Meesteres MRquote:Op maandag 16 april 2012 22:48 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Die avonden bestaan niet. Bdh mag dan jou domineren, bij ons is het tegenovergesteld.
Nee dat doe ik in mijn almachtige armenquote:Op maandag 16 april 2012 22:47 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
je moet ook niet op dr gaan liggen
Soort van wurgseks maar dan met m'n zwembandjes.quote:Op maandag 16 april 2012 22:47 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ook altijd op de avonden dat jij bovenop mag liggen...
LAAT DIE ZWEEP THUIS AUBquote:Op maandag 16 april 2012 22:48 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Die avonden bestaan niet. Bdh mag dan jou domineren, bij ons is het tegenovergesteld.
Alleen je rechterarm zekerquote:Op maandag 16 april 2012 22:49 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee dat doe ik in mijn almachtige armen
Nee mijn armen zijn wel even groot gelukkigquote:
Zo'n last van gehad? Arme jongen.quote:
Echt het idee alleen al.quote:
Made in Chernobylquote:
Krijgen we nouquote:
Kwam voorbij op Comedy Centralquote:
Die mentale zweep zaterdag was erger hoorquote:
Ik zie het eigenlijk wel voor mequote:
Als ik íets niet zou kunnen. Ik zou zelf heel hard huillachen om mezelf en de ander waarschijnlijk ook.quote:
Ik ook.quote:
Ik zou het wel kinky vindenquote:Op maandag 16 april 2012 22:54 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Als ik íets niet zou kunnen. Ik zou zelf heel hard huillachen om mezelf en de ander waarschijnlijk ook.
quote:
MR laat zich veel liever dominerenquote:Op maandag 16 april 2012 22:54 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik ook.
[..]
Ik zou het wel kinky vinden
Gut, ben jij nou een ventquote:Op maandag 16 april 2012 22:52 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Die mentale zweep zaterdag was erger hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geweldige uitvinding, internet
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
WTF?!quote:Op maandag 16 april 2012 22:56 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
MR laat zich veel liever domineren
Dat denk ik ook hoorquote:Op maandag 16 april 2012 22:56 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
MR laat zich veel liever domineren
Jaquote:
quote:Op maandag 16 april 2012 22:57 schreef DeJori het volgende:
Nog meer spannende muissex?Viespeuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geweldige uitvinding, internetIk weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
quote:Op maandag 16 april 2012 22:57 schreef DeJori het volgende:
Nog meer spannende muissex?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geweldige uitvinding, internet![]()
..non est vivere sed valere vita est ..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |