Er is wel schade, namelijk de aankoopprijs van de vis. Dus zoek een goeie advocaat en jij krijgt die 2.86 euro schadevergoeding. Ik verwacht ergens wel dat een advocaat duurder gaat zijn dan 2.86 euro.quote:Op maandag 16 april 2012 21:48 schreef Yreal het volgende:
Nee maar even serieus.
Er is geen schade en voor smartengeld zal elke rechter je vierkant uitlachen.
Dat hoop ik ook niet, dat we zo'n cultuur hier krijgen.quote:Op maandag 16 april 2012 21:34 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat hij je vierkant uitlacht. Zo'n kut claimcultuur als in de VS zit ik hier niet op te wachten in iedergeval.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Haringwormquote:
Dat is een ander verhaal. Vodafone kan zich hier ongetwijfeld tegen verzekeren en het is gewoon kut als je onbereikbaar bent. Als particulier niet zo erg, maar als bedrijf zijnde kan het je ene klein kapitaaltje kosten. In die zin snap ik wel dat Vodafone claims zal krijgen.quote:Op maandag 16 april 2012 22:08 schreef cvboer het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook niet, dat we zo'n cultuur hier krijgen.
Maar als ik dan kijk naar het aantal jankers die bij Vodafone een claim willen neerleggen...
Je bent een paar dagen slecht bereikbaar, ja en?, regel je een prepaidkaartje van een andere aanbieder, probleem opgelost.
Laten we met z'n allen eens normaal gaan doen en foutjes respecteren.
quote:Op maandag 16 april 2012 21:28 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ze kunnen je alles proberen wijs te maken, maar wat zou de rechter ervan vinden.
Nee een parasiet gaat met 24u -20 graden celsius dood.quote:Op dinsdag 17 april 2012 00:21 schreef Inlognaam het volgende:
Of het is gewoon een sterk wormpje geweest.
quote:Voedsel en Waren Autoriteit (VWA)
Telefoon: 0800-0488 (Gratis nummer)
Email: info@vwa.nl
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |