Minder. Bij mijn zus is dat ook zo, want daar hebben ze ook niet alles weg kunnen halen. En dat na 2 operaties.quote:Op vrijdag 27 april 2012 12:11 schreef droomvrouwtje het volgende:
jeeeej klumsy *rondstuitert*
Kahlie, helaas zal darmgerommel blijven, daar moet ik in de toekomst nog een keer voor geopereerd worden. Maar dat is zorg voor later, zo lang het maar rustig blijft verder
Super goed nieuws!quote:Op zondag 29 april 2012 11:10 schreef klumsy het volgende:
Eitje was al 22 mm dus zo gelijk de pregnyl zetten als ik thuis kom
Wat een groeispurt. Dat ziet er echt wel goed uitquote:Op zondag 29 april 2012 11:10 schreef klumsy het volgende:
Da's nogquote:Op zondag 29 april 2012 11:39 schreef klumsy het volgende:
dan kan ik 13 mei testen! Lijkt me een heel mooi moederdag cadeautje
quote:Op zondag 29 april 2012 11:10 schreef klumsy het volgende:
zo speciaalquote:Op zondag 29 april 2012 11:39 schreef klumsy het volgende:
Dankjewel lieverdquote:Op zondag 29 april 2012 13:47 schreef Poezebeest het volgende:
Inca; een dikke knuffel voor jou, ik hoop dat deze rust inderdaad betekent dat het allemaal goed zit met de baby in je buik, dat gun ik je zo!
Whoo! Wat goed!quote:Op zondag 29 april 2012 11:36 schreef klumsy het volgende:
en inderdaad zeker een groeispurt!
in 2 dagen van 13,5 mm naar 22 mm gegaan
Oh lieverd, wat klinkt dat fijnquote:Op zondag 29 april 2012 13:45 schreef Incantrix het volgende:
Klums!Te gek meis, ik duim me kapot hoor! Ennehm, dat is dan ok weer een 13 he?
Kahlie, ook superfijn te horen
LB, ik voelde het deze zwangerschap ook met 4 of 5 dagen dpo (dat moest ik even googlen), dat had ik sowieso de laatste zwangerschappen wel vrij vroeg.. Maar ik moet zeggen dat ik het dan herkende aan héle kleine dingen, die ik denkn ik pas heb leren herkennen na een aantal zwangerschappen. Bij Stef had ik dat helemaal niet.
En jah, om eerlijk te zijn kom ik het prima door! Het klinkt heel stom, maar ik ben helemaal niet bezorg![]()
![]()
Ik snap er niks van, dat was andere zwangerschappen wel anders, bij Gabriël zat ik nota bene aan de antidepressiva om het allemaal wat beter los te kunnen laten, maar nu? Ik heb heel, heel soms (twee keer tot nu toe) een erge paniekaanval, dan voelt het letterlijk alsof mijn keel wordt dichtgeknepen, maar verder heb ik dus nergens last van. Diep van binnen hoop ik dat dat een voorteken is, want zo voelde ik me bij Stef ook. Zelfs toen de vk toen het hartje niet kon vinden met de doptone met 14 weken en ik met spoed een echo moest kwam het geen moment in me op om me zorgen te maken (iedereen die het wist, incl. mijn lief) scheet zeven kleuren, maar ik dus niet
Uiteindelijk klopte mijn gevoel ook prima want Stef was a-ok, maar het was wel suf ofzo. ik ben alleen bang dat mijn gevoel nu een deceptie zal zijn en dat ik nu weer keihard op mijn bek zal gaan als het misgaat (want bij álles omtrent deze zwangerschap denkt mijn hoofd er een 'mocht deze dan goed gaan tenminste'-disclaimer achteraan) want om heel eerlijk te zijn.. Ik durf het bijna niet te zeggen want ik wil niks jinxen, maar ik voel deze zwangerschap als 'the one' zeg maar..
En thnx for asking, lieverds
en woops, die vergat ik nog: ja, flinke symptomen alweer (als mijn berekening van wanneer de eisprong was klopt heb ik zelfs al 4 dagen dpo voor het eerst gekotstquote:Op zondag 29 april 2012 12:27 schreef kahlie het volgende:
@KlumsyDuimen draaien hier voor een moederdagskado
@Inca voorlopig ziet het er goed uit, twee keer slechts bruin slijm gehad. Veel zwangerschapssymptomen. Meer dan de vorige 5x. Woensdag echo...
Hoe zit het bij jou?
En nu moet ik huilenquote:Op zondag 29 april 2012 13:51 schreef Incantrix het volgende:
En snotver Klums, dit MOET gewoon.. LeNeHe en jij en ik moeten gewoon in Z&G damnit! En dan slepen we LB gewoon meteen mee en dan komen wie hier zo'n belachelijke hoeveelheid hcg rondstrooien dat de rest ook meekan! *stampt op grond*
Ik dacht laatst ten onrechte dat ik zwanger wasquote:Op zondag 29 april 2012 12:46 schreef LadyBlack het volgende:
Vanaf wanneer merk je eigenlijk zwangerschapssymptomen op? KD heeft wel eens gepost dat ze op 5dpo al symptomen had, maar hoe zit dat bij de dames hier die wel eens zwanger zijn geweest?
Ik zit op 5 dpo, valt het op?![]()
Zo herkenbaar en helemaal mee eens!quote:Op zondag 29 april 2012 20:55 schreef Jose81 het volgende:
Soms wéét je ook gewoon dingetjes(zelf wist ik bv dat onze eerste een jongetje was... en dat was dus ook zo
)...
quote:Op zondag 29 april 2012 11:39 schreef klumsy het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Ik hoop zo dat dat bij jou ook het geval is!* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
Leuke dingen gepland? Dan gaat het vast sneller?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:13 schreef klumsy het volgende:
Ja, de wachtweken zijn begonnen, hopelijk vliegen komende 2 weken snel voorbij!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |