quote:voor jou en voor alle anderen hier in dit vreselijk oneerlijke topic.
Was dat op eigen initiatief? Ik hoop dat het vrijdag wel resultaat heeft gehad!quote:Op maandag 23 april 2012 09:02 schreef klumsy het volgende:
Vanmorgen echo gehad, maar nog niks te zien.... medicijnen ophogen ( maar dag had ik afgelopen vrijdag zelf al gedaan ) en dan vrijdag terug komen voor een echo
Ja, het is ook slepend. Probleem is ook dat een jaar stabiliteit minimaal verplicht is voordat men mag beginnen aan proberen zwanger te raken. Ik wil daar ook niet van afwijken, want de boel is nu na 7 jaar nog zo instabiel als de pest. Verhoogde waardes zijn slecht voor mij, maar ook voor het ongeboren kind. Deze keer waren ze 3x zo hoog als de 'normaal', waarschijnlijk vanwege m'n griepje.quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:08 schreef LadyBlack het volgende:
Tjezus kahliewat een slepende toestand zeg. 8 jaar
Trek je maar even op aan het (hopelijk) goede nieuws van je zus, hopelijk stabiliseert het bij jou dit jaar nog!
ja, mid mei ben ik aan de beurt. Ben deze cyclus aan het temperaturen dan heb ik dat iig al getackeldquote:Op dinsdag 24 april 2012 12:11 schreef LadyBlack het volgende:
Ja, dat hoor je inderdaad vaak![]()
De artsen hebben het er niet over gehad; ze zeiden dat de vloeistof direct door beide eileiders verspreidde dus dat ze goed open waren. Zou natuurlijk mooi zijn als het wel zo werkte (alleen ben ik inmiddels al wel weer een keer ongesteld geweest).
Wacht jij nog op je intake?
Nope. Je zwangerschap is namelijk al medisch, omdat de auto-imuumziekte waar ik last van heb uit de hand kan lopen vanwege de zwangerschap zelf. Dan moet er zo snel mogelijk ingegrepen worden, voor je eigen veiligheid en die van je kind.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:11 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ja, mid mei ben ik aan de beurt. Ben deze cyclus aan het temperaturen dan heb ik dat iig al getackeld
Jeetje KahlieStel nou dat het nooit stabiliseert, is er dan geen workaround om toch zwanger te mogen worden
Ah, dat is slim ja. Al heeft mijn ziekenhuis niet eens naar mn grafiekjes gekekenquote:Op dinsdag 24 april 2012 15:11 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ja, mid mei ben ik aan de beurt. Ben deze cyclus aan het temperaturen dan heb ik dat iig al getackeld
Helaas niet, dat is gevaarlijk, want hij zit in je keel o.a. dichtbij je stembanden. In plaats van verwijderen wordt er bijna altijd voor radioactief jodium gekozen, alleen is dat bij mij niet goed aangeslagen. Tweede keer nogmaals doen is ook onverstandig i.v.m. de radioactiviteit die je weer binnen krijgt en het feit dat ze niet kunnen garanderen dat hij dan ook 100% niets doet. Ik heb namelijk al een vrij hoge dosis inclusief 5 dagen isolatie gehad en hij doet het nog steeds voor ruim 50%, waarschijnlijk meer.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:28 schreef Kolonia het volgende:
@Kahlie, als je zo instabiel bent, is het dan geen mogelijkheid om je schildklier te laten verwijderen?
Ik duim voor (een) plakkertje(s) voor je zus.
Lief dat jullie meedenkenquote:Op dinsdag 24 april 2012 21:54 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Kahlie, user ***** heeft laatst ook een deel van haar schildklier moeten laten verwijderen. Wellicht dat je haar nog wat info er over zou kunnen vragen? Gewoon als tip zeg maar.
Ik hoop voor een plakkertje voor je zus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |