SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die bossche Fok-Meet is juist geweest jonge, kut!
De OP is hier te vinden.
Insert random seal of approval. Lever maar plaatjes aan!© Raket, Muis
© Alone, Forever. Hand, Bijde.
© O, Shift
© Student, Kut
© Maatschappij, Telefoon
© Ex, Fed
© Jori, De
© Butsers, Barrie
© Mi, Moh
© Tank, Du
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Ik zou graag willen dat jij mijn vader zou willen zijnquote:Op maandag 16 april 2012 22:26 schreef Augustus_Thijs het volgende:
ho ho!
willen nog wel, wat zullen we verdomme nou krijgen
Dat is wel weer waar natuurlijk, dan zou ik je met alle liefde wel even instoppenquote:Op maandag 16 april 2012 22:27 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik zou graag willen dat jij mijn vader zou willen zijnDat zou de homoseksuele incest supergeil maken
quote:
quote:Op maandag 16 april 2012 22:27 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik zou graag willen dat jij mijn vader zou willen zijnDat zou de homoseksuele incest supergeil maken
quote:Op maandag 16 april 2012 22:28 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Dat is wel weer waar natuurlijk, dan zou ik je met alle liefde wel even instoppen
quote:Op maandag 16 april 2012 22:32 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Wil jij ook even naar bed gebracht worden shiftje?
Dan krijgt hij nog meer trauma's!quote:
* Muisraket geeft een troostknuffel aan A_Tquote:Op maandag 16 april 2012 22:31 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Troost me, die stomme bdh pest me
nachtzoentjesquote:Op maandag 16 april 2012 22:28 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Dat is wel weer waar natuurlijk, dan zou ik je met alle liefde wel even instoppen
Nee mr, troost mij! Ik heb het harder nodigquote:Op maandag 16 april 2012 22:31 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Troost me, die stomme bdh pest me
S is niet meer boos op je, dus misschien draait ze bij.quote:Op maandag 16 april 2012 22:37 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee mr, troost mij! Ik heb het harder nodig
quote:Op maandag 16 april 2012 22:36 schreef Muisraket het volgende:
LOLWTF zie die eerste link bij 'info over snel internet op je mobiel'.
http://aanbieding.gsmweb.(...)et-op-je-mobiel.html
quote:'s-Hertogenbosch #188: And I would walk 500 miles! | Stad &...
6 dec 2011 En snel internet op je mobiel, gok ik zo. Soms :'). Op woensdag 7 maart 201222: 28 schreef Muisraket het volgende: En met dat laatste ben ik
's-Hertogenbosch #188: And I would walk 500 miles!
Zemoet mij troosten!quote:Op maandag 16 april 2012 22:37 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee mr, troost mij! Ik heb het harder nodig
S is misschien niet meer boos, maar ik ben nu niet meer zeker van wat ik wil.quote:Op maandag 16 april 2012 22:37 schreef Muisraket het volgende:
[..]
S is niet meer boos op je, dus misschien draait ze bij.
En jij krijgt gewoon in het echt een bearhug van me binnenkort.
Er wordt zowaar gemod in STA!quote:
Ja, elke donderdag behalve vorige week.quote:Op maandag 16 april 2012 22:38 schreef bijdehand het volgende:
[..]
S is misschien niet meer boos, maar ik ben nu niet meer zeker van wat ik wil.
En die bearhug kijk ik echt naar uit. Moet jij donderdag eigenlijk werken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |