Godverdomme.quote:Op maandag 16 april 2012 20:35 schreef ovoxo het volgende:
Foto om het topic nog beter te maken:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 16 april 2012 20:35 schreef ovoxo het volgende:
[ afbeelding ]
Het baardje lijkt er op getekend, vooral aan de zijkantquote:Op maandag 16 april 2012 20:35 schreef ovoxo het volgende:
[ afbeelding ]
Niet haten, Bobquote:Op maandag 16 april 2012 20:37 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Het baardje lijkt er op getekend, vooral aan de zijkant
Dankje!quote:Op maandag 16 april 2012 20:38 schreef SicSicSics het volgende:
Ik ben aan het werk, tv aan het kijken, een wasje aan het draaien, moet zo nog ff scheren, afleiding zat geen beweging nodig!
Maar geniet van het fietsen.
Schitterende vrouwquote:Op maandag 16 april 2012 20:45 schreef twi het volgende:
[..]
Zo, die was jong toen.
En nu nog steeds geil:
[ afbeelding ]
Die hadden een vent mee naar huis genomen, en hem meer dan 300 keer gestoken met messen terwijl ze hem neukten.quote:
Hoe weet jij dat? Heb je ooit ontvangen?quote:Op maandag 16 april 2012 20:52 schreef shifto het volgende:
Wat een nerd die vent, is toch veel leuker om te doen dan te ontvangen
Oh mijn god... Wat ziekquote:Op maandag 16 april 2012 20:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
Die hadden een vent mee naar huis genomen, en hem meer dan 300 keer gestoken met messen terwijl ze hem neukten.Ze hebben hem 2 dagen aan een stoel gebonden gehouden.
Ze hadden hem goed vastgebondenquote:Op maandag 16 april 2012 20:52 schreef shifto het volgende:
Wat een nerd die vent, is toch veel leuker om te doen dan te ontvangen
Ik had wel iets sicks verwacht maar eh still shocked.quote:Op maandag 16 april 2012 20:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
Die hadden een vent mee naar huis genomen, en hem meer dan 300 keer gestoken met messen terwijl ze hem neukten.Ze hebben hem 2 dagen aan een stoel gebonden gehouden.
Zal ik je nu echt shockeren?quote:Op maandag 16 april 2012 20:53 schreef thatday het volgende:
[..]
Ik had wel iets sicks verwacht maar eh still shocked.
Mission accomplished!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |