Alleen als Yska komtquote:Op maandag 16 april 2012 22:08 schreef Rucky het volgende:
Waar we gaan BBQ-meeten bij Merlijn.
Wanneer?
Het is Ruckyquote:Op maandag 16 april 2012 22:12 schreef YskaFredriksson het volgende:
Aaah moest je weer het topic dicht gooien ruck?
Tenzij de dekens lang genoeg zijnquote:Op maandag 16 april 2012 22:05 schreef belle1608 het volgende:
haha ik kan er niet tegen als dekens vast zitten![]()
Maar goed dat ik niet met jou een bed deel dan whaha
Ze moeten toch ergens over roddelenquote:Op maandag 16 april 2012 22:17 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Tenzij de dekens lang genoeg zijn
Maargoed, pas maar op.. straks hebben we roddels
Roddel dan maar over mij. Altijd leuk om te zien wat mensen verzinnenquote:Op maandag 16 april 2012 22:18 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Ze moeten toch ergens over roddelen![]()
Okay, RuckY...quote:
Nooh das schattigquote:
Da's ook wel weer zo..quote:Op maandag 16 april 2012 22:18 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Ze moeten toch ergens over roddelen![]()
Daar kunnen we toch omheen plannenquote:Op maandag 16 april 2012 22:21 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Nooh das schattigzal ik mn eigen vega bbq inkopen maar doen dan
Hihi maar als de datum schikt dan zal ik zorgen dat ik kom. Zolang het maar niet in M. Zijn vakantie valt
hahaquote:Op maandag 16 april 2012 22:21 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Da's ook wel weer zo..
Geef me eens even een stukje deken terug ja..
heb al anti-slip sokken voor in bed hahaquote:Op maandag 16 april 2012 22:25 schreef YskaFredriksson het volgende:
Haha ook maar magnetronsloffen voor belle
Oh, dus daarom heb je geen ondergoed aan..quote:Op maandag 16 april 2012 22:26 schreef belle1608 het volgende:
[..]
heb al anti-slip sokken voor in bed haha
Lekker, die zweetkakken in de magnetronquote:Op maandag 16 april 2012 22:25 schreef YskaFredriksson het volgende:
Haha ook maar magnetronsloffen voor belle
Like I said before, de hittepit zakjes kun je los in de magnetron doen en de sloffen kunnen gewoon gewassen wordenquote:Op maandag 16 april 2012 22:26 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Lekker, die zweetkakken in de magnetron
ik wist gewoon dat er zo'n opmerking zou komen!!quote:Op maandag 16 april 2012 22:26 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Oh, dus daarom heb je geen ondergoed aan..
En dan nog wel van mij ook.. Daar gaat m'n reputatie..quote:Op maandag 16 april 2012 22:28 schreef belle1608 het volgende:
[..]
ik wist gewoon dat er zo'n opmerking zou komen!!
Nou inderdaad!quote:Op maandag 16 april 2012 22:29 schreef JK1982 het volgende:
[..]
En dan nog wel van mij ook.. Daar gaat m'n reputatie..
Welke?quote:Op maandag 16 april 2012 22:29 schreef JK1982 het volgende:
[..]
En dan nog wel van mij ook.. Daar gaat m'n reputatie..
Daag scorpIEquote:
Gets, nu moet ik zeker weer op de bank slapen vannacht, liefje?quote:
Point taken..quote:
7 juli toch ?quote:Op maandag 16 april 2012 22:08 schreef Rucky het volgende:
Waar we gaan BBQ-meeten bij Merlijn.
Wanneer?
Yska begroette Rucky net met: Hoi Ruck! Waarop hij antwoordde: het is RuckY hoor, waarop Yska jou begroet met scorpIEquote:
Jouw of mijn bank?quote:Op maandag 16 april 2012 22:33 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Gets, nu moet ik zeker weer op de bank slapen vannacht, liefje?![]()
Opeens schiet me trouwens het merk te binnen, deze overtrek had ik bij het hemelbed, van Cottonfield:
[..]
Point taken..
Hii Scorp! Hahaquote:
Suus in bed maakt et leuk! Ik houd ook wel an dat superkleurige.. Helaas gebruikt zo af en toe n veto recht. Net zoals ik die van mij ook weleens inzetquote:Op maandag 16 april 2012 22:35 schreef Ireth het volgende:
Dit is mijn favoriete dekbedovertrekjeGelijk een beetje kleur bekennen, onze slaapkamer is dus knalgroen
(en piepklein
)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(wasdroger staat er inmiddels niet meer hoor, alleen mijn bed staat er in en een wekkerradio op de grondMeer past er ook niet in
)
De mijne ook.quote:Op maandag 16 april 2012 22:36 schreef Merlijn het volgende:
Volgens mij staat mijn slaapkamer hier ook nog wel ergens in de vergeten topics op fok.
Brrr... Daar kun je toch niet slapen? Dat geeft zelfs licht in het donker!quote:Op maandag 16 april 2012 22:35 schreef Ireth het volgende:
Dit is mijn favoriete dekbedovertrekjeGelijk een beetje kleur bekennen, onze slaapkamer is dus knalgroen
(en piepklein
)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(wasdroger staat er inmiddels niet meer hoor, alleen mijn bed staat er in en een wekkerradio op de grondMeer past er ook niet in
)
quote:Op maandag 16 april 2012 22:41 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Brrr... Daar kun je toch niet slapen? Dat geeft zelfs licht in het donker!
Jij groen, ik rood?quote:
Leuk! Morgen Suuspost!quote:Op maandag 16 april 2012 22:41 schreef Ireth het volgende:
Ik hou van kleurDe woonkamer heeft nu ook een groene wand, maar die wil ik een andere kleur hebben. Zit te denken aan wel weer groen, maar dan donkerder, neigend naar olijf. Eerst hadden we trouwens een knalgele slaapkamer, maar dat was de grootste slaapkamer en die heeft Susanne nu in het paars en roze.
Oke, tot zover de rondleiding door mijn huis
Das goed hoor, ik ben maar 1.70 en lig toch altijd met opgetrokken knieënquote:Op maandag 16 april 2012 22:42 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Jij groen, ik rood?
[ afbeelding ]
Mijn bank wil je echt niet zien, dat is gewoon een aanfluiting.. Moet echt op zoek naar wat anders.. Alleen die sloopt de kat ook weer waarschijnlijk..
Hahaha, ik alleen als het koud is.quote:Op maandag 16 april 2012 22:44 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Das goed hoor, ik ben maar 1.70 en lig toch altijd met opgetrokken knieën
en dan hebben we allebei onze eigen deken
ls het goed is wel..quote:Op maandag 16 april 2012 22:46 schreef belle1608 het volgende:
Kan ik trouwens tegelijk ingelogd zijn op mijn tablet & deze laptop (op fok!?)
Brrr! DAt is wel naar zeg!!quote:Op maandag 16 april 2012 22:46 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Hahaha, ik alleen als het koud is.
Was ehm 2 weekenden terug bij m'n zus en sliep daar bij mijn neefje op de kamer. Maar die heeft geen dubbel glas, maar man.. wat was het daar koud zeg. Ben ik echt niet gewend, zit zelf in een nieuwbouwwoning.. Brrrrrr.. Toen lag ik ook met opgetrokken knieën, zo klein mogelijk, hahaha!
Die matras en deken lagen al even op de kamer die dag, dus die waren door en door koud..
Geen enkel probleem.quote:Op maandag 16 april 2012 22:46 schreef belle1608 het volgende:
Tosso!quote:Op maandag 16 april 2012 22:50 schreef belle1608 het volgende:
zoo ik ga richting bedje, maar blijf nog ff online op m'n tablet tot zo!!
Absolutely unbelievable..... Waarom moet een reboot zo lang duren jongens....quote:Request timeout for icmp_seq 5911
Hou op. Ik kan alleen maar wachten.... Gewoon: stekker uit, stekker in en kijken of het ding weer opkomt. Meer vraag ik niet. Volgens mij is het echter: Stekker uit: uitgebreide lunchpauze..... en verder niks.quote:
Nee, probeer het nog eens??quote:Op maandag 16 april 2012 22:55 schreef belle1608 het volgende:
Doet ie het? Post nu vanaf mijn tablet
Baggerzooi zeg! en moet je net zo lang doorgaan tot hij het doet?quote:Op maandag 16 april 2012 22:54 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Hou op. Ik kan alleen maar wachten.... Gewoon: stekker uit, stekker in en kijken of het ding weer opkomt. Meer vraag ik niet. Volgens mij is het echter: Stekker uit: uitgebreide lunchpauze..... en verder niks.
Nee, het is de backbone van een krant, dus die MOET weer terug online.quote:Op maandag 16 april 2012 22:56 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Baggerzooi zeg! en moet je net zo lang doorgaan tot hij het doet?
Of kan je ook zeggen, ik probeer het tot 12 uur en dan morgenochtend weer?
Damn bagger zeg! en er is niet een collega die het van je over kan nemen? of had je nachtdienst?quote:Op maandag 16 april 2012 22:57 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Nee, het is de backbone van een krant, dus die MOET weer terug online.
Schatje ik weet dat je het kan! Je bent de beste!quote:Op maandag 16 april 2012 22:57 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Nee, het is de backbone van een krant, dus die MOET weer terug online.
Ik probeer het ook wel eens, om in bed door te Fok!ken, maarre.. meestal wordt ik dan 's morgens wakker met de laptop nog netjes op schoot. Dat dat ding nog niet op de grond gestuiterd is, is echt een wonder!quote:
Wel riskant. Zo heb ik al 2 scharnieren gemolt van mijn laptopquote:Op maandag 16 april 2012 23:03 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ik probeer het ook wel eens, om in bed door te Fok!ken, maarre.. meestal wordt ik dan 's morgens wakker met de laptop nog netjes op schoot. Dat dat ding nog niet op de grond gestuiterd is, is echt een wonder!
quote:Op maandag 16 april 2012 22:59 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Schatje ik weet dat je het kan! Je bent de beste!
Nope. Als ze het de lokale mensen moeten laten doen zijn ze volgende week nog niet online.quote:Op maandag 16 april 2012 22:57 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Damn bagger zeg! en er is niet een collega die het van je over kan nemen? of had je nachtdienst?
Ja, ik moet ook oppassen. Kan het me niet veroorloven om dit ding te mollen, want ik heb geen geld voor een andere..quote:Op maandag 16 april 2012 23:04 schreef frederik het volgende:
[..]
Wel riskant. Zo heb ik al 2 scharnieren gemolt van mijn laptop
Hmm is mij ng nooit overkomen en val er toch regelmatig mee in slaap... Apple?quote:Op maandag 16 april 2012 23:04 schreef frederik het volgende:
[..]
Wel riskant. Zo heb ik al 2 scharnieren gemolt van mijn laptop
ja hoorquote:Op maandag 16 april 2012 22:46 schreef belle1608 het volgende:
quote:Op maandag 16 april 2012 23:03 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ik probeer het ook wel eens, om in bed door te Fok!ken, maarre.. meestal wordt ik dan 's morgens wakker met de laptop nog netjes op schoot. Dat dat ding nog niet op de grond gestuiterd is, is echt een wonder!
Ik ook niet. Ik wordt echt gewoon 's morgens wakker en dan staat dat ding nog op m'n schoot of zelf op m'n zij (ja, ik lig weleens een beetje debielquote:Op maandag 16 april 2012 23:08 schreef LaPeach het volgende:
[..]![]()
Snap niet hoe mensen dat voor elkaar krijgen soms hoor
Hoi Mo!quote:
Ik probeer me een voorstelling te maken hoe dat er uitziet als je smorgens wakker wordt met een laptop op je zijquote:Op maandag 16 april 2012 23:10 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik wordt echt gewoon 's morgens wakker en dan staat dat ding nog op m'n schoot of zelf op m'n zij (ja, ik lig weleens een beetje debiel)
Medion (ALDI) geval. Maar komt denk ik ook door de manier waarop ik dat ding gebruik (nog wel eens op mijn zij, en dan de laptop naast me, dat laatste moet je vooral niet doen als je gaat slapenquote:Op maandag 16 april 2012 23:08 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Hmm is mij ng nooit overkomen en val er toch regelmatig mee in slaap... Apple?
Zal de webcam aanzetten vannacht en het licht aanlaten, hahaha!quote:Op maandag 16 april 2012 23:11 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Ik probeer me een voorstelling te maken hoe dat er uitziet als je smorgens wakker wordt met een laptop op je zij
Slaap lekker alvast!quote:Op maandag 16 april 2012 23:05 schreef belle1608 het volgende:
Haha ik ben nu wordfeud en drawsomething aan het spelen en dan slapen
Ooo ik lig er ook mee op mn zij hoor hahaquote:Op maandag 16 april 2012 23:12 schreef frederik het volgende:
[..]
Medion (ALDI) geval. Maar komt denk ik ook door de manier waarop ik dat ding gebruik (nog wel eens op mijn zij, en dan de laptop naast me, dat laatste moet je vooral niet doen als je gaat slapen)
Dat heb ik je vaker horen zeggenquote:Op maandag 16 april 2012 23:16 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ik heb zin in een zak chips! MAAR IK DOE HET NIET!
Lekker bezig!quote:Op maandag 16 april 2012 23:19 schreef Merlijn het volgende:
Zo dan.... In 6 uurtjes tijd heeft de server 1,5 TB aan data verstookt. 2 firewalls en wat "jij komt nooit meer binnen" verzoekjes in de tabellen verder hebben we weer beeld![]()
![]()
hahaha nou probeer maar gewoon de laptop heel te houdenquote:Op maandag 16 april 2012 23:13 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Zal de webcam aanzetten vannacht en het licht aanlaten, hahaha!
Nouja, als ik binnenkort langere tijd niet online ben, dan weten jullie wat er is gebeurd..
Ik ben boven aan het opruimen dus ik ben 2 trappen verwijderd van de voorraadkast :pquote:
Belle slapen!quote:Op maandag 16 april 2012 23:19 schreef belle1608 het volgende:
Ik gooide mijn vorige laptop van de bank.. die deed ook niets meer
Ga lekker slapen
Kussie terug voor jk1982 kan geen smilies doen volgens mij.
Slaap lekker allen
De chips toevallig ook al 2 trappen verwijderd van de voorraadkast?quote:Op maandag 16 april 2012 23:26 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ik ben boven aan het opruimen dus ik ben 2 trappen verwijderd van de voorraadkast :p
Nog steeds aan de opruim??quote:Op maandag 16 april 2012 23:26 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ik ben boven aan het opruimen dus ik ben 2 trappen verwijderd van de voorraadkast :p
Ik doe tussendoor van alles en nog wat :p snel afgeleid :pquote:
Haha ok ik schrok alquote:Op maandag 16 april 2012 23:29 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ik doe tussendoor van alles en nog wat :p snel afgeleid :p
En de chips blijft in de kast!
Ik wil je niet uit je slaap houden.. Moet je niet nog effe quality time hebben met je mannetjequote:Op maandag 16 april 2012 23:38 schreef belle1608 het volgende:
Mooi is dat blijf ik nog ff zijn jullieallemaal stil. Expres zeker
Ik hoop het niet, maar wil zeker weten dat er niets geks gebeurt nu. Even iedereen laten testen zodat ze 6u werk kunnen inhalen vannachtquote:
Ik kijk bones af en maak van 60 sok eenlingen 30 paren. Iig dat is de bedoeling :|quote:Op maandag 16 april 2012 23:54 schreef JK1982 het volgende:
Hmmz, lekker.. Nou, ik denk dat ik het niet al te laat maak vanavond.
Effe Bones afkijken misschien, en dan pitten denk ik..
Hey, dat ken ik..quote:Op dinsdag 17 april 2012 00:03 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ik kijk bones af en maak van 60 sok eenlingen 30 paren. Iig dat is de bedoeling :|
Je moet ze ook gelijk weggooien he waar de gaten in zittenquote:Op dinsdag 17 april 2012 00:06 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Hey, dat ken ik..![]()
Alleen zitten bij die 60 eenlingen van mij 20 stuks met een gat, dus worden het 20 paren
Ja, eigenlijk wel..quote:Op dinsdag 17 april 2012 00:12 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Je moet ze ook gelijk weggooien he waar de gaten in zitten
Slaap lekker!quote:
Zomer sokken in dit geval danquote:Op dinsdag 17 april 2012 00:15 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel..
Moet nodig eens een stapel nieuwe sokken kopen.
Ik zit nu o 21 paar maar nu zijn alle gekleurde paren gematcht en heb ik alleen wat gekleurde eenlingen en heeel veeel zwarte sokken over, bah!quote:Op dinsdag 17 april 2012 00:06 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Hey, dat ken ik..![]()
Alleen zitten bij die 60 eenlingen van mij 20 stuks met een gat, dus worden het 20 paren
Ja lekker, loop ik straks met die gemismatchte gekleurde eenlingen!quote:Op dinsdag 17 april 2012 00:17 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ik zit nu o 21 paar maar nu zijn alle gekleurde paren gematcht en heb ik alleen wat gekleurde eenlingen en heeel veeel zwarte sokken over, bah!
JK, wat is je schoenmaat en pm je je adres even
Slaap lekker Jalees!
Ach joh kan jou het schelen, niemand die het ziet of opvalt je hebt toch schoenen aan en een broek eroverheen??quote:Op dinsdag 17 april 2012 00:22 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ja lekker, loop ik straks met die gemismatchte gekleurde eenlingen!
Hahaha! Lekker makkelijk..quote:Op dinsdag 17 april 2012 00:27 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Ach joh kan jou het schelen, niemand die het ziet of opvalt je hebt toch schoenen aan en een broek eroverheen??
dat zit niet lekker, zit dat gat steeds te schurenquote:Op dinsdag 17 april 2012 00:29 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Hahaha! Lekker makkelijk..![]()
Dan kan ik ook die sokken met gat wel aan doen, niemand die het ziet
Nee alleen maar paren, nog in d verpakkingquote:Op dinsdag 17 april 2012 00:22 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ja lekker, loop ik straks met die gemismatchte gekleurde eenlingen!
Hihihi, dat kan ik toch niet aannemen joh! Een paar sokken kan ik nog wel lijen hoorquote:Op dinsdag 17 april 2012 00:31 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Nee alleen maar paren, nog in d verpakking
Mijn wurk verkoopt allesquote:Op dinsdag 17 april 2012 00:33 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Hihihi, dat kan ik toch niet aannemen joh! Een paar sokken kan ik nog wel lijen hoor
Nu je het zegt.. misschien heb ik ook nog wel nieuwe sokken liggen trouwens. En splinternieuwe onderbroeken ook, die me te klein zijn..
Kusje!quote:
Hij is van ons heengegaan..quote:Op dinsdag 17 april 2012 00:57 schreef YskaFredriksson het volgende:
Doodse stilte, wij rouwen in stilte om het vertrek van Merlijn, onze wijze grijsaard uit het zuiden..
Als een kaarslam uitgedoofdquote:
Altijd positief!quote:Op dinsdag 17 april 2012 01:03 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Niet getreurd mensen, er is nog hoop!
Ja tuurlijk, altijd proberen van het positieve uit te gaanquote:
Ja morgen zetten we die kaars gewoon weer in de hens, hoppa!quote:Op dinsdag 17 april 2012 01:03 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Niet getreurd mensen, er is nog hoop!
Recyclen voor de volgende?quote:Op dinsdag 17 april 2012 01:06 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ja morgen zetten we die kaars gewoon weer in de hens, hoppa!
Heet kaarsvet.. er komen langzaam weer wat herinneringen bovendrijven..quote:Op dinsdag 17 april 2012 01:10 schreef YskaFredriksson het volgende:
Kneden met heet kaarsvet, ooit al eens gedaan voor een kunstproject
quote:Op dinsdag 17 april 2012 01:12 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Heet kaarsvet.. er komen langzaam weer wat herinneringen bovendrijven..
Ander onderwerp!
Je weet niet eens..quote:Op dinsdag 17 april 2012 01:14 schreef LaPeach het volgende:
[..]ja idd daar willen we niet heen met dat onderwerp
Haha nee idd ik weet het niet maar krijg er beelden bij dus idd never mindquote:Op dinsdag 17 april 2012 01:17 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Je weet niet eens..
Nevermind![]()
Toevallig laatst met mijn neefjes nog een keer een kaars gemaakt, alleen dat geval zakte op een gegeven moment in het middel helemaal in..![]()
Is ook niks voor mij dus..
Ja, we hadden een beetje haast, hahaha!quote:Op dinsdag 17 april 2012 01:21 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Haha nee idd ik weet het niet maar krijg er beelden bij dus idd never mind
haha ja het moet het ook met beleid gebeuren he, anders zakt tie in
Ja, me too.. Slaap lekker alvast, spreek je later!quote:Op dinsdag 17 april 2012 01:30 schreef LaPeach het volgende:
verbaasd me niks met al die opruimklussen en sokken sorteer werk
Ga er zelf ook zo langzamerhand een eind aan breien
Nee hoor :p al ga ik de tv hier wel uitzetten met dat poker gewauwelquote:Op dinsdag 17 april 2012 01:27 schreef JK1982 het volgende:
Volgens mij is de Groningse kaars ook gedoofd
Snel uitzetten die handel!quote:Op dinsdag 17 april 2012 01:35 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ja, me too.. Slaap lekker alvast, spreek je later!
Mooie tijd, de seksreclames beginnen nu net op tv. Gauw wegwezen..
Schop je niet te hard tegen de productielijn?quote:Op dinsdag 17 april 2012 01:35 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Nee hoor :p al ga ik de tv hier wel uitzetten met dat poker gewauwel
Ik ben virtueel aan het schoppen voor kinderen die nog niet in de productielijn zitten
Mis ik constant letters in mijn posts voeg ik er net hier 1 toe :'|quote:Op dinsdag 17 april 2012 01:51 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Schop je niet te hard tegen de productielijn?
Hahaha, ik snapte er al geen hout vanquote:Op dinsdag 17 april 2012 01:54 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Mis ik constant letters in mijn posts voeg ik er net hier 1 toe :'|
shoppen dus, kinderkleertjes :p
Nee dr zit niks in de pijpleiding maar er zijn opeens zoveel mensen met kinderen om mij heen. :p en ik vind het jongensaanbod vaak wat karig dus daarom altijd nieuwsgierig!quote:Op dinsdag 17 april 2012 01:55 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Hahaha, ik snapte er al geen hout van
Maar afijn... duidelijk
Yska, verdorie..quote:Op dinsdag 17 april 2012 02:01 schreef YskaFredriksson het volgende:
Dit lijkt e trouwens wel super relaxt
http://nl.bestseller.com/(...)K&forceScope=default
Ja maar, nooit meer geen bilspleet als je bezoek hebt terwijl je in je chillpak zit. Ik had laatst bezoek en mn joggingbroek zakte steeds van mn kont (bezoek kwam onverwachts) zodat ik op een gegeven moment een plaid om mezelf had heengewikkeld. Dan is dit veel makkelijker....quote:Op dinsdag 17 april 2012 02:06 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Yska, verdorie..![]()
Dat ziet er toch niet uit man..
Moet je dan niet gewoon even een nieuw joggingbroek kopen, of je touwtje wat strakker aansnoeren? En als het goed is zit de visite vóór je toch, niet achter je..quote:Op dinsdag 17 april 2012 02:09 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ja maar, nooit meer geen bilspleet als je bezoek hebt terwijl je in je chillpak zit. Ik had laatst bezoek en mn joggingbroek zakte steeds van mn kont (bezoek kwam onverwachts) zodat ik op een gegeven moment een plaid om mezelf had heengewikkeld. Dan is dit veel makkelijker....
Is goed, tot morgen!quote:Op dinsdag 17 april 2012 02:19 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ik hou dr mee op voor andaag, morgen weer met de laptop, typt beterslaap lekker JK
quote:Op maandag 16 april 2012 23:03 schreef JK1982 het volgende:
[..]
meestal wordt ik dan 's morgens wakker met de laptop nog netjes op schoot. Dat dat ding nog niet op de grond gestuiterd is, is echt een wonder!
Dat is mij nou nooit overkomen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 06:46 schreef JK1982 het volgende:
[..]![]()
Goedemorgen allemaal!
* JK1982 gauw gaat douchen, aankleden en vandaag maar eens een bakkie koffie voor onderweg meeneemt..
quote:Op dinsdag 17 april 2012 06:46 schreef JK1982 het volgende:
[..]![]()
Goedemorgen allemaal!
* JK1982 gauw gaat douchen, aankleden en vandaag maar eens een bakkie koffie voor onderweg meeneemt..
's morgens wakker worden en er achter komen dat er qwerty in spiegelbeeld op je gezicht staat is ook niet grappig.quote:
quote:Op dinsdag 17 april 2012 08:00 schreef Rucky het volgende:
[..]
's morgens wakker worden en er achter komen dat er qwerty in spiegelbeeld op je gezicht staat is ook niet grappig.
Ik had het gezien dat Merlijn hem al gemaakt had.quote:
Ja ik zag het in het topic staanquote:Op dinsdag 17 april 2012 09:02 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik had het gezien dat Merlijn hem al gemaakt had.
Ik ben trots op je.quote:Op dinsdag 17 april 2012 09:04 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Ja ik zag het in het topic staan*heeft braaf alle pagina's doorgelezen*
Maar het is me ook nog gelukt om hem zelf te plaatsen
Wat leuk!!quote:Op dinsdag 17 april 2012 09:33 schreef YskaFredriksson het volgende:
Zit ik gisteren de hele dag te wachten totdat er een postcrossing kaartje geregistreerd wordt, en ik dacht die naar Duitsland is vast als eerste. Wordt er echt een kwartier nadat ik afsluit een kaart naar de USA geregistreerd. Jeej! Nu mag ik 2 nieuwe kaarten sturen!
Ik ben ook weer gestart met een tussenpoze van 2/3 jaar :p ik heb bij de vvv ook leuke kaarten gescoord, 7 voor 1 euro! Daar staat dan wel de slogan; er gaat niets boven Groningen op, maar dat kn wel. Hoort erbij!quote:Op dinsdag 17 april 2012 09:36 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Wat leuk!!(heeft ook een blauwe maandag aan postcrossing gedaan)
Welja, weten ze gelijk waar de kaart vandaan komtquote:Op dinsdag 17 april 2012 09:46 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ik ben ook weer gestart met een tussenpoze van 2/3 jaar :p ik heb bij de vvv ook leuke kaarten gescoord, 7 voor 1 euro! Daar staat dan wel de slogan; er gaat niets boven Groningen op, maar dat kn wel. Hoort erbij!
Ja lekker thee lust ik ook wel! Ik ga nu even de gang dweilenquote:Op dinsdag 17 april 2012 10:08 schreef LaPeach het volgende:
*Pakt kop thee erbij, nog meer liefhebbers?
Je UI is gelukt zie ik? ziet er goed uit hoor Belle
Ik heb een vrije ochtend, ga zo de vloer even afmaken (dweilen) en m'n visjes schoon water geven!quote:Op dinsdag 17 april 2012 10:09 schreef Ganzz het volgende:
Goedemorgen iedereen, de koffie is hier al achter de rug. Vandaag een vrije dag, lekker rustig aan doen
Ik zie het probleem niet...quote:Op dinsdag 17 april 2012 10:10 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Ja lekker thee lust ik ook wel! Ik ga nu even de gang dweilenen straks de woonkamer (maar daar ligt de hond nu
quote:Op dinsdag 17 april 2012 10:17 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet...
[ afbeelding ]
Dat is haar: ik ben heel onschuldig blikquote:Op dinsdag 17 april 2012 10:21 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Hij kijkt wel een beetje sip.. Doe je wel een beetje lief voor hem?
Zo, da's een lekkere binnenkomer..quote:Op dinsdag 17 april 2012 10:28 schreef MoniqueB1965 het volgende:
hond ziet er erg lief uit in dat blauwe vest hahahahahaha
haha jaquote:Op dinsdag 17 april 2012 10:29 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Je hebt het nog steeds over die hond toch?
Ja, straks om 17:00 uur weer naar huis. Hartstikke leuk!quote:Op dinsdag 17 april 2012 10:35 schreef MoniqueB1965 het volgende:
iemand nog iets leuks doen vandaag?
*PROEST!*quote:Op dinsdag 17 april 2012 10:37 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ja, straks om 17:00 uur weer naar huis. Hartstikke leuk!
hahahahaha harde werkerquote:Ja, straks om 17:00 uur weer naar huis. Hartstikke leuk!
ik mag straks een middagje werken met mijn lieve 26 kindjesquote:Op dinsdag 17 april 2012 10:35 schreef MoniqueB1965 het volgende:
Ik heb wel eens gehoord dat sommigen een heel elftal willen stichten, maar jij gaat een competitie beginnen?quote:Op dinsdag 17 april 2012 10:40 schreef belle1608 het volgende:
[..]
ik mag straks een middagje werken met mijn lieve 26 kindjes
Ik mag ze vanmiddag om 15.00 weer naar hun huis laten gaanquote:Op dinsdag 17 april 2012 10:46 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gehoord dat sommigen een heel elftal willen stichten, maar jij gaat een competitie beginnen?
@Monique: sorry, moet me een klein beetje inhouden. Ben ondertussen ook aan het werk..
Zijn ze dat ooit geweest dan?quote:Op dinsdag 17 april 2012 10:44 schreef MoniqueB1965 het volgende:
gesprekken zijn niet al te enerverend hier
Volgens mij ben je dan wel gaar ook na zo'n dagquote:Op dinsdag 17 april 2012 10:50 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Ik mag ze vanmiddag om 15.00 weer naar hun huis laten gaan
*gedachte registreert..quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:07 schreef belle1608 het volgende:
Na een hele dag lesgeven ja wel redelijk gaar, maar goed het is ook wel heel leuk als er 10 kleuters om je middel hangen omdat ze blij zijn dat ze je weer zien!
Heb je brede heupen?quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:07 schreef belle1608 het volgende:
Na een hele dag lesgeven ja wel redelijk gaar, maar goed het is ook wel heel leuk als er 10 kleuters om je middel hangen omdat ze blij zijn dat ze je weer zien!
quote:Op dinsdag 17 april 2012 10:28 schreef MoniqueB1965 het volgende:
hond ziet er erg lief uit in dat blauwe vest hahahahahaha
Creatief boodschappen doenquote:Op dinsdag 17 april 2012 10:35 schreef MoniqueB1965 het volgende:
Veel plezier met de kids vanmiddagquote:Op dinsdag 17 april 2012 11:44 schreef belle1608 het volgende:
Mensen ik ga er vandoor!!
Tot vanavond ofzo
Mag ook nog even(dansen)
En post krijgen!quote:
hier ben ikquote:
Daar heb je haar, snel.quote:
Nu is ze weer weg.quote:
Wanneer moet ik precies vrij nemen?quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:40 schreef Merlijn het volgende:
Zo, Hamburg is bevestigd voor half Mei. Nu nog even een vlucht en hotel regelen.
Oe gezellig. Geef maar even door wanneer ik heb het iig al laten weten dat ik in mei dagen ga opnemen. Ik heb de smaak van braadworst alweer in mijn mond.quote:
Is goed, dan neem ik wel een kamer met JaleesaJoia. Dat wordt een paar gezellige dagen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:32 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Zullen wij dan een kamer delen?
Gezellig
Durf je het aan??quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:32 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Zullen wij dan een kamer delen?
Gezellig
quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:44 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Durf je het aan??![]()
wel gezellig ja, als het net zo'n nachtwerk wordt als nu
Ik ook niet, ik ben braafquote:Op dinsdag 17 april 2012 15:50 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ik durf alles.. alleen sommige dingen doe ik niet
Ik ben gesteld op mijn privacy..quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:38 schreef Rucky het volgende:
[..]
Is goed, dan neem ik wel een kamer met JaleesaJoia. Dat wordt een paar gezellige dagen.Gaan er nog meer mee?
quote:
O ja ik ook, dan nemen we wel 2 kamers.quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:02 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ik ben gesteld op mijn privacy..
Kwartje? Zonde van dat kwartje!quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:24 schreef JK1982 het volgende:
[..]
* JK1982 even een kwartje in de jukebox gooit..
Gewoon achter elkaar dan pakt ze het viegtuig in hamburg wel.quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:26 schreef MoniqueB1965 het volgende:
je krijgt het druk dan half mei Jalees. Hamburg EN Spanje
Mwuahquote:Op dinsdag 17 april 2012 16:27 schreef MoniqueB1965 het volgende:
en dan 4 weken later weer naar Frankrijk....... heb je de smaak te pakken??
Dreamer.. You're nothing but a dreamer!quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:24 schreef JK1982 het volgende:
[..]
* JK1982 even een kwartje in de jukebox gooit..
Dank je, nu zit die in mijn hoofd.quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:39 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Dreamer.. You're nothing but a dreamer!
(ander liedje dat dan weer wel)
quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:39 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Dreamer.. You're nothing but a dreamer!
(ander liedje dat dan weer wel)
Supertramp.quote:
Sorry!! maar moest er gelijk aan denken, zit nu ook wel in mijn hoofd hahaquote:
Haha jaja dat weet je nu inmiddels wel toch?quote:
Wraaauww!!quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:47 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Haha jaja dat weet je nu inmiddels wel toch?
Die poes ziet er wild uitquote:Op dinsdag 17 april 2012 16:51 schreef JK1982 het volgende:
[ [url=]afbeelding[/url] ]
[..]
Wraaauww!!
[ afbeelding ]
Hoe kom je daar nu bij?quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:58 schreef LaPeach het volgende:
[..]![]()
![]()
Wou je soms beweren dat ik die poes was ofzo?
Nee ok dan is het goedquote:Op dinsdag 17 april 2012 16:59 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nu bij?
Peaches & Cream was het toch? Niet Poesjes & Cream..
quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:03 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Nee ok dan is het goed![]()
Heb ook veel liever peaches & cream inplaats van poesjes & cream
I read men mindsquote:Op dinsdag 17 april 2012 17:05 schreef JK1982 het volgende:
[..]
* JK1982 hele foute opmerking inslikt..
You read my mind.quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:17 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Doe eens lief, is een man met verstand
quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:19 schreef vannelle het volgende:
[..]
You read my mind.
Oftewel: Nu geloof ik dat je dat idd kan.
Niet jaloers worden.quote:
En mijn verstand werd door jou herkend, win-win!quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:21 schreef LaPeach het volgende:
[..]![]()
eindelijk wordt mijn talent erkend
JK wilt er niet aan
Dat broekie mep je zo in elkaar. Laat je niet kennen. Op de meet zij hij al dat ie blij is dat jij er niet ben.quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:35 schreef vannelle het volgende:
* vannelle blaast gevecht af, wel zo verstandig.
Daar ben ik nu mee bezig..quote:
Zeg lange darm, moet ik je effe in de knup leggen ofzoquote:Op dinsdag 17 april 2012 17:42 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dat broekie mep je zo in elkaar. Laat je niet kennen. Op de meet zij hij al dat ie blij is dat jij er niet ben.
En nu meppen.
* Rucky bier en chips pakt.![]()
Ik ken jullie allebei en ik denk dat jullie binnen 2 min aan de bar zitten lol te maken.quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:43 schreef vannelle het volgende:
Ik moet je teleurstellen, ik vind het een geschikte gast dus ain't gonna happen.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:43 schreef vannelle het volgende:
Ik moet je teleurstellen, ik vind het een geschikte gast dus ain't gonna happen.
ROFLquote:Op dinsdag 17 april 2012 17:45 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Daar ben ik nu mee bezig..
[..]
Zeg lange darm, moet ik je effe in de knup leggen ofzo
Het was te proberen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:46 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Die hongerige wolven hier willen bloed zien geloof ik..
In het kader van de ultieme backfire: moet ik je helpen?quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:45 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Zeg lange darm, moet ik je effe in de knup leggen ofzo
Die kans is aardig groot ja.quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:46 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik ken jullie allebei en ik denk dat jullie binnen 2 min aan de bar zitten lol te maken.![]()
Standby zijn is ok.. Ik weet niet of Rucky nog geheime Go-go-Powerrangers-ninjaskills heeft..quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:47 schreef vannelle het volgende:
[..]
In het kader van de ultieme backfire: moet ik je helpen?
Staande bij, ten four. Over en uit.quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:49 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Standby zijn is ok.. Ik weet niet of Rucky nog geheime Go-go-Powerrangers-ninjaskills heeft..
Bah, minder.quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:49 schreef Merlijn het volgende:
En we gaan nog niet naar huis..... 22 km stilstaand verkeer...
*veegt beeldscherm schoon*quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:05 schreef JK1982 het volgende:
[..]
* JK1982 hele foute opmerking inslikt..
Kan je mijn beeldscherm ook even doen?quote:
I read woman's minds.. Vooral van diegenen die er zo onschuldig uit zien, maar ondertussen...quote:
hahahahaquote:Op dinsdag 17 april 2012 17:57 schreef JK1982 het volgende:
[..]
I read woman's minds.. Vooral van diegenen die er zo onschuldig uit zien, maar ondertussen...![]()
BUSTED!!
quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:52 schreef vannelle het volgende:
[..]
Staande bij, ten four. Over en uit.
[..]
Bah, minder.
Waaro eigenlijk?
Ik kan van sommige ook al tussen de regels lezen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:57 schreef JK1982 het volgende:
[..]
I read woman's minds.. Vooral van diegenen die er zo onschuldig uit zien, maar ondertussen...![]()
BUSTED!!
doe je dan ook lang overquote:Op dinsdag 17 april 2012 18:16 schreef Rucky het volgende:
Ik moest even een pm lezen maar ik ben er weer.
Toch niet alte kort en pittig laten knippen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |