Hoezo durft niemand daar wat van te zeggen? Ik vind het totaal niet van klasse getuigen om een half miljoen aan een horloge uit te geven alleen omdat het kan. Ik zie het juist als klasse als je wel het geld hebt, wel goeie kwaliteit koopt, maar je niet laat verleiden om dingen te kopen die vooral duur zijn om er een zeker exclusiviteit aan te verbinden.quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:36 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Nee, waarom? Ik vind dat ook altijd zo goedkoop he, direct zaken als ordinair roepen. Dat is het hele probleem met horloges tussen de 2 en 6k. Die zijn ook voor de gewone man bereikbaar en dan is men sneller geneigd het ordinair te vinden. Puur omdat de buurman er ook mee kan lopen en het financieel misschien beter zou kunnen hebben dan jij. Soort afgunst dus. Van een klok van een half miljoen durft geen hond wat te zeggen.
Nouveau riche opvatting.quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:43 schreef Piye het volgende:
[..]
Hoezo durft niemand daar wat van te zeggen? Ik vind het totaal niet van klasse getuigen om een half miljoen aan een horloge uit te geven alleen omdat het kan. Ik zie het juist als klasse als je wel het geld hebt, wel goeie kwaliteit koopt, maar je niet laat verleiden om dingen te kopen die vooral duur zijn om er een zeker exclusiviteit aan te verbinden.
Deze las je ook niet?quote:
quote:Op maandag 16 april 2012 21:35 schreef Nober het volgende:
[..]
Je weet dat Rolex geen zilveren horloges heeft hé?
Dat zijn merken voor de nouveau riche; mensen die wel het geld hebben maar de stijl absoluut missen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 10:53 schreef Xenzo het volgende:
[..]
Louis Vuitton Moët Hennessy is, net zoals Rolex, anders wel een merk voor bazen!
Hennessy is best wel lekker trouwens. Zelfs de goedkoopste versie.quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:19 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat zijn merken voor de nouveau riche; mensen die wel het geld hebben maar de stijl absoluut missen.
Hennessy is inderdaad zeker geen vieze cognac nee. Heb zelf ook een flesje staan, zal het alleen niet snel aan gasten schenken mist er speciaal om gevraagd wordt. Vind het imago niet echt geweldig, maar dat doet niets af aan de smaak natuurlijk.quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:21 schreef Piye het volgende:
[..]
Hennessy is best wel lekker trouwens. Zelfs de goedkoopste versie.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:23 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Hennessy is inderdaad zeker geen vieze cognac nee. Heb zelf ook een flesje staan, zal het alleen niet snel aan gasten schenken mist er speciaal om gevraagd wordt. Vind het imago niet echt geweldig, maar dat doet niets af aan de smaak natuurlijk.
Je telefoon ligt altijd op tafel? Met je sleutelbos ernaast? Plebsbestek heet dat.quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:29 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ik vind iemand die z'n mouw schudt om zo naar zijn horloge te kijken minder netjes erui zien dan iemand die subtiel naar zijn phone kijkt die al op tafel ligt mja
Misschien leuk als je de man van Mrs. Bucket bent.quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:33 schreef sinepedraap het volgende:
Horloges
Enige echte klok anders dan een phone voor bazen![]()
[ afbeelding ]
Like a sir
Als je ergens lang zit is het nog al irritant om volle broekzakken te hebben.quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:42 schreef Leevancleef het volgende:
[..]
Je telefoon ligt altijd op tafel? Met je sleutelbos ernaast? Plebsbestek heet dat.
Heel Fok!? En wat is Fok! eigenlijk?quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:56 schreef AlsJeAllesWeet het volgende:
Wel stoer dat heel Fok! met Rolex en Breitling pimpt, kwamen jullie nou ook nog eens buiten dan was het helemaal fantastisch.
Heb ook nog Louis Vuitton en Armani klokkie. Ik vind dat gewoon belangrijk, een mooi klokkie aan je polsquote:Op dinsdag 17 april 2012 14:56 schreef AlsJeAllesWeet het volgende:
Wel stoer dat heel Fok! met Rolex en Breitling pimpt, kwamen jullie nou ook nog eens buiten dan was het helemaal fantastisch.
Dit bedoel ik dus... Niemand vroeg of je een LV of Armani klokkie had, toch moet dit ff gemeld wordenquote:Op dinsdag 17 april 2012 15:01 schreef Michielos het volgende:
[..]
Heb ook nog Louis Vuitton en Armani klokkie. Ik vind dat gewoon belangrijk, een mooi klokkie aan je pols
En tja.. duur duur. KWaliteit moet je voor betalen
Nja, wilde toch laten zien dat ik 3 prima horloges hebquote:Op dinsdag 17 april 2012 15:03 schreef AlsJeAllesWeet het volgende:
[..]
Dit bedoel ik dus... Niemand vroeg of je een LV of Armani klokkie had, toch moet dit ff gemeld worden![]()
![]()
![]()
Behalve op Pimp hier met je horloge(s) [deel 37]quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:02 schreef AlsJeAllesWeet het volgende:
Of je een dikke bak rijdt of een duur horloge hebt maakt niet uit. Het is alleen een beetje triest om op internet een beetje topics te gaan lopen maken waarin vervolgens iedereen laat weten welk model Rolex/Breitling hij of zij heeft...
Mensen die echt met een dikke Rolex om hun pols lopen die zul je dit niet snel op Fok! zien posten
Slaap jij ook weer lekker vannachtquote:Op dinsdag 17 april 2012 15:06 schreef Michielos het volgende:
[..]
Nja, wilde toch laten zien dat ik 3 prima horloges heb
haha niet geheel toevallig heb ik daar wat horloges gepostquote:Op dinsdag 17 april 2012 15:06 schreef Coca_Cola het volgende:
[..]
Behalve op Pimp hier met je horloge(s) [deel 37]
Kloptquote:Op dinsdag 17 april 2012 15:07 schreef AlsJeAllesWeet het volgende:
[..]
Slaap jij ook weer lekker vannacht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |