Voor de vlucht betalen we 100 euro per persoon (dat is sowieso het goedkoopste). Nergens goedkoper te vinden.quote:Op maandag 3 juni 2013 10:57 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Hoeveel betaal je voor de vlucht? En voor het hotel?
Ik en roos85 hebben 3 nachten, 4 sterren hotel, inclusief vlucht en alle toeslagen + 2 maal een barcelona card (ook voor vier dagen) voor 400 pp en dat via Expedia in een combi pakket (vlucht en hotel dan)quote:Op maandag 3 juni 2013 14:21 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Voor de vlucht betalen we 100 euro per persoon (dat is sowieso het goedkoopste). Nergens goedkoper te vinden.
We betalen een brandstoftoeslag van 86 euro (2 personen H/T). Na wat zoeken blijkt dat bij andere maatschappijen ook zo te zijn, de één vermeld het inclusief de ander exclusief.
Verder hebben we een tweesterrenhotel in het centrum van Barcelona waar we per persoon 50 euro per nacht voor betalen.
Dus 143 euro voor de vlucht p.p? Hotel kan echt wel goedkoper hoor, kijk maar eens op www.destinia.comquote:Op maandag 3 juni 2013 14:21 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Voor de vlucht betalen we 100 euro per persoon (dat is sowieso het goedkoopste). Nergens goedkoper te vinden.
We betalen een brandstoftoeslag van 86 euro (2 personen H/T). Na wat zoeken blijkt dat bij andere maatschappijen ook zo te zijn, de één vermeld het inclusief de ander exclusief.
Verder hebben we een tweesterrenhotel in het centrum van Barcelona waar we per persoon 50 euro per nacht voor betalen.
3 dagen Barcelona (28-30 Oct), Hostel Benidorn (op de Ramblas) 110 euro (zonder ontbijt, waarom ontbijt als je overal en ergens kunt eten)quote:
Dat sowieso. Overpriced en retedruk.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:35 schreef einzeinz het volgende:
Dus is het eigenlijk aangeraden om een hotel aan de ramblas te vermijden?
Heb de URLs even weggehaald. Een Engelse site van een touroperator waar verder geen informatie vermeld staat behalve contactgegevens lijkt mij niet echt relevant.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:07 schreef Oebie het volgende:
hoi hoi...
dis een nieuwe site (ook even fb pagina toegevoegd..) Misschien kan het van pas komen...
Ken de eigenaar en zij zitten al een tijdje in Barca (al is het wel een nieuw bedrijf) maar ze hebben goeie inzichtenNeem eens een kijkje!
Mooie stad, geniet ervan.quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:08 schreef Skaai het volgende:
Hoi. Ik heb nog 3 weken om me gek te lezen over Barcelona want ik ga voor 5 daagjes in mijn remi heerlijk rondstruinen en vooral foto's maken en genieten
In Eixample (de wijk die zich aan beide zijden van de Passeig de Gràcia uitstrekt), zit op iedere hoek van de straat wel een eettentje, volgens mij. En het is geen dure wijk.quote:Op donderdag 6 juni 2013 00:18 schreef einzeinz het volgende:
Iemand die weet waar je goedkoop kan ontbijten in de buurt van Casa Mila?
In die wijk zit een leuk restaurant dat ze een keer 's avonds voor het stappen speciaal voor ons open weer hebben gegooid. We waren super laat en hadden honger, zagen dat vrouwtje afsluiten en vroegen haar of er ergens nog wat open zou zijn. Ze zag dat we met 6 waren en dacht waarschijnlijk "kaching"en toen heeft ze de tent weer opengegooid voor onsquote:Op donderdag 6 juni 2013 00:28 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
In Eixample (de wijk die zich aan beide zijden van de Passeig de Gràcia uitstrekt), zit op iedere hoek van de straat wel een eettentje, volgens mij. En het is geen dure wijk.
Viespeuk.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 06:54 schreef franklop het volgende:
Een hostel is wat anders dan een hotel hèalleen zou ik prima daar kunnen zitten, maar met mn meisje heb ik toch liever een hotel !
Hmm ik kan 23kg inchecken én heb net een nieuwe strandhanddoek gekochtquote:Op donderdag 6 juni 2013 13:22 schreef Morendo het volgende:
Eixample is inderdaad een leuke wijk om te verblijven. Rustig, maar toch dichtbij het levende centrum. Wat Barca voor mij extra leuk maakt is de ligging aan zee, dus ik zou ook zeker zwemkleding meenemen.
Skaaiquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:08 schreef Skaai het volgende:
Hoi. Ik heb nog 3 weken om me gek te lezen over Barcelona want ik ga voor 5 daagjes in mijn remi heerlijk rondstruinen en vooral foto's maken en genieten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |