http://www.sportlemon.tv/v-2/18/184/v-398497.htmlquote:Op zondag 22 april 2012 17:22 schreef djkoelkast het volgende:
Oh, Allen Cao nu opeens, dan zal Murphy straks op E1/HD komen.
Ik vind de resolutie echt te laag, ik kijk op 92"quote:Op zondag 22 april 2012 17:40 schreef djenneke het volgende:
[..]
http://www.sportlemon.tv/v-2/18/184/v-398497.html
Ik zit er hier naar te kijken
Gemist, wat deed 'ie?quote:Op zondag 22 april 2012 18:14 schreef wdn het volgende:
Dit heb ik nog nooit gezien
Die laatste bal van Mark Allen ... echt...
idd, hilarischquote:Op zondag 22 april 2012 18:14 schreef wdn het volgende:
Dit heb ik nog nooit gezien
Die laatste bal van Mark Allen ... echt...
hij scoort zwart, wint de frame, begint zwaar te juichen, maar achter zijn rug rolt de witte erin, waardoor cao de frame en de hele wedstrijd wintquote:
quote:Op zondag 22 april 2012 18:21 schreef Beregd het volgende:
[..]
hij scoort zwart, wint de frame, begint zwaar te juichen, maar achter zijn rug rolt de witte erin, waardoor cao de frame en de hele wedstrijd wint
quote:Cao qualified for the 2012 World Snooker Championship on his debut season after defeating Kurt Maflin 10-2, Dave Harold,10-9 (coming back from 6-9 down), Nigel Bond 10-7 and Tom Ford 10-9 in the qualifying rounds.
het framequote:Op zondag 22 april 2012 18:21 schreef Beregd het volgende:
[..]
hij scoort zwart, wint de frame, begint zwaar te juichen, maar achter zijn rug rolt de witte erin, waardoor cao de frame en de hele wedstrijd wint
Ik ben nu nog aan het gniffelen.quote:
Het is natuurlijk sowieso onzin. Er is geen cultureel gen dat bepaalt of je vals speelt of nietquote:Op zondag 22 april 2012 19:52 schreef djkoelkast het volgende:
Ik heb het vaker gehoord dat de Chinezen zelf vaak geen eigen fout callen, maar dat ze het expres doen (cheaten) geloof ik niet.
Hier met beeld:
quote:Op zondag 22 april 2012 18:21 schreef Beregd het volgende:
[..]
Ik denk dat je je daar ernstig in kunt vergissen. Ik heb me laten vertellen dat Ebdon in zijn pre-beroemd dagen een supersnelle speler was. En zeker niet onaardig daarin...quote:Op zondag 22 april 2012 11:35 schreef djkoelkast het volgende:
Ja dat hij ook zo aan het vertragen was (overduidelijk met opzet), toen is ook die discussie van een shotclock begonnen.
Ze moeten Ebdon eens uitnodigen voor PowersnookerDie raakt geen bal
Oh die Cao gaat niet meer weg. Is zijn eerste tv optreden dit maar spelen kan hij. Hij is nu al beter dan bijvoorbeeld Wenbo.quote:
eikeltje eerte klas, die Allen, net goed dit.quote:Op zondag 22 april 2012 19:52 schreef djkoelkast het volgende:
Ik heb het vaker gehoord dat de Chinezen zelf vaak geen eigen fout callen, maar dat ze het expres doen (cheaten) geloof ik niet.
Hier met beeld:
Lee stroket erg mooi, maar is nog iets teveel een showboat vind ik. Murphy heeft zo ongeveer de mooiste stroke van alle topspelers.quote:Op maandag 23 april 2012 10:37 schreef djkoelkast het volgende:
Vanavond Lee, mooie keu-actie, de mooiste als we de commentatoren geloven mogen, die mag ook wel weer eens wat verder komen.
Spel is niet fenomenaal, maar Ebdon benut bijna geen enkele kans meer. Terwijl het eerste frame nog zo veelbelovend leek met een respotted black.quote:Op maandag 23 april 2012 17:57 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Qua score lekker, ik heb het spel nog niet gezien (luister alleen momenteel)
Nee daar hadden ze Ronnie-Ebdon en nu gaan ze eruit.quote:
zie het, thanksquote:
Crap, die heb ik dan weer gemist.quote:Op maandag 23 april 2012 11:25 schreef lubje25 het volgende:
Heb nog niet veel gezien dit toernooi maar pakte wel die 147 ff mee. Ga het nu weer meer proberen te zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |