abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_110387856
Voor wie is de FoK!Dieetclub bedoeld? De FoK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FoK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Goede en lekkere tips voor verantwoord ontbijt/lunch: Gezonde ontbijt/lunch keuzes

*O* MEET *O*
We hebben het idee opgepakt om binnenkort een keer te gaan meeten.
Dit geven we nog verder vorm. Enthousiast? Meld het even!

Dieetclub-Meet
Wanneer? ergens in Mei ( nog nader te bepalen
Waar? Ergens centraal, de woonplaatsen zijn nu:
Utrecht
Den Haag
Groningen 2x
Maastricht
Dordrecht
Eindhoven
Tilburg
Enschede
Wat? Picknicken in een park met een wandeltocht er voor/na

Ik wil ook! Dat kan ;) Maak een dieetticker aan op www.lilyslim.com, vergeet je naam niet in de ticker te zetten!! Meld in dit topic duidelijk dat je ook in de OP wilt en geef het linkje van je ticker. De topicstarter of één van de modjes zet je er dan bij. Als je een account aanmaakt krijgt je ticker hier automatisch ook een update als je iets aanpast. Als je geen account wilt zul je ieder weegmoment een nieuwe ticker aan moeten maken en de url duidelijk in het topic zetten met het verzoek om aanpassing van je ticker.

Deelnemers In de spoiler de deelnemers en de tickers!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_110387862
ik had hem verdomme!
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_110387869
Ook te tijdrovend voor mij maar het kan wel erg nuttig zijn.
  maandag 16 april 2012 @ 10:58:58 #4
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_110387894
Ik wil het toch wel even aan proberen omdat ik nu in anderhalve week zo hard gegaan ben, even kijken of ik niet toch te laag zit.
  Licht Ontvlambaar maandag 16 april 2012 @ 10:59:17 #5
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_110387907
theetijd...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_110387914
Doe je goed.

Oh en het kan ook wel tijdrovend zijn hoor, als je echt elke dag op het laatste moment gaat beslissen wat je eet en continue wat anders eet... dan ben je aardig aan het invoeren idd. Maar gelukkig zijn mijn weken (zeker doordeweeks) aardig voorspelbaar (daar doen we ook boodschappen naar) dus eigenlijk kan ik hem op maandag bijna voor de hele week invullen ;).
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_110387921
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 10:59 schreef Sjeen het volgende:
theetijd...
ik heb nog een stukje appeltaart over! *)

;(
Ja doei.
pi_110387928
Ik zou het eigenlijk eens een tijdje moeten gaan doen, denk dat het wel leuke inzichten oplevert..

Ik ben net wezen spinnen, we waren met 3 dames, en de instructeur was ergens anders nodig.. Dus hebben we zelf de les gedaan... Bij de muziek zat er Andre Hazes tussen, dus ik ben stiekem blij dat we al halverwege de maand zitten, zodat ik dat nummer niet te vaak meer hoef te horen... :P
pi_110387936
quote:
14s.gif Op maandag 16 april 2012 10:59 schreef Jarno het volgende:
Doe je goed.

Oh en het kan ook wel tijdrovend zijn hoor, als je echt elke dag op het laatste moment gaat beslissen wat je eet en continue wat anders eet... dan ben je aardig aan het invoeren idd. Maar gelukkig zijn mijn weken (zeker doordeweeks) aardig voorspelbaar (daar doen we ook boodschappen naar) dus eigenlijk kan ik hem op maandag bijna voor de hele week invullen ;).
Meeste dagen zijn redelijk voorspelbaar idd.
pi_110387944
Valt echt mee.. Gewoon.invullen zodra je wat eet.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_110387945
quote:
Doe je goed.

Ik maak wel altijd een planning maar eet niet elke week hetzelfde dus zou als nog veel werk zijn.
Eet zelfs niet elke dag hetzelfde ontbijt/lunch.
pi_110387957
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 10:59 schreef Sjeen het volgende:
theetijd...
goed idee
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_110387994
Oh hai *O*

Mijlpaal gehaald *O* er is ruim 20 kilo af
pi_110388030
Nouja het is voor iedereen anders maar ik eet als ontbijt altijd 2 volkoren crackers. Dus die vul ik gewoon vast in, evenals de boter erop. Het beleg wisselt maar die komt 9 van de 10 keer uit m'n 'most eaten' lijstje (hij houdt aparte lijstjes per maaltijd bij). Tussen de middag zijn het altijd 3 volkoren boterhammen, wederom, het beleg wisselt maar de basis is hetzelfde. Snacks idem, de meeste variate zit 'm in de avondmaaltijden. Maar wij gaan altijd uit van 2 a 3 keer aardappels, 1x rijst en 1x pasta doordeweeks. Dus dat vult zichzelf.

Scheelt ook zoveel boodschappen gedoe, die structuur O+.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
  maandag 16 april 2012 @ 11:03:18 #15
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_110388036
Ik heb de cappucino die ik hier dagelijks met sloten tegelijk drink vervange door gewoon 'pure koffie' met 1 zoetje. Hetgeen de frequentie van drinken ook nogal omlaag brengt, omdat ik het toch iets minder lekker vind.

Tevreden met kleine dingen
pi_110388044
Jarno, mijn BMR Moet ik dus ergens anders berekenen? Omdat de app net wel om alle gegevens vroeg dacht ik dat het in de app berekend word. Maar ik kan het niet terug vinden.
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
  maandag 16 april 2012 @ 11:04:19 #17
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_110388069
quote:
Doe je goed.

Ja, dat doe ik idd ook wel, ik weet op vrijdag al bijna voor de hele week wat we gaan eten.
En ook ontbijt varieert nooit heel erg veel, dus het is natuurlijk ook een lijst die je opbouwt.
  maandag 16 april 2012 @ 11:05:02 #18
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_110388100
LL, goed zeg! *O*
pi_110388103
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 11:03 schreef J0ycie88 het volgende:
Jarno, mijn BMR Moet ik dus ergens anders berekenen? Omdat de app net wel om alle gegevens vroeg dacht ik dat het in de app berekend word. Maar ik kan het niet terug vinden.
Ja die's lastig. Volgens mij moet je die ff op de site handmatig invullen naar wat je wenst, althans, dat kan ik me er ff van herinneren. Of in de app kan het ook dacht ik...
pi_110388132
quote:
3s.gif Op maandag 16 april 2012 11:03 schreef GI het volgende:
Ik heb de cappucino die ik hier dagelijks met sloten tegelijk drink vervange door gewoon 'pure koffie' met 1 zoetje. Hetgeen de frequentie van drinken ook nogal omlaag brengt, omdat ik het toch iets minder lekker vind.

Tevreden met kleine dingen
Goed bezig. Ik zat hier ook eerst aan de wieners, latte's en cappucino's en ben overgegaan op de zwart met een zoetje. Scheelt echt veeeeeeeeeel.
pi_110388190
quote:
14s.gif Op maandag 16 april 2012 11:05 schreef Jarno het volgende:

[..]

Goed bezig. Ik zat hier ook eerst aan de wieners, latte's en cappucino's en ben overgegaan op de zwart met een zoetje. Scheelt echt veeeeeeeeeel.
Ja enorm! Hier ook vooral de latte's van die voorgezoete zakjes afgeschaft.... Nu een enkele keer in de stad of in t weekend.
pi_110388194
LL.super!!

Ik drink 1 latte per dag.. Soms ook niet trouwens.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_110388220
Sowieso zijn die machinale cappu's of latte's toch niet te hachelen. Of je moet een Jura op het werk hebben oid.
  maandag 16 april 2012 @ 11:09:53 #24
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_110388247
quote:
14s.gif Op maandag 16 april 2012 11:08 schreef Jarno het volgende:
Sowieso zijn die machinale cappu's of latte's toch niet te hachelen. Of je moet een Jura op het werk hebben oid.
Ja, We hebben dus een hele mooie Jura staan :o
pi_110388267
quote:
3s.gif Op maandag 16 april 2012 11:09 schreef GI het volgende:

[..]

Ja, We hebben dus een hele mooie Jura staan :o
Crap. -O- .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')