Godverdomme.quote:Op maandag 16 april 2012 20:35 schreef ovoxo het volgende:
Foto om het topic nog beter te maken:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 16 april 2012 20:35 schreef ovoxo het volgende:
[ afbeelding ]
Het baardje lijkt er op getekend, vooral aan de zijkantquote:Op maandag 16 april 2012 20:35 schreef ovoxo het volgende:
[ afbeelding ]
Niet haten, Bobquote:Op maandag 16 april 2012 20:37 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Het baardje lijkt er op getekend, vooral aan de zijkant
Dankje!quote:Op maandag 16 april 2012 20:38 schreef SicSicSics het volgende:
Ik ben aan het werk, tv aan het kijken, een wasje aan het draaien, moet zo nog ff scheren, afleiding zat geen beweging nodig!
Maar geniet van het fietsen.
Schitterende vrouwquote:Op maandag 16 april 2012 20:45 schreef twi het volgende:
[..]
Zo, die was jong toen.
En nu nog steeds geil:
[ afbeelding ]
Die hadden een vent mee naar huis genomen, en hem meer dan 300 keer gestoken met messen terwijl ze hem neukten.quote:
Hoe weet jij dat? Heb je ooit ontvangen?quote:Op maandag 16 april 2012 20:52 schreef shifto het volgende:
Wat een nerd die vent, is toch veel leuker om te doen dan te ontvangen
Oh mijn god... Wat ziekquote:Op maandag 16 april 2012 20:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
Die hadden een vent mee naar huis genomen, en hem meer dan 300 keer gestoken met messen terwijl ze hem neukten.Ze hebben hem 2 dagen aan een stoel gebonden gehouden.
Ze hadden hem goed vastgebondenquote:Op maandag 16 april 2012 20:52 schreef shifto het volgende:
Wat een nerd die vent, is toch veel leuker om te doen dan te ontvangen
Ik had wel iets sicks verwacht maar eh still shocked.quote:Op maandag 16 april 2012 20:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
Die hadden een vent mee naar huis genomen, en hem meer dan 300 keer gestoken met messen terwijl ze hem neukten.Ze hebben hem 2 dagen aan een stoel gebonden gehouden.
Zal ik je nu echt shockeren?quote:Op maandag 16 april 2012 20:53 schreef thatday het volgende:
[..]
Ik had wel iets sicks verwacht maar eh still shocked.
Mission accomplished!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is een vrouw in Rotterdam die 70x gestoken wordt. En wonderbaarlijk genoeg zelf wegloopt naderhand.quote:Op maandag 16 april 2012 20:58 schreef thatday het volgende:
Ik durf gewoon niet te klikken zijn het plaatjes? hoef geen moordpartijen te zien hier
quote:Op maandag 16 april 2012 20:58 schreef thatday het volgende:
Ik durf gewoon niet te klikken zijn het plaatjes? hoef geen moordpartijen te zien hier
Ow nu moet ik heel hard om mezelf lachen. Leuk hahahaha
Het is wel makkelijk praten. Tot je er bij bent.quote:Op maandag 16 april 2012 20:55 schreef shifto het volgende:
Doet me denken aan dit:
http://www.dumpert.nl/med(...)uw_in_rotterdam.html
Fucking ziek ook hoe bijna niemand iets doetSla hem desnoods met een fiets ofzo...
Inb4: "Dat zou jij ook niet doen!"
Echt wel
Ik word al bijna helemaal gestoord als ik hier achter mijn computer zit en dat zie. Ik zou desnoods een stoeptegel uit de straat halen en tegen zn bakkes naaien.quote:Op maandag 16 april 2012 21:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
Het is wel makkelijk praten. Tot je er bij bent.
Over het algemeen heb je 2 soorten mensen, mensen die bevriezen, en mensen die helemaal gestoord worden.
quote:Op maandag 16 april 2012 21:03 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik word al bijna helemaal gestoord als ik hier achter mijn computer zit en dat zie. Ik zou desnoods een stoeptegel uit de straat halen en tegen zn bakkes naaien.Kan er gewoon zo boos om worden
Het zal je moeder maar zijn bij wie dit gebeurd en je ziet achteraf het filmpje. Dan word je he-le-maal leip.quote:Op maandag 16 april 2012 21:03 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik word al bijna helemaal gestoord als ik hier achter mijn computer zit en dat zie. Ik zou desnoods een stoeptegel uit de straat halen en tegen zn bakkes naaien.Kan er gewoon zo boos om worden
Ik krijg er ook jeukende handen van...quote:Op maandag 16 april 2012 21:03 schreef shifto het volgende:
[..]
Ja nogmaals, totdat je het irl meemaakt. Je weet nooit hoe je op dit soort shit reageert. Dit filmpje is dood geanalyseerd en je zou ditdatzuszo doen, niet elke steekpartij is precies hetzelfde en bij sommige zaken heb je echt maar secondes de tijd om te reageren voordat het te laat is.quote:Op maandag 16 april 2012 21:03 schreef shifto het volgende:
[..]
Ben het met je eens.quote:Op maandag 16 april 2012 21:04 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja nogmaals, totdat je het irl meemaakt. Je weet nooit hoe je op dit soort shit reageert. Dit filmpje is dood geanalyseerd en je zou ditdatzuszo doen, niet elke steekpartij is precies hetzelfde en bij sommige zaken heb je echt maar secondes de tijd om te reageren voordat het te laat is.
I'LL FIX YOUR FACE.quote:Op maandag 16 april 2012 21:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
Lieverd, jij mag altijd mijn posts editen om taalfouten te fixen.
With great power, comes great responsibiltyquote:Op maandag 16 april 2012 21:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
Lieverd, jij mag altijd mijn posts editen om taalfouten te fixen.
En daarna web je zijn ass ??quote:Op maandag 16 april 2012 21:12 schreef shifto het volgende:
[..]
With great power, comes great responsibilty
Is dit serieus?quote:Op maandag 16 april 2012 21:17 schreef SicSicSics het volgende:
Calorien eraf? Calorien erbij!
Zal ik de open fles rosé killen, of mijn mannelijkheid bewijzen de laatste Hertog Jannetjes opdrinken. Keuzes, keuzes...
Hertog Jannetjesquote:Op maandag 16 april 2012 21:17 schreef SicSicSics het volgende:
Zal ik de open fles rosé killen, of mijn mannelijkheid bewijzen de laatste Hertog Jannetjes opdrinken. Keuzes, keuzes...
HJ.quote:Op maandag 16 april 2012 21:17 schreef SicSicSics het volgende:
Die jonge is door de war, hij komt niet voor niets naar onze SC voor hulp met moeilijke vragenquote:
Ik deed 3x sportschool en 3x hardlopen, maar mijn conditie zakte van het ene op het andere moment onder het nulpunt, omdat ik teveel deed en ziek was denk ik. Dus ik probeer nu even te minderen. En dan kijken of ik weer een hardlopen toevoeg, of een sportschool eruit haal of zo.quote:Op maandag 16 april 2012 21:19 schreef MohMi het volgende:
[..]
NiceIk ben al trots als ik 30 min aan één stuk door blijf sjokken
Als hij ons niet had, en zijn benen niet, had hij nooit kunnen lopen.quote:Op maandag 16 april 2012 21:19 schreef shifto het volgende:
[..]
Die jonge is door de war, hij komt niet voor niets naar onze SC voor hulp met moeilijke vragen
Een man met rode wijn, ok. Maar roséquote:Op maandag 16 april 2012 21:19 schreef SicSicSics het volgende:
Ik moet de was nog ophangen en die rosé moet toch op!
One does not simply waste good alcohol!
True! True.quote:Op maandag 16 april 2012 21:20 schreef Murdera het volgende:
Als hij ons niet had, en zijn benen niet, had hij nooit kunnen lopen.
VOor zijn dates enzulksquote:Op maandag 16 april 2012 21:21 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Een man met rode wijn, ok. Maar rosé
Ha. Mijn moeder zegt altijd "Als ik jou niet had en geen licht, dan zat ik mooi in het donker" Same shit.quote:Op maandag 16 april 2012 21:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
Als hij ons niet had, en zijn benen niet, had hij nooit kunnen lopen.
Haha!quote:Op maandag 16 april 2012 21:22 schreef SicSicSics het volgende:
Rosé word het dus, ik ben recalcitrant vandaag... Zeker tegen vrouwen! En als jullie niet ophouden ga ik zo ook nog strijken! Kan ook weer eens een overhemd aan!
quote:Op maandag 16 april 2012 21:22 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ha. Mijn moeder zegt altijd "Als ik jou niet had en geen licht, dan zat ik mooi in het donker" Same shit.
Ik heb nog een paar overhemden voor je.quote:Op maandag 16 april 2012 21:22 schreef SicSicSics het volgende:
Rosé word het dus, ik ben recalcitrant vandaag... Zeker tegen vrouwen! En als jullie niet ophouden ga ik zo ook nog strijken! Kan ook weer eens een overhemd aan!
Jouw username past niet meer echt helemaal bij je hèquote:Op maandag 16 april 2012 21:22 schreef SicSicSics het volgende:
Best ziek om als man rosé te gaan drinken.quote:Op maandag 16 april 2012 21:23 schreef shifto het volgende:
[..]
Jouw username past niet meer echt helemaal bij je hè
Op zich is het rosé drinken nog niet zo erg, maar ook het strijken en alles aan 1 rit door! Wijfmodus gespot!quote:Op maandag 16 april 2012 21:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
Best ziek om als man rosé te gaan drinken.
Bier. 14.gifquote:Op maandag 16 april 2012 21:26 schreef SicSicSics het volgende:
Ha, gered door mijn ex!
De fles rosé is weg, dus ik denk dat ze hem meegenomen heeft! Zit ik toch aan het bier. En mijn username is heul oud!
heeft ze toch nog iets goeds gedaanquote:Op maandag 16 april 2012 21:26 schreef SicSicSics het volgende:
Ha, gered door mijn ex!
De fles rosé is weg, dus ik denk dat ze hem meegenomen heeft! Zit ik toch aan het bier. En mijn username is heul oud!
quote:Op maandag 16 april 2012 21:27 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
heeft ze toch nog iets goeds gedaan!
quote:Op maandag 16 april 2012 21:22 schreef SicSicSics het volgende:
Die lijst is al zo sinds het beginquote:Op maandag 16 april 2012 21:31 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik wilde het niet zeggen nu ik eindelijk #4 ben
quote:Op maandag 16 april 2012 21:34 schreef shifto het volgende:
[..]
Vet gay man, ik vind dat zeker niet leuk
Broeder kom je een keer kijken ik heb ze allemaalquote:Op maandag 16 april 2012 21:37 schreef shifto het volgende:
[..]______________!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op maandag 16 april 2012 21:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Broeder kom je een keer kijken ik heb ze allemaal
quote:
Ik weet niet of je je hier nog uit redtquote:Op maandag 16 april 2012 21:38 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mensen die daar in trappen. Het boek is zelfs niet waardig genoeg om mijn bipsje aan te raken
Hahaha nouja ik heb ze wel gezien, vriendinnetje paaienquote:Op maandag 16 april 2012 21:38 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik weet niet of je je hier nog uit redt
Op hoeveel zit ik al?quote:Op maandag 16 april 2012 21:39 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
je blijft wel pluspunten scoren vanavond
Uhuh!quote:Op maandag 16 april 2012 21:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hahaha nouja ik heb ze wel gezien, vriendinnetje paaien
quote:Op maandag 16 april 2012 21:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hahaha nouja ik heb ze wel gezien, vriendinnetje paaien
Ik heb ze ook gezien hoor, maar ik vond er echt niks aan. Kutverhaal.quote:Op maandag 16 april 2012 21:40 schreef muhahaha het volgende:
Mja kan ik er wat aan doen dat haar smaak belabberd is
Ja, niet datenquote:Op maandag 16 april 2012 21:40 schreef muhahaha het volgende:
Kut verhaalquote:Op maandag 16 april 2012 21:41 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ik heb ze ook gezien hoor, maar ik vond er echt niks aan. Kutverhaal.
ik heb niet zitten te strepenquote:
Zeggen dat ze het mooi met haar vriendinnen kijkt o.i.d.?quote:Op maandag 16 april 2012 21:40 schreef muhahaha het volgende:
Dat was geen date maar mijn ex en ze wilde keigraag. Ik heb BIJNA kunnen slapen, kutvent naast me stonkquote:Op maandag 16 april 2012 21:41 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ja, niet datenDan maar een volle zak.
quote:Op maandag 16 april 2012 21:42 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
ik heb niet zitten te strepen![]()
maar het moet wel hoog zijn
You get me.quote:Op maandag 16 april 2012 21:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kut verhaal
Kut acteurs
Kut verhaal
Kut ding dit dat
Ja dat vond ik ook maar die teven wilde nietquote:Op maandag 16 april 2012 21:42 schreef shifto het volgende:
[..]
Zeggen dat ze het mooi met haar vriendinnen kijkt o.i.d.?
Veel soppende meisjes tijdens die filmsquote:Op maandag 16 april 2012 21:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat was geen date maar mijn ex en ze wilde keigraag. Ik heb BIJNA kunnen slapen, kutvent naast me stonk
Er zijn geen geldige excusesquote:Op maandag 16 april 2012 21:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat was geen date maar mijn ex en ze wilde keigraag. Ik heb BIJNA kunnen slapen, kutvent naast me stonk
DAN NIET KAN ME NIET ROTTEN IK HOEF DIE CRAP NIET MEER TE ZIENquote:Op maandag 16 april 2012 21:43 schreef MohMi het volgende:
[..]
Er zijn geen geldige excusesEn het was net zo gezellig aan het worden
quote:Op maandag 16 april 2012 21:43 schreef Cici het volgende:
[..]
Veel soppende meisjes tijdens die films
muhahahaquote:Op maandag 16 april 2012 21:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
DAN NIET KAN ME NIET ROTTEN IK HOEF DIE CRAP NIET MEER TE ZIEN![]()
Nou dat viel wel mee, alleen bij die homobeerquote:Op maandag 16 april 2012 21:43 schreef Cici het volgende:
[..]
Veel soppende meisjes tijdens die films
wil je alsjeblieft twilight kijken met me liefje? krijg je seks vanavondquote:Op maandag 16 april 2012 21:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 april 2012 21:45 schreef ovoxo het volgende:
[..]
wil je alsjeblieft twilight kijken met me liefje? krijg je seks vanavond![]()
Its a TRAP!quote:Op maandag 16 april 2012 21:45 schreef ovoxo het volgende:
[..]
wil je alsjeblieft twilight kijken met me liefje? krijg je seks vanavond![]()
Ik hoorde je hier volgens mijquote:Op maandag 16 april 2012 21:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Bel over 2 jaar nog maar een keer *click tuut tuut tuut*quote:Op maandag 16 april 2012 21:46 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Nee hoor, lekkere seks enz na twilight. je weet.
DM!!!!! Viezerik.quote:Op maandag 16 april 2012 21:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Bel over 2 jaar nog maar een keer *click tuut tuut tuut*
quote:Op maandag 16 april 2012 21:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Sssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssstttt
qftquote:Op maandag 16 april 2012 21:49 schreef Harajuku. het volgende:
Mijn kennis van Twilight is alles wat ik op 9gag zie, verder heb ik geen flauw idee.
Spaar jezelf, kijk het nietquote:Op maandag 16 april 2012 21:49 schreef Harajuku. het volgende:
Mijn kennis van Twilight is alles wat ik op 9gag zie, verder heb ik geen flauw idee.
Leugens man, jij wist me haarfijn te vertellen dat de serie minder oud is dan mijn registratiedatum.quote:
Omdat het (hopelijk) pas een hype op 9gag was nadat jij geboren wasquote:Op maandag 16 april 2012 21:51 schreef twi het volgende:
[..]
Leugens man, jij wist me haarfijn te vertellen dat de serie minder oud is dan mijn registratiedatum.
Ik ben niet geboren op mijn registratiedatum hoor. Zo kansloos ben ik nog net niet.quote:Op maandag 16 april 2012 21:52 schreef shifto het volgende:
[..]
Omdat het (hopelijk) pas een hype op 9gag was nadat jij geboren was
quote:Op maandag 16 april 2012 21:51 schreef MohMi het volgende:
[..]
Pas op, you're about to unleash the Kraken, no matter what your answer is!!
quote:Op maandag 16 april 2012 21:53 schreef twi het volgende:
[..]
Ik ben niet geboren op mijn registratiedatum hoor. Zo kansloos ben ik nog net niet.
Gozer, die aids werd wijd verspreid net als in Afrika.quote:Op maandag 16 april 2012 21:51 schreef twi het volgende:
[..]
Leugens man, jij wist me haarfijn te vertellen dat de serie minder oud is dan mijn registratiedatum.
Gelukkig ben ik 12, wanneer iemand 'bluf' zegt wil ik me uiteraard bewijzen.quote:
quote:Op maandag 16 april 2012 21:59 schreef shifto het volgende:
Als we dan toch muziek gaan praten, hoe goed blijft deze
In de tijd dat je dit bericht tikte en mijn reactie erop leest had je ook een broodje kunnen smeren.quote:
quote:Op maandag 16 april 2012 21:59 schreef shifto het volgende:
Als we dan toch muziek gaan praten, hoe goed blijft deze
Dit, en ook een voor haarzelf trouwens.quote:Op maandag 16 april 2012 22:03 schreef heloef het volgende:
[..]
In de tijd dat je dit bericht tikte en mijn reactie erop leest had je ook een broodje kunnen smeren.
Dus.
Er zit totaal geen samenhang in het nummer verderquote:
Jij hebt een goede muzieksmaak ... deze plaat helemaal grijs gedraaid in de auto. Echter het versterkte een beetje mijn depressie destijdsquote:
Ik ben op mijn hoofdje gevallen toen ik jong wasquote:Op maandag 16 april 2012 22:15 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
jij hebt echt een klap van de molen gehad
Het is een mooi nummer, maar wel een beetje zielig maarja.quote:Op maandag 16 april 2012 22:06 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Jij hebt een goede muzieksmaak ... deze plaat helemaal grijs gedraaid in de auto. Echter het versterkte een beetje mijn depressie destijds.
quote:
één?quote:Op maandag 16 april 2012 22:15 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
en zeker geen kusje van mama gehad toenquote:Op maandag 16 april 2012 22:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik ben op mijn hoofdje gevallen toen ik jong was
Dat is beter dan de meeste muziek die hier langskomt!quote:
Brood pakken dankzij jullie en nu ben ik gewondquote:
Geen idee.. niets van mee gekregenquote:Op maandag 16 april 2012 22:15 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
druk dagje op de floriade dus?
quote:Op maandag 16 april 2012 22:15 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
Een trap naquote:Op maandag 16 april 2012 22:16 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
en zeker geen kusje van mama gehad toen?
picsquote:Op maandag 16 april 2012 22:16 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Brood pakken dankzij jullie en nu ben ik gewond
Van je snee!quote:
Bloed kussenquote:Op maandag 16 april 2012 22:20 schreef muhahaha het volgende:
Oke oke sorry Hara kusje op je gruwelijke verwondingen![]()
Dat had ik vanmiddag moeten weten, ging koffie pakken en schampte mijn arm tegen iets scherps en heb nu een sneetjequote:
Zie het nu pasquote:Op maandag 16 april 2012 22:22 schreef Harajuku. het volgende:
Ik zat Mohmi dm's te sturen om iemand uit te lachen, en nu vrees ik dat ze denkt dat ik echt zo ben.
quote:
Gast, kom maar terug als je arm eraf ligtquote:Op maandag 16 april 2012 22:23 schreef shifto het volgende:
[..]
Dat had ik vanmiddag moeten weten, ging koffie pakken en schampte mijn arm tegen iets scherps en heb nu een sneetjeNiemand wilde kusje geven
![]()
Waarom zou je iemand die zoiets doet, na willen doen?quote:Op maandag 16 april 2012 22:24 schreef Harajuku. het volgende:
[..]Ik ben niet zo hoor
Ik deed iemand na:'(
Mijn humor ligt soms op de straat.quote:Op maandag 16 april 2012 22:24 schreef MohMi het volgende:
[..]
Waarom zou je iemand die zoiets doet, na willen doen?
Moet je daar ook een bandje omheen doen, mét glitterhalsband.quote:Op maandag 16 april 2012 22:25 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Mijn humor ligt soms op de straat.
Komaan zeg, zijn halsband is fucking awesomequote:Op maandag 16 april 2012 22:26 schreef MohMi het volgende:
[..]
Moet je daar ook een bandje omheen doen, mét glitterhalsband.
Ja dat is goed mogelijkquote:
Ik dis je kats halsband alleen omdat ik jaloers benquote:Op maandag 16 april 2012 22:26 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Komaan zeg, zijn halsband is fucking awesomeZo'n bazige kat en dan zo'n bandje
En kleurt mooi bij zijn ogen
quote:Op maandag 16 april 2012 22:39 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik wou eigenlijk niet dat iemand me voor was![]()
Goed idee. Lezen, dan slapen.quote:Op maandag 16 april 2012 22:42 schreef Harajuku. het volgende:
Tanden gepoetst, tong geschraapt en mond gewassen. Bed ligt lekker.
Welterustenquote:Op maandag 16 april 2012 22:42 schreef Harajuku. het volgende:
Tanden gepoetst, tong geschraapt en mond gewassen. Bed ligt lekker.
Niet even helikopteren?quote:Op maandag 16 april 2012 22:46 schreef Murdera het volgende:
Stappenplan:
Peuk,
drinken,
tandenpoetsen,
tong poetsen,
mezelf naakt in de spiegel bekijken,
het kwijl van mn bek vegen,
naar bedje.
quote:Op maandag 16 april 2012 22:46 schreef Murdera het volgende:
Stappenplan:
Peuk,
drinken,
tandenpoetsen,
tong poetsen,
-Pics er van maken en naar Joysa sturen
naar bedje.
Die mis ik ook wel inderdaad. Beetje jammer.quote:
quote:Op maandag 16 april 2012 22:48 schreef Murdera het volgende:
Moet ik dat er nog los bijzetten?
Hoe denk je dat ik dat kwijl van mijn bek veeg.
[..]
quote:
[..]
/fixedquote:Op maandag 16 april 2012 22:46 schreef Murdera het volgende:
Stappenplan:
Peuk,
drinken,
tandenpoetsen,
tong poetsen,
naar bedje.
rukken
kwak dumpen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 16 april 2012 22:52 schreef Murdera het volgende:
Ik wens geen Mur.rar op FOK! terug te vinden.
Ik wil als eersteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
quote:Op maandag 16 april 2012 22:52 schreef Murdera het volgende:
Ik wens geen Mur.rar op FOK! terug te vinden.
Neen, per ongeluk *lekken* en zeggen dat ie het niet door mag sturen of aan je ex gevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 16 april 2012 22:53 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Neen, per ongeluk *lekken* en zeggen dat ie het niet door mag sturen of aan je ex geven
* shifto gaat even googlen op muhahaha.rarquote:Op maandag 16 april 2012 22:53 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Neen, per ongeluk *lekken* en zeggen dat ie het niet door mag sturen of aan je ex geven
Vechten?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
Hihi boefje jij krijgt ze zo van mequote:Op maandag 16 april 2012 22:53 schreef shifto het volgende:
[..]
* shifto gaat even googlen op muhahaha.rar
quote:Op maandag 16 april 2012 22:54 schreef Joysa het volgende:
[..]
Vechten?Geil.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
quote:Op maandag 16 april 2012 22:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hihi boefje jij krijgt ze zo van me
[..]
Vechten?picsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Let me occupy your mind
As you do mine
[..]
Vechten?Ik ben net schoon.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |