abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 16 april 2012 @ 14:25:44 #1
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_110395429
Welkom bij het grote Fok! Datingsite Ervaringen topic!

Heb je altijd al eens willen proberen om via internet de liefde van je leven te vinden? Of heb je de liefde al gevonden via een datingsite? Of sta je al tijdenlang ingeschreven, maar wil het maar niet lukken? Dan is dit het topic voor al je vragen, tips, (succes)verhalen en anderssoortige ervaringen!

De datingsites:

Relatieplanet (RP)
Paiq /
next·lover
Knuz
Badoo
Parship
Lexa
E-Matching
Friendscout24
Alternatief Daten
Yellowdate
OKcupid
Pepper
FOK! Fotoboek
En tot slot wordt er in dit topic ook flink gedate

De Ervaringsdeskundigen
X39.jpg
fok02.jpg
skipperdepip.jpg
t-seven.gif
231981622_5_60s2.JPG
neelix-small.jpg
perfectday.jpg
PAdv.jpg
stanger_img.jpg

Voorgaande delen:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
LaPo:

Klik op het pijltje links naast de titel van deze topic luiwammes dat je bent!
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  maandag 16 april 2012 @ 14:26:09 #2
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_110395439
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 14:22 schreef CyCLoNe het volgende:

[..]

Geen idee waaruit je die frustratie opmaakt, dat is niet het geval, alleen weinig ervaring met online dating, ik ben beter IRL alleen ik heb daar niet echt altijd zin meer in.
En als ik in de kroeg een leuke vrouw aanspreek en die blijkt dan een vriend te hebben ben ik niet het persoon die dan meteen weg is, niet naarstig op zoek, maar ik ga ook niet op de bank zitten wachten tot het er weer wel een keer van komt.

Kortom ik gebruik alle middellen die beschikbaar zijn, en online dating gebeuren is voor mij nog een redelijk onontgonnen gebied. 5 dates gedaan nu waarvan de eerste 3 drama, andere 2 gezellig maar niet meer dan dat.

Nu werkt het ook niet echt mee dat ik vaak in het buitenland zit voor werk, dus vaak al wel contact alleen moet ik dan een daadwerkelijke date even uitstellen, en dan is het lastig om totale radiostilte te hebben zo werkt het dan ook weer niet.
Kortom ik doe aan online dating met hindernissen ;-)
Opzich dat bied perspectief..

Als je veel in het buitenland zit e.d. dan kan je gewoon heus wel af en toe een mail sturen met hoe en wat erin... beetje een teasertje etc.... warm houden zeg maar.

Of, je besluit bij wijze van om 2 weken voordat je terug in Nederland bent om weer even actief te worden, zodat je wat te doen hebt als je hier bent.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_110395521
Als er iemand mag klagen ben ik het wel. Ik heb nooit dates. Ja dat ligt aan mijzelf voor het grootste deel. :{
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  maandag 16 april 2012 @ 14:28:40 #4
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_110395527
MTA.. degene die het topic sluit.. opent de nieuwe!
pi_110395544
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 14:26 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Opzich dat bied perspectief..

Als je veel in het buitenland zit e.d. dan kan je gewoon heus wel af en toe een mail sturen met hoe en wat erin... beetje een teasertje etc.... warm houden zeg maar.

Of, je besluit bij wijze van om 2 weken voordat je terug in Nederland bent om weer even actief te worden, zodat je wat te doen hebt als je hier bent.
Dat is het nou juist, ik heb nu zeeen van tijd, ik werk 12 uur en daarna zit ik ff lekker te ontspannen achter de p.c. verder heb ik nu niets (zit nu dan ook als uitzondering op een schip meestal in een hotel)
Thuis heb ik een redelijk volle agenda, want je moet je sociale contacten ook bijhouden en dat kan alleen als je thuis bent.

Ach zo lastig is het ook weer niet, maar je merkt wel dat mensen hun intresse verliezen als het te lang duurdt, niet geheel onbegrijpelijk
---hellohelpdeskithinkmyspacebarisbroken---
pi_110395611
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 14:28 schreef tijnbrein het volgende:
Als er iemand mag klagen ben ik het wel. Ik heb nooit dates. Ja dat ligt aan mijzelf voor het grootste deel. :{
Tja .. en wat wil je hier nu eigenlijk mee zeggen ?

Nogmaals ik lul met alles en iedereen in de kroeg, maar dat maakt het online daten er echt niet makkelijker op hoor.

Kan maar 1 ding zeggen niet zo onzeker en gewoon doen .. Maarja ..
  maandag 16 april 2012 @ 14:31:14 #7
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_110395623
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 14:28 schreef Cue_ het volgende:
MTA.. degene die het topic sluit.. opent de nieuwe!
Oh... excuse me voor deze ongeschreven regel komkommer
YouTube
pi_110395666
@MTA
Geeft niets ik liep te twatten :)
Ik kon geen topic titel bedenken .. dus THANK YOU !
  maandag 16 april 2012 @ 14:32:18 #9
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_110395672
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 14:29 schreef CyCLoNe het volgende:

[..]

Dat is het nou juist, ik heb nu zeeen van tijd, ik werk 12 uur en daarna zit ik ff lekker te ontspannen achter de p.c. verder heb ik nu niets (zit nu dan ook als uitzondering op een schip meestal in een hotel)
Thuis heb ik een redelijk volle agenda, want je moet je sociale contacten ook bijhouden en dat kan alleen als je thuis bent.

Ach zo lastig is het ook weer niet, maar je merkt wel dat mensen hun intresse verliezen als het te lang duurdt, niet geheel onbegrijpelijk
Balans proberen te vinden dan.

Je kan ook de gesprekken rekken... bij sommigen werkt dat ook, dan laat je zien dat je nog een leven hebt naast elke minuut de pagina te verversen om te kijken of je al een bericht heb :P
YouTube
  maandag 16 april 2012 @ 14:33:21 #10
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_110395708
CyClOne, je voelde je net aangesproken terwijl commentaar voor MTA was..
Overal verstand van.
pi_110395772
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 14:32 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Balans proberen te vinden dan.

Je kan ook de gesprekken rekken... bij sommigen werkt dat ook, dan laat je zien dat je nog een leven hebt naast elke minuut de pagina te verversen om te kijken of je al een bericht heb :P
No worries dat lukt wel.

Op 1 uitzondering na, vrijdag voor pasen met een dame een speeddate ( zei initieerde) op paiq, en ik had geen tijd .. maar toch even nieuwsgierig..10 minuten gechat, nummers uitgewisseld want ik moest echt weg en meteen gebeld , sessie van 2 uur.
uiteindelijk heb ik bijna een week iedere dag minimaal 3 a 4 uur met haar gebeld met 1 sessie van 11 uur als absoluut record.

Echter trok ze het niet dat ik dat dus niet ging doen in het buitenland, en haakte ze af.

Dat was echt wel jammer .. nog nooit zo vaak zoveel en zolang gebeld .. ben er nog steeds een beetje ziek van ..
pi_110395799
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 14:33 schreef macondo het volgende:
CyClOne, je voelde je net aangesproken terwijl commentaar voor MTA was..
Ooh .. whoops .. lezen .. niet altijd mijn sterkste punt blijkbaar .. :)
pi_110395800
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 14:30 schreef CyCLoNe het volgende:

[..]

Tja .. en wat wil je hier nu eigenlijk mee zeggen ?

Nogmaals ik lul met alles en iedereen in de kroeg, maar dat maakt het online daten er echt niet makkelijker op hoor.

Kan maar 1 ding zeggen niet zo onzeker en gewoon doen .. Maarja ..
Ik niet, ben afgelopen 4 dagen naar een festival geweest maar heb na genoeg met niemand geluld. Het lukt mij gewoon niet. En dat is soms best wel kut
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  maandag 16 april 2012 @ 14:37:45 #14
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_110395873
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 14:35 schreef CyCLoNe het volgende:

[..]

No worries dat lukt wel.

Op 1 uitzondering na, vrijdag voor pasen met een dame een speeddate ( zei initieerde) op paiq, en ik had geen tijd .. maar toch even nieuwsgierig..10 minuten gechat, nummers uitgewisseld want ik moest echt weg en meteen gebeld , sessie van 2 uur.
uiteindelijk heb ik bijna een week iedere dag minimaal 3 a 4 uur met haar gebeld met 1 sessie van 11 uur als absoluut record.

Echter trok ze het niet dat ik dat dus niet ging doen in het buitenland, en haakte ze af.

Dat was echt wel jammer .. nog nooit zo vaak zoveel en zolang gebeld .. ben er nog steeds een beetje ziek van ..
mmmm,

als je het bellen dan vervangt met een chat sessie?
YouTube
  maandag 16 april 2012 @ 14:38:13 #15
189312 Spiderpig
Zeg het maar...
pi_110395897
quote:

[..]

No worries dat lukt wel.

Wtf 3, 4 en 11u bellen :X
konichiwa bitches
  maandag 16 april 2012 @ 14:38:31 #16
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_110395913
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 14:36 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ik niet, ben afgelopen 4 dagen naar een festival geweest maar heb na genoeg met niemand geluld. Het lukt mij gewoon niet. En dat is soms best wel kut
Heb je wel gesprekken gevoerd? Of niet eens het initiatief genomen?

Je hebt altijd de keus om wel of niet een praatje te houden. Als een vrouw je gelijk afwimpeld kan je er bij voorbaat al vanuit gaan dat dit toch niet de vrouw is waar je mee wou eindigen.
YouTube
pi_110395993
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 14:36 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Tja tijn ..
wat mij vaak helpt als ik dingen moeilijk vind .. bedenk je het volgende.
Het doen is KUT .. en moeilijk ..
Als ik het niet doe voel ik me er ook KUT over ..

Als ik het iig doe .. is het resultaat wellicht hetzelfde maar heb ik het iig geprobeerd ..
Beide gevallen is kut .. geval 1 is optie op een minder slechte uitkomst optie 2 is gegarandeerd kut.
pi_110396014
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 14:37 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

mmmm,

als je het bellen dan vervangt met een chat sessie?
Was geen optie .. was net voor mijn vertrek .. dus zat veel in de auto ivm pasen en werk, lastig chatten in de auto ..
pi_110396028
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 14:38 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Heb je wel gesprekken gevoerd? Of niet eens het initiatief genomen?

Je hebt altijd de keus om wel of niet een praatje te houden. Als een vrouw je gelijk afwimpeld kan je er bij voorbaat al vanuit gaan dat dit toch niet de vrouw is waar je mee wou eindigen.
Beide, het lukt mij gewoon niet
14 SHADES OF GREY
pi_110396066
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 14:38 schreef Spiderpig het volgende:

[..]

Wtf 3, 4 en 11u bellen :X
Yes sir I kid you not.

Ja .. daar stonden we allebei ook van te kijken ..
Was best behoorlijk bijzonder .. zoveel tekst heb ik nooit gehad met iemand ..

(wellicht handig te vermelden dat mijn werkgever mijn telefoonrekening betaald :P )
  maandag 16 april 2012 @ 14:42:50 #21
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_110396077
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 14:41 schreef CyCLoNe het volgende:

[..]

Was geen optie .. was net voor mijn vertrek .. dus zat veel in de auto ivm pasen en werk, lastig chatten in de auto ..
smsen?
skype?
YouTube
  maandag 16 april 2012 @ 14:43:08 #22
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_110396088
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 14:41 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Beide, het lukt mij gewoon niet
Waar loop je het meest tegenaan?

(I'm trying to help here, so give me some info)
YouTube
pi_110396117
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 14:40 schreef CyCLoNe het volgende:

[..]

Tja tijn ..
wat mij vaak helpt als ik dingen moeilijk vind .. bedenk je het volgende.
Het doen is KUT .. en moeilijk ..
Als ik het niet doe voel ik me er ook KUT over ..

Als ik het iig doe .. is het resultaat wellicht hetzelfde maar heb ik het iig geprobeerd ..
Beide gevallen is kut .. geval 1 is optie op een minder slechte uitkomst optie 2 is gegarandeerd kut.
Ik probeer het wel maar het is gewoon moeilijk :{ maar goed daar is dit niet helemaal het topic voor.
14 SHADES OF GREY
  maandag 16 april 2012 @ 14:44:14 #24
57047 macondo
pi_110396128
quote:

[..]

No worries dat lukt wel.

Wacht, wacht... bedoel je niet per ongeluk "minuten" in plaats van "uur"?
Overal verstand van.
pi_110396161
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 14:42 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

smsen?
skype?
Hahaha .. teveel tekst .. en het voelde gewoon heel erg goed maar we waren allebei te hard aan het werk en te druk .. waren korte nachtjes zeg maar :-)

En vervolgens ook nog 2 avonden in de kroeg staan en daar ook weer leuke vrouwen tegen het lijf lopen ..
1 ding is absoluut zeker .. De dames hebben de lente in hun bol :)
pi_110396207
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 14:44 schreef macondo het volgende:

[..]

Wacht, wacht... bedoel je niet per ongeluk "minuten" in plaats van "uur"?
No sir

@tijn
Nahja .. 2 mensen willen je hier oprecht helpen .. dus kommaar door.
Even voor mijn beleving wat is je bouwjaar (en ja dat maakt uit )
pi_110396247
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 14:43 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Waar loop je het meest tegenaan?

(I'm trying to help here, so give me some info)
Hoe en wanneer een gesprek te beginnen. IRL nog moeilijker dan online. En zelfs online vind ik het moeilijk daardoor komt van de meeste contact op bv Paiq ook nooit wat terecht
14 SHADES OF GREY
  maandag 16 april 2012 @ 14:47:21 #28
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_110396257
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 14:44 schreef CyCLoNe het volgende:

[..]

Hahaha .. teveel tekst .. en het voelde gewoon heel erg goed maar we waren allebei te hard aan het werk en te druk .. waren korte nachtjes zeg maar :-)

En vervolgens ook nog 2 avonden in de kroeg staan en daar ook weer leuke vrouwen tegen het lijf lopen ..
1 ding is absoluut zeker .. De dames hebben de lente in hun bol :)
Ja nogal ja....

me ex die binnen 2 weken een ander had
2 week later mij een mail stuurt en me dat even flink inwrijft

en ik die vervolgens 2 weken daarna me eigen date heb.

heftige shit :P
YouTube
  maandag 16 april 2012 @ 14:47:39 #29
57047 macondo
pi_110396273
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 14:46 schreef CyCLoNe het volgende:

[..]

No sir

@tijn
En had mevrouw een beetje een raar nummer? Iets met 0900 in het begin?
Overal verstand van.
  maandag 16 april 2012 @ 14:47:40 #30
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_110396275
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 14:47 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Hoe en wanneer een gesprek te beginnen. IRL nog moeilijker dan online. En zelfs online vind ik het moeilijk daardoor komt van de meeste contact op bv Paiq ook nooit wat terecht
ok, en bedoel je dan blanco op een meisje afstappen, of een situatie waar je op kan inhaken?
YouTube
  maandag 16 april 2012 @ 14:47:55 #31
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_110396285
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 14:47 schreef macondo het volgende:

[..]

_O-
YouTube
pi_110396299
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 14:46 schreef CyCLoNe het volgende:

[..]

No sir

@tijn
Ik ben 29 jaar oud/jong (doorhalen wat niet van toepassing is)
14 SHADES OF GREY
pi_110396325
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 14:47 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

ok, en bedoel je dan blanco op een meisje afstappen, of een situatie waar je op kan inhaken?
Beide, zelfs als ik met een groepje ben lukt het vaak niet om deel te nemen aan een gesprek
14 SHADES OF GREY
  maandag 16 april 2012 @ 14:49:36 #34
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_110396347
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 14:48 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Beide, zelfs als ik met een groepje ben lukt het vaak niet om deel te nemen aan een gesprek
ok,

eerder relaties gehad al?

Doe je aan sporten?
YouTube
pi_110396348
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 14:47 schreef macondo het volgende:

[..]

Nope .. hey je hoeft me niet te geloven ..
  maandag 16 april 2012 @ 14:52:02 #36
57047 macondo
pi_110396443
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 14:49 schreef CyCLoNe het volgende:

[..]

Nope .. hey je hoeft me niet te geloven ..
Klopt, doe ik ook niet. Elf uur bellen met iemand is absurd, praktisch onmogelijk. Lijkt me sterk dat er niet één maar twéé freaks zijn die dat kunnen/willen in Nederland.
Overal verstand van.
pi_110396557
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 14:48 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Met het risico gekielhaald te worden .. maar ik ga je het advies wel geven.
Zoek eens op the pickup artist op internet. Er is een serie geweest in de states.
Hoop bullshit, maar de technieken die ze gebruiken en waar die gast over geschreven heeft (Mystery) die werken ECHT.
Dat heeft een vriend van me zo verlegen als wat .. echt aan de vrouw geholpen .. en ik heb nu een super wingman aan hem.

We hebben op 1 avond echt keihard de proef op de som genomen en alleen techniekjes uitgeprobeerd, onder het motto lopen we blauwtjes of staan we voor lul .. we zijn zo de kroeg weer uit en jamer dan.

Echter ik ben die avond met 6 telefoonnummers naar huis gegaan .. gebruik het nog steeds, niet bewust .. maar zoals al vaak gezegd hier .. het is en blijft een spel, tiis altijd goed om je daar in te verdiepen en de regels te kennen.
pi_110396645
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 14:52 schreef macondo het volgende:

[..]

Klopt, doe ik ook niet. Elf uur bellen met iemand is absurd, praktisch onmogelijk. Lijkt me sterk dat er niet één maar twéé freaks zijn die dat kunnen/willen in Nederland.
Mag ik opmerken dat ik dit nou niet echt heel aardig van je vind.
Maar ok .. vrij land ..

btw het was idd niet aan 1 stuk ben er namelijk achter gekomen dat KPN altijd een gesprek na 2 uur exact afkapt dus offcieel waren het 6 gesprekken 5 van 2 uur 1 van 1 uur binnen 12 uur tijd.
pi_110396678
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 14:49 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

ok,

eerder relaties gehad al?

Doe je aan sporten?
Ik heb een korte relatie gehad van 3 maanden. Verder niets.

Nee niet echt, ik zit wel bij een wandelgroepje.

quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 14:54 schreef CyCLoNe het volgende:

[..]

Met het risico gekielhaald te worden .. maar ik ga je het advies wel geven.
Zoek eens op the pickup artist op internet. Er is een serie geweest in de states.
Hoop bullshit, maar de technieken die ze gebruiken en waar die gast over geschreven heeft (Mystery) die werken ECHT.
Dat heeft een vriend van me zo verlegen als wat .. echt aan de vrouw geholpen .. en ik heb nu een super wingman aan hem.

We hebben op 1 avond echt keihard de proef op de som genomen en alleen techniekjes uitgeprobeerd, onder het motto lopen we blauwtjes of staan we voor lul .. we zijn zo de kroeg weer uit en jamer dan.

Echter ik ben die avond met 6 telefoonnummers naar huis gegaan .. gebruik het nog steeds, niet bewust .. maar zoals al vaak gezegd hier .. het is en blijft een spel, tiis altijd goed om je daar in te verdiepen en de regels te kennen.
Best handig als je ongeschreven regels niet kent en niet begrijpt. Maar zoiets zou wel handig zijn. Alleen ik ben bang dat het bij mij dan te geforceerd overkomt
14 SHADES OF GREY
  maandag 16 april 2012 @ 14:58:30 #40
189312 Spiderpig
Zeg het maar...
pi_110396728
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 14:42 schreef CyCLoNe het volgende:

[..]

Yes sir I kid you not.

Ja .. daar stonden we allebei ook van te kijken ..
Was best behoorlijk bijzonder .. zoveel tekst heb ik nooit gehad met iemand ..

(wellicht handig te vermelden dat mijn werkgever mijn telefoonrekening betaald :P )
Mwja ik ben dan niet zo snel van het bellen ;)
konichiwa bitches
  maandag 16 april 2012 @ 15:00:07 #41
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_110396791
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 14:57 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

[..]

Best handig als je ongeschreven regels niet kent en niet begrijpt. Maar zoiets zou wel handig zijn. Alleen ik ben bang dat het bij mij dan te geforceerd overkomt
Je zou eerst even moeten bedenken, of je dit wel echt wil of niet....

Pas als je volledig hiervan overtuigd bent, heeft het zin om je op weg te helpen, anders zeggen we 100 dingen tegen je, jij neemt ze allemaal aan en vervolgens doe je er niets mee.
YouTube
pi_110396803
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 14:57 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

[..]

Jup komt het ook .. kijk en lees het nou maar (ga er niet voor betalen tis op genoeg torrent sites te vinden) baat het niet ...
En die eerste avond was ik ook geforceerd .. werkte wel ..
  maandag 16 april 2012 @ 15:00:53 #43
57047 macondo
pi_110396823
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 14:56 schreef CyCLoNe het volgende:

[..]

Mag ik opmerken dat ik dit nou niet echt heel aardig van je vind.
Maar ok .. vrij land ..

btw het was idd niet aan 1 stuk ben er namelijk achter gekomen dat KPN altijd een gesprek na 2 uur exact afkapt dus offcieel waren het 6 gesprekken 5 van 2 uur 1 van 1 uur binnen 12 uur tijd.
De waarheid is soms ook helemaal niet aardig. Het oordeel dat je bel verhaal ongeloofwaardig is óf dat je rijp bent voor geestelijke gezondheidszorg (psycholoog) is inderdaad hard.
Overal verstand van.
pi_110396866
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 15:00 schreef macondo het volgende:

[..]

De waarheid is soms ook helemaal niet aardig. Het oordeel dat je bel verhaal ongeloofwaardig is óf dat je rijp bent voor geestelijke gezondheidszorg (psycholoog) is inderdaad hard.
Ongeloofwaardig true onmogelijk .. false

Maar wie ben jij om oordeel 2 te vellen denk ik dan ..Maar laten we het leuk houden en er over op houden.
  maandag 16 april 2012 @ 15:03:24 #45
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_110396897
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 15:00 schreef macondo het volgende:

[..]

Internetheld.....

Een forum is een plek waar mensen komen om kennis te vergaren en om kennis te delen...
Dit is niet een openbare plek om mensen minder te maken of zonder voorkennis over mensen te gaan oordelen.

Als jij een stoere man bent die niets nodig heeft en dergelijke dan vraag ik mij af wat je hier te zoeken hebt.

oordelen, kwalijk nemen, en aannames hebben zijn de grootste fouten die je kan maken in de dagelijkse communicatie.

Het gaat er hier om, dat er ervaring gedeeld wordt.
Niet dat je je eigen ego probeert te vullen over de rug van een ander.
YouTube
pi_110396925
damn, moet de komende tijd gedwongen samenwerken met een meid die ik enkele jaren geleden heel leuk vond. Toendertijd nog een date mee gehad, maar ze zag me niet zitten. Nu zijn we beide weer vrijgezel. Kortom: weer goed op uiterlijke verzorging letten, rug recht en lullen maar... hopelijk kan ik mijn gevoelens zo lang mogelijk uitstellen.

Terug naar de onlinewereld. Vandaag weer een msn-adres rijker! Dat communiceert toch altijd wat prettiger dan via de site zelf.
pi_110396940
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 15:00 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Je zou eerst even moeten bedenken, of je dit wel echt wil of niet....

Pas als je volledig hiervan overtuigd bent, heeft het zin om je op weg te helpen, anders zeggen we 100 dingen tegen je, jij neemt ze allemaal aan en vervolgens doe je er niets mee.
Klopt, daarom is het ook zo lastig.
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 15:00 schreef CyCLoNe het volgende:

[..]

Jup komt het ook .. kijk en lees het nou maar (ga er niet voor betalen tis op genoeg torrent sites te vinden) baat het niet ...
En die eerste avond was ik ook geforceerd .. werkte wel ..
Ik ga eens zoeken.
14 SHADES OF GREY
  maandag 16 april 2012 @ 15:06:10 #48
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_110396976
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 15:05 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Klopt, daarom is het ook zo lastig.

[..]

Ik ga eens zoeken.
Lees anders de vorige reeksen. Ik heb zelf her en der wat pagina's gevuld met tips en trucs.
YouTube
pi_110397091
@macondo
Ik kan er slecht tegen als ik de waarheid spreek niet geloofd te worden .. heb even een screenshot geedit van mijn Iphone geef me 5 minuten .. kun je het zelf zien

Hopla .. oordeel zelf dit was 1 dag :)

[ Bericht 22% gewijzigd door CyCLoNe op 16-04-2012 15:29:10 ]
  maandag 16 april 2012 @ 15:13:13 #50
57047 macondo
pi_110397230
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 15:03 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Internetheld.....

Een forum is een plek waar mensen komen om kennis te vergaren en om kennis te delen...
Dit is niet een openbare plek om mensen minder te maken of zonder voorkennis over mensen te gaan oordelen.

Als jij een stoere man bent die niets nodig heeft en dergelijke dan vraag ik mij af wat je hier te zoeken hebt.

oordelen, kwalijk nemen, en aannames hebben zijn de grootste fouten die je kan maken in de dagelijkse communicatie.

Het gaat er hier om, dat er ervaring gedeeld wordt.
Niet dat je je eigen ego probeert te vullen over de rug van een ander.
Nee, sommige mensen zitten vast in een slachtofferrol (Tijn) en willen zich alleen maar daarin wentelen. Prima, maar niet iedereen gaat daar in mee.

Ten tweede, de notie dat 20 uur bellen in twee dagen (in totaal, zoiets) absurd is in het normale leven heeft weinig met heldhaftigheid te maken.
Overal verstand van.
pi_110397259
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 15:06 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Lees anders de vorige reeksen. Ik heb zelf her en der wat pagina's gevuld met tips en trucs.
Oh dat doe ik wel, alleen ik vind het moeilijk om toe te passen. Een wingman zou wel tof zijn
14 SHADES OF GREY
  maandag 16 april 2012 @ 15:14:33 #52
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_110397284
OMG wat is dit weer hier
  maandag 16 april 2012 @ 15:15:31 #53
57047 macondo
pi_110397320
quote:
10s.gif Op maandag 16 april 2012 15:14 schreef BeamofLight het volgende:
OMG wat is dit weer hier
Ja, waar was jij man. Ik sta hier helemaal alleen tussen de gekkies. Doe even een shotje realiteitszin vanuit de provincie, BoL ;)
Overal verstand van.
pi_110397354
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 15:15 schreef macondo het volgende:

[..]

Ja, waar was jij man. Ik sta hier helemaal alleen tussen de gekkies. Doe even een shotje realiteitszin vanuit de provincie, BoL ;)
E=MC2
14 SHADES OF GREY
pi_110397425
@macondo
Dus ik ben nu rijp voor een gesticht ? (screenshot staat in mijn vorige post mocht je het niet gezien hebben )
  maandag 16 april 2012 @ 15:19:30 #56
189312 Spiderpig
Zeg het maar...
pi_110397469
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 15:18 schreef CyCLoNe het volgende:
@macondo
Dus ik ben nu rijp voor een gesticht ? (screenshot staat in mijn vorige post mocht je het niet gezien hebben )
Ja...
konichiwa bitches
  maandag 16 april 2012 @ 15:25:22 #57
57047 macondo
pi_110397694
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 15:18 schreef CyCLoNe het volgende:
@macondo
Je hebt geen psychose (je ziet geen spoken), dat is een pluspunt. Dus gesticht lijkt mij wat overdreven, ik denk dat een dagbehandeling al veel resultaat kan boeken..
Overal verstand van.
  maandag 16 april 2012 @ 15:26:21 #58
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_110397729
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 15:25 schreef macondo het volgende:

[..]

Je hebt geen psychose (je ziet geen spoken), dat is een pluspunt. Dus gesticht lijkt mij wat overdreven, ik denk dat een dagbehandeling al veel resultaat kan boeken..
Een obsessie vergt ook de nodige behandeling.
YouTube
pi_110397772
quote:

[..]

Hahaha .. ok thanks .. damn ik en mijn bewijzingsdrang ..
Haat het als mensen zeggen dat ik onzin uitkraam.

Wellicht kun je me een adres aanbevelen ;) ?
  maandag 16 april 2012 @ 15:28:10 #60
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_110397801
quote:

[..]

_O-

no offence overigens Cyclone :*
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
pi_110397869
quote:
10s.gif Op maandag 16 april 2012 15:28 schreef Pien85 het volgende:

[..]

_O-

non taken

Screenshot weer even weggehaald, punt gemaakt
  maandag 16 april 2012 @ 15:33:49 #62
57047 macondo
pi_110398023
quote:
10s.gif Op maandag 16 april 2012 15:28 schreef Pien85 het volgende:

[..]

_O-

Ienepienie, wat is jouw mening over zo geobsedeerd veel/lang bellen?
Overal verstand van.
  maandag 16 april 2012 @ 15:43:06 #63
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_110398377
Ik zie bij (jongere) collega's vaak dat ze de hele dag what's appen etc. en dat lijkt mij persoonlijk dus helemaal niks, voor een eerste date. Dan ben je al bijna een stelletje maar je weet nog helemaal niet hoe het zal gaan in het echt..Gewoon een berichtje ter bevestiging of een belletje en dan klaar, toch?
  maandag 16 april 2012 @ 15:45:07 #64
57047 macondo
pi_110398453
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 15:43 schreef eefje801 het volgende:
Ik zie bij (jongere) collega's vaak dat ze de hele dag what's appen etc. en dat lijkt mij persoonlijk dus helemaal niks, voor een eerste date. Dan ben je al bijna een stelletje maar je weet nog helemaal niet hoe het zal gaan in het echt..Gewoon een berichtje ter bevestiging of een belletje en dan klaar, toch?
Een sms-je of whatsappje is van andere orde dan een 11 uur non-stop telefoongesprek.
Overal verstand van.
pi_110398466
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 15:43 schreef eefje801 het volgende:
Aan de andere kant als je leuk contact hebt waarom niet?
14 SHADES OF GREY
pi_110398491
Omdat je dingen van elkaar gaat voorstellen die er niet zijn of niet waar zijn.
"Time to go clubbing. Watch out baby-seals!"
  maandag 16 april 2012 @ 15:46:49 #67
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_110398525
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 15:33 schreef macondo het volgende:

[..]

Ienepienie, wat is jouw mening over zo geobsedeerd veel/lang bellen?
Ik ben sowieso niet zo'n beller. Bellen is best handig om een afspraak te maken ofzo, maar na 10 minuten bellen raak ik afgeleid.
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
  maandag 16 april 2012 @ 15:47:55 #68
373015 Erkannn
IkBenZoVrolijk
pi_110398574
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 14:09 schreef Chawi het volgende:
Ook mannen doen dat Erkann..heb soms echt het cafe 3x rond moeten kijken om de koffie-date te vinden. Om dan wel meteen ook afscheid te nemen.. :Y
Metrosexuele mannen misschien??

quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 14:14 schreef CyCLoNe het volgende:
@Erkann
Achteraf is er bij mij nooit iets meer gezegd, werd uiteindelijk dermate pijnlijk dat dat wel duidelijk was.
En qua fotoshoppen zorg altijd dat je een foto met iemand er helemaal op hebt gezien, dat was fout nr 1 die maak ik niet meer .
Mja, bij eentje had ik tientallen foto's van haar. Maar blijkbaar waren die van 3 jaar terug en ze was in 3 jaar tijd een hele hoop aangekomen. En daarnaast deed ze iets met haar gezicht, want ik herkende haar amper. Het gaat mij niet per definitie of iemand dan dik cq lelijk is of niet, maar dat iemand daar over gaat zitten liegen.

Mocht ik ooit weer via het internet proberen, dan vraag ik om een "natuurlijke" foto, dus zonder make-up en al en idd een foto waar ze dan compleet op staat. En wellicht webcam!!!!! ;-)
"Gravitation is not responsible for people falling in love."
pi_110398627
Bellen doe ik ook nooit, meeste gesprekken die ik heb zijn op mijn werk en dat is meestal niet meer dan een paar seconden. Maar met iemand die ik leuk vind zou ik wel langer kunnen bellen
14 SHADES OF GREY
  maandag 16 april 2012 @ 15:50:33 #70
373015 Erkannn
IkBenZoVrolijk
pi_110398688
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 15:49 schreef tijnbrein het volgende:
Bellen doe ik ook nooit, meeste gesprekken die ik heb zijn op mijn werk en dat is meestal niet meer dan een paar seconden. Maar met iemand die ik leuk vind zou ik wel langer kunnen bellen
Ik heb telefoongesprekken van meer dan 6 uur gehad :) nog niet zo lang geleden hehehe
"Gravitation is not responsible for people falling in love."
pi_110398762
Ach zoals ik al zei was behoorlijk uitzonderlijk, stopte helaas van het een op het andere moment.
We waren ons allebei er ook van bewust dat dit niet helemaal normaal is.
En wat kan ik zeggen, de aandacht was zeker prettig. En het was een vrouw met goede tekst.
Kortom er is een hoop de revue gepasseerd.
Het was leuk, jammer dat ik haar niet ga zien IRL.

Qua whatsapp sms en webcammen .. nee dank je .. gewoon even bellen (en dat uit mijn mond) en elkaar zo snel mogelijk even zien heeft de voorkeur.
Maar zoals eerder al genoemd behoord (voor mij althans) vaak niet tot de mogelijkheden.

Qua foto's heb ik naar aanleiding van de gesprekken hier weer eens wat foto's ververst op E matching en Paiq.
Wellicht wat minder "goede" foto's maar dat geeft wel een duidelijker en eerlijker beeld.
  maandag 16 april 2012 @ 15:55:05 #72
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_110398884
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 15:45 schreef freshy98 het volgende:
Omdat je dingen van elkaar gaat voorstellen die er niet zijn of niet waar zijn.
Het is maar net hoeveel waarde je hecht aan alles wat gestuurd wordt.
YouTube
pi_110398913
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 15:50 schreef Erkannn het volgende:

[..]

Ik heb telefoongesprekken van meer dan 6 uur gehad :) nog niet zo lang geleden hehehe
Een keer een gesprek van 2 uur gehad met iemand. Erg tof gesprek. Leuk meisje ook trouwens
14 SHADES OF GREY
pi_110399104
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 15:55 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Een keer een gesprek van 2 uur gehad met iemand. Erg tof gesprek. Leuk meisje ook trouwens
Aha .. dus je kunt het wel ..
Enig idee waarom het met haar wel werkte en je met andere mensen zoveel moeite hebt ?
  maandag 16 april 2012 @ 16:02:15 #75
57047 macondo
pi_110399187
Trouwens wel apart dat daten ; er gaat toch een soort verslavende werking van uit. Ook al heb je de mooiste vrouw op aarde als je vriendin, toch kan het kriebelen. Zal de aandacht en spanning wel zijn gok ik zo.

(tegen misverstanden ; geen enkele behoefte om daadwerkelijk te daten of zo)
Overal verstand van.
pi_110399269
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 16:02 schreef macondo het volgende:
Trouwens wel apart dat daten ; er gaat toch een soort verslavende werking van uit. Ook al heb je de mooiste vrouw op aarde als je vriendin, toch kan het kriebelen. Zal de aandacht en spanning wel zijn gok ik zo.

Mijn theorie, jachtinstinct van de man.
  maandag 16 april 2012 @ 16:06:45 #77
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_110399342
quote:

Gebeurd mij regelmatig,

wetenschappelijk is het goed te onderbouwen, je maakt een bepaalde stof aan tijdens een periode van "verliefdheid".... die stof is verslavend.

Zelfde tijdens relatie en sex.

Wanneer je relatie dan op de klippen loopt, zie je vaak dat je lichamelijke klachten krijgt. Dit zijn letterlijk afkick klachten net als drugsgebruikers dat ondervinden wanneer zij (proberen te) stoppen met drugs.
YouTube
pi_110399669
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 16:06 schreef ManageTheAnger het volgende:
Zelfde tijdens relatie en sex.

Wanneer je relatie dan op de klippen loopt, zie je vaak dat je lichamelijke klachten krijgt. Dit zijn letterlijk afkick klachten net als drugsgebruikers dat ondervinden wanneer zij (proberen te) stoppen met drugs.
Absoluut waar... en je hebt helemaal genaaid wanneer je een gevoelig persoon bent die heel sterke emoties heeft.
  maandag 16 april 2012 @ 16:15:08 #79
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_110399714
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 16:14 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Absoluut waar... en je hebt helemaal genaaid wanneer je een gevoelig persoon bent die heel sterke emoties heeft.
Juist.
YouTube
pi_110399744
Yus
pi_110399976
Uhhh..zijn er ook nog mannen in de zaal ?!?
pi_110399992
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 16:00 schreef CyCLoNe het volgende:

[..]

Aha .. dus je kunt het wel ..
Enig idee waarom het met haar wel werkte en je met andere mensen zoveel moeite hebt ?
Het klikte met haar. En dan gaat het gewoon vanzelf. Geen idee waarom dat met andere niet lukt.
14 SHADES OF GREY
pi_110400005
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 16:21 schreef Chawi het volgende:
Uhhh..zijn er ook nog mannen in de zaal ?!?
Ja, ik ben een man. Wat wil je weten?
14 SHADES OF GREY
  maandag 16 april 2012 @ 16:22:47 #84
277515 Illiberal
Clever tagline here
pi_110400023
Wees een man.
pi_110400231
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 16:22 schreef Illiberal het volgende:
Wees een man.
Wat houdt dat in? Staand plassen en je piemel achterna lopen?
  maandag 16 april 2012 @ 16:28:51 #86
57047 macondo
pi_110400319
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 16:27 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Wat houdt dat in? Staand plassen en je piemel achterna lopen?
Je niet als een wijf gedragen en huilie doen over je diepe emoties en gevoelens. Begin daar eens mee. Beetje flink zijn jongen.
Overal verstand van.
pi_110400582
Waar ik mij wel aan erger is dat, in iig mijn idee, dat je als man gevoelig mag/moet zijn richting een vrouw. Die zou dat dan waarderen.
Echter, als je dat doet ben je OF een mietje OF watje. Met als grote kans dat je keihard o je hart getrapt word.

Wat de neuk moet je dan? Er tussen in gaan zitten?
De stoere bink uit hangen als het haar uit komt en de gevoelige man zijn als het haar uit komt?
En als je er dan over begint, waar dan ook en met wie dan ook, dan word er gezegd dat je vooral "normaal" en "je zelf" moet zijn.

Word je toch flauw van.
  maandag 16 april 2012 @ 16:36:39 #88
277515 Illiberal
Clever tagline here
pi_110400670
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 16:34 schreef freshy98 het volgende:
Waar ik mij wel aan erger is dat, in iig mijn idee, dat je als man gevoelig mag/moet zijn richting een vrouw. Die zou dat dan waarderen.
Echter, als je dat doet ben je OF een mietje OF watje. Met als grote kans dat je keihard o je hart getrapt word.

De stoere bink uit hangen als het haar uit komt en de gevoelige man zijn als het haar uit komt?
En als je er dan over begint, waar dan ook en met wie dan ook, dan word er gezegd dat je vooral "normaal" en "je zelf" moet zijn.

Word je toch flauw van.
Ik weet het ook niet. Misschien moet ik ook maar een asshole approach nemen :)
  maandag 16 april 2012 @ 16:38:26 #89
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_110400753
Je moet gewoon het juiste vrouwtje zoeken dat bij jouw emotionele aard past :+

Tis altijd zo mooi dat iedereen het zo zwart/wit ziet. En dat is het natuurlijk niet :)
pi_110400771
Of de Fuck You mentaliteit.
pi_110400778
quote:

Word je toch flauw van.
is ook allemaal bijzaak, als ze je erg leuk vindt of verliefd is maakt het allemaal geen ene ruk uit. Al die smoesjes als te lief, te bereikbaar, te weinig eigen mening komen op 1 ding neer; je bent niet leuk genoeg. Anders kom je met heel erg veel weg.
Hope is the first step on the road to dissapointment
pi_110400831
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 16:38 schreef Cue_ het volgende:
Je moet gewoon het juiste vrouwtje zoeken dat bij jouw emotionele aard past :+

Tis altijd zo mooi dat iedereen het zo zwart/wit ziet. En dat is het natuurlijk niet :)
oh dat klinkt makkelijker gezegd dan gedaan
14 SHADES OF GREY
pi_110400839
quote:

Word je toch flauw van.
Daar gaat het ook helemaal niet om. Weet je waar het wel om gaat... om overtuiging. Iedereen om je heen lult namelijk constant tegenstrijdige dingen; niemand weet hoe het moet. Iedereen doet maar wat, maar wanneer je datgene wat je doet overtuigend doet, met een rechte rug en zonder "huilie huilie"; dan ben je DE MAN!

Het gaat niet om realisme; het gaat niet om eerlijkheid en openheid. Het gaat om doelen hebben en daarvoor gaan. Het gaat om jezelf te ontwikkelen, maar niet op een manier waarop je steeds toegeeft dat je het verkeerd doet en niet op een manier waarop je steeds over je problemen praat. Je gaat keihard tegen iemand in; en vervolgens neem je, zonder te erkennen dat de ander gelijk had, zijn of haar standpunt over. Dat is, DE MAN zijn... daar is geen kunst aan; dat is gewoon confirmeren met de geldende normen in deze maatschappij.
  maandag 16 april 2012 @ 16:40:32 #94
277515 Illiberal
Clever tagline here
pi_110400841
"Oh, je hebt geen tijd om af te spreken? Nou dan flikker je maar op daag :W "

Zoiets ipv aan het lijntje gehouden worden. Wel asshole, maarja.
  maandag 16 april 2012 @ 16:40:52 #95
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_110400858
quote:

Word je toch flauw van.
De gulden middenweg, dus bijvoorbeeld niet gelijk vanalles proberen of roepen, maar wel een simpel compliment geven.

"mooie broek, daar zie je er goed in uit"

dan slijm je niet, je geeft aan dat die broek haar leuk staat en de rest is haar eigen interpretatie.

Je ziet bijvoorbeeld een kat lopen:

"goh, toch wel mooi zo'n katje, niet aan mij besteed maar het is wel schattig"

... niets gays aan, en het meisje denkt: "ah wat schattig!"
YouTube
  maandag 16 april 2012 @ 16:42:24 #96
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_110400928
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 16:40 schreef ManageTheAnger het volgende:

"goh, toch wel mooi zo'n katje, niet aan mij besteed maar het is wel schattig"

... niets gays aan, en het meisje denkt: "ah wat schattig!"
Even voor de mensen die dergelijke tips letterlijk nemen "ook dit werkt niet voor iedereen" :)
pi_110401023
Ik zeg niet vaak iets over een vrouw dat iets haar leuk staat.
Heb dan toch altijd het idee dat ze denken dat ik er meer mee bedoel, zeker als ze weten dat je single bent en zij ook.
Terwijl ik echt wel weet dat dat wel mee valt. Twee collega's van mij kunnen alles zeggen tegen vrouwen. Zijn ook twee mannen die zelfvertrouwen over komen en er goed uit zien.
Dat mis ik gewoon.
pi_110401052
quote:

Heb ik ook gehad na een aantal maanden, maar dat gaat vanzelf weer over! Is gewoon de spanning die je een beetje mist.
Sarcasme. Herken het.
  maandag 16 april 2012 @ 16:47:29 #99
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_110401115
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 16:42 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Even voor de mensen die dergelijke tips letterlijk nemen "ook dit werkt niet voor iedereen" :)
Dat jij, het niet zo op mij hebt is wel duidelijk na al je bash posts ;-)
YouTube
pi_110401116
Zichtbaar huilie als man is alleen maar toelaatbaar als er (veel!) is gezopen en je daarna snel in slaap valt ;-). Volgende dag heel misschien nog een samenzweerderig lachje en dan is het wel weer genoeg...

Iemand zei laatst: Emoties bij een man, zijn als de tieten van je zusje. Je weet dat ze er zijn, maar je komt er niet aan :Y

Maar er zijn zeker ook vrouwen die gaan soppen van een man die uitgebreid en diepgaand over zijn gevoelens kan praten :') ...
  maandag 16 april 2012 @ 16:47:52 #101
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_110401130
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 16:44 schreef freshy98 het volgende:
Heb dan toch altijd het idee dat ze denken dat ik er meer mee bedoel, zeker als ze weten dat je single bent en zij ook.
Terwijl ik echt wel weet dat dat wel mee valt. Twee collega's van mij kunnen alles zeggen tegen vrouwen. Zijn ook twee mannen die zelfvertrouwen over komen en er goed uit zien.
Dat mis ik gewoon.
Je moet dergelijke zaken ook alleen maar zeggen als je het ook echt meent! Dus niet om leuk gevonden te worden of omdat je denkt dat vrouwen het graag horen.

En tja je kunt nog zo mooi zijn, het geeft je misschien net wat vaker de kans om die eerste paar zinnen te mogen zeggen, maar als je daarna tegenvalt dan ben je ook de klos.
Ben je gewoon normaal en beetje zelfverzekerd, dan kan je ook genoeg leuke vrouwen krijgen :)
  maandag 16 april 2012 @ 16:48:22 #102
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_110401158
quote:
Dat mis ik gewoon.
Zelfvertrouwen heb ik wel als ik eenmaal met ze aan het praten ben.... ik kom eigenlijk ook wel met veel weg moet ik zeggen... soms denk ik ook wel eens : "als ze nu niet boos wordt......" dan doe ik het er gewoon om.
YouTube
  maandag 16 april 2012 @ 16:48:50 #103
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_110401177
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 16:47 schreef ManageTheAnger het volgende:

Dat jij, het niet zo op mij hebt is wel duidelijk na al je bash posts ;-)
Deze was totaal niet persoonlijk :)

Maar er zijn nogal wat mensen online die dergelijke tips heel letterlijk gaan nemen. En volgens mij als iemand daar dan negatief op reageert denkt dat alle tips niet meer helpen en dat alle vrouwen gelijk bitches zijn (oke, ik overdrijf een beetje, maar je snapt het punt)
pi_110401191
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 16:47 schreef Chawi het volgende:
Zichtbaar huilie als man is alleen maar toelaatbaar als er (veel!) is gezopen en je daarna snel in slaap valt ;-). Volgende dag heel misschien nog een samenzweerderig lachje en dan is het wel weer genoeg...

Iemand zei laatst: Emoties bij een man, zijn als de tieten van je zusje. Je weet dat ze er zijn, maar je komt er niet aan :Y

Maar er zijn zeker ook vrouwen die gaan soppen van een man die uitgebreid en diepgaand over zijn gevoelens kan praten :') ...
Dan sopt ze maar een tijd niet; zal me worst wezen.
pi_110401214
quote:
Dat mis ik gewoon.
En godzijdank is iedereen verschillend! Wat een onzin zeg, met "De Man" moeten uithangen. Je moet gewoon zijn wie je bent en iemand vinden/ontmoeten die daarbij past. Heb eenmaal de fout gemaakt mezelf aan te passen aan de ander en geloof me, daar wordt niemand gelukkiger van! Sommige vrouwen vallen op "De Foute Man". Anderen vallen op teddyberen. Weer anderen op humor of intellectualiteit. Dat maakt het juist zo leuk! Al die verschillende mensen en dat maakt het juist zo bijzonder om die ene (of een van de weinigen) te vinden die bij jou past. Want als iedereen bij je past, dan is het toch ook niet bijzonder meer?
Sarcasme. Herken het.
  maandag 16 april 2012 @ 16:50:06 #106
57047 macondo
pi_110401229
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 16:49 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Dan sopt ze maar een tijd niet; zal me worst wezen.
YEAH! That's the spirit!
Overal verstand van.
pi_110401240
@Cue_, ik zal dingen ook niet zeggen als ik ze niet meen. Juist als ik iets wil zeggen is het juist omdat ik het meen.
Een op een lukt het nog wel eens, maar zeker in een groep, no way.
  maandag 16 april 2012 @ 16:51:26 #108
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_110401274
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 16:50 schreef macondo het volgende:

[..]

YEAH! That's the spirit!
Nee.. spirit sopt wel :P
pi_110401277
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 16:47 schreef Chawi het volgende:

Mijn eerste reactie hierop was: WAT EEN ONZIN! Tot ik me voorstelde hoe het zou zijn als mn vent zoveel zou janken als ik... dan is het toch minder charmant inderdaad :D
Sarcasme. Herken het.
pi_110401286
quote:

Word je toch flauw van.
wat de neuk je moet.. is jezelf zijn.... ben je die stoere bink, dan hang je die uit.. ben je het "watje" dan hang je die uit.... je zal regelmatig op je bek gaan... maar je anders voordoen als wie je bent daar win je zeker niks mee... de ene vrouw houdt niet van watjes.... de ander weer niet van stoere binken.. maar dan ga je je toch niet voor elke vrouw anders voordoen?
  maandag 16 april 2012 @ 16:52:04 #111
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_110401299
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 16:50 schreef freshy98 het volgende:
@Cue_, ik zal dingen ook niet zeggen als ik ze niet meen. Juist als ik iets wil zeggen is het juist omdat ik het meen.
Een op een lukt het nog wel eens, maar zeker in een groep, no way.
Dan moet je niet teveel gaan nadenken voor wat een ander denkt. Daarmee zit je alleen jezelf in de weg.

En vindt ze je opmerkinge niets, dan ga je naar de volgende.. en weer de volgende totdat je diegene tegenkomt waarbij je wel gewoon jezelf kan zijn :)
pi_110401321
@Spirit82, dat "de man" uithangen bedoelde ik ook niet.
Zij hebben gewoon veel meer zelf vertrouwen, en doen het gewoon. Boeien als het op een blauwtje uit loopt. En dat laatste ben ik ook wel met ze eens. Toch doe ik het niet.
pi_110401329
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 16:51 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Nee.. spirit sopt wel :P
:@
Sarcasme. Herken het.
  maandag 16 april 2012 @ 16:53:16 #114
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_110401345
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 16:52 schreef freshy98 het volgende:
Zij hebben gewoon veel meer zelf vertrouwen, en doen het gewoon. Boeien als het op een blauwtje uit loopt. En dat laatste ben ik ook wel met ze eens. Toch doe ik het niet.
Is een kwestie van veel oefenen. .en dus ook gewoon doen. Niets meer en niets minder.
nee het is niet altijd leuk om een blauwtje te lopen, maar dat hoort er nu eenmaal bij. en hoe vaker je het doet, hoe makkelijker het wordt :)
pi_110401363
quote:
Ja ik zie dat ik echt compleet misgequote heb :D Excuses!
Sarcasme. Herken het.
pi_110401374
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 16:53 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Is een kwestie van veel oefenen. .en dus ook gewoon doen. Niets meer en niets minder.
nee het is niet altijd leuk om een blauwtje te lopen, maar dat hoort er nu eenmaal bij. en hoe vaker je het doet, hoe makkelijker het wordt :)
Een blauwtje lopen? :@
Sarcasme. Herken het.
pi_110401380
quote:
ja en? bedoel je er niks mee dan? dat mag je toch laten weten....

en als het gewoon oprecht is en je die schoenen echt prachtig vindt, dan merkt ze dat ook wel aan je...
pi_110401389
quote:
misschien omdat zij naast die blauwtjes ook kunnen bouwen op positieve feedback? Krijg je natuurlijk wel weer wat meer zelfvertrouwen mee
  maandag 16 april 2012 @ 16:54:14 #119
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_110401392
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 16:53 schreef Spirit82 het volgende:

Een blauwtje lopen? :@
Dat is nooit moeilijk geweest :')
pi_110401404
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 16:53 schreef rival het volgende:

[..]

en als het gewoon oprecht is en je die schoenen echt prachtig vindt, dan merkt ze dat ook wel aan je...
Dat je homo bent bedoel je? :D
Sarcasme. Herken het.
pi_110401427
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 16:54 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dat is nooit moeilijk geweest :')
Heb je tips? Ik maar proberen en proberen, maar het lukt me gewoon ECHT niet O+
Sarcasme. Herken het.
pi_110401440
Rival: Ja, en dat gaat dan ook heus wel goed. Maar zo'n lift moment is bij ons niet zo lang...
pi_110401444
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 16:54 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Dat je homo bent bedoel je? :D
maar wel met een goede schoenensmaak :7
  maandag 16 april 2012 @ 16:55:48 #124
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_110401457
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 16:55 schreef Spirit82 het volgende:
Heb je tips? Ik maar proberen en proberen, maar het lukt me gewoon ECHT niet O+
Eruit zien als mij ;)
pi_110401473
Of mij :-) Succes gegarandeerd.
  maandag 16 april 2012 @ 16:56:09 #126
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_110401477
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 16:55 schreef rival het volgende:

[..]

maar wel met een goede schoenensmaak :7
Geheel afhankelijk van wie/wat je een compliment geeft :{w
pi_110401528
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 16:56 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Geheel afhankelijk van wie/wat je een compliment geeft :{w
ik zei maar wat met "schoenen"

dat nare mens moest me meteen weer aanvallen ;(
  maandag 16 april 2012 @ 16:57:43 #128
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_110401544
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 16:53 schreef rival het volgende:

[..]

Ja mooie zin zou bijvoorbeeld zijn:

"Leuke tas heb je daar! Maar de volgende keer zou ik er geen bruine maar zwarte schoenen onder dragen"

en dan wachten wat ze zegt....

humor, in welke vorm dan ook, is altijd de beste opening naar een gesprek.... je ziet dat je bijvoorbeeld lacht om hetzelfde gebeuren: "iemand donderd op zijn bek"

dan kan je de vrouw aantikken en zeggen: "ben ik even blij dat ik dat niet was, dan stond je nu tegenover me te lachen in plaats van met me"
YouTube
  maandag 16 april 2012 @ 16:57:49 #129
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_110401547
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 16:57 schreef rival het volgende:

Wijs haar af.. dat zal haar leren!
  maandag 16 april 2012 @ 16:58:32 #130
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_110401577
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 16:57 schreef ManageTheAnger het volgende:

"Leuke tas heb je daar! Maar de volgende keer zou ik er geen bruine maar zwarte schoenen onder dragen"

Gelijk haar stijl afkraken.. denk niet dat succes dan gegarandeerd is :N
pi_110401589
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 16:55 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Eruit zien als mij ;)
Als ik.

Onzekere tuttefrut.
Sarcasme. Herken het.
pi_110401598
quote:

[..]

humor, in welke vorm dan ook, is altijd de beste opening naar een gesprek.... je ziet dat je bijvoorbeeld lacht om hetzelfde gebeuren: "iemand donderd op zijn bek"

dan kan je de vrouw aantikken en zeggen: "ben ik even blij dat ik dat niet was, dan stond je nu tegenover me te lachen in plaats van met me"
heb je deze tips uit een boek?
  maandag 16 april 2012 @ 16:59:32 #133
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_110401606
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 16:59 schreef Spirit82 het volgende:
Als ik.

Onzekere tuttefrut.
Ja i know :( dan ik :+

:P dat staat er los van.
pi_110401614
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 16:57 schreef rival het volgende:

[..]

:{w Moet je maar duidelijker zijn hoor.
Sarcasme. Herken het.
pi_110401626
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 16:59 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ja i know :( dan ik :+

:P dat staat er los van.
Ik snap het als/dan principe na 30 jaar nog steeds niet :')
Sarcasme. Herken het.
  maandag 16 april 2012 @ 17:00:53 #136
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_110401635
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 16:58 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Gelijk haar stijl afkraken.. denk niet dat succes dan gegarandeerd is :N
en weer jij die als eerste reageert..

ik bedoel maar...

dit zijn tips die je KAN gebruiken.....
dit zijn tips die KUNNEN werken.....

daar gaat het hier toch om..... mensen die niet weten van hoe en wat, sterker nog die geen enkel idee hebben hoe het aan te pakken.
YouTube
  maandag 16 april 2012 @ 17:01:03 #137
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_110401639
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 16:59 schreef rival het volgende:

[..]

heb je deze tips uit een boek?
nee...... zelf lol
YouTube
pi_110401649
quote:

[..]

Oh nee he :') Als iemand dat tegen mij zou zeggen dat ik hem echt scheef aankijken en maken dat ik weg kwam :D
Sarcasme. Herken het.
pi_110401655
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 17:00 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ik snap het als/dan principe na 30 jaar nog steeds niet :')
zelfde als
anders dan.

Dat onthouden en je bent klaar......

maar of je er een d of t achter zet moet je mij niet vragen ;(
pi_110401659
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 17:00 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

ik bedoel maar...

daar gaat het hier toch om..... mensen die niet weten van hoe en wat, sterker nog die geen enkel idee hebben hoe het aan te pakken.
Dus u weet dat wel? :7 Just asking :+
Sarcasme. Herken het.
  maandag 16 april 2012 @ 17:02:36 #141
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_110401684
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 17:00 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

ik bedoel maar...

En ik als vrouw geef aan hoe ik daarop zou reageren. Daar kan de man ook wat van leren :)
pi_110401690
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 17:01 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Oh nee he :') Als iemand dat tegen mij zou zeggen dat ik hem echt scheef aankijken en maken dat ik weg kwam :D
en als hij de looks had van jouw huidige vriend....

dan zou je lachen en flirten toch?
pi_110401691
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 17:01 schreef rival het volgende:

[..]

zelfde als
anders dan.

Dat onthouden en je bent klaar......

maar of je er een d of t achter zet moet je mij niet vragen ;(
ik ervoor, ik erachter, je/jij erachter. Dan moet er geen t achter :7

Ik snap jouw regel niet ;(
Sarcasme. Herken het.
pi_110401716
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 17:02 schreef rival het volgende:

[..]

Maar het komt zo sneu over zo zwart op wit ;(
Sarcasme. Herken het.
  maandag 16 april 2012 @ 17:03:36 #145
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_110401717
quote:

[..]

Dus u weet dat wel? :7 Just asking :+
Er zijn zoveel dingen die ik gebruikt heb en die wel of niet gewerkt hebben.
Dat verschilt per persoon weer, maar de rode draad blijft hetzelfde.

Met zelfvertrouwen en liefde voor de sport je gang gaan. Heb plezier in het feit dat je een dame gaat aanspreken. Dan straal je dat uit.
YouTube
pi_110401749
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 17:02 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

ik ervoor, ik erachter, je/jij erachter. Dan moet er geen t achter :7

Ik snap jouw regel niet ;(
als het gelijk is, is het altijd ALS (zelfde als...)
als er verschil is, is het altijd dan! (anders dan...)

ja en VVT moet je het kofschip gebruiken toch? :')
  maandag 16 april 2012 @ 17:04:42 #147
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_110401753
quote:

[..]

Jullie dames zitten wel aldoor te melken, en hier mannen af te zeiken...

maar kom zelf een met ideeën voor mannen/jongens, wat jullie leuk zouden vinden of wat jullie als prettig ervaren wanneer er buiten tegen jullie gesproken wordt..

maar nee, andere mensen afzeiken is wel zo makkelijk... al jullie posts die ik tot nu toe zag zijn reactief.... wees eens proactief.
YouTube
pi_110401769
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 17:03 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Er zijn zoveel dingen die ik gebruikt heb en die wel of niet gewerkt hebben.
Dat verschilt per persoon weer, maar de rode draad blijft hetzelfde.

Met zelfvertrouwen en liefde voor de sport je gang gaan. Heb plezier in het feit dat je een dame gaat aanspreken. Dan straal je dat uit.
Overzelfverzekerd is ook weer zoiets. Ik vind het altijd wel schattig als iemand een beetje onzeker is; probeert te zien waar je goed op reageert en hoe hij je aan moet pakken, in plaats van als een zelfverzekerde olifant in een porceleinkast gewoon zijn zelfverzekerde ding doen.
Sarcasme. Herken het.
pi_110401770
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 17:03 schreef ManageTheAnger het volgende:

Heb plezier in het feit dat je een dame gaat aanspreken. Dan straal je dat uit.
kijk, dit vind ik nou een goede tip :)
pi_110401803
Anders kun je ze net zo goed niet gaan aanspreken natuurlijk.
pi_110401805
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 17:04 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Jullie dames zitten wel aldoor te melken, en hier mannen af te zeiken...

maar kom zelf een met ideeën voor mannen/jongens, wat jullie leuk zouden vinden of wat jullie als prettig ervaren wanneer er buiten tegen jullie gesproken wordt..

maar nee, andere mensen afzeiken is wel zo makkelijk... al jullie posts die ik tot nu toe zag zijn reactief.... wees eens proactief.
Jij voelt je wel echt heel snel aangevallen met je zelfverzekerdheid :@
Sarcasme. Herken het.
pi_110401840
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 17:02 schreef rival het volgende:

[..]

en met dat zijn we bij de kern, als iemand je aantrekkelijk vind maakt het echt weinig uit, dan is onzekerheid opeens wel schattig en niet een afknapper
pi_110401845
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 17:04 schreef rival het volgende:

[..]

als het gelijk is, is het altijd ALS (zelfde als...)
als er verschil is, is het altijd dan! (anders dan...)

ja en VVT moet je het kofschip gebruiken toch? :')
Oooohhhhh... volgens mij snap ik het :@

Ja, of uitschuifkip :7
Sarcasme. Herken het.
  maandag 16 april 2012 @ 17:07:21 #154
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_110401852
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 17:07 schreef Spirit82 het volgende:

Was toch iets met XTC nog wat tegenwoordig :+
pi_110401854
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 17:07 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Oooohhhhh... volgens mij snap ik het :@

Fokschaap? :7
pi_110401883
Paiq is toch wel een kleine tegenvaller voor mij. -O-

Denk je leuk te chatten met iemand om daarna geweigerd te worden.
pi_110401887
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 17:07 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Was toch iets met XTC nog wat tegenwoordig :+
het zal niet :')
pi_110401897
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 17:06 schreef Bittere_Bal het volgende:

[..]

en met dat zijn we bij de kern, als iemand je aantrekkelijk vind maakt het echt weinig uit, dan is onzekerheid opeens wel schattig en niet een afknapper
Wat een onzin. Uiterlijk is maar 1 deel. Het screenen zeg maar. Komt iemand door de uiterlijk-test heen, dan gaat ie door naar ronde 2 en als ie dan van die cheesy dingen blijft zeggen schop ik hem er net zo hard uit als dat het een lelijkerd zou zijn (zie je dat rival: ik zei als!)
Sarcasme. Herken het.
pi_110401916
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 17:08 schreef Gummiebeer het volgende:

nadat ze de foto zag? het is in ieder geval wel duidelijk.
  maandag 16 april 2012 @ 17:09:04 #160
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_110401922
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 17:06 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Jij voelt je wel echt heel snel aangevallen met je zelfverzekerdheid :@
Nee dat heb er niets mee uit te staan...

net als de vorige post... stap er zelfverzekerd op af.... natuurlijk moet je niet de olifant in een porceleinkast gaan uithangen, maar moet ik nu serieus waar elke post van mij gaan lopen nuanceren ervanuit gaande dat andere mensen geen verstand hebben?

Nee, beetje eigen moeite erin steken mag ik verwachten, en voor mensen wie iets niet duidelijk is die kunnen om verheldering vragen en dan een conclusie trekken. Niet bij voorbaat aub.
YouTube
pi_110401934
quote:

Toen je foto zichtbaar werd? :D
Sarcasme. Herken het.
pi_110401935
quote:

Dat gebeurd op paiq wel vaker, next
14 SHADES OF GREY
pi_110401942
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 17:08 schreef rival het volgende:

[..]

nadat ze de foto zag? het is in ieder geval wel duidelijk.
Nee, daarvoor al zelfs. :{w
pi_110401952
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 17:09 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Toen je foto zichtbaar werd? :D
Nee dat gebeurd alleen bij mij natuurlijk :D
14 SHADES OF GREY
pi_110401956
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 17:09 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Nee dat heb er niets mee uit te staan...

net als de vorige post... stap er zelfverzekerd op af.... natuurlijk moet je niet de olifant in een porceleinkast gaan uithangen, maar moet ik nu serieus waar elke post van mij gaan lopen nuanceren ervanuit gaande dat andere mensen geen verstand hebben?

Nee, beetje eigen moeite erin steken mag ik verwachten, en voor mensen wie iets niet duidelijk is die kunnen om verheldering vragen en dan een conclusie trekken. Niet bij voorbaat aub.
Waarom moet je mij nou ineens hebben? ;( Ga Cue pesten ofzo!
Sarcasme. Herken het.
  maandag 16 april 2012 @ 17:10:08 #166
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_110401961
quote:

Dat gebeurd misschien 4 van de 10x

Zie het groter geheel... je wordt geweigerd, ga na waarom..... of na een gesprek klikt ze je weg... analyseer de gespreksonderwerpen, ga zelf in de stoel van de luisteraar zitten, wat zou jij vinden als die dingen tegen jou gezegd werden etc, lees na wat goed werkte, en wat niet goed werkte... onthoud het goede, schrap het slechte voor de volgende x.
YouTube
pi_110401965
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 17:09 schreef Gummiebeer het volgende:

[..]

Nee, daarvoor al zelfs. :{w
Dan was het gesprek blijkbaar niet zo leuk als jij dacht :P
Sarcasme. Herken het.
  maandag 16 april 2012 @ 17:10:41 #168
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_110401981
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 17:10 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Waarom moet je mij nou ineens hebben? ;( Ga Cue pesten ofzo!
dit geldt ook voor haar.
YouTube
pi_110401984
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 17:09 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Nee dat gebeurd alleen bij mij natuurlijk :D
Ja hoor Tijn. Jij bent echt de enige lelijke man op aarde.
Sarcasme. Herken het.
pi_110401990
quote:

[..]

Dan was het gesprek blijkbaar niet zo leuk als jij dacht :P
Oh dat gebeurd mij ook zo vaak.
14 SHADES OF GREY
  maandag 16 april 2012 @ 17:11:14 #171
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_110402002
quote:

[..]

_O-
YouTube
pi_110402004
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 17:10 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Dat gebeurd misschien 4 van de 10x

Zie het groter geheel... je wordt geweigerd, ga na waarom..... of na een gesprek klikt ze je weg... analyseer de gespreksonderwerpen, ga zelf in de stoel van de luisteraar zitten, wat zou jij vinden als die dingen tegen jou gezegd werden etc, lees na wat goed werkte, en wat niet goed werkte... onthoud het goede, schrap het slechte voor de volgende x.
Of je neemt het gewoon allemaal niet te serieus en blijft lekker jezelf! Als je normaal bent tenminste.
Sarcasme. Herken het.
  maandag 16 april 2012 @ 17:11:25 #173
242666 BeamofLight
pi_110402005
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 15:15 schreef macondo het volgende:

[..]

GVD, maar het gaat gewoon verder. Wat is deze ineens hier? Hoop echt dat ik van de week vanaf de zijlijn mee mag doen. Hier wil ik niet mee ge-associeerd worden.
pi_110402012
quote:

[..]

Zijn er meer dan? :P
14 SHADES OF GREY
  maandag 16 april 2012 @ 17:11:38 #175
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_110402015
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 17:10 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Oh dat gebeurd mij ook zo vaak.
Jij hebt issues.... doe je aan professionele hulp? Dit is niet flauw bedoeld maar jij kan wel een oppepper gebruiken.
YouTube
pi_110402026
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 17:10 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

dit geldt ook voor haar.
Ja jeetje zeg. Geen wonder dat jij vrijgezel bent. Beetje persoonlijke aandacht hoor :{w
Sarcasme. Herken het.
pi_110402051
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 17:11 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

GVD, maar het gaat gewoon verder. Wat is deze ineens hier? Hoop echt dat ik van de week vanaf de zijlijn mee mag doen. Hier wil ik niet mee ge-associeerd worden.
Hou je niet meer van me? ;(
Sarcasme. Herken het.
  maandag 16 april 2012 @ 17:12:35 #178
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_110402058
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 17:11 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Of je neemt het gewoon allemaal niet te serieus en blijft lekker jezelf! Als je normaal bent tenminste.
gaan we weer.......... pffff

we zitten hier met gevalletjes die TOTAAAAAAAAAL niet weten wat ze doen......
Dus....... eerst leren stapjes zetten, dan leren lopen, en dan leren rennen.....

oftewel, je moet eerst weten WAT je doet, voordat je weet WAAROM het niet werkt.
YouTube
pi_110402062
quote:

[..]

Ik denk dat hier de oplossing zit inderdaad. Niet te bang zijn; en als je alleen maar standaard-dingen gevraagd hebt, misschien moet je dan de volgende keer eens dingen vragen die je ECHT interesseren, ipv wat je denkt dat sociaal wenselijk is.
  maandag 16 april 2012 @ 17:13:00 #180
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_110402069
quote:

[..]

Ja jeetje zeg. Geen wonder dat jij vrijgezel bent. Beetje persoonlijke aandacht hoor :{w
ik ben niet vrijgezel ;-)
YouTube
pi_110402074
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 17:12 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Dus....... eerst leren stapjes zetten, dan leren lopen, en dan leren rennen.....

oftewel, je moet eerst weten WAT je doet, voordat je weet WAAROM het niet werkt.
Jij hebt echt last van het supermansyndroom!
Sarcasme. Herken het.
pi_110402089
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 17:13 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

ik ben niet vrijgezel ;-)
Welke catalogus heb je gebruikt?
Sarcasme. Herken het.
  maandag 16 april 2012 @ 17:14:00 #183
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_110402107
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 17:09 schreef ManageTheAnger het volgende:

nuanceren ervanuit gaande dat andere mensen geen verstand hebben?

quote:

Hier zeg je het zelf al :)
pi_110402112
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 17:11 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Jij hebt issues.... doe je aan professionele hulp? Dit is niet flauw bedoeld maar jij kan wel een oppepper gebruiken.
Ja
14 SHADES OF GREY
  maandag 16 april 2012 @ 17:14:25 #185
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_110402127
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 17:13 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Welke catalogus heb je gebruikt?
www.spiritsguidetounhappyness.com
YouTube
  maandag 16 april 2012 @ 17:14:49 #186
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_110402137
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 17:14 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ja
Heel goed...

misschien is een assertiviteitstraining ook wel wat voor je :)
YouTube
pi_110402140
quote:

[..]

Ik ben het ooit met je eens geweest; maar ik denk steeds meer dat het probleem van veel mannen hier is dat ze juist teveel analyseren en zoeken naar verbeteringen... daar wordt een gesprek niet echt losser van.
pi_110402148
De ultieme tip! Voor oud, jong, mooi, lelijk, man, vrouw, hermafrodiet en nog meer....

Wees gewoon jezelf. Op ieder potje past een dekseltje. Sommige zijn wat zeldzamer dan andere, maar toch, ook jouw dekseltje loopt/draait ergens rond :)..
  maandag 16 april 2012 @ 17:15:37 #189
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_110402162
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 17:15 schreef Chawi het volgende:
ook jouw dekseltje loopt/draait ergens rond :)..
in afrika of azie.. dat zou zielig zijn ;(
  maandag 16 april 2012 @ 17:15:53 #190
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_110402170
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 17:14 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Ik ben het ooit met je eens geweest; maar ik denk steeds meer dat het probleem van veel mannen hier is dat ze juist teveel analyseren en zoeken naar verbeteringen... daar wordt een gesprek niet echt losser van.
Heb je gelijk aan,

Alleen als jij tegen een lantaarnpaal loopt... en je krijgt een buil op je hoofd... dan onthoud je dat toch? tegen een lantaarnpaal lopen, is een buil op je hoofd krijgen. Gevolg: "je loopt niet meer tegen een lantaarnpaal op"

dat wil ik er mee zeggen.
YouTube
pi_110402181
quote:
Ik ben dan ook fel tegen importbruidjes.
Sarcasme. Herken het.
pi_110402190
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 17:15 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Heb je gelijk aan,

Alleen als jij tegen een lantaarnpaal loopt... en je krijgt een buil op je hoofd... dan onthoud je dat toch? tegen een lantaarnpaal lopen, is een buil op je hoofd krijgen. Gevolg: "je loopt niet meer tegen een lantaarnpaal op"

dat wil ik er mee zeggen.
Dus als je een faaldate hebt, moet je gewoon niet meer daten!
Sarcasme. Herken het.
  maandag 16 april 2012 @ 17:16:59 #193
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_110402202
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 17:16 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ik ben dan ook fel tegen importbruidjes.
ik ook, kom die mensen wel eens tegen, kerels die dan honderden euro's overmaken naar vrouwen in het buitenland.
YouTube
pi_110402211
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 17:14 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Heel goed...

misschien is een assertiviteitstraining ook wel wat voor je :)
Dat denk ik ook.
14 SHADES OF GREY
  maandag 16 april 2012 @ 17:17:35 #195
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_110402224
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 17:16 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Dus als je een faaldate hebt, moet je gewoon niet meer daten!
nee

als je gefaalt hebt op je date, ga je na waarom je gefaalt heb..... wat heeft bijvoorbeeld een slecht moment getriggered?
YouTube
pi_110402230
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 17:16 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

ik ook, kom die mensen wel eens tegen, kerels die dan honderden euro's overmaken naar vrouwen in het buitenland.
Je moet dan ook nooit iets kopen dat je niet getest hebt :7 Eigen schuld!
Sarcasme. Herken het.
  maandag 16 april 2012 @ 17:17:49 #197
242666 BeamofLight
pi_110402235
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 17:12 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Hou je niet meer van me? ;(
Je verwart geilen op met houden van
  maandag 16 april 2012 @ 17:18:07 #198
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_110402246
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 17:17 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

_O- ~O>
YouTube
pi_110402252
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 17:17 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

nee

als je gefaalt hebt op je date, ga je na waarom je gefaalt heb..... wat heeft bijvoorbeeld een slecht moment getriggered?
Of je denkt: deze was het niet! NEXT! En je blijft gewoon lekker jezelf en tilt er niet te zwaar aan. :s)
Sarcasme. Herken het.
pi_110402266
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 17:17 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Dus je geilt niet meer op me?! :'(
Sarcasme. Herken het.
  maandag 16 april 2012 @ 17:19:14 #201
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_110402278
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 17:18 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Of je denkt: deze was het niet! NEXT! En je blijft gewoon lekker jezelf en tilt er niet te zwaar aan. :s)
en dan doe je bij de volgende precies hetzelfde weer (scheet laten tijden het eten bijvoorbeeld op je eerste date)

en ben je weer de sjaak!

nee goed advies... lol
YouTube
  maandag 16 april 2012 @ 17:19:54 #202
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_110402303
quote:

[..]

Denk dat dat beter werkt. natuurlijk kan je af en toe nagaan waar het eventueel fout ging. als je erachter komt dat je bv geen enkele vraag zelf gesteld hebt ofzo.

Maar hoe meer je gaat analyseren, hoe meer het gebeurd dat je geforceerd ermee bezig gaat.
pi_110402307
quote:

[..]

Liever vraag ik mijzelf af waarom er gefaalt is.
pi_110402313
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 17:19 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

en dan doe je bij de volgende precies hetzelfde weer (scheet laten tijden het eten bijvoorbeeld op je eerste date)

en ben je weer de sjaak!

nee goed advies... lol
Heel realistisch inderdaad :')
Sarcasme. Herken het.
  maandag 16 april 2012 @ 17:20:17 #205
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_110402317
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 17:19 schreef ManageTheAnger het volgende:
Maar hoe weet je dat dat fout was? Anders had je het de eerste keer ook niet gedaan (lijkt me)
pi_110402350
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 17:19 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Denk dat dat beter werkt. natuurlijk kan je af en toe nagaan waar het eventueel fout ging. als je erachter komt dat je bv geen enkele vraag zelf gesteld hebt ofzo.

Maar hoe meer je gaat analyseren, hoe meer het gebeurd dat je geforceerd ermee bezig gaat.
En hoe onzekerder en minder happy je met jezelf wordt, m.i.
Sarcasme. Herken het.
pi_110402363
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 17:11 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Zijn er meer dan? :P
ze klikken mij ook weleens weg na het zien van de foto!

ach dan snij ik ff in mezelf en kan er weer tegenaan :7
pi_110402371
quote:

[..]

Ik denk een middenweg. Ik denk dat je ook je negatieve kanten moet kunnen zien en erkennen. Ik denk dat ManageTheAnger dat probeert te zeggen; maar dat zou je juist als advies moeten geven aan mensen met een te groot ego en teveel zelfvertrouwen. Mensen die hier zitten, die moeten juist gewezen worden op hun kwaliteiten; dat is wat ze moeten gaan zien; ipv zich steeds druk te maken om wat er fout ging en dat anders proberen te doen de keer erna.
pi_110402382
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 17:21 schreef rival het volgende:

[..]

Maar jij bent dan ook wel extreem lelijk.
Sarcasme. Herken het.
  maandag 16 april 2012 @ 17:22:25 #210
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_110402389
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 17:20 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Maar hoe weet je dat dat fout was? Anders had je het de eerste keer ook niet gedaan (lijkt me)
De vrouw kan het bijvoorbeeld aangegeven hebben.

Gezichtsuitdrukking, of daadwerkelijk geuit.

een simpele: "je bent me type niet kwa uiterlijk"
ja daar doe je niets aan. maar goed, dat weet je vaak al voordat je op date gaat.
YouTube
  maandag 16 april 2012 @ 17:22:56 #211
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_110402410
quote:

[..]

ik ben een boek over borderline aan het lezen.... toevallig 2 hoofdstukken daaraan gewijd... ik weet niet of je belang bij tips hebt................... lol
YouTube
pi_110402412
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 17:22 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

De vrouw kan het bijvoorbeeld aangegeven hebben.

Gezichtsuitdrukking, of daadwerkelijk geuit.

een simpele: "je bent me type niet kwa uiterlijk"
ja daar doe je niets aan. maar goed, dat weet je vaak al voordat je op date gaat.
Natuurlijk weet je dat vooraf niet want anders ging je niet op date.
Sarcasme. Herken het.
  maandag 16 april 2012 @ 17:23:35 #213
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_110402442
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 17:22 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Natuurlijk weet je dat vooraf niet want anders ging je niet op date.
uiterlijk gewijs............................

ik voel me net een leraar... moet alles steeds verduidelijken in wat ik zeg.
YouTube
  maandag 16 april 2012 @ 17:23:48 #214
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_110402445
stelletje feministen man jullie
YouTube
  maandag 16 april 2012 @ 17:24:55 #215
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_110402480
en nogmaals, als jullie vrouwen precies weten hoe je het niet hebben wil,

Waarom post je hier dan niet dingen, die WEL werken, of althans bij jullie werken.....

Daar hebben die mensen veel meer aan, wat ze in hun achterhoofd kunnen houden en wellicht gebruiken.
YouTube
pi_110402486
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 17:21 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Ik denk een middenweg. Ik denk dat je ook je negatieve kanten moet kunnen zien en erkennen. Ik denk dat ManageTheAnger dat probeert te zeggen; maar dat zou je juist als advies moeten geven aan mensen met een te groot ego en teveel zelfvertrouwen. Mensen die hier zitten, die moeten juist gewezen worden op hun kwaliteiten; dat is wat ze moeten gaan zien; ipv zich steeds druk te maken om wat er fout ging en dat anders proberen te doen de keer erna.
Ik denk dat MTA een zelfhulppsycholoog is die erg veel denkt te weet en graag arme zieltjes redt (supermansyndroom). Begrijp me niet verkeerd: de tips an sich zijn niet slecht, maar overanalyseren... daar wordt echt niemand gelukkiger van. Wat je zegt: gulden middenweg. Laat je echter vooral niet ontmoedigen, gooi het eens over een andere boeg, maar blijf wel bij jezelf, want je wordt alleen gelukkig met iemand bij wie jij jezelf kunt zijn en die ook zichzelf bij jou kan zijn.
Sarcasme. Herken het.
  maandag 16 april 2012 @ 17:25:01 #217
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_110402491
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 17:23 schreef ManageTheAnger het volgende:
stelletje feministen man jullie
Nee af en toe verwoord je je soms wat vaag, waardoor wij het niet helemaal volgen ;)
Niks met feminisme te maken :)
pi_110402511
quote:

[..]

Cutting away the pain. :Y
14 SHADES OF GREY
pi_110402515
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 17:24 schreef ManageTheAnger het volgende:

Waarom post je hier dan niet dingen, die WEL werken, of althans bij jullie werken.....

Daar hebben die mensen veel meer aan, wat ze in hun achterhoofd kunnen houden en wellicht gebruiken.
Man, ik post hier al sinds deel 1. Als je al mn tips wil lezen spit je die topics maar door. Ik ben geen herhaalautomaat.
Sarcasme. Herken het.
pi_110402530
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 17:25 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Nee af en toe verwoord je je soms wat vaag, waardoor wij het niet helemaal volgen ;)
Niks met feminisme te maken :)
Neehoor, ik begrijp gewoon alles expres verkeerd omdat ie zo lekker hapt O+
Sarcasme. Herken het.
  maandag 16 april 2012 @ 17:26:35 #221
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_110402547
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 17:25 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ik denk dat MTA een zelfhulppsycholoog is die erg veel denkt te weet en graag arme zieltjes redt (supermansyndroom).
Oneens.

Men vraagt, ik geef.

Je hoort me niet echt zeggen dat iets moet, je hoort me constant zeggen dat iets zou kunnen.

iets wat kan, hoeft niet zo te zijn, iets wat voor de een wel werkt, kan voor de ander drama zijn.
YouTube
  maandag 16 april 2012 @ 17:27:28 #222
242666 BeamofLight
pi_110402591
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 17:26 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Oneens.

Men vraagt, ik geef.

Je hoort me niet echt zeggen dat iets moet, je hoort me constant zeggen dat iets zou kunnen.

iets wat kan, hoeft niet zo te zijn, iets wat voor de een wel werkt, kan voor de ander drama zijn.
Op de een of andere manier zou ik adviseren geen adviezen van jou aan te nemen.
  maandag 16 april 2012 @ 17:27:48 #223
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_110402605
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 17:24 schreef ManageTheAnger het volgende:

er zijn geen standaard zinnen die werken. Dus die kunnen we moeilijk gaan opdreunen. Omdat elk gesprek, elk persoon anders is.

Veel mensen vinden het lastig om gesprekken aan te gaan, omdat ze bang zijn om afgewezen te worden. Had ik ook, maar dan nog is er niet meer dan een kwestie van doen!
Al zouden we een heel dialoog hier uitschrijven, die precies zou kloppen, dan nog moet hij/zij er eerst nog op af durven te stappen.

En al doende leert men wel (als die eerste stap is gezet) om een conversatie te houden. De eerste 10 mislukken misschien omdat je dichtklapt en niets meer weet te vragen. Maar dan hoor je de vragen van haar, die onthoud je en gaat daar de volgende keer mee verder.

En als je ziet dat het lukt en werkt, dan word je zelfverzekerder en gaat het steeds beter :)
pi_110402614
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 17:22 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Maar jij bent dan ook wel extreem lelijk.
zeg spirit, ik heb ook gevoel hoor. ;(
pi_110402666
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 17:27 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Op de een of andere manier zou ik adviseren geen adviezen van jou aan te nemen.
het is vast goed bedoeld hoor, maar ik heb ook het vermoeden dat al dat genalasyeer mensen alleen de put in krijgt. Beetje zelfvertrouwen, zelfkennis en het hele daten gewoon niet te serieus nemen.
Sarcasme. Herken het.
pi_110402705
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 17:28 schreef rival het volgende:

[..]

zeg spirit, ik heb ook gevoel hoor. ;(
Oh sorry :@ Ik dacht dat mijn sig hielp mijn sarcasme te verduidelijk
Sarcasme. Herken het.
pi_110402723
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 17:27 schreef Cue_ het volgende:

[..]

er zijn geen standaard zinnen die werken. Dus die kunnen we moeilijk gaan opdreunen. Omdat elk gesprek, elk persoon anders is.

Veel mensen vinden het lastig om gesprekken aan te gaan, omdat ze bang zijn om afgewezen te worden. Had ik ook, maar dan nog is er niet meer dan een kwestie van doen!
Al zouden we een heel dialoog hier uitschrijven, die precies zou kloppen, dan nog moet hij/zij er eerst nog op af durven te stappen.

En al doende leert men wel (als die eerste stap is gezet) om een conversatie te houden. De eerste 10 mislukken misschien omdat je dichtklapt en niets meer weet te vragen. Maar dan hoor je de vragen van haar, die onthoud je en gaat daar de volgende keer mee verder.

En als je ziet dat het lukt en werkt, dan word je zelfverzekerder en gaat het steeds beter :)
Ik vraag me af of dat hele zelfvertrouwen gebeuren nou echt iets uitmaakt. Als diegene die jou aanspreekt nou wat naar woorden zoekt of hij is zelfverzekerd over wat hij zegt;... maakt het uberhaupt verschil uit of je zo iemand dan wel of niet echt leuk vindt? Het blijft dezelfde persoon.
pi_110402798
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 17:30 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Ik vraag me af of dat hele zelfvertrouwen gebeuren nou echt iets uitmaakt. Als diegene die jou aanspreekt nou wat naar woorden zoekt of hij is zelfverzekerd over wat hij zegt;... maakt het uberhaupt verschil uit of je zo iemand dan wel of niet echt leuk vindt? Het blijft dezelfde persoon.
En daarbij: hoe goed ken je elkaar nou echt na 1 date? Het gaat gewoon om de indruk die je maakt en je uiterlijk. Niet om wat je precies zegt of doet, maar om HOE JE BENT. En 9 van de 10 keer zal dat niet bij de andere persoon passen, tenzij je echt heel makkelijk bent en geen eisen hebt.
Sarcasme. Herken het.
pi_110402802
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 17:30 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Oh sorry :@ Ik dacht dat mijn sig hielp mijn sarcasme te verduidelijk
nou vooruit dan maar weer :7
pi_110402827
Is het een trend dat de man maar moet vragen en de vrouw ja/nee antwoord?

Ik moet verdorie de woorden uit haar wringen. -O-

Er is totaal geen interactie met het internet dating.
  maandag 16 april 2012 @ 17:33:45 #231
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_110402849
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 17:30 schreef Axel1988 het volgende:
Als ik iemand al gezien heb, oogcontact heb gehad, en hij besluit die eerste stap naar mij te zetten en hij zoekt toch een beetje naar woorden. Heb ik daar geen probleem mee (Mits het niet de hele tijd door gaat, want dan is het niet het type voor mij)

Heb ik hem nog niet gezien en hij staat naast me en ik vind hem op het eerste gezicht niet leuk en hij hakkelt de eerste twee zinnen, dan verdwijnt een stuk sneller de zin om een conversatie te houden dan bij bovenstaande situatie.
pi_110402860
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 17:33 schreef Gummiebeer het volgende:

Dat kan ook omdat er geen klik is.
14 SHADES OF GREY
  maandag 16 april 2012 @ 17:34:33 #233
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_110402890
quote:

Je leest het hier wel eens vaker.
Blijkbaar heeft ze geen tijd/zin/etc.. NEXT! :)
pi_110402940
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 17:25 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Man, ik post hier al sinds deel 1. Als je al mn tips wil lezen spit je die topics maar door. Ik ben geen herhaalautomaat.
al zolang vrijgezel of vind je het gewoon gezellig hier ?
pi_110402946
quote:

NEXT!
Sarcasme. Herken het.
pi_110402947
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 17:33 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Dat kan ook omdat er geen klik is.
10x geen klik dus. Ik ben steeds degene die het gesprek levend houdt, poging tot dan..
Ik wacht op beter weer zodat ik face to face iemand tegen kom, dat werkt beter denk ik.
pi_110402968
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 17:33 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Als ik iemand al gezien heb, oogcontact heb gehad, en hij besluit die eerste stap naar mij te zetten en hij zoekt toch een beetje naar woorden. Heb ik daar geen probleem mee (Mits het niet de hele tijd door gaat, want dan is het niet het type voor mij)

Heb ik hem nog niet gezien en hij staat naast me en ik vind hem op het eerste gezicht niet leuk en hij hakkelt de eerste twee zinnen, dan verdwijnt een stuk sneller de zin om een conversatie te houden dan bij bovenstaande situatie.
Ja maar dit is oppervlakkig wat je noemt. Ik heb het over het ECHT leuk vinden van iemand; niet het al dan niet interesse hebben om een keer de lakens te delen.
pi_110402992
quote:
11s.gif Op maandag 16 april 2012 17:35 schreef m1st1g het volgende:

[..]

Ben alweer 8 mnd bezet O+ Ik vind dit gewoon een leuk topic en omdat ik veel heb gedate via datingwebsites en mn vriend ook via RP ken, vind ik het leuk om mee te posten :)
Sarcasme. Herken het.
pi_110403003
quote:

Dat is zeker zo; maar hoeft niet zo te blijven. Veel vrouwen moeten eerst losweken heb ik het idee... dat kan best een tijd duren.
pi_110403010
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 17:35 schreef Gummiebeer het volgende:

[..]

10x geen klik dus. Ik ben steeds degene die het gesprek levend houdt, poging tot dan..
Ik wacht op beter weer zodat ik face to face iemand tegen kom, dat werkt beter denk ik.
Of gewoon een minder hoog verwachting hebben van Paiq
14 SHADES OF GREY
pi_110403022
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 17:36 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ben alweer 8 mnd bezet O+ Ik vind dit gewoon een leuk topic en omdat ik veel heb gedate via datingwebsites en mn vriend ook via RP ken, vind ik het leuk om mee te posten :)
goede reden ^O^
pi_110403031
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 17:36 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Ja maar dit is oppervlakkig wat je noemt. Ik heb het over het ECHT leuk vinden van iemand; niet het al dan niet interesse hebben om een keer de lakens te delen.
Iemand leuk vinden is in eerste instantie toch ook oppervlakkig?
Sarcasme. Herken het.
pi_110403041
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 17:37 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Of gewoon een minder hoog verwachting hebben van Paiq
Ja, die is al behoorlijk naar beneden gesteld.
  maandag 16 april 2012 @ 17:38:11 #244
188719 Harribo
Voetbalfan
pi_110403055
Internet dating is leuk maar je moet dan geen eisen hebben anders gaat het 19 van de 20 keer niet goed.
Geef mij maar real life, veel relaxter.
Hoop doet voetballen
  maandag 16 april 2012 @ 17:38:17 #245
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_110403058
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 17:36 schreef Axel1988 het volgende:

maar daravoor moet je er toch wel meerdere gesprekken mee gehad hebben? En dus weet je dat ie blijkbaar wat lastig uit z'n woorden komt/of hoe je het ook noemt. En vind je dat blijkbaar niet erg :)
pi_110403082
quote:
11s.gif Op maandag 16 april 2012 17:37 schreef m1st1g het volgende:

[..]

goede reden ^O^
En wat brengt u hier dan? :)
Sarcasme. Herken het.
pi_110403091
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 17:37 schreef Gummiebeer het volgende:

[..]

Ja, die is al behoorlijk naar beneden gesteld.
Online is het ook moeilijk om je sprankelende persoonlijkheid te laten overkomen
14 SHADES OF GREY
  maandag 16 april 2012 @ 17:39:28 #248
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_110403101
quote:

20-80 regel :P
YouTube
pi_110403107
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 17:38 schreef Harribo het volgende:
Internet dating is leuk maar je moet dan geen eisen hebben anders gaat het 19 van de 20 keer niet goed.
Geef mij maar real life, veel relaxter.
-O-

Het begint met internet, maar daarna wordt het net zo hard real-life als iemand in een kroeg ontmoeten hoor en is het verschil verdwenen.
Sarcasme. Herken het.
  maandag 16 april 2012 @ 17:39:59 #250
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_110403118
quote:
11s.gif Op maandag 16 april 2012 17:35 schreef m1st1g het volgende:

[..]

_O-
YouTube
pi_110403124
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 17:38 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

En wat brengt u hier dan? :)
vrijgezel en op zoek :@
pi_110403136
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 17:37 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Iemand leuk vinden is in eerste instantie toch ook oppervlakkig?
Voor mij niet. Ik weet eigenlijk al vrij snel of ik iemand echt interessant vindt of niet; ik ben eigenlijk wel echt van liefde op het eerste gezicht. Met 999 van de 1000 vrouwen heb ik dat dan ook niet; maar het zou wel kunnen dat ik ze wel aantrekkelijk vind om een keer mee het bed in te duiken ofzo. Maar ik weet eigenlijk al binnen een paar minuten of het echt iemand is waar ik iets mee zou kunnen beginnen of niet. Dat heeft niets met zelfvertrouwen of manier van uiten van die meid te maken, dat zit hem in de dingen die ze toch niet kan veranderen.
  maandag 16 april 2012 @ 17:41:16 #253
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_110403172
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 17:39 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Online is het ook moeilijk om je sprankelende persoonlijkheid te laten overkomen
Elke keer als ik jou posts lees, dan hoor ik zo'n onderuitgezakte, met een monotoon stem achtige zonder levenslust het hardop zeggen haha.
YouTube
pi_110403179
Die 20 80 procent regel, de man lult 80 procent van de tijd neem ik aan? Lijkt me dat het juist andersom moet, vrouwen hebben meer te klagen vertellen?
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_110403191
quote:
11s.gif Op maandag 16 april 2012 17:40 schreef m1st1g het volgende:

[..]

vrijgezel en op zoek :@
Cue is ook nog vrijgezel O+ Ik zie een match!

Trouwens Cue... ben je weer vrijgezel?!
Sarcasme. Herken het.
  maandag 16 april 2012 @ 17:42:28 #256
188719 Harribo
Voetbalfan
pi_110403220
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 17:39 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

-O-

Het begint met internet, maar daarna wordt het net zo hard real-life als iemand in een kroeg ontmoeten hoor en is het verschil verdwenen.
Ja alleen een stuk minder spontaan en relaxt, niets meer voor mij. Toen ik 25 was of zo, was het nog wel leuk en spannend etc, was het ook makkelijker, nu op mijn 37e schijnt het niet echt makkelijk meer te werken.
Hoop doet voetballen
pi_110403223
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 17:41 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

gaat dat koppelen zo snel ? Ik had hier eerder moeten posten
  maandag 16 april 2012 @ 17:42:32 #258
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_110403224
quote:
Yup, met date is het voorbij.
pi_110403230
quote:

[..]

Eerst zeggen en dan vragen? :')
  maandag 16 april 2012 @ 17:42:56 #260
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_110403238
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 17:41 schreef Kloonhommel het volgende:
Die 20 80 procent regel, de man lult 80 procent van de tijd neem ik aan? Lijkt me dat het juist andersom moet, vrouwen hebben meer te klagen vertellen?
jij praat 20% en laat haar 80% praten.

Gerichte vragen stellen bijvoorbeeld. Of inhaken op een onderwerp wat ter sprake komt.

Luisteren naar wat ze zegt en daar van leren.

Details onthouden (volgende week is me vriendin jarig), dan stuur je dr een bericht bijv, "veel plezier bij de verjaardag van je vriendin vanavond trouwens" (ik noem maar een VOORBEELD *duikt alvast weg voor de bashposts van geest en komkommer*)
YouTube
pi_110403280
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 17:40 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Voor mij niet. Ik weet eigenlijk al vrij snel of ik iemand echt interessant vindt of niet; ik ben eigenlijk wel echt van liefde op het eerste gezicht. Met 999 van de 1000 vrouwen heb ik dat dan ook niet; maar het zou wel kunnen dat ik ze wel aantrekkelijk vind om een keer mee het bed in te duiken ofzo. Maar ik weet eigenlijk al binnen een paar minuten of het echt iemand is waar ik iets mee zou kunnen beginnen of niet. Dat heeft niets met zelfvertrouwen of manier van uiten van die meid te maken, dat zit hem in de dingen die ze toch niet kan veranderen.
Mooi is dat ja O+

Maar wat ik bedoel, is dat je iemand nog niet eens gesproken hoeft te hebben om puur op uiterlijk al te weten of er een mogelijkheid is. Als iemand dan zijn mond open trekt weet je het al 85% zeker en als je dan nog een superleuk gesprek hebt gehad, weet je het helemaal. Dat is hetzelfde als bovenstaande, maar in die eerste 5 seconden, zonder dat je die persoon kent, heb je je mening al klaar. Als dat niet oppervlakkig is, weet ik het ook niet meer ;) Maar zo werken hersenen nu eenmaal!
Sarcasme. Herken het.
  maandag 16 april 2012 @ 17:44:23 #262
188719 Harribo
Voetbalfan
pi_110403295
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 17:42 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Gerichte vragen stellen bijvoorbeeld. Of inhaken op een onderwerp wat ter sprake komt.
Ik blijf ook gewoon zeggen: NEXT. Een vrouw waarbij je vanaf het begin er zoveel energie in moet steken om er iets uit te krijgen...dat zegt ook vast wat over de tijd die dan gaat komen.
Hoop doet voetballen
pi_110403307
quote:

[..]

Details onthouden (volgende week is me vriendin jarig), dan stuur je dr een bericht bijv, "veel plezier bij de verjaardag van je vriendin vanavond trouwens" (ik noem maar een VOORBEELD *duikt alvast weg voor de bashposts van geest en komkommer*)
Aha, dat klinkt aannemelijk ja...
  maandag 16 april 2012 @ 17:45:02 #264
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_110403332
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 17:44 schreef Harribo het volgende:

[..]

Ik blijf ook gewoon zeggen: NEXT. Een vrouw waarbij je vanaf het begin er zoveel energie in moet steken om er iets uit te krijgen...dat zegt ook vast wat over de tijd die dan gaat komen.
zo begin je.........

dit is niet, als je merkt dat ze niet geinteresseerd genoeg is.
YouTube
pi_110403337
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 17:42 schreef Harribo het volgende:

[..]

Ja alleen een stuk minder spontaan en relaxt, niets meer voor mij. Toen ik 25 was of zo, was het nog wel leuk en spannend etc, was het ook makkelijker, nu op mijn 37e schijnt het niet echt makkelijk meer te werken.
Tja, das jouw ervaring. Maar als ik een eerste date had met iemand die ik aangeschoten in de kroeg ontmoet heb of iemand die ik van internet ken... het eerste half uur is altijd even ongemakkelijk :)
Sarcasme. Herken het.
pi_110403348
quote:
11s.gif Op maandag 16 april 2012 17:42 schreef m1st1g het volgende:

[..]

gaat dat koppelen zo snel ? Ik had hier eerder moeten posten
En ik doe het nog gratis ook O+
Sarcasme. Herken het.
  maandag 16 april 2012 @ 17:45:18 #267
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_110403349
ow en geen gesloten vragen stellen he! Die zij enkel met ja /nee kan antwoorden.
Gewoon open vragen stellen :)
  maandag 16 april 2012 @ 17:45:46 #268
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_110403375
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 17:45 schreef Cue_ het volgende:
ow en geen gesloten vragen stellen he! Die zij enkel met ja /nee kan antwoorden.
Juist
YouTube
pi_110403378
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 17:42 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Eerst zeggen en dan vragen? :')
Neenee, ik had het al begrepen maar de laatste keer dat ik haar sprak/post las was ze erg te spreken over iemand. Dus het was pure nieuwsgierigheid.
Sarcasme. Herken het.
pi_110403394
quote:

[..]

Mietje :')
Sarcasme. Herken het.
pi_110403404
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 17:45 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

En ik doe het nog gratis ook O+
dat is weer eens iets anders *)
  maandag 16 april 2012 @ 17:46:51 #272
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_110403412
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 17:46 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Mietje :')
Edit: nevermind :P
YouTube
  maandag 16 april 2012 @ 17:47:18 #273
188719 Harribo
Voetbalfan
pi_110403430
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 17:45 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Tja, das jouw ervaring. Maar als ik een eerste date had met iemand die ik aangeschoten in de kroeg ontmoet heb of iemand die ik van internet ken... het eerste half uur is altijd even ongemakkelijk :)
Ja eerste half uur...ik maak zo de 2 a 3 uur vol met iemand , die tijd neem ik ook wel maar dan nog...
Hoop doet voetballen
pi_110403432
quote:
11s.gif Op maandag 16 april 2012 17:46 schreef m1st1g het volgende:

[..]

dat is weer eens iets anders *)
Ik bedoelde koppelen }:|
Sarcasme. Herken het.
pi_110403433
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 17:45 schreef Cue_ het volgende:
Dit hoor ik al jarenlang; en toch als ik mijn gesprekken nalees stel ik echt alleen maar gesloten vragen... ik probeer de vraag altijd een beetje origineel te verwoorden (dat past bij mij, doe ik IRL ook); maar der komt onbewust automatisch nooit een open vraag uit... gelukkig leidt het niet alleen maar tot "ja/nee"-antwoorden.
  maandag 16 april 2012 @ 17:47:38 #276
188719 Harribo
Voetbalfan
pi_110403446
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 17:45 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Juist
das wel een goeie inderdaad...
Hoop doet voetballen
pi_110403447
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 17:47 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ik bedoelde koppelen }:|
ik OOK
pi_110403477
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 17:47 schreef Harribo het volgende:

[..]

Ja eerste half uur...ik maak zo de 2 a 3 uur vol met iemand , die tijd neem ik ook wel maar dan nog...
Ik bedoelde dus ook dat je dan geen verschil meer merkt, mijns inziens. Het enige verschil is dat je, als je iemand irl al gezien hebt, niet meer voor de onaangename verrassing van een "net iets ander uiterlijk dan je verwacht had" kunt komen te staan (tenzij je heul dronken was :P)
Sarcasme. Herken het.
  maandag 16 april 2012 @ 17:48:33 #279
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_110403483
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 17:47 schreef Axel1988 het volgende:
Dit hoor ik al jarenlang; en toch als ik mijn gesprekken nalees stel ik echt alleen maar gesloten vragen... ik probeer de vraag altijd een beetje origineel te verwoorden (dat past bij mij, doe ik IRL ook); maar der komt onbewust automatisch nooit een open vraag uit... gelukkig leidt het niet alleen maar tot "ja/nee"-antwoorden.
Ja/nee vragen zijn natuurlijk uitgebreid te antwoorden. Maar je zal toch eens richting de open vragen moeten gaan. of er gelijk wat meer info bij vragen.
pi_110403500
quote:
11s.gif Op maandag 16 april 2012 17:47 schreef m1st1g het volgende:

[..]

ik OOK
Ow gelukkig O+

Dus heb je al een PM gestuurd? Wanneer is de date?
Sarcasme. Herken het.
pi_110403509
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 17:44 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Mooi is dat ja O+

Maar wat ik bedoel, is dat je iemand nog niet eens gesproken hoeft te hebben om puur op uiterlijk al te weten of er een mogelijkheid is. Als iemand dan zijn mond open trekt weet je het al 85% zeker en als je dan nog een superleuk gesprek hebt gehad, weet je het helemaal. Dat is hetzelfde als bovenstaande, maar in die eerste 5 seconden, zonder dat je die persoon kent, heb je je mening al klaar. Als dat niet oppervlakkig is, weet ik het ook niet meer ;) Maar zo werken hersenen nu eenmaal!
Mee eens. En als je het zo bekijkt; wat zitten we dan allemaal moeilijk te analyseren over hoe we vragen moeten stellen en hoe we zaken moeten interpreteren. Of iemand je leuk vindt staat voor 85% al vast voordat je het gesprek begint... het is dan gewoon een kwestie van zoveel mogelijk gesprekken beginnen...
  maandag 16 april 2012 @ 17:50:04 #282
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_110403540
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 17:49 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Mee eens. En als je het zo bekijkt; wat zitten we dan allemaal moeilijk te analyseren over hoe we vragen moeten stellen en hoe we zaken moeten interpreteren. Of iemand je leuk vindt staat voor 85% al vast voordat je het gesprek begint... het is dan gewoon een kwestie van zoveel mogelijk gesprekken beginnen...
Jij snapt hem O+

al heb je met internetdaten natuurlijk wel een gesprek handig is.. zeker als je nog gene foto hebt gezien ;)
pi_110403549
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 17:49 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ow gelukkig O+

Dus heb je al een PM gestuurd? Wanneer is de date?
zo snel ben ik ook weer niet, ik doe eerst ff een klein onderzoekje in de postgeschiedenis :@
  maandag 16 april 2012 @ 17:50:20 #284
188719 Harribo
Voetbalfan
pi_110403553
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 17:48 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ik bedoelde dus ook dat je dan geen verschil meer merkt, mijns inziens. Het enige verschil is dat je, als je iemand irl al gezien hebt, niet meer voor de onaangename verrassing van een "net iets ander uiterlijk dan je verwacht had" kunt komen te staan (tenzij je heul dronken was :P)
Ja als je nog "jong" bent...maar vrouwen (en ook mannen) van rond mijn leeftijd...die kijken heel anders hoor, veel kritischer
Hoop doet voetballen
pi_110403557
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 17:49 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Dat probeer ik nu al de hele middag duidelijk te maken ;( Maar niemand luistert naar mij!! :'(
Sarcasme. Herken het.
  maandag 16 april 2012 @ 17:50:43 #286
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_110403565
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 17:50 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Dat probeer ik nu al de hele middag duidelijk te maken ;( Maar niemand luistert naar mij!! :'(
he! :(
pi_110403583
quote:
11s.gif Op maandag 16 april 2012 17:50 schreef m1st1g het volgende:

[..]

zo snel ben ik ook weer niet, ik doe eerst ff een klein onderzoekje in de postgeschiedenis :@
Uhoh :@

CUE! Wissen die hap!

Maarehm, hoe oud ben je en waar kom je vandaan? Ook niet onbelangrijk, hoewel we een vrij brede range hebben hoor :P
Sarcasme. Herken het.
pi_110403592
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 17:50 schreef Harribo het volgende:

[..]

Ja als je nog "jong" bent...maar vrouwen (en ook mannen) van rond mijn leeftijd...die kijken heel anders hoor, veel kritischer
Ik ben praktisch jouw leeftijd man :')

Hij noemt me jong O+
Sarcasme. Herken het.
pi_110403594
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 17:50 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Jij snapt hem O+

al heb je met internetdaten natuurlijk wel een gesprek handig is.. zeker als je nog gene foto hebt gezien ;)
Klopt, maar dat is bij mij (ondanks de gesloten vragen) vaak niet echt een probleem. Ik ben vrij creatief wat dat betreft.
  maandag 16 april 2012 @ 17:51:53 #290
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_110403613
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 17:51 schreef Spirit82 het volgende:

CUE! Wissen die hap!

Ik wis helemaal niets :{w

Wie zei nou zoiets van "gewoon jezelf zijn, en hij moet het maar accepteren" ?! NOU NOU!!!
pi_110403620
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 17:50 schreef Cue_ het volgende:

[..]

he! :(
niet goed ?
Ik neem gewoon de tijd om je te leren kennen ... meeste mensen willen te snel :@
pi_110403626
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 17:51 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ik wis helemaal niets :{w

Wie zei nou zoiets van "gewoon jezelf zijn, en hij moet het maar accepteren" ?! NOU NOU!!!
Ja maar je hebt ALTIJD uitzonderingen :@
Sarcasme. Herken het.
  maandag 16 april 2012 @ 17:52:21 #293
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_110403631
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 17:51 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Klopt, maar dat is bij mij (ondanks de gesloten vragen) vaak niet echt een probleem. Ik ben vrij creatief wat dat betreft.
Het hoeft natuurlijk ook geen probleem te zijn. Beetje leuk inkleden en een leuke gesprekspartner en het boeit allemaal niet :)
pi_110403636
quote:
11s.gif Op maandag 16 april 2012 17:52 schreef m1st1g het volgende:

[..]

niet goed ?
Ik neem gewoon de tijd om je te leren kennen ... meeste mensen willen te snel :@
Ik woonde na 2 maanden al samen O+

STUUR HAAR EEN PM! NU!!! :(
Sarcasme. Herken het.
  maandag 16 april 2012 @ 17:52:41 #295
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_110403641
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 17:52 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ja maar je hebt ALTIJD uitzonderingen :@
Zeg je nou dat mijn postgeschiedenis creepy is ofzo? ;(
pi_110403657
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 17:51 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Uhoh :@

CUE! Wissen die hap!

Maarehm, hoe oud ben je en waar kom je vandaan? Ook niet onbelangrijk, hoewel we een vrij brede range hebben hoor :P
ik ben 38 en woon onder de rook van Rotterdam..
pi_110403659
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 17:52 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Zeg je nou dat mijn postgeschiedenis creepy is ofzo? ;(
Nee, ik zeg dat jij cr..

Nee hoor O+
Sarcasme. Herken het.
  maandag 16 april 2012 @ 17:53:20 #298
188719 Harribo
Voetbalfan
pi_110403668
Heb trouwens ooit een date gehad toen ik 25 was....die meid was 22 en volgens mij paste ze net door een deur.....wat een afknapper. Toen dacht ik: ach misschien is ze wel aardig, kunnen we lachen, is de avond toch nog een beetje gered.
Maar ...ze had in 1 moment al gezien dat ik haar ware niet was en weigerde verder met me te praten.
En halverwege de film (wat je natuurlijk eigenlijk ook nooit moet doen) liep ze naar buiten en wou ze dat ik wegging :S
Tjonge dan zit je echt raar te kijken...
Hoop doet voetballen
pi_110403683
quote:
11s.gif Op maandag 16 april 2012 17:53 schreef m1st1g het volgende:

[..]

ik ben 38 en woon onder de rook van Rotterdam..
Heb je een auto en val je op jonge blommen met een oosterlijk accent en een pittig karakter die stiekem toch wel heel graag verzorgd willen worden? O+
Sarcasme. Herken het.
  maandag 16 april 2012 @ 17:53:58 #300
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_110403691
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 17:53 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Nee, ik zeg dat jij cr..

Nee hoor O+
Kewl O+
pi_110403708