
Hoe bedoel je?quote:Op maandag 16 april 2012 23:35 schreef xminator het volgende:
Kijk uit straks krijgt ze weer tekeningen die niet voor haar bedoeld zijn
quote:Op maandag 16 april 2012 23:36 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Julis e sor, die heeft mijn foto gezien
Was bij mij ook zo met ayca.. En toen uiteindelijk lukte het en kreeg ze een tekening dat niet voor haar bestemdquote:
Pertinent onwaar.quote:
Oh, wat voor een tekening?quote:Op maandag 16 april 2012 23:38 schreef xminator het volgende:
[..]
Was bij mij ook zo met ayca.. En toen uiteindelijk lukte het en kreeg ze een tekening dat niet voor haar bestemd
was opeens...
Ja sorry dat dacht ik toch. Heb al sorry gezegd!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik ben te lelijk voor een foto, wat is dat man steeds over foto'squote:Op maandag 16 april 2012 23:40 schreef xminator het volgende:
. Enige mensen die ik heb gezien:
Turquaz en Jale.
Fotos gezien van:
Zargon en Julis...
De overige mensen zijn mysteries.
Diequote:Op maandag 16 april 2012 23:41 schreef xminator het volgende:
[..]
Een tekening dat ayca niet had mogen zien
ik vergeef jequote:Op maandag 16 april 2012 23:41 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Ja sorry dat dacht ik toch. Heb al sorry gezegd!
quote:Op maandag 16 april 2012 23:41 schreef zarGon het volgende:
Wat gebeurt er als je 'maan' laat tekenen en raden door Turken?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Voor wie was die dan? Of teken je graag zoiets voor jezelf?quote:Op maandag 16 april 2012 23:41 schreef xminator het volgende:
[..]
Een tekening dat ayca niet had mogen zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |