Vond het ook niks totdat ik het een keer dronk met m'n ex, het was best lekkerquote:
Moet je doen dan, zo lekkerquote:Op maandag 16 april 2012 09:22 schreef Geester het volgende:
[..]
Heb ik al 10 jaar niet op
Old memories
Schering en inslag.quote:
Jahaa zo ken ik dr nog wel een paar.. met mijn exquote:Op maandag 16 april 2012 09:22 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Vond het ook niks totdat ik het een keer dronk met m'n ex, het was best lekker.
Ach, het is wel de waarheidquote:Op maandag 16 april 2012 09:23 schreef Geester het volgende:
[..]
Jahaa zo ken ik dr nog wel een paar.. met mijn ex
What happened?quote:
Geester, je hebt nu al een hele reeks geen vervelende posts gemaakt!?quote:Op maandag 16 april 2012 09:27 schreef Geester het volgende:
Verloren met voetbal ( wel fucking mooi gescoord ) in de avond een niet geslaagde avond met uitgaan![]()
zondag zoals altijd moe en niks doen
Waar ben je geweest?quote:Op maandag 16 april 2012 09:27 schreef Geester het volgende:
Verloren met voetbal ( wel fucking mooi gescoord ) in de avond een niet geslaagde avond met uitgaan![]()
zondag zoals altijd moe en niks doen
Houdt het dan ook echt niet opquote:Op maandag 16 april 2012 09:28 schreef shifto het volgende:
[..]
Geester, je hebt nu al een hele reeks geen vervelende posts gemaakt!?Ben je echt opgehouden?
quote:Op maandag 16 april 2012 09:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als je er maar lang genoeg mee door gaat wel
'Cause he's one step closer to the edge, and he's about to BREAK!quote:Op maandag 16 april 2012 09:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Oquote:Op maandag 16 april 2012 09:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Neequote:Op maandag 16 april 2012 09:31 schreef MohMi het volgende:
[..]
'Cause he's one step closer to the edge, and he's about to BREAK!
Out of the box denken,quote:
Linkin Parkquote:Op maandag 16 april 2012 09:31 schreef MohMi het volgende:
[..]
'Cause he's one step closer to the edge, and he's about to BREAK!
Ach virtueel is zoveel mogelijk. Heb ik weinig problemen meequote:Op maandag 16 april 2012 09:32 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik ben toch nog steeds een beetje bang dat je met aan AK-47 moordend het topic rond gaat
quote:Op maandag 16 april 2012 09:32 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik ben toch nog steeds een beetje bang dat je met aan AK-47 moordend het topic rond gaat
quote:Op maandag 16 april 2012 09:32 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Linkin Park
Als deze SC een kantoorpand was dan zie ik Geester nog wel eens binnenkomen met een M16 om iedereen voor zijn flikker te schieten
Sneue teksten zijn van toepassing op sneue situatiesquote:Op maandag 16 april 2012 09:32 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Linkin Park
Als deze SC een kantoorpand was dan zie ik Geester nog wel eens binnenkomen met een M16 om iedereen voor zijn flikker te schieten
Mijn internet leven, wat doe jequote:Op maandag 16 april 2012 09:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ach virtueel is zoveel mogelijk. Heb ik weinig problemen mee
Als ie een collega was geweest, dan was ik hem ontlopen. Dus was ik veiligquote:Op maandag 16 april 2012 09:32 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Linkin Park
Ja het is dat, of je hebt echt je leven gebeterdquote:Op maandag 16 april 2012 09:34 schreef Geester het volgende:
Denken sommige van jullie nou echt dat als ik naar huis ga zometeen ik nog de hele avond denk vanooh die internethelden die 100 km verderop wonen vinden mij niet aardig
![]()
Nee
En nee geen haatgevoelens jegens sommigen hier
En wat voor werk doe je?quote:Op maandag 16 april 2012 09:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als ie een collega was geweest, dan was ik hem ontlopen. Dus was ik veilig
Dus die dooie kat die aan mijn voordeur was gebonden kwam niet van jou?quote:Op maandag 16 april 2012 09:34 schreef Geester het volgende:
Denken sommige van jullie nou echt dat als ik naar huis ga zometeen ik nog de hele avond denk vanooh die internethelden die 100 km verderop wonen vinden mij niet aardig
![]()
Nee
En nee geen haatgevoelens jegens sommigen hier
Inderdaad, vind ik ookquote:Op maandag 16 april 2012 09:34 schreef shifto het volgende:
[..]
Ja het is dat, of je hebt echt je leven gebeterdwant je bent zowaar niet vervelend vandaag
quote:Op maandag 16 april 2012 09:34 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dus die dooie kat die aan mijn voordeur was gebonden kwam niet van jou?
In mijn cultuur is dat een teken van vriendschapquote:Op maandag 16 april 2012 09:34 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dus die dooie kat die aan mijn voordeur was gebonden kwam niet van jou?
Geester, aka Tristanquote:Op maandag 16 april 2012 09:32 schreef MohMi het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 april 2012 09:35 schreef Geester het volgende:
[..]
In mijn cultuur is dat een teken van vriendschapje had hem moeten serveren met een mooie salade
je bent chinees?quote:Op maandag 16 april 2012 09:35 schreef Geester het volgende:
[..]
In mijn cultuur is dat een teken van vriendschapje had hem moeten serveren met een mooie salade
Hoe was je weekend?quote:
Superquote:
Nicequote:Op maandag 16 april 2012 09:39 schreef over_hedge het volgende:
Mijn nieuwe laptop is thuis afgeleverdBeetje jammer dat ik pas 6 uur thuis ben.
quote:
quote:Op maandag 16 april 2012 09:40 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]Baas boven Baas
![]()
Te gek
Vrijdag kwam ze bij me, lekker voor me gekookt en daarna lekker samen geweest.
Zaterdag ging ze weg en ben ik Hilversum geweest en 's nachts weer terug gegaan naar haar toe
Gister lekker ontbijtje gekregen van dr en samen nog HayWire gekeken, en 's avonds thuis ff alleen gezeten filmpje gekeken.
Dus, niets te klagen gehad
Hilversum?quote:Op maandag 16 april 2012 09:40 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]Baas boven Baas
![]()
Te gek
Vrijdag kwam ze bij me, lekker voor me gekookt en daarna lekker samen geweest.
Zaterdag ging ze weg en ben ik Hilversum geweest en 's nachts weer terug gegaan naar haar toe
Gister lekker ontbijtje gekregen van dr en samen nog HayWire gekeken, en 's avonds thuis ff alleen gezeten filmpje gekeken.
Dus, niets te klagen gehad
Leven van weekend tot weekendquote:Op maandag 16 april 2012 09:42 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Hilversum?Kut stad.
![]()
Maar klinkt leuk!Tjik was vrijdag t/m zondag bij mij.
Nog naar mijn werk geweest, om fotos te maken. (we hebben een eigen studio op mijn werk) Maarja nog 5 dagen dan is het weer weekend
Dan leef ik van werk tot werk..quote:
Mja het valt mee. Mijn werk is erg leuk. Dus ik vermaak mij door de week ook wel.quote:
Nee man! Nja, eigenlijk was ik Bussum omdat daar de verjaardag was maar Waarom vind je Hilversum kloten?quote:Op maandag 16 april 2012 09:42 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Hilversum?Kut stad.
![]()
Maar klinkt leuk!Tjik was vrijdag t/m zondag bij mij.
Nog naar mijn werk geweest, om fotos te maken. (we hebben een eigen studio op mijn werk) Maarja nog 5 dagen dan is het weer weekend
Dit is voor het eerst dat ik het eens ben met je.quote:
quote:Op maandag 16 april 2012 09:48 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Dit is voor het eerst dat ik het eens ben met je.
Zoveel liefde meegemaakt op hoog catherijnequote:Op maandag 16 april 2012 09:48 schreef ovoxo het volgende:
[..]
qft, alleen Bilthoven is niet zo leuk.
Mijn ex woont in eemnes. Dus ik was vaak in hilversum. Maar weet niet. Vind de stad zo ver je het stad kan noemen gewoon niet zo boeiend.quote:Op maandag 16 april 2012 09:47 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Nee man! Nja, eigenlijk was ik Bussum omdat daar de verjaardag was maar Waarom vind je Hilversum kloten?
hahaha, zelfde soort weekend gehad dus! Goed bezig man... super relaxed hoor dit.... het scheelt mij zoveel man...af en toe nog een dipje mbt me ex, maar deze dame is in alle opzichten een vooruitgang dus dat helpt
Ja, over 5 dagen same old shit again
de mijne gaat 28 april 10 dagen naar malta in dr eentje![]()
schiet niet echt op........
Ik ook!quote:Op maandag 16 april 2012 09:49 schreef Geester het volgende:
[..]
Zoveel liefde meegemaakt op hoog catherijne![]()
Ik ookquote:Op maandag 16 april 2012 09:49 schreef Geester het volgende:
[..]
Zoveel liefde meegemaakt op hoog catherijne![]()
Echt? Ik ook.quote:Op maandag 16 april 2012 09:50 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik ook!Buiten heb je een grasveldje. Daar nog wel paar keer gelegen in de zomer.
Weet nog wel die eerste keer met mijn ex daarzo in de stromende regen had ze mijn vest aan en ik in een t shirt bij die bussen daarzoquote:
Ik ook met m'n ex, mwehe. Wat kut.quote:Op maandag 16 april 2012 09:51 schreef Geester het volgende:
[..]
Weet nog wel die eerste keer met mijn ex daarzo in de stromende regen had ze mijn vest aan en ik in een t shirt bij die bussen daarzo
Leuke tijden..
Damn
Dat zie ikquote:Op maandag 16 april 2012 09:53 schreef Geester het volgende:
[..]
Inderdaad... ook ik heb emoties en kon/kan liefhebben
Bij HC, als je wat verder loopt naar links, volgens mij.quote:Op maandag 16 april 2012 09:54 schreef Geester het volgende:
[..]
Komt me bekend voor maar is een beetje onduidelijk
Je moest eens wetenquote:Op maandag 16 april 2012 09:55 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Dat zie ik. Nee maar, ik snap dat het kut is. Utrecht is wel speciaal voor me :p
Awh, lieve foto!quote:Op maandag 16 april 2012 09:54 schreef over_hedge het volgende:
http://i120.photobucket.com/albums/o189/relderson/IMG_3444.jpg
beetje groot
Oh ja klopt! ik spendeerde de zomer vaak daar op HC omdat telkens de 2e 3e 4e date enzo het regende dus gingen we door het station lopen maar ze vond het niet erg omdat ik dr wasquote:Op maandag 16 april 2012 09:55 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Bij HC, als je wat verder loopt naar links, volgens mij.
Te gek manquote:Op maandag 16 april 2012 09:54 schreef over_hedge het volgende:
http://i120.photobucket.com/albums/o189/relderson/IMG_3444.jpg
beetje groot
Is normaal :pquote:
Schattigquote:Op maandag 16 april 2012 09:57 schreef Geester het volgende:
[..]
Oh ja klopt! ik spendeerde de zomer vaak daar op HC omdat telkens de 2e 3e 4e date enzo het regende dus gingen we door het station lopen maar ze vond het niet erg omdat ik dr was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |