Toplink, dank je! Eerste maand zelfs gratis, staat er! Wow! Leuk voor de laatste rondes, dat sowieso, want die wil ik wel erg graag zien.quote:Op zondag 22 april 2012 13:23 schreef vaarsuvius het volgende:
http://www.iplayerproxy4u.com
Deze heb ik vorig jaar gebruikt. Na een e-mail kreeg ik meteen een inlog, nog zonder te betalen. Ik heb het een paar weken gebruikt, en toen met paypal een paar euros overgemaakt.
Verder ben ik geen expert, ik gebruik het verder nooit en ik moet elke keer weer opnieuw uitzoeken hoe je het ook al weer moet instellen.
http://www.sportlemon.tv/v-2/18/184/v-398497.htmlquote:Op zondag 22 april 2012 17:22 schreef djkoelkast het volgende:
Oh, Allen Cao nu opeens, dan zal Murphy straks op E1/HD komen.
Ik vind de resolutie echt te laag, ik kijk op 92"quote:Op zondag 22 april 2012 17:40 schreef djenneke het volgende:
[..]
http://www.sportlemon.tv/v-2/18/184/v-398497.html
Ik zit er hier naar te kijken
Gemist, wat deed 'ie?quote:Op zondag 22 april 2012 18:14 schreef wdn het volgende:
Dit heb ik nog nooit gezien
Die laatste bal van Mark Allen ... echt...
idd, hilarischquote:Op zondag 22 april 2012 18:14 schreef wdn het volgende:
Dit heb ik nog nooit gezien
Die laatste bal van Mark Allen ... echt...
hij scoort zwart, wint de frame, begint zwaar te juichen, maar achter zijn rug rolt de witte erin, waardoor cao de frame en de hele wedstrijd wintquote:
quote:Op zondag 22 april 2012 18:21 schreef Beregd het volgende:
[..]
hij scoort zwart, wint de frame, begint zwaar te juichen, maar achter zijn rug rolt de witte erin, waardoor cao de frame en de hele wedstrijd wint
quote:Cao qualified for the 2012 World Snooker Championship on his debut season after defeating Kurt Maflin 10-2, Dave Harold,10-9 (coming back from 6-9 down), Nigel Bond 10-7 and Tom Ford 10-9 in the qualifying rounds.
het framequote:Op zondag 22 april 2012 18:21 schreef Beregd het volgende:
[..]
hij scoort zwart, wint de frame, begint zwaar te juichen, maar achter zijn rug rolt de witte erin, waardoor cao de frame en de hele wedstrijd wint
Ik ben nu nog aan het gniffelen.quote:
Het is natuurlijk sowieso onzin. Er is geen cultureel gen dat bepaalt of je vals speelt of nietquote:Op zondag 22 april 2012 19:52 schreef djkoelkast het volgende:
Ik heb het vaker gehoord dat de Chinezen zelf vaak geen eigen fout callen, maar dat ze het expres doen (cheaten) geloof ik niet.
Hier met beeld:
quote:Op zondag 22 april 2012 18:21 schreef Beregd het volgende:
[..]
Ik denk dat je je daar ernstig in kunt vergissen. Ik heb me laten vertellen dat Ebdon in zijn pre-beroemd dagen een supersnelle speler was. En zeker niet onaardig daarin...quote:Op zondag 22 april 2012 11:35 schreef djkoelkast het volgende:
Ja dat hij ook zo aan het vertragen was (overduidelijk met opzet), toen is ook die discussie van een shotclock begonnen.
Ze moeten Ebdon eens uitnodigen voor PowersnookerDie raakt geen bal
Oh die Cao gaat niet meer weg. Is zijn eerste tv optreden dit maar spelen kan hij. Hij is nu al beter dan bijvoorbeeld Wenbo.quote:
eikeltje eerte klas, die Allen, net goed dit.quote:Op zondag 22 april 2012 19:52 schreef djkoelkast het volgende:
Ik heb het vaker gehoord dat de Chinezen zelf vaak geen eigen fout callen, maar dat ze het expres doen (cheaten) geloof ik niet.
Hier met beeld:
Lee stroket erg mooi, maar is nog iets teveel een showboat vind ik. Murphy heeft zo ongeveer de mooiste stroke van alle topspelers.quote:Op maandag 23 april 2012 10:37 schreef djkoelkast het volgende:
Vanavond Lee, mooie keu-actie, de mooiste als we de commentatoren geloven mogen, die mag ook wel weer eens wat verder komen.
Spel is niet fenomenaal, maar Ebdon benut bijna geen enkele kans meer. Terwijl het eerste frame nog zo veelbelovend leek met een respotted black.quote:Op maandag 23 april 2012 17:57 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Qua score lekker, ik heb het spel nog niet gezien (luister alleen momenteel)
Nee daar hadden ze Ronnie-Ebdon en nu gaan ze eruit.quote:
zie het, thanksquote:
Crap, die heb ik dan weer gemist.quote:Op maandag 23 april 2012 11:25 schreef lubje25 het volgende:
Heb nog niet veel gezien dit toernooi maar pakte wel die 147 ff mee. Ga het nu weer meer proberen te zien.
twitter:janverhaas twitterde op maandag 23-04-2012 om 19:37:17Reffing the conclusion of Stevens - Fu in half hour. Shall I put my hair up or down tweeps? reageer retweet
Fu durfde niet meer vals te spelen, na alle commotie, dan krijg je datquote:Op maandag 23 april 2012 20:58 schreef Szura het volgende:
Ik vind het wel verrassend hoe dik Stevens hier van Fu wint.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm just a Soul whose Intentions are Good
Ik zie liever hem winnen dan dat figuur die 2 vissenkommen voor zijn ogen nodig heeft.quote:Op maandag 23 april 2012 21:30 schreef komrad het volgende:
is toch niet om aan te zien, die Lee. Je ziet bijna geen snookertafel meer
Partij spreekt niet echt aan iig..quote:Op maandag 23 april 2012 22:09 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik zie liever hem winnen dan dat figuur die 2 vissenkommen voor zijn ogen nodig heeft.
quote:Op maandag 23 april 2012 22:09 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik zie liever hem winnen dan dat figuur die 2 vissenkommen voor zijn ogen nodig heeft.
Hij laat wel het meeste effect in die cueball zien van alle spelers. Als hij zijn gewicht in de strijd gooit.quote:
Tis een beetje een kamerolifantje, maar des te knapper is het dat hij zo'n fantastische techniek heeft. Er zijn er weinig mensen met een betere cue action, en zijn fatte lichaam is positioneel wel erg goed.quote:Op maandag 23 april 2012 21:30 schreef komrad het volgende:
is toch niet om aan te zien, die Lee. Je ziet bijna geen snookertafel meer
Trump is baas....quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:18 schreef djkoelkast het volgende:
Ik mis het overzichtje wie wanneer speelt.
Nu Dale en Trump, heb met beiden niet zo veel, voor mij niet zo'n boeiende partij.
Ik vind er echt niet veel aan.quote:
Wie dan wel?quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:21 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik vind er echt niet veel aan.
Op E2 zie ik Ding tegen Day. Day vind ik helemaal een kutspeler, elke keer lopen vegen op die tafel, bah.
Welke spelers ik graag zie?quote:
ik snap trouwens niet dat je zo'n afkeer op judd trump hebt, heb je hem vorig jaar zien spelen. Puur technisch gezien, is hij geniaal. Prachtige cue action, en als hij aan tafel staat, gebeurt er iets. Beetje hetzelfde talent als een O'sullivan. Ik zie iemand als Trump veel liever dan iemand als Murphy of Ding.quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:37 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Welke spelers ik graag zie?
O'Sullivan, Murphy, Lee, Ding ga ik wel voor zitten. Ook ouwe rotten Davis en White vind ik wel tof om te zien. Ian McCulloch heeft in het verleden wel toffe dingen laten zien en Liang Wenbo kan ik ook wel goed naar kijken.
Williams, Day, Ebdon, Allen en Maguire zie ik minder graag.
Bij de rest ben ik meestal redelijk neutraal.
Ik heb geen afkeer, ik heb gewoon niets met hem.quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:44 schreef tja77 het volgende:
[..]
ik snap trouwens niet dat je zo'n afkeer op judd trump hebt, heb je hem vorig jaar zien spelen. Puur technisch gezien, is hij geniaal. Prachtige cue action, en als hij aan tafel staat, gebeurt er iets. Beetje hetzelfde talent als een O'sullivan. Ik zie iemand als Trump veel liever dan iemand als Murphy of Ding.
Dan geen afkeer van hem, maar van zijn spel? Ik blijf het qua spelopvatting een zeer boeiende speler vinden. Dat je iemand als Davis wel graag ziet spelen, vind ik dan appart. Want als er 1 speler is waar ik totaal niks aan vind, dan is het Steve Davis.quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:54 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb geen afkeer, ik heb gewoon niets met hem.
Nee ook niet, ik heb gewoon niets met hem, dus ik ga niet speciaal voor zijn partijen zitten en ik vind het niet erg om ze te missen, maar ook geen straf om er naar te kijken.quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:09 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dan geen afkeer van hem, maar van zijn spel? Ik blijf het qua spelopvatting een zeer boeiende speler vinden. Dat je iemand als Davis wel graag ziet spelen, vind ik dan appart. Want als er 1 speler is waar ik totaal niks aan vind, dan is het Steve Davis.
quote:- A change of format for the German Masters and Welsh Open next season. Players ranked 33-96 will play one match, with the winners to face players ranked 1-32 (exact format, in terms of how many players at the venue, is to be confirmed).
- German Masters prize money increased to 300,000 Euros with a top prize of 60,000 Euros. Welsh Open up to £250,000 with the winner to get £50,000.
- European Tour (part of the Players Tour Championship series) events in Belgium, Bulgaria, Poland, two in Germany and one more. Prize money for each increased to 70,000 Euros. Snooker is the most watched sport on Eurosport, with outstanding viewing figures.
- Prize money for PTC Grand Finals increased to £300,000 with a top prize of £100,000.
- Future prize money increases are likely to be given to PTC events as they have the fairest structure. Snooker should be a meritocracy with less protection of the top players. Ability should be the only criteria. The PTC events are also likely to be given more ranking points.
- The two places allocated to Europe in the tour qualifying criteria will be given to the top two players from continental Europe not already qualified. They are Tony Drago and Luca Brecel. They will both be given a tour card for the next two seasons.
- Two years from now, a ranking system based on prize money rather than ranking points will be introduced. For the next two seasons, the money list will run parallel to the points list. The two advantages of the money list will be a) it's easier to understand for the general public b) New players coming on to the tour will have a better chance to climb quickly.
Beter toch, kleurloos figuur.quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:00 schreef TheVulture het volgende:
Dott gaat er aardig hard af tegen Perry
Ja maar het gaat richting 10-0 .... dat had geen mens gedachtquote:
Bingham won de Australian Goldfields Openquote:Op dinsdag 24 april 2012 18:23 schreef djkoelkast het volgende:
Perry is wel echt zo'n outsider die voor de titel kan uitkomen, net als Bingham een tijdje geleden, weet alleen niet meer welk tournooi dat was. Zie ik liever Perry winnen dan Bingham.
Ik heb dit seizoen echt te weinig actief gekeken, moet ik volgend seizoen echt weer wat aan doen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:24 schreef borisz het volgende:
[..]
Bingham won de Australian Goldfields Open.
Wat een hel was datquote:Op dinsdag 24 april 2012 18:33 schreef mitt het volgende:
Mooi, Ebdon er kansloos af en Dott op 0-8
Na die historische finale (met legendarische topics hier op fok) is er eeuwige haat tegen die twee.
Zou niet weten waarom niet, het is geen voetbalquote:Op dinsdag 24 april 2012 21:50 schreef luckass het volgende:
Ik kijk alleen het WK eigenlijk, mag dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |