SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Memleketler (coğrafi bölgeler)!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Je moeder
quote:Op maandag 16 april 2012 16:31 schreef Arcadia het volgende:
Eindelijk zeg je eens iets zinnig Spiked.
Jij bent één en al tijdverspilling, en toch vraag ik mij af wat jou werkelijk beweegt.quote:Op maandag 16 april 2012 16:29 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Goeie grap! Niemand heeft bewijs namelijk! Dus nee laat maar, mensen als jij heb ik al tig keer voorbij zien komen en ze praten alleen maar over sprookjes.
Fijn voor je dat ik dat ben.quote:Op maandag 16 april 2012 16:32 schreef Bilge het volgende:
[..]
Jij bent één en al tijdverspilling, en toch vraag ik mij af wat jou werkelijk beweegt.
Sarcasm of forreal ? Het klinkt als sarcasm maar dat verwacht ik niet van jou dus ben ik in de warquote:Op maandag 16 april 2012 16:32 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Geen haat hè, jij weet hoe erg ik jou waardeer.
Niemand kan het je uitleggen!? Iemand nodigt je uit om het uit te leggen en jouw antwoord:quote:Op maandag 16 april 2012 16:32 schreef Erkannn het volgende:
Zolang niemand mij kan uitleggen hoe het kan dat de maan in tweeen is gegaan zal ik nooit, maar dan nooit een gelovige serieus nemen op het gebied van geloof.
quote:Op maandag 16 april 2012 16:29 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Goeie grap! Niemand heeft bewijs namelijk! Dus nee laat maar, mensen als jij heb ik al tig keer voorbij zien komen en ze praten alleen maar over sprookjes.
Dat de maan in 2 gespleten is, is één lezing van het gebeuren, een ander lezing is dat de maan verduisterde.quote:Op maandag 16 april 2012 16:32 schreef Erkannn het volgende:
ach ach ach....ik haal iets aan en ze zijn met zn allen op hun pik getrapt.
Zolang niemand mij kan uitleggen hoe het kan dat de maan in tweeen is gegaan zal ik nooit, maar dan nooit een gelovige serieus nemen op het gebied van geloof.
Ga lekker in sprookjes geloven. En dan nog durven te zeggen dat ze mij niet geloven. Geloof je het zelf?
Er wordt jou op een hoffelijke manier uitgenodigd om in discussie te gaan, maar je weigert en blijft doorgaan met je accusaties?quote:Op maandag 16 april 2012 16:32 schreef Erkannn het volgende:
ach ach ach....ik haal iets aan en ze zijn met zn allen op hun pik getrapt.
Ga lekker in sprookjes geloven. En dan nog durven te zeggen dat ze mij niet geloven. Geloof je het zelf?
Fo' real brotha.quote:Op maandag 16 april 2012 16:33 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Sarcasm of forreal ? Het klinkt als sarcasm maar dat verwacht ik niet van jou dus ben ik in de war
Mensen zien mij meestal aan voor een Turk of Nederlander. Ik heb blijkbaar niet zo'n Oost-Europees uiterlijk. Dus ik kan wel doen alsof ik geen Roemeen ben. Alleen is mijn achternaam wel heel erg Roemeens.quote:Op maandag 16 april 2012 14:50 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Jij kan dat wellicht wel, maar ik kan dat niet altijd. Ik lijk gewoon echt op een rasechte Turk...kan niet mis gewoon. Of ik moet mn haren laten groeien, dan verwarren ze mij met een Marokkaan....daar was ik al helemaal niet zo trots op, dus mijn haren zijn nu altijd kort(kort is bij mij centimetertje of 10 tot 15)
Alice iksteeljefiets?quote:Op maandag 16 april 2012 16:35 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Mensen zien mij meestal aan voor een Turk of Nederlander. Ik heb blijkbaar niet zo'n Oost-Europees uiterlijk. Dus ik kan wel doen alsof ik geen Roemeen ben. Alleen is mijn achternaam wel heel erg Roemeens.
Dat vind ik dus totaal nietquote:Op maandag 16 april 2012 16:35 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Mensen zien mij meestal aan voor een Turk
quote:Op maandag 16 april 2012 16:38 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Alice iksteeljefiets?
Grapje, is ook een lichte inside joke, als je je beledigt voelt, dan moet je me maar aanspreken per DM, dan leg ik het wel uit.
Roemenen staan er eerder bekend om dat ze scammen. Niet dat ze fietsen stelen. Voel me niet beledigdquote:Op maandag 16 april 2012 16:38 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Alice iksteeljefiets?
Grapje, is ook een lichte inside joke, als je je beledigt voelt, dan moet je me maar aanspreken per DM, dan leg ik het wel uit.
quote:
dit dusquote:Op maandag 16 april 2012 16:39 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Roemenen staan er eerder bekend om dat ze scammen. Niet dat ze fietsen stelen. Voel me niet beledigd.
Een paar miljard jaar geleden is de kleine tweelingzus van de Aarde op haar geknald, van het puin ontstond de maan...quote:Op maandag 16 april 2012 16:33 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dat de maan in 2 gespleten is, is één lezing van het gebeuren, een ander lezing is dat de maan verduisterde.
Gefeliciteerd, bak een taart en vier het.quote:Op maandag 16 april 2012 16:41 schreef NeoRetro het volgende:
[..]
Een paar miljard jaar geleden is de kleine tweelingzus van de Aarde op haar geknald, van het puin ontstond de maan...
Ik denk dat je niet beseft hoe belangrijk die gebeurtenis was voor ons. Zonder die botsing hadden wij geen zware ijzerkern gekregen, en hadden wij geen maan die 10x te groot is voor onze planeet. Deze maan heeft ons miljarden jaren bescherm en ons de getijden gegeven die het eerste leven mogelijk maaktequote:Op maandag 16 april 2012 16:42 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, bak een taart en vier het.
Kan hij/zij niet. Fixedquote:Op maandag 16 april 2012 16:42 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, steel een taart en vier het.
Denk wat je wilt, jij bent in geen positie om mijn denken te definiëren als mogelijk denigrerend, dan wel onderschattend, voor de ontwikkelingen in het universum als ik mij daar zelf niet over heb uitgelaten.quote:Op maandag 16 april 2012 16:44 schreef NeoRetro het volgende:
[..]
Ik denk dat je niet beseft hoe belangrijk die gebeurtenis was voor ons. Zonder die botsing hadden wij geen zware ijzerkern gekregen, en hadden wij geen maan die 10x te groot is voor onze planeet. Deze maan heeft ons miljarden jaren bescherm en ons de getijden gegeven die het eerste leven mogelijk maakte
Beetje een mixquote:Op maandag 16 april 2012 16:40 schreef AliceWonder het volgende:
[..]. Waar lijk ik volgens jou op dan?
Jij geil sletje.quote:Op maandag 16 april 2012 16:46 schreef msnk het volgende:
[..]
Beetje een mixWel een beetje Oost-Europees, beetje Frans/Zuid-Europees, beetje Nederlands
Je doet zelf denigrerend vriend... of vind je "Gefeliciteerd, bak een taart en vier het" niet provocatief en beledigend bedoeld?quote:Op maandag 16 april 2012 16:45 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Denk wat je wilt, jij bent in geen positie om mijn denken te definiëren als mogelijk denigrerend, dan wel onderschattend, voor de ontwikkelingen in het universum als ik mij daar zelf niet over heb uitgelaten.
Gast, ga spelen man <------ Kijk nu doe ik het weer.quote:Op maandag 16 april 2012 16:50 schreef NeoRetro het volgende:
[..]
Je doet zelf denigrerend vriend... of vind je "Gefeliciteerd, bak een taart en vier het" niet provocatief en beledigend bedoeld?
Kijk liever deze documentaire, dan onzinnige reacties te geven:
Als je gebral nou enige inhoud hadden waren ze zo'n soort reacties gerechtvaardigd geweest.quote:Op maandag 16 april 2012 16:51 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Gast, ga spelen man <------ Kijk nu doe ik het weer.
Reageer inhoudelijk op wat ik zeg, ipv te quoten met irrelevante reacties en vervolgens mijn denken te definieren, kom nou
Bewaar een stukje van je taart aub.quote:Op maandag 16 april 2012 16:52 schreef NeoRetro het volgende:
[..]
Als je gebral nou enige inhoud hadden waren ze zo'n soort reacties gerechtvaardigd geweest.
Mijn zusje heeft vandaag een taart gebakken. Wil je een stukje?quote:Op maandag 16 april 2012 16:52 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Bewaar een stukje van je taart aub.
Wat voor taart?quote:Op maandag 16 april 2012 16:53 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Mijn zusje heeft vandaag een taart gebakken. Wil je een stukje?
quote:Op maandag 16 april 2012 16:54 schreef zarGon het volgende:
Gebruik jullie mondjes nuttig, zuig mijn penis.
Dat geheen en geweer telkens.
....quote:Op maandag 16 april 2012 16:54 schreef zarGon het volgende:
Dat geheen en weer kan ook wel lekker zijnquote:Op maandag 16 april 2012 16:54 schreef zarGon het volgende:
Jij reactionair!quote:Op maandag 16 april 2012 16:55 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dat geheen en weer kan ook wel lekker zijn
Stil jij, jij heb al een lekkere vriendin.quote:Op maandag 16 april 2012 16:54 schreef zarGon het volgende:
LOLquote:Op maandag 16 april 2012 16:56 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Stil jij, jij heb al een lekkere vriendin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |