Onzin, je weet dat dat niet mogelijk is.quote:Op dinsdag 17 april 2012 10:15 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Als ik bdh had opgevoed, dan was ie nog veel awesome'er geweest als ie nu al is
Weer een Roma-onderzoek?quote:Op dinsdag 17 april 2012 10:17 schreef FedExpress het volgende:
wat doen al die helikopters hier toch de hele tijd. als ze mij zoeken gaat het nog lang duren! muhahahaha
quote:Op dinsdag 17 april 2012 10:19 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Onzin, je weet dat dat niet mogelijk is.
Word er ook simpel van iddquote:Op dinsdag 17 april 2012 10:17 schreef FedExpress het volgende:
wat doen al die helikopters hier toch de hele tijd. als ze mij zoeken gaat het nog lang duren! muhahahaha
welkommmmquote:
hoor ze nog wel, maar ze vliegen nu een stuk verder weg gelukkigquote:Op dinsdag 17 april 2012 11:26 schreef MohMi het volgende:
[..]
Word er ook simpel van iddBeetje door mijn gesprek heen vliegen
Die zag ik toenstraks ook al in het MW2 topic.quote:
Zonder S. als je dat bedoelt.quote:
Ik doelde op onze zware nacht, ben je dat nu alweer vergeten?quote:
Daar wil ik liever niet over praten waar de rest bij is.quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:35 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Ik doelde op onze zware nacht, ben je dat nu alweer vergeten?
Dat was het probleem niet, hij is namelijk ook niet zo groot. Maar die vuist was gewoon onnodig, je wist dat dat niet zou passen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:08 schreef Augustus_Thijs het volgende:
En ik deed nog wel zo voorzichtig
Daar zit niet veel, zei ik netquote:
quote:Op dinsdag 17 april 2012 10:17 schreef FedExpress het volgende:
Onmogelijk.quote:Op dinsdag 17 april 2012 10:15 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Als ik bdh had opgevoed, dan was ie nog veel awesome'er geweest als ie nu al is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |