Dit! Nog een jaar zelf moeten proberen is in 'principe' beter dan gelijk de hele molen in, maar als nog niet alle testen zijn gedaanquote:Op vrijdag 20 april 2012 15:46 schreef klumsy het volgende:
vreemd dat ze geen samenlevingstest gedaan hebben, vooral omdat er bij jullie beide niks te vinden is waarom het zou lukken... Is dat niet iets wat je alsnog aan kan vragen? of ergens anders laten doen ?
Ik heb ook geen samenlevingstest gehad, maar wel 2 IUI.quote:Op vrijdag 20 april 2012 12:32 schreef LadyBlack het volgende:
Mja, misschien wel klumsy... geen idee of mn vriend dat ziet zitten overigens, maar ik kan daar wel eens naar kijken ja.
Wat aan mij een beetje knaagt, is dat er geen samenlevingstest is gedaan. Daar kan dus nog best wat mis mee zijn
Aangezien op basis van de prognose besloten wordt of je al dan niet naar huis gestuurd wordt lijk het me wel degelijk een relevant onderzoekquote:Postcoitumtest (PCT). Ofschoon de diagnostische waarde van de PCT niet bewezen is,7 is de PCT wel van prognostische waarde. Paren met een afwijkende PCT hebben een twee- tot driemaal lagere kans op een spontane zwangerschap.8-10 De PCT is niet van prognostische waarde bij paren met een duur van subfertiliteit van meer dan drie jaar (zie NVOG richtlijn OFO 2.0). 11
Zie wat ik postte (quote) uit de richtlijn van de NVOG, geen bewezen diagnostische waarde maar wel heel relevant voor de prognose. Bij een slechte uitslag kan die dus lager uitvallen.quote:
Kan ik me voorstellen, maar voor sommige mensen is het net een geruststelling. Je moet vooral doen waar jullie zich zelf het beste bij voelen.quote:Op zondag 22 april 2012 11:46 schreef LadyBlack het volgende:
Oh en leonieke, die ovulatietesten heb ik in het begin wel gebruikt, en ook getemperatuurd enzo, dus ik weet wel wanneer mn eisprong ongeveer is. Maar ik kan er (iets) rustiger in staan als ik niks bijhoud.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |