Vond het ook niks totdat ik het een keer dronk met m'n ex, het was best lekkerquote:
Moet je doen dan, zo lekkerquote:Op maandag 16 april 2012 09:22 schreef Geester het volgende:
[..]
Heb ik al 10 jaar niet op
Old memories
Schering en inslag.quote:
Jahaa zo ken ik dr nog wel een paar.. met mijn exquote:Op maandag 16 april 2012 09:22 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Vond het ook niks totdat ik het een keer dronk met m'n ex, het was best lekker.
Ach, het is wel de waarheidquote:Op maandag 16 april 2012 09:23 schreef Geester het volgende:
[..]
Jahaa zo ken ik dr nog wel een paar.. met mijn ex
What happened?quote:
Geester, je hebt nu al een hele reeks geen vervelende posts gemaakt!?quote:Op maandag 16 april 2012 09:27 schreef Geester het volgende:
Verloren met voetbal ( wel fucking mooi gescoord ) in de avond een niet geslaagde avond met uitgaan![]()
zondag zoals altijd moe en niks doen
Waar ben je geweest?quote:Op maandag 16 april 2012 09:27 schreef Geester het volgende:
Verloren met voetbal ( wel fucking mooi gescoord ) in de avond een niet geslaagde avond met uitgaan![]()
zondag zoals altijd moe en niks doen
Houdt het dan ook echt niet opquote:Op maandag 16 april 2012 09:28 schreef shifto het volgende:
[..]
Geester, je hebt nu al een hele reeks geen vervelende posts gemaakt!?Ben je echt opgehouden?
quote:Op maandag 16 april 2012 09:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als je er maar lang genoeg mee door gaat wel
'Cause he's one step closer to the edge, and he's about to BREAK!quote:Op maandag 16 april 2012 09:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Oquote:Op maandag 16 april 2012 09:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Neequote:Op maandag 16 april 2012 09:31 schreef MohMi het volgende:
[..]
'Cause he's one step closer to the edge, and he's about to BREAK!
Out of the box denken,quote:
Linkin Parkquote:Op maandag 16 april 2012 09:31 schreef MohMi het volgende:
[..]
'Cause he's one step closer to the edge, and he's about to BREAK!
Ach virtueel is zoveel mogelijk. Heb ik weinig problemen meequote:Op maandag 16 april 2012 09:32 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik ben toch nog steeds een beetje bang dat je met aan AK-47 moordend het topic rond gaat
quote:Op maandag 16 april 2012 09:32 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik ben toch nog steeds een beetje bang dat je met aan AK-47 moordend het topic rond gaat
quote:Op maandag 16 april 2012 09:32 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Linkin Park
Als deze SC een kantoorpand was dan zie ik Geester nog wel eens binnenkomen met een M16 om iedereen voor zijn flikker te schieten
Sneue teksten zijn van toepassing op sneue situatiesquote:Op maandag 16 april 2012 09:32 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Linkin Park
Als deze SC een kantoorpand was dan zie ik Geester nog wel eens binnenkomen met een M16 om iedereen voor zijn flikker te schieten
Mijn internet leven, wat doe jequote:Op maandag 16 april 2012 09:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ach virtueel is zoveel mogelijk. Heb ik weinig problemen mee
Als ie een collega was geweest, dan was ik hem ontlopen. Dus was ik veiligquote:Op maandag 16 april 2012 09:32 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Linkin Park
Ja het is dat, of je hebt echt je leven gebeterdquote:Op maandag 16 april 2012 09:34 schreef Geester het volgende:
Denken sommige van jullie nou echt dat als ik naar huis ga zometeen ik nog de hele avond denk vanooh die internethelden die 100 km verderop wonen vinden mij niet aardig
![]()
Nee
En nee geen haatgevoelens jegens sommigen hier
En wat voor werk doe je?quote:Op maandag 16 april 2012 09:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als ie een collega was geweest, dan was ik hem ontlopen. Dus was ik veilig
Dus die dooie kat die aan mijn voordeur was gebonden kwam niet van jou?quote:Op maandag 16 april 2012 09:34 schreef Geester het volgende:
Denken sommige van jullie nou echt dat als ik naar huis ga zometeen ik nog de hele avond denk vanooh die internethelden die 100 km verderop wonen vinden mij niet aardig
![]()
Nee
En nee geen haatgevoelens jegens sommigen hier
Inderdaad, vind ik ookquote:Op maandag 16 april 2012 09:34 schreef shifto het volgende:
[..]
Ja het is dat, of je hebt echt je leven gebeterdwant je bent zowaar niet vervelend vandaag
quote:Op maandag 16 april 2012 09:34 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dus die dooie kat die aan mijn voordeur was gebonden kwam niet van jou?
In mijn cultuur is dat een teken van vriendschapquote:Op maandag 16 april 2012 09:34 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dus die dooie kat die aan mijn voordeur was gebonden kwam niet van jou?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |