Godverdomme.quote:Op maandag 16 april 2012 20:35 schreef ovoxo het volgende:
Foto om het topic nog beter te maken:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 16 april 2012 20:35 schreef ovoxo het volgende:
[ afbeelding ]
Het baardje lijkt er op getekend, vooral aan de zijkantquote:Op maandag 16 april 2012 20:35 schreef ovoxo het volgende:
[ afbeelding ]
Niet haten, Bobquote:Op maandag 16 april 2012 20:37 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Het baardje lijkt er op getekend, vooral aan de zijkant
Dankje!quote:Op maandag 16 april 2012 20:38 schreef SicSicSics het volgende:
Ik ben aan het werk, tv aan het kijken, een wasje aan het draaien, moet zo nog ff scheren, afleiding zat geen beweging nodig!
Maar geniet van het fietsen.
Schitterende vrouwquote:Op maandag 16 april 2012 20:45 schreef twi het volgende:
[..]
Zo, die was jong toen.
En nu nog steeds geil:
[ afbeelding ]
Die hadden een vent mee naar huis genomen, en hem meer dan 300 keer gestoken met messen terwijl ze hem neukten.quote:
Hoe weet jij dat? Heb je ooit ontvangen?quote:Op maandag 16 april 2012 20:52 schreef shifto het volgende:
Wat een nerd die vent, is toch veel leuker om te doen dan te ontvangen
Oh mijn god... Wat ziekquote:Op maandag 16 april 2012 20:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
Die hadden een vent mee naar huis genomen, en hem meer dan 300 keer gestoken met messen terwijl ze hem neukten.Ze hebben hem 2 dagen aan een stoel gebonden gehouden.
Ze hadden hem goed vastgebondenquote:Op maandag 16 april 2012 20:52 schreef shifto het volgende:
Wat een nerd die vent, is toch veel leuker om te doen dan te ontvangen
Ik had wel iets sicks verwacht maar eh still shocked.quote:Op maandag 16 april 2012 20:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
Die hadden een vent mee naar huis genomen, en hem meer dan 300 keer gestoken met messen terwijl ze hem neukten.Ze hebben hem 2 dagen aan een stoel gebonden gehouden.
Zal ik je nu echt shockeren?quote:Op maandag 16 april 2012 20:53 schreef thatday het volgende:
[..]
Ik had wel iets sicks verwacht maar eh still shocked.
Mission accomplished!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is een vrouw in Rotterdam die 70x gestoken wordt. En wonderbaarlijk genoeg zelf wegloopt naderhand.quote:Op maandag 16 april 2012 20:58 schreef thatday het volgende:
Ik durf gewoon niet te klikken zijn het plaatjes? hoef geen moordpartijen te zien hier
quote:Op maandag 16 april 2012 20:58 schreef thatday het volgende:
Ik durf gewoon niet te klikken zijn het plaatjes? hoef geen moordpartijen te zien hier
Ow nu moet ik heel hard om mezelf lachen. Leuk hahahaha
Het is wel makkelijk praten. Tot je er bij bent.quote:Op maandag 16 april 2012 20:55 schreef shifto het volgende:
Doet me denken aan dit:
http://www.dumpert.nl/med(...)uw_in_rotterdam.html
Fucking ziek ook hoe bijna niemand iets doetSla hem desnoods met een fiets ofzo...
Inb4: "Dat zou jij ook niet doen!"
Echt wel
Ik word al bijna helemaal gestoord als ik hier achter mijn computer zit en dat zie. Ik zou desnoods een stoeptegel uit de straat halen en tegen zn bakkes naaien.quote:Op maandag 16 april 2012 21:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
Het is wel makkelijk praten. Tot je er bij bent.
Over het algemeen heb je 2 soorten mensen, mensen die bevriezen, en mensen die helemaal gestoord worden.
quote:Op maandag 16 april 2012 21:03 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik word al bijna helemaal gestoord als ik hier achter mijn computer zit en dat zie. Ik zou desnoods een stoeptegel uit de straat halen en tegen zn bakkes naaien.Kan er gewoon zo boos om worden
Het zal je moeder maar zijn bij wie dit gebeurd en je ziet achteraf het filmpje. Dan word je he-le-maal leip.quote:Op maandag 16 april 2012 21:03 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik word al bijna helemaal gestoord als ik hier achter mijn computer zit en dat zie. Ik zou desnoods een stoeptegel uit de straat halen en tegen zn bakkes naaien.Kan er gewoon zo boos om worden
Ik krijg er ook jeukende handen van...quote:Op maandag 16 april 2012 21:03 schreef shifto het volgende:
[..]
Ja nogmaals, totdat je het irl meemaakt. Je weet nooit hoe je op dit soort shit reageert. Dit filmpje is dood geanalyseerd en je zou ditdatzuszo doen, niet elke steekpartij is precies hetzelfde en bij sommige zaken heb je echt maar secondes de tijd om te reageren voordat het te laat is.quote:Op maandag 16 april 2012 21:03 schreef shifto het volgende:
[..]
Ben het met je eens.quote:Op maandag 16 april 2012 21:04 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja nogmaals, totdat je het irl meemaakt. Je weet nooit hoe je op dit soort shit reageert. Dit filmpje is dood geanalyseerd en je zou ditdatzuszo doen, niet elke steekpartij is precies hetzelfde en bij sommige zaken heb je echt maar secondes de tijd om te reageren voordat het te laat is.
I'LL FIX YOUR FACE.quote:Op maandag 16 april 2012 21:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
Lieverd, jij mag altijd mijn posts editen om taalfouten te fixen.
With great power, comes great responsibiltyquote:Op maandag 16 april 2012 21:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
Lieverd, jij mag altijd mijn posts editen om taalfouten te fixen.
En daarna web je zijn ass ??quote:Op maandag 16 april 2012 21:12 schreef shifto het volgende:
[..]
With great power, comes great responsibilty
Is dit serieus?quote:Op maandag 16 april 2012 21:17 schreef SicSicSics het volgende:
Calorien eraf? Calorien erbij!
Zal ik de open fles rosé killen, of mijn mannelijkheid bewijzen de laatste Hertog Jannetjes opdrinken. Keuzes, keuzes...
Hertog Jannetjesquote:Op maandag 16 april 2012 21:17 schreef SicSicSics het volgende:
Zal ik de open fles rosé killen, of mijn mannelijkheid bewijzen de laatste Hertog Jannetjes opdrinken. Keuzes, keuzes...
HJ.quote:Op maandag 16 april 2012 21:17 schreef SicSicSics het volgende:
Die jonge is door de war, hij komt niet voor niets naar onze SC voor hulp met moeilijke vragenquote:
Ik deed 3x sportschool en 3x hardlopen, maar mijn conditie zakte van het ene op het andere moment onder het nulpunt, omdat ik teveel deed en ziek was denk ik. Dus ik probeer nu even te minderen. En dan kijken of ik weer een hardlopen toevoeg, of een sportschool eruit haal of zo.quote:Op maandag 16 april 2012 21:19 schreef MohMi het volgende:
[..]
NiceIk ben al trots als ik 30 min aan één stuk door blijf sjokken
Als hij ons niet had, en zijn benen niet, had hij nooit kunnen lopen.quote:Op maandag 16 april 2012 21:19 schreef shifto het volgende:
[..]
Die jonge is door de war, hij komt niet voor niets naar onze SC voor hulp met moeilijke vragen
Een man met rode wijn, ok. Maar roséquote:Op maandag 16 april 2012 21:19 schreef SicSicSics het volgende:
Ik moet de was nog ophangen en die rosé moet toch op!
One does not simply waste good alcohol!
True! True.quote:Op maandag 16 april 2012 21:20 schreef Murdera het volgende:
Als hij ons niet had, en zijn benen niet, had hij nooit kunnen lopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |