Crap, die heb ik dan weer gemist.quote:Op maandag 23 april 2012 11:25 schreef lubje25 het volgende:
Heb nog niet veel gezien dit toernooi maar pakte wel die 147 ff mee. Ga het nu weer meer proberen te zien.
twitter:janverhaas twitterde op maandag 23-04-2012 om 19:37:17Reffing the conclusion of Stevens - Fu in half hour. Shall I put my hair up or down tweeps? reageer retweet
Fu durfde niet meer vals te spelen, na alle commotie, dan krijg je datquote:Op maandag 23 april 2012 20:58 schreef Szura het volgende:
Ik vind het wel verrassend hoe dik Stevens hier van Fu wint.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm just a Soul whose Intentions are Good
Ik zie liever hem winnen dan dat figuur die 2 vissenkommen voor zijn ogen nodig heeft.quote:Op maandag 23 april 2012 21:30 schreef komrad het volgende:
is toch niet om aan te zien, die Lee. Je ziet bijna geen snookertafel meer
Partij spreekt niet echt aan iig..quote:Op maandag 23 april 2012 22:09 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik zie liever hem winnen dan dat figuur die 2 vissenkommen voor zijn ogen nodig heeft.
quote:Op maandag 23 april 2012 22:09 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik zie liever hem winnen dan dat figuur die 2 vissenkommen voor zijn ogen nodig heeft.
Hij laat wel het meeste effect in die cueball zien van alle spelers. Als hij zijn gewicht in de strijd gooit.quote:
Tis een beetje een kamerolifantje, maar des te knapper is het dat hij zo'n fantastische techniek heeft. Er zijn er weinig mensen met een betere cue action, en zijn fatte lichaam is positioneel wel erg goed.quote:Op maandag 23 april 2012 21:30 schreef komrad het volgende:
is toch niet om aan te zien, die Lee. Je ziet bijna geen snookertafel meer
Trump is baas....quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:18 schreef djkoelkast het volgende:
Ik mis het overzichtje wie wanneer speelt.
Nu Dale en Trump, heb met beiden niet zo veel, voor mij niet zo'n boeiende partij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |