SPOILER: Handige linkjes en sitesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vorige delen
Topicreeks: Het grote haaktopic
Haaksels uit het vorige topic
weer zo'n mooie verjaardagsslinger van Tan:
bijpassend taartje van Brainteaser:
de nu al legendarische paradijskip van Bietel:
een sjaaltje van Muck:
[ Bericht 4% gewijzigd door trui op 16-04-2012 14:27:33 ]in de haak.
Ik ben ook al aan het 4e vaasje bezig... Maar heb dringend vulspul nodigquote:Op maandag 16 april 2012 15:06 schreef Herfstblad het volgende:
O, nee, nummer 5 is het. En 3 zijn zijn niet voor mij, dus dan valt het mee.
En ook sommige betaalde patronen maak ik vaak. Ik heb zebra Zoey van CK inmiddels ook al een keer of 4 gemaakt.
Ohhh, die is ook leuk!quote:Op maandag 16 april 2012 15:22 schreef Angelof9 het volgende:
Ik heb deze muts een keer of tig gemaakt:
[ afbeelding ]
Maar zo'n muts doe je in één avondje!
Thanks!quote:Op maandag 16 april 2012 15:55 schreef Angelof9 het volgende:
http://www.ravelry.com/patterns/library/swirls-cap
Lucy gebruikte voor haar Happy Flower Decoration PVA lijm, te vergelijken met houtlijm.quote:Op maandag 16 april 2012 11:15 schreef Tan het volgende:
Heeft iemand een tip om het haakwerk stevig te krijgen? Een soort stijfsel of zo?
Ik wist het inderdaad van Lucy, maar ik wist niet wat voor een lijm ik daar voor moest gebruiken. Ik ga denk ik voor de spray, lijkt me wel makkelijk. En anders gewoon stijfsel.quote:Op maandag 16 april 2012 18:02 schreef YogaLove het volgende:
[..]
Lucy gebruikte voor haar Happy Flower Decoration PVA lijm, te vergelijken met houtlijm.
Dit wordt wel op de achterkant aangebracht dus ik weet niet of je nog bij de achterkant van je haaksels kunt?
Houtlijm droogt overigens wel transparant op, ik heb het gebruikt voor mijn Happy Flower.
http://attic24.typepad.com/weblog/happy-flower-decoration.html
Maar misschien is de tip van Trui handiger met 'echt' stijfsel.
Spray klinkt handiger idd.quote:Op maandag 16 april 2012 18:30 schreef Tan het volgende:
[..]
Ik wist het inderdaad van Lucy, maar ik wist niet wat voor een lijm ik daar voor moest gebruiken. Ik ga denk ik voor de spray, lijkt me wel makkelijk. En anders gewoon stijfsel.
Die happy flower wil ik trouwens maken voor de oudste, ik vind haar wat te oud voor een slinger, maar deze is leuk als ze jarig is, met haar naam eronder. Waren jullie er lang mee bezig? Ik heb tot 29 mei
Ik! Bij echtstudio en bij de hobbydoos.quote:Op maandag 16 april 2012 19:29 schreef x__duck het volgende:
Heeft iemand wel eens haaknaalden van clover via internet besteld?
en bij welke webshop was dat?
En wat was sneller / goedkoper?quote:Op maandag 16 april 2012 19:29 schreef Herfstblad het volgende:
[..]
Ik! Bij echtstudio en bij de hobbydoos.
Volgens mij was het om het even, al was Echtstudio destijds wel wat trager (heb het wel over een tijd geleden). En dacht dat je bij de hobbydoos toen nog kon betalen voor brievenbuspost ipv een pakket. Volgens mij kan dit niet meer en is alles nu een pakket, maar ik heb al heel lang niet besteldquote:
Ik heb ze ook wel eens bij Hobbydoos besteld. Snelle levering en als je alleen die haaknaalden besteld, betaal je maar ¤1,95 verzendkostenquote:Op maandag 16 april 2012 19:29 schreef x__duck het volgende:
Heeft iemand wel eens haaknaalden van clover via internet besteld?
en bij welke webshop was dat?
die bloem heb je in een middagje af hoor!quote:Op maandag 16 april 2012 18:30 schreef Tan het volgende:
[..]
Ik wist het inderdaad van Lucy, maar ik wist niet wat voor een lijm ik daar voor moest gebruiken. Ik ga denk ik voor de spray, lijkt me wel makkelijk. En anders gewoon stijfsel.
Die happy flower wil ik trouwens maken voor de oudste, ik vind haar wat te oud voor een slinger, maar deze is leuk als ze jarig is, met haar naam eronder. Waren jullie er lang mee bezig? Ik heb tot 29 mei
Die is leuk zeg! Gaat ook niet zo snel vervelen (waar ik nogal last van hebquote:Op maandag 16 april 2012 23:46 schreef trui het volgende:
[..]
die bloem heb je in een middagje af hoor!
oh en ik zag zo'n mooie 'sample'-deken.
Dat kloptquote:Op maandag 16 april 2012 23:16 schreef Angelof9 het volgende:
Dat is deze: http://www.ravelry.com/patterns/library/divine-hat-2
Ik denk dat dat niet stijf genoeg wordt en niet zo doorzichtig opdroogt, maar je kunt het altijd proberen natuurlijkquote:Op maandag 16 april 2012 23:36 schreef grannytastic het volgende:
Is behanglijm heel dun geen optie voor de slinger?
Die is echt prachtigquote:Op maandag 16 april 2012 23:46 schreef trui het volgende:
[..]
die bloem heb je in een middagje af hoor!
oh en ik zag zo'n mooie 'sample'-deken.
daar komen di evan mij ook allemaal vandaanquote:Op maandag 16 april 2012 19:37 schreef BrainTeaser het volgende:
[..]
Ik heb ze ook wel eens bij Hobbydoos besteld. Snelle levering en als je alleen die haaknaalden besteld, betaal je maar ¤1,95 verzendkosten
Dat zou wel kunnen jaquote:Op dinsdag 17 april 2012 10:42 schreef Ynske het volgende:
suikerwater voor die slinger om op te stijven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
Nee hoor, alleen maar stijf. Geen plak te bekennenquote:Op dinsdag 17 april 2012 11:02 schreef trui het volgende:
van suikerwater heb ik inderdaad ook wel eens gelezen, maar het lijkt me altijd een beetje vies en plakkerig?
Thanks, ik vind ze zoo mooi.. Ik heb er nog maar 1 geprobeerdquote:Op dinsdag 17 april 2012 12:21 schreef stamaar het volgende:
Maar wel heel erg gaaf... Na een paar keer word hij toch wel gemakkelijker?
Dat geloof ik ook wel, je moet er gewoon handigheid in krijgen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 12:21 schreef trui het volgende:
die wennen heel snel hoor yogalove! en dan gaan ze echt een stuk sneller.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |