Vond het ook niks totdat ik het een keer dronk met m'n ex, het was best lekkerquote:
Moet je doen dan, zo lekkerquote:Op maandag 16 april 2012 09:22 schreef Geester het volgende:
[..]
Heb ik al 10 jaar niet op
Old memories
Schering en inslag.quote:
Jahaa zo ken ik dr nog wel een paar.. met mijn exquote:Op maandag 16 april 2012 09:22 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Vond het ook niks totdat ik het een keer dronk met m'n ex, het was best lekker.
Ach, het is wel de waarheidquote:Op maandag 16 april 2012 09:23 schreef Geester het volgende:
[..]
Jahaa zo ken ik dr nog wel een paar.. met mijn ex
What happened?quote:
Geester, je hebt nu al een hele reeks geen vervelende posts gemaakt!?quote:Op maandag 16 april 2012 09:27 schreef Geester het volgende:
Verloren met voetbal ( wel fucking mooi gescoord ) in de avond een niet geslaagde avond met uitgaan![]()
zondag zoals altijd moe en niks doen
Waar ben je geweest?quote:Op maandag 16 april 2012 09:27 schreef Geester het volgende:
Verloren met voetbal ( wel fucking mooi gescoord ) in de avond een niet geslaagde avond met uitgaan![]()
zondag zoals altijd moe en niks doen
Houdt het dan ook echt niet opquote:Op maandag 16 april 2012 09:28 schreef shifto het volgende:
[..]
Geester, je hebt nu al een hele reeks geen vervelende posts gemaakt!?Ben je echt opgehouden?
quote:Op maandag 16 april 2012 09:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als je er maar lang genoeg mee door gaat wel
'Cause he's one step closer to the edge, and he's about to BREAK!quote:Op maandag 16 april 2012 09:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Oquote:Op maandag 16 april 2012 09:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Neequote:Op maandag 16 april 2012 09:31 schreef MohMi het volgende:
[..]
'Cause he's one step closer to the edge, and he's about to BREAK!
Out of the box denken,quote:
Linkin Parkquote:Op maandag 16 april 2012 09:31 schreef MohMi het volgende:
[..]
'Cause he's one step closer to the edge, and he's about to BREAK!
Ach virtueel is zoveel mogelijk. Heb ik weinig problemen meequote:Op maandag 16 april 2012 09:32 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik ben toch nog steeds een beetje bang dat je met aan AK-47 moordend het topic rond gaat
quote:Op maandag 16 april 2012 09:32 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik ben toch nog steeds een beetje bang dat je met aan AK-47 moordend het topic rond gaat
quote:Op maandag 16 april 2012 09:32 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Linkin Park
Als deze SC een kantoorpand was dan zie ik Geester nog wel eens binnenkomen met een M16 om iedereen voor zijn flikker te schieten
Sneue teksten zijn van toepassing op sneue situatiesquote:Op maandag 16 april 2012 09:32 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Linkin Park
Als deze SC een kantoorpand was dan zie ik Geester nog wel eens binnenkomen met een M16 om iedereen voor zijn flikker te schieten
Mijn internet leven, wat doe jequote:Op maandag 16 april 2012 09:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ach virtueel is zoveel mogelijk. Heb ik weinig problemen mee
Als ie een collega was geweest, dan was ik hem ontlopen. Dus was ik veiligquote:Op maandag 16 april 2012 09:32 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Linkin Park
Ja het is dat, of je hebt echt je leven gebeterdquote:Op maandag 16 april 2012 09:34 schreef Geester het volgende:
Denken sommige van jullie nou echt dat als ik naar huis ga zometeen ik nog de hele avond denk vanooh die internethelden die 100 km verderop wonen vinden mij niet aardig
![]()
Nee
En nee geen haatgevoelens jegens sommigen hier
En wat voor werk doe je?quote:Op maandag 16 april 2012 09:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als ie een collega was geweest, dan was ik hem ontlopen. Dus was ik veilig
Dus die dooie kat die aan mijn voordeur was gebonden kwam niet van jou?quote:Op maandag 16 april 2012 09:34 schreef Geester het volgende:
Denken sommige van jullie nou echt dat als ik naar huis ga zometeen ik nog de hele avond denk vanooh die internethelden die 100 km verderop wonen vinden mij niet aardig
![]()
Nee
En nee geen haatgevoelens jegens sommigen hier
Inderdaad, vind ik ookquote:Op maandag 16 april 2012 09:34 schreef shifto het volgende:
[..]
Ja het is dat, of je hebt echt je leven gebeterdwant je bent zowaar niet vervelend vandaag
quote:Op maandag 16 april 2012 09:34 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dus die dooie kat die aan mijn voordeur was gebonden kwam niet van jou?
In mijn cultuur is dat een teken van vriendschapquote:Op maandag 16 april 2012 09:34 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dus die dooie kat die aan mijn voordeur was gebonden kwam niet van jou?
Geester, aka Tristanquote:Op maandag 16 april 2012 09:32 schreef MohMi het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 april 2012 09:35 schreef Geester het volgende:
[..]
In mijn cultuur is dat een teken van vriendschapje had hem moeten serveren met een mooie salade
je bent chinees?quote:Op maandag 16 april 2012 09:35 schreef Geester het volgende:
[..]
In mijn cultuur is dat een teken van vriendschapje had hem moeten serveren met een mooie salade
Hoe was je weekend?quote:
Superquote:
Nicequote:Op maandag 16 april 2012 09:39 schreef over_hedge het volgende:
Mijn nieuwe laptop is thuis afgeleverdBeetje jammer dat ik pas 6 uur thuis ben.
quote:
quote:Op maandag 16 april 2012 09:40 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]Baas boven Baas
![]()
Te gek
Vrijdag kwam ze bij me, lekker voor me gekookt en daarna lekker samen geweest.
Zaterdag ging ze weg en ben ik Hilversum geweest en 's nachts weer terug gegaan naar haar toe
Gister lekker ontbijtje gekregen van dr en samen nog HayWire gekeken, en 's avonds thuis ff alleen gezeten filmpje gekeken.
Dus, niets te klagen gehad
Hilversum?quote:Op maandag 16 april 2012 09:40 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]Baas boven Baas
![]()
Te gek
Vrijdag kwam ze bij me, lekker voor me gekookt en daarna lekker samen geweest.
Zaterdag ging ze weg en ben ik Hilversum geweest en 's nachts weer terug gegaan naar haar toe
Gister lekker ontbijtje gekregen van dr en samen nog HayWire gekeken, en 's avonds thuis ff alleen gezeten filmpje gekeken.
Dus, niets te klagen gehad
Leven van weekend tot weekendquote:Op maandag 16 april 2012 09:42 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Hilversum?Kut stad.
![]()
Maar klinkt leuk!Tjik was vrijdag t/m zondag bij mij.
Nog naar mijn werk geweest, om fotos te maken. (we hebben een eigen studio op mijn werk) Maarja nog 5 dagen dan is het weer weekend
Dan leef ik van werk tot werk..quote:
Mja het valt mee. Mijn werk is erg leuk. Dus ik vermaak mij door de week ook wel.quote:
Nee man! Nja, eigenlijk was ik Bussum omdat daar de verjaardag was maar Waarom vind je Hilversum kloten?quote:Op maandag 16 april 2012 09:42 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Hilversum?Kut stad.
![]()
Maar klinkt leuk!Tjik was vrijdag t/m zondag bij mij.
Nog naar mijn werk geweest, om fotos te maken. (we hebben een eigen studio op mijn werk) Maarja nog 5 dagen dan is het weer weekend
Dit is voor het eerst dat ik het eens ben met je.quote:
quote:Op maandag 16 april 2012 09:48 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Dit is voor het eerst dat ik het eens ben met je.
Zoveel liefde meegemaakt op hoog catherijnequote:Op maandag 16 april 2012 09:48 schreef ovoxo het volgende:
[..]
qft, alleen Bilthoven is niet zo leuk.
Mijn ex woont in eemnes. Dus ik was vaak in hilversum. Maar weet niet. Vind de stad zo ver je het stad kan noemen gewoon niet zo boeiend.quote:Op maandag 16 april 2012 09:47 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Nee man! Nja, eigenlijk was ik Bussum omdat daar de verjaardag was maar Waarom vind je Hilversum kloten?
hahaha, zelfde soort weekend gehad dus! Goed bezig man... super relaxed hoor dit.... het scheelt mij zoveel man...af en toe nog een dipje mbt me ex, maar deze dame is in alle opzichten een vooruitgang dus dat helpt
Ja, over 5 dagen same old shit again
de mijne gaat 28 april 10 dagen naar malta in dr eentje![]()
schiet niet echt op........
Ik ook!quote:Op maandag 16 april 2012 09:49 schreef Geester het volgende:
[..]
Zoveel liefde meegemaakt op hoog catherijne![]()
Ik ookquote:Op maandag 16 april 2012 09:49 schreef Geester het volgende:
[..]
Zoveel liefde meegemaakt op hoog catherijne![]()
Echt? Ik ook.quote:Op maandag 16 april 2012 09:50 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik ook!Buiten heb je een grasveldje. Daar nog wel paar keer gelegen in de zomer.
Weet nog wel die eerste keer met mijn ex daarzo in de stromende regen had ze mijn vest aan en ik in een t shirt bij die bussen daarzoquote:
Ik ook met m'n ex, mwehe. Wat kut.quote:Op maandag 16 april 2012 09:51 schreef Geester het volgende:
[..]
Weet nog wel die eerste keer met mijn ex daarzo in de stromende regen had ze mijn vest aan en ik in een t shirt bij die bussen daarzo
Leuke tijden..
Damn
Dat zie ikquote:Op maandag 16 april 2012 09:53 schreef Geester het volgende:
[..]
Inderdaad... ook ik heb emoties en kon/kan liefhebben
Bij HC, als je wat verder loopt naar links, volgens mij.quote:Op maandag 16 april 2012 09:54 schreef Geester het volgende:
[..]
Komt me bekend voor maar is een beetje onduidelijk
Je moest eens wetenquote:Op maandag 16 april 2012 09:55 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Dat zie ik. Nee maar, ik snap dat het kut is. Utrecht is wel speciaal voor me :p
Awh, lieve foto!quote:Op maandag 16 april 2012 09:54 schreef over_hedge het volgende:
http://i120.photobucket.com/albums/o189/relderson/IMG_3444.jpg
beetje groot
Oh ja klopt! ik spendeerde de zomer vaak daar op HC omdat telkens de 2e 3e 4e date enzo het regende dus gingen we door het station lopen maar ze vond het niet erg omdat ik dr wasquote:Op maandag 16 april 2012 09:55 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Bij HC, als je wat verder loopt naar links, volgens mij.
Te gek manquote:Op maandag 16 april 2012 09:54 schreef over_hedge het volgende:
http://i120.photobucket.com/albums/o189/relderson/IMG_3444.jpg
beetje groot
Is normaal :pquote:
Schattigquote:Op maandag 16 april 2012 09:57 schreef Geester het volgende:
[..]
Oh ja klopt! ik spendeerde de zomer vaak daar op HC omdat telkens de 2e 3e 4e date enzo het regende dus gingen we door het station lopen maar ze vond het niet erg omdat ik dr was
23quote:Op maandag 16 april 2012 09:59 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Te gek man.
hoe oud zijn jullie eigenlijk?
En dat isquote:Op maandag 16 april 2012 10:01 schreef over_hedge het volgende:
Mijn ex interesseert me echt niks meer.
Al deed ze dat wel, dan zou je dat hier in elk geval niet meer verkondigenquote:Op maandag 16 april 2012 10:01 schreef over_hedge het volgende:
Ik hou nog steeds van haar en mis haar ook nog wel af en toe.quote:Op maandag 16 april 2012 10:01 schreef over_hedge het volgende:
Oh echt wel.quote:Op maandag 16 april 2012 10:03 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Al deed ze dat wel, dan zou je dat hier in elk geval niet meer verkondigen
Ik heb af en toe nog vlagen, dat het door me hoofd schiet dat ze met die nieuwe jongen is...
Maar ik denk dat de beleving minder erg is nu, omdat ik zelf ook iemand gevonden heb... voorlopig althans.
Het klinkt nu vooral als een scharrel. (niet dat het uitmaakt verdre)quote:Op maandag 16 april 2012 10:04 schreef Geester het volgende:
Beter als er gelijk 100 % positief erover zijn![]()
Ik heb dit wel met al mijn exenquote:Op maandag 16 april 2012 10:04 schreef STING het volgende:
[..]
Ik hou nog steeds van haar en mis haar ook nog wel af en toe.
Maar heeft gelukkig verder geen negatieve invloed op me
Klinkt als een reboundquote:Op maandag 16 april 2012 10:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het klinkt nu vooral als een scharrel. (niet dat het uitmaakt verdre)
Hoeveel heb je er wel niet?quote:Op maandag 16 april 2012 10:06 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik heb dit wel met al mijn exen
Houd van allemaal nog een beetje
is ook wel natuurlijk denk ik..mijn ex is best een kut maar toch..quote:Op maandag 16 april 2012 10:06 schreef shifto het volgende:
[..]
Hoezo een kut?quote:Op maandag 16 april 2012 10:06 schreef Geester het volgende:
[..]
is ook wel natuurlijk denk ik..mijn ex is best een kut maar toch..
Valt wel mee denk ik?quote:
Ik kreeg dit weekend de vraag:quote:Op maandag 16 april 2012 10:05 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Oh echt wel.Tjik weet alles over mij en mijn ex. Dus voor haar hoef ik niks verborgen te houden hoor.
![]()
Ik zal altijd nog wel beetje van mijn ex blijven houden. Maar dat ze nu met iemand anders is enzo maakt me echt niks meer uit.Hoop dat ze gelukkig is.
Maar jij hebt ook gewoon veel liefde in jequote:Op maandag 16 april 2012 10:06 schreef shifto het volgende:
[..]
Manier waarop alles verliep ( na de break up)quote:
Beseffen dat niet elke vrouw hetzelfde is als je ex, en dat ook echt beseffen zal je dan zeker helpenquote:Op maandag 16 april 2012 10:09 schreef Geester het volgende:
Manier waarop alles verliep ( na de break up)Mja niet heel boeiend verder maar vind het nu nog steeds klote en het heeft er wel voor gezorgd dat ik niet zo enthousiast ben als t op chicks aankomt
![]()
Je kan zeggen dat ik me aanstel of niet spoor ofzo maar zo voel ik het wel
Ik wil me reserve houden..... geen zin in nog een klap.quote:Op maandag 16 april 2012 10:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het klinkt nu vooral als een scharrel. (niet dat het uitmaakt verdre)
Oh nee, zo bedoel ik het niet. Je moet niet 1 meisje/vrouw alles voor je laten verpesten, daar heb je alleen jezelf mee. Komt wel goedquote:Op maandag 16 april 2012 10:09 schreef Geester het volgende:
[..]
Manier waarop alles verliep ( na de break up)Mja niet heel boeiend verder maar vind het nu nog steeds klote en het heeft er wel voor gezorgd dat ik niet zo enthousiast ben als t op chicks aankomt
![]()
Je kan zeggen dat ik me aanstel of niet spoor ofzo maar zo voel ik het wel
Ik heb bij al mijn exen nog wel bepaalde gevoelens.quote:Op maandag 16 april 2012 10:06 schreef shifto het volgende:
[..]
Mur.quote:Op maandag 16 april 2012 10:10 schreef Murdera het volgende:
gvd, kan hier niet eens even een maandag ochtend meeting hebben zonder een topic achter te lopen.
Ergens anders uitgaan een optie?quote:Op maandag 16 april 2012 10:11 schreef Geester het volgende:
En ja het uitgaan is wel leuk maar totaal geen chicks voor mij ... ze zijn wel knap enzo maar ze zijn zo tjaaabeetje simpel
Komt het ook wel.. 5 maanden geleden dacht ik het komt nooit meer goedquote:Op maandag 16 april 2012 10:11 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Oh nee, zo bedoel ik het niet. Je moet niet 1 meisje/vrouw alles voor je laten verpesten, daar heb je alleen jezelf mee. Komt wel goed
Ja, dat zijn lasitge vragen dan.quote:Op maandag 16 april 2012 10:08 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ik kreeg dit weekend de vraag:
"hoelang ben jij eigenlijk al vrijgezel"
tja... en toen moest ik wel...
en balen dat ze deed, dat het letterlijk nog maar 2 a 3 week terug was dat ik die email van me ex kreeg toen.... ze voelde zich een rebound...
gelukkig kon ik haar duidelijk maken, dat ze absoluut geen rebound is en dat ik op haar gevallen ben om wie zij is, en dat ze in alle opzichten beter is en zich geen zorgen hoeft te maken.
Dat heb ik ook geprobeerd....quote:Op maandag 16 april 2012 10:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Beseffen dat niet elke vrouw hetzelfde is als je ex, en dat ook echt beseffen zal je dan zeker helpen
Ja, herinneren is geen probleem maar je moet er niet te lang inzitten. Je komt vanzelf vast wel weer iemand tegenquote:Op maandag 16 april 2012 10:12 schreef Geester het volgende:
[..]
Komt het ook wel.. 5 maanden geleden dacht ik het komt nooit meer goed
Maar nu het ebt langzaam weg maar ik wil wel de leuke dingen blijven onthouden
Dieren?quote:Op maandag 16 april 2012 10:13 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Dat heb ik ook geprobeerd....
Maar het blijkt uiteindelijk vaak toch dat ze precies hetzelfde zijn.
Heeft te maken dat we gewoonte dieren zijn, psychologische factoren, soort zoekt soort, vertrouwelijk gevoel etc etc... ff geen zin in om uit te leggen maar I'm sure you get the picture
ja.... dit was echt ff killing voor de mood...quote:Op maandag 16 april 2012 10:13 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja, dat zijn lasitge vragen dan.Dan probleem heb ik dus niet omdat we alles al van elkaar weten over exen.
ja, een mens is een zoogdier.quote:
Of te wel.. je moet van je vertrouwde wegen af.quote:Op maandag 16 april 2012 10:13 schreef ManageTheAnger het volgende:
Dat heb ik ook geprobeerd....
Maar het blijkt uiteindelijk vaak toch dat ze precies hetzelfde zijn.
Heeft te maken dat we gewoonte dieren zijn, psychologische factoren, soort zoekt soort, vertrouwelijk gevoel etc etc... ff geen zin in om uit te leggen maar I'm sure you get the picture
Dat vraag ik me ook af soms. Sommige mensen veranderen dan ineens in heuze geldwolven en willen alles hebben hebben hebbenquote:Op maandag 16 april 2012 10:12 schreef Mystikvm het volgende:
Ik ben wellicht naïef, maar ik vraag me af wat er moet gebeuren dat mensen hun exen soms zo intens haten.
quote:Op maandag 16 april 2012 10:14 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
ja, een mens is een zoogdier.
Haat en liefde ligt nou eenmaal dicht bij elkaarquote:Op maandag 16 april 2012 10:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af soms. Sommige mensen veranderen dan ineens in heuze geldwolven en willen alles hebben hebben hebben
Aah vandaar dat ik beide nog nooit echt ervaren hebquote:Op maandag 16 april 2012 10:16 schreef shifto het volgende:
Haat en liefde ligt nou eenmaal dicht bij elkaar
Ja, ik ken het.quote:Op maandag 16 april 2012 10:14 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
ja.... dit was echt ff killing voor de mood...
Maar ik was niet bewust op haar uit, we kamen elkaar tegen, was een klik en klaar.... alles gaat ook vanzelf tussen ons, we hoeven er 0% moeite voor te doen....
voelt alsof ik in een roes zit man, als je vraagt wat en hoe doe je het precies? dan heb ik daar niet eens antwoord op, het loopt gewoon zo.
Is het zo erg?quote:Op maandag 16 april 2012 10:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Aah vandaar dat ik beide nog nooit echt ervaren heb
True that.quote:Op maandag 16 april 2012 10:16 schreef shifto het volgende:
[..]
Haat en liefde ligt nou eenmaal dicht bij elkaar
Inderdaad, de ander nog zo veel mogelijk pijn willen doen. Dan denk ik, je hebt jaren van elkaar gehouden. Dat je ruzie hebt OK, maar waarom zou je de ander het vel over de oren willen halen?quote:Op maandag 16 april 2012 10:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af soms. Sommige mensen veranderen dan ineens in heuze geldwolven en willen alles hebben hebben hebben
lolquote:Op maandag 16 april 2012 10:16 schreef muhahaha het volgende:
MAT valt op probleemvrouwen waarschijnlijk. Daar ben ik ook wel een sucker voor '
Dat, of jij bent echt een ice-queenquote:Op maandag 16 april 2012 10:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Aah vandaar dat ik beide nog nooit echt ervaren heb
Wat bij mij vaak helpt, is gewoon andere kroegen opzoeken, andere plekken bezoeken en oude kennissen met hetzelfde patroon e.d. afkappenquote:Op maandag 16 april 2012 10:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Of te wel.. je moet van je vertrouwde wegen af.
Denken dat er miljoenen vrouwen zijn in NL die allemaal hetzelfde zijn/reageren/etc is gewoon onzin. Dan denk je niet na
Als je zelf elke keer dezelfde soort vrouw treft en dezelfde ellende aantrekt. Tja dan moet je dus bij jezelf (bij jezelf.. dus niet bij de vrouw!) nagaan wat er mis is. En dan komt er vaak op neer dat je dus de spreekwoordelijke 'verkeerde types' opzoekt. En daar kan je wat aan doen
Maar je boft maar met tjik man ze ziet er leuk uit ( en ze ziet er lief uit )quote:Op maandag 16 april 2012 10:16 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja, ik ken het.Is was nou ook niet echt bepaald op zoek of zo. Zo iets overkomt je gewoon. Als je 3 maanden geleden had gezegd dat ik nu zo gelukkig zou zijn dan had ik je voor gek verklaard.
Vreemdgaanquote:Op maandag 16 april 2012 10:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat werd wel altijd gezegd over mequote:
Niet naïef, wellicht wat volwassener en stabieler enzo?quote:Op maandag 16 april 2012 10:12 schreef Mystikvm het volgende:
Ik ben wellicht naïef, maar ik vraag me af wat er moet gebeuren dat mensen hun exen soms zo intens haten.
Ik val meestal voor de lieve vrouwquote:Op maandag 16 april 2012 10:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
lol
ik ben erachter gekomen dat ik op de wat alternatieve luitjes valt. Is ook altijd wel wat 'mis' mee. Er is altijd wel ergens een klik, maar ik ben niet echt alternatief, dus dan mis je ergens toch wat
Aaawquote:
Klinkt inderdaad alsof je nooit verliefd bent geweest. Rationaliteit komt dan namelijk niet om de hoek kijkenquote:Op maandag 16 april 2012 10:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat werd wel altijd gezegd over meen vond ik zelf ook
Maar weet ondertussen wel dat dat niet het geval is. Iets met teveel relativeren en geen verwachtingen willen hebben.. zorgt voor enorme afvlakking.
Mensen waar veel mee mis is (gegaan) die zijn vaak irritant. Veels te veel lullen over die problemen en er altijd weer op terug komenquote:Op maandag 16 april 2012 10:18 schreef Mystikvm het volgende:
Ik denk dat mensen met wie weinig mis is ook niet altijd even interessant overkomen. Iets met weinig scherpe randjes ofzo.
Misschien moet ik maar een drankprobleem krijgen. Wellicht helpt het
Nou, niet waarschijnlijk hoor...quote:Op maandag 16 april 2012 10:16 schreef muhahaha het volgende:
MAT valt op probleemvrouwen waarschijnlijk. Daar ben ik ook wel een sucker voor '
Die vliegt hard weg zodra Cupido in beeld komt hahaquote:Op maandag 16 april 2012 10:19 schreef shifto het volgende:
[..]
Klinkt inderdaad alsof je nooit verliefd bent geweest. Rationaliteit komt dan namelijk niet om de hoek kijken
Ja ik zeker geluk met haar.quote:Op maandag 16 april 2012 10:18 schreef Geester het volgende:
[..]
Maar je boft maar met tjik man ze ziet er leuk uit ( en ze ziet er lief uit )
Klopt dat werkt inderdaad vaak welquote:Op maandag 16 april 2012 10:18 schreef ManageTheAnger het volgende:
Wat bij mij vaak helpt, is gewoon andere kroegen opzoeken, andere plekken bezoeken en oude kennissen met hetzelfde patroon e.d. afkappen
Gewoon opnieuw beginnen van scratch.
Maar goed, eerst eigen issues oplossen en "clean" zijn... dan zal je sneller iemand tegenkomen die dat ook is. Stabiliteit straal je uit.
Zou wel geluk kunnen zijn. Ik ben wel born lucky, vind ik zelf.quote:Op maandag 16 april 2012 10:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
Niet naïef, wellicht wat volwassener en stabieler enzo?
Of je hebt gewoon een stuk meer geluk dan sommige anderen.
Je komt over het algemeen inderdaad niet over als een heel impulsief en spetterend persoon, no offense.quote:Op maandag 16 april 2012 10:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar weet ondertussen wel dat dat niet het geval is. Iets met teveel relativeren en geen verwachtingen willen hebben.. zorgt voor enorme afvlakking.
Meehelpen? Daar zijn instanties voor ... anders word jij de verkapte therapeut en slapen met je patienten mag niet!quote:Op maandag 16 april 2012 10:19 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Nou, niet waarschijnlijk hoor...
Het is overduidelijk..... en ik doe het niet bewust maar ik trek ze op 1 of andere manier aan....
Misschien omdat ik op hun weer als heel wijs overkom... maar ja, hoe kan dat? omdat ik zelf ook de nodige bagage heb natuurlijk, en dan ook vrouwen heb gehad met problemen, dus dat is herkenning, die weg is al gemaakt, dus kan ik ze tips geven enzo, met ze meeveren, en voor ik het weet lig ik er mee in bed.
Tik em aan ouwe!quote:Op maandag 16 april 2012 10:16 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja, ik ken het.Is was nou ook niet echt bepaald op zoek of zo. Zo iets overkomt je gewoon. Als je 3 maanden geleden had gezegd dat ik nu zo gelukkig zou zijn dan had ik je voor gek verklaard.
non takenquote:Op maandag 16 april 2012 10:20 schreef Mystikvm het volgende:
Je komt over het algemeen inderdaad niet over als een heel impulsief en spetterend persoon, no offense.
Keith Bakkertje doen.quote:Op maandag 16 april 2012 10:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Meehelpen? Daar zijn instanties voor ... anders word jij de verkapte therapeut en slapen met je patienten mag niet!
Zolang je IRL maar niet zoveel clichés uitpoept als hier ben je volgens mij best leukquote:Op maandag 16 april 2012 10:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
non taken
Online ben ik ook geen zak aan.. reallife misschien ook niet de meest impulsieve persoon of gekke.. maar denk dat men wel verbaasd zal zijn hoe ik kan zijn![]()
Verschillende meets gehad waarvan men achteraf zoiets had van "wtf was dat nou cue?"
Daten?quote:Op maandag 16 april 2012 10:23 schreef shifto het volgende:
[..]
Van binnen ben ik eigenlijk wel een heel lief meisje
Haha wees maar niet bang, ik haat clichesquote:Op maandag 16 april 2012 10:23 schreef Mystikvm het volgende:
Zolang je IRL maar niet zoveel clichés uitpoept als hier ben je volgens mij best leuk
Dat wel he!quote:Op maandag 16 april 2012 10:22 schreef muhahaha het volgende:
3 weken terug postte je dag in en uit hoe kut je het wel niet had en nu ben je verandert in de FOK! Dr.Phil
Dan neem ik mijn woorden terug.quote:Op maandag 16 april 2012 10:23 schreef shifto het volgende:
[..]
Van binnen ben ik eigenlijk wel een heel lief meisje
Goeie likbeurt en de grootste ijskoninginnen veranderen in poesjesquote:Op maandag 16 april 2012 10:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Boh gek ik ook niet, ik stopte zelfs met dat topic dankzij zijn postsquote:Op maandag 16 april 2012 10:23 schreef shifto het volgende:
[..]
Dat wel he!Kon MTA paar weken geleden nog niet uitstaan, altijd maar mauwen en nooit luisteren
Het is zowaar veranderd!
quote:Op maandag 16 april 2012 10:24 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Boh gek ik ook niet, ik stopte zelfs met dat topic dankzij zijn posts. Nu issie weer prettig om te lezen haha. Wat vrouwen al niet met je kunnen doen!
Het is ook wel wat je jezelf wijsmaakt hoor. Ik vind probleemgevallen ook interessanter, maar zij mij gelukkig niet. Alsof je ernstige probleemgevallen je eigen problemen kan laten overschaduwen.quote:
Neem me mee op date en zie waar het eindigt. Ben best makkelijkquote:
Bij goede seks verander ik niet in een schattig, lief poesjequote:Op maandag 16 april 2012 10:24 schreef ManageTheAnger het volgende:
Goeie likbeurt en de grootste ijskoninginnen veranderen in poesjes
That awesome momentquote:Op maandag 16 april 2012 10:25 schreef over_hedge het volgende:
Mijn exze wa me net
Ze heeft die fotos van mij en tjik gezien op fb
Dus daar wa ze nu over.
Oei oei jelly exquote:Op maandag 16 april 2012 10:25 schreef over_hedge het volgende:
Mijn exze wa me net
Dus daar wa ze nu over.
Is ze jaloers?quote:Op maandag 16 april 2012 10:25 schreef over_hedge het volgende:
Mijn exze wa me net
Dus daar wa ze nu over.
Dat iddquote:Op maandag 16 april 2012 10:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Bij goede seks verander ik niet in een schattig, lief poesje
Het gaat onbewust denk ik, ik kan een harde eikel zijn, maar ben niet van steen....quote:Op maandag 16 april 2012 10:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Meehelpen? Daar zijn instanties voor ... anders word jij de verkapte therapeut en slapen met je patienten mag niet!
Vind het wel grappig.quote:
Nouja, niet zo zeer. Het is ook het karakter enzo, ik hou wel van iemand die gewoon hard kan zijn.quote:Op maandag 16 april 2012 10:25 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het is ook wel wat je jezelf wijsmaakt hoor. Ik vind probleemgevallen ook interessanter, maar zij mij gelukkig niet. Alsof je ernstige probleemgevallen je eigen problemen kan laten overschaduwen.
Het is echt niet zo dat lieve vrouwen per definitie niet leuker zijn, maar die zullen jou meer met jouw tekortkomingen confronteren omdat ze er zelf zo weinig hebben.
quote:
Mensen die hard kunnen zijn trekken problemen aan.quote:Op maandag 16 april 2012 10:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nouja, niet zo zeer. Het is ook het karakter enzo, ik hou wel van iemand die gewoon hard kan zijn.
Dan heb ik het nog niet over probleemgevallen
Ik ook niet en er is niks mis met luisteren echter als haar issues te groot zijn dan moet ze toch echt hulp van buitenaf gaan zoeken en niet in de relatie.quote:Op maandag 16 april 2012 10:26 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Het gaat onbewust denk ik, ik kan een harde eikel zijn, maar ben niet van steen....
Dus stel me scharrel komt met iets..... en ik weet daar toevallig iets over, ja dan raak je in gesprek met elkaar...
Wat ik dus steeds vertik te doen, is om signalen om te pakken, en die te gaan linken. Om van daaruit de conclusie te maken: "ladies and gentlemen, we got another one" en vervolgens door te gaan naar de volgende.
Maar goed, zelf zeg ik ook wel eens tegen een meisje: "aan mij wil je echt je vingers niet branden" << en toch werkt dat dan averechts vaak
quote:Op maandag 16 april 2012 10:22 schreef muhahaha het volgende:
3 weken terug postte je dag in en uit hoe kut je het wel niet had en nu ben je verandert in de FOK! Dr.Phil
Dat ik niet meer mauw en luister, of dat ik eigenlijk best wel een toffe peer ben ;-)quote:Op maandag 16 april 2012 10:23 schreef shifto het volgende:
[..]
Dat wel he!Kon MTA paar weken geleden nog niet uitstaan, altijd maar mauwen en nooit luisteren
Het is zowaar veranderd!
Eigenlijk juist minder.quote:Op maandag 16 april 2012 10:27 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Mensen die hard kunnen zijn trekken problemen aan.
Ik een rotte appelquote:Op maandag 16 april 2012 10:28 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Dat ik niet meer mauw en luister, of dat ik eigenlijk best wel een toffe peer ben ;-)
Post mortem was nog niet ingetreden?quote:Op maandag 16 april 2012 10:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
Eigenlijk juist minder.Maar mijn exen waren ook niet echt hard he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Somebody is getting jealousquote:Op maandag 16 april 2012 10:25 schreef over_hedge het volgende:
Mijn exze wa me net
Dus daar wa ze nu over.
quote:Op maandag 16 april 2012 10:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Post mortem was nog niet ingetreden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You puzzle me, sir.quote:Op maandag 16 april 2012 10:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
Eigenlijk juist minder.Maar mijn exen waren ook niet echt hard he
Stiekem vind ze het niks denk ikquote:Op maandag 16 april 2012 10:28 schreef over_hedge het volgende:
Oh, ze vind het leuke fotos.Alleen 1tje leek veel op een foto die ik ook samen met haar had of zo.
Nee, dat zal wel meevallen. Als het goed is heeft ze het leuk met haar vriend.quote:
Beidequote:Op maandag 16 april 2012 10:28 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Dat ik niet meer mauw en luister, of dat ik eigenlijk best wel een toffe peer ben ;-)
Echt hèquote:
/fixedquote:Op maandag 16 april 2012 10:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
Waar ik op val is niet waar ik op uit in kom.
Oh, dat herken ik wel. Maar al te goedquote:Op maandag 16 april 2012 10:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
Waar ik op val is niet waar ik op uitkom.
She's jealous :pquote:Op maandag 16 april 2012 10:28 schreef over_hedge het volgende:
Oh, ze vind het leuke fotos.Alleen 1tje leek veel op een foto die ik ook samen met haar had of zo.
Uitmelken die situatie...quote:Op maandag 16 april 2012 10:29 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nee, dat zal wel meevallen. Als het goed is heeft ze het leuk met haar vriend.
En als ze dat wel zou willen zou dat best kut voor haar zijn.
Het loslaten is goed gelukt bij de meeste hierquote:Op maandag 16 april 2012 10:31 schreef MohMi het volgende:
We hebben het daadwerkelijk weer over exen in deze SC!Hoeven we de TT voorlopig niet te veranderen
Gordon met z'n vreemdgaanquote:Op maandag 16 april 2012 10:33 schreef ManageTheAnger het volgende:
Uitmelken die situatie...
Gelijk nieuwe foto met Tjik maken, en dan 1 over the top..... 1 waarvan je ex echt gaat voelen :p
Niet omdat je haar terug wil, maar zoals Gordon zou zeggen: "it's your time to shine big boy"
Nee, ik heb die fotos gemaakt omdat ik het leuk vind om met haar fotos te maken. Ik ga geen fotos maken om mijn ex expres jaloers te maken.quote:Op maandag 16 april 2012 10:33 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Gelijk nieuwe foto met Tjik maken, en dan 1 over the top..... 1 waarvan je ex echt gaat voelen :p
Niet omdat je haar terug wil, maar zoals Gordon zou zeggen: "it's your time to shine big boy"
Had je in ieder geval goede seksquote:Op maandag 16 april 2012 10:34 schreef Mystikvm het volgende:
Op het moment dat ik zelf iets van een scharrel heb ben ik er nooit mee bezig. Op het moment dat er even niks is en ik zie mijn ex denk ik er wel aan. Eigenlijk mis ik alleen maar de seks
Je ex bakte er niet veel van, dan?quote:Op maandag 16 april 2012 10:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Had je in ieder geval goede seks
Ik mist hoogstens seks met scharrels
Zoets?quote:Op maandag 16 april 2012 10:35 schreef Geester het volgende:
ben mijn ex nog 2 keer tegengekomen in utrecht.. je had die blik van haar moeten zien toen ze me zag
In vlagen hier nog...quote:Op maandag 16 april 2012 10:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Het loslaten is goed gelukt bij de meeste hier
Ik denk er al bijna niet meer aan, heeeel soms nog
Inbe4 aameldingen.quote:Op maandag 16 april 2012 10:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Had je in ieder geval goede seks
Ik mist hoogstens seks met scharrels
Ja, ik ben te wraakzuchtig denk.....quote:Op maandag 16 april 2012 10:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Gordon met z'n vreemdgaan
Ach kom op. Waarom ex jaloers maken? Als ze dat uberhaupt al is of zal worden. Gewoon lekker je eigen leventje leiden
Gewoon bij kwaliteitswinkels shoppen.quote:Op maandag 16 april 2012 10:36 schreef ManageTheAnger het volgende:
Ik voelde me al ongemakkelijk toen me date even het centrum in wou dit weekend.... (me ex was aan het werk bij de schoenenreus)
Hoe stel je voor dat ze dat betaald met haar schoenenreus salaris?quote:Op maandag 16 april 2012 10:37 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Gewoon bij kwaliteitswinkels shoppen.
Haha nee ik zat op zo'n plekje buiten een winkel te wachten toen zag ik dr lopen dus ze kijkt me zo aan met grote treurige ogen idd en toen liep ik naar t station ( alleen ) en stond ze op een plekje waarvan ze wist dat ik dr een langs moest lopen..quote:
Heb jij haar gedumpt?quote:Op maandag 16 april 2012 10:38 schreef Geester het volgende:
[..]
Haha nee ik zat op zo'n plekje buiten een winkel te wachten toen zag ik dr lopen dus ze kijkt me zo aan met grote treurige ogen idd en toen liep ik naar t station ( alleen ) en stond ze op een plekje waarvan ze wist dat ik dr een langs moest lopen..
Was ze daar een broodje aan het deep throaten, maar ik denk dat ze wilde dat ik dr aan ging spreken.
Neem een time-out en lees het nog een keertje.quote:Op maandag 16 april 2012 10:38 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hoe stel je voor dat ze dat betaald met haar schoenenreus salaris?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi om te oefenen... driften en impulsen te controleren.....quote:Op maandag 16 april 2012 10:38 schreef over_hedge het volgende:
Ik wil naar huis!Niks zo irritant als weten dat je nieuwe laptop thuis ligt maar je pas 6 uur thuis bent.
nee me ex werkt bij schoenenreus.....quote:Op maandag 16 april 2012 10:38 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hoe stel je voor dat ze dat betaald met haar schoenenreus salaris?
quote:Op maandag 16 april 2012 10:40 schreef twi het volgende:
[..]
Neem een time-out en lees het nog een keertje.
Insert:What he said.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
Oja fuk hahahaha het is maandag hequote:Op maandag 16 april 2012 10:40 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
nee me ex werkt bij schoenenreus.....
me huidige dame niet haha.
Ja, houd die tips lekker voor jezelf.quote:Op maandag 16 april 2012 10:37 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ja, ik ben te wraakzuchtig denk.....
Stel me ex komt weer alleen te staan, zonder hem, en er is een nasleep van jewelste dat ze zich vet kut voelt... dan ben ik haast nog geneigd om te zeggen: "mooi zo, goed voor je, karma is a bitch...hoop dat je erin stikt"
Haraquote:Op maandag 16 april 2012 10:42 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, houd die tips lekker voor jezelf.
Maar goed,quote:
Opzich wel, alleen de momenten waarbij ik afdwaal met mijn gedachten zijn dodelijkquote:Op maandag 16 april 2012 10:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Het loslaten is goed gelukt bij de meeste hier
Ik denk er al bijna niet meer aan, heeeel soms nog
Schei toch uit man, jij zou exact hetzelfde doenquote:Op maandag 16 april 2012 10:43 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Maar goed,
Dat doe ik dus nog wel, die plekken vermijden....
Ik heb geen zin, dat ik met deze dame de kroeg in duik, of de discotheek, en dat vervolgens mijn ex daar met hem is... en dan voor me neus lekker gaat lopen bekken, of overdreven gezellig zou gaan doen (want zo'n simpel mens is het wel... highschool gedrag) en dat ik hem flip..... en dat me date date ziet.... en ik vervolgens weer lege handen heb
Luisteren, dat is het enige wat je hoeft te doenquote:Op maandag 16 april 2012 10:43 schreef Geester het volgende:
En ben nu wel met een meisje 'bezig' dus.. ze is heel lief en ziet er goed uit alleen tja ze heeft het moeilijk
ouders overleden etc. Ik ken haar nog niet heel goed natuurlijk maar ik wil dr wel helpen maar dan ben ik denk ik meer aan het helpen dan met haar bezig zijn denk ik..
quote:Op maandag 16 april 2012 10:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Luisteren, dat is het enige wat je hoeft te doen
Niet zo doen tegen Dr.Phil he.quote:Op maandag 16 april 2012 10:44 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Schei toch uit man, jij zou exact hetzelfde doen![]()
Dát zijn de tips die jij hier geeft.
Harajuku is weer terug om op te ruien jongens... allemaal even applaudiseren.....quote:Op maandag 16 april 2012 10:42 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, houd die tips lekker voor jezelf.
Iddquote:Op maandag 16 april 2012 10:45 schreef Mystikvm het volgende:
Mooi, rellen.
Was alweer een half uurtje geleden.
Ja, en je zegt tegen een ander dat hij overdreven foto's met zijn nieuwe chick moet gaan maken om zijn ex te irriteren. Same shit.quote:Op maandag 16 april 2012 10:45 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Harajuku is weer terug om op te ruien jongens... allemaal even applaudiseren.....
er staat: "HAAST GENEIGD"
..... lezen en niet gelijk oordelen en conclusies trekken!
Groot risico. Zorg dat je niet in de "behandelaars" rol schiet, want dan is het wel klaar.quote:Op maandag 16 april 2012 10:43 schreef Geester het volgende:
En ben nu wel met een meisje 'bezig' dus.. ze is heel lief en ziet er goed uit alleen tja ze heeft het moeilijk
ouders overleden etc. Ik ken haar nog niet heel goed natuurlijk maar ik wil dr wel helpen maar dan ben ik denk ik meer aan het helpen dan met haar bezig zijn denk ik..
hoe zie jij eruit?quote:Op maandag 16 april 2012 10:46 schreef MohMi het volgende:
[..]
Idd*pakt bak popcorn om mee te genieten*
Nogmaals........... what the fuck is jou probleem toch steeds man... zoek een hobby.quote:Op maandag 16 april 2012 10:44 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Schei toch uit man, jij zou exact hetzelfde doen![]()
Dát zijn de tips die jij hier geeft.
Laat maar doorkomen.quote:Op maandag 16 april 2012 10:46 schreef MohMi het volgende:
[..]
Idd*pakt bak popcorn om mee te genieten*
Ook daar gaat het om je eigen interpretatie.quote:Op maandag 16 april 2012 10:46 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, en je zegt tegen een ander dat hij overdreven foto's met zijn nieuwe chick moet gaan maken om zijn ex te irriteren. Same shit.
juist, want zodra ze klaar is met "verwerken"quote:Op maandag 16 april 2012 10:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
Groot risico. Zorg dat je niet in de "behandelaars" rol schiet, want dan is het wel klaar.
Ik wel en ik vond het ook *apart*quote:Op maandag 16 april 2012 10:47 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ook daar gaat het om je eigen interpretatie.
Je zat niet in het moment.
quote:Op maandag 16 april 2012 10:33 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 april 2012 10:47 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
juist, want zodra ze klaar is met "verwerken"
is ze ook klaar met jou
En dat is al ruim genoeg om het bloed uit menig hoofd weg te doen trekken richting lagere regionen.quote:
Dat lijkt me evidentquote:Op maandag 16 april 2012 10:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
En dat is al ruim genoeg om het bloed uit menig hoofd weg te doen trekken richting lagere regionen.
Nou beschrijf jezelf eens?quote:Op maandag 16 april 2012 10:47 schreef MohMi het volgende:
[..]
Uber geil natuurlijk, wat is dat nou voor vraag
Heb je de post daarna gezien?quote:
Is het welquote:Op maandag 16 april 2012 10:50 schreef MohMi het volgende:
[..]
NeeHet is verdomme geen datingsite, je logt maar een keer in op TC.
Ja, dat probeer ik. Maar dan komt er nog één, en nog één,en nog één tot ik er bijna van moet huilenquote:Op maandag 16 april 2012 10:49 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Heb je de post daarna gezien?
"het kan zijn omdat ik wraakzuchtig ben en vind dat blablablabla"
die twee staan verbonden met elkaar.
echt..... get a life... staat het je niet aan wat ik schrijf, reageer dan gewoon niet.
Niet?quote:Op maandag 16 april 2012 10:50 schreef MohMi het volgende:
[..]
Niet?quote:Op maandag 16 april 2012 10:50 schreef MohMi het volgende:
[..]
Die witte haar tanden als ze lachtequote:Op maandag 16 april 2012 10:51 schreef twi het volgende:
[..]
Ja oké, die gele pixel was het puntje van je sigaret.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |