slechte gok schipholweg?quote:
Dat is ook een weg maar nog verder weg.quote:
Juist Thorquote:Op vrijdag 20 april 2012 21:59 schreef Thorical het volgende:
[..]
Dat is ook een weg maar nog verder weg.
En de Henk Sneevliet is ook een weg.
[ afbeelding ]
En dit is een nieuwe straat? Nee, een nieuwe weg.
Correct.quote:Op woensdag 25 april 2012 12:33 schreef Bleie het volgende:
Sneeuwbalweg, ook in Amsterdam Noord.
Edit: hoe zet je er een nieuwe opgave in?
nee maar je zit wel in de buurtquote:
yepyep! had gedacht dat t nog niet geraden was en wilde een hint geven, niet nodig blijkbaar.quote:
Dit is een leuke, die ik zelf had willen gebruiken.quote:
Nope, wel heeeeel warm!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:42 schreef chufi het volgende:
Tijdje niet gezocht ... Spaarndammerbuurt volgens mij
Nopequote:
Nee , maar wel die regioquote:Op maandag 21 mei 2012 22:07 schreef ErikNijland het volgende:
[..]
ergens in de buurt van de ndsm werf?
Grasweg?quote:
Weer terug maar dan naar linksquote:Op maandag 21 mei 2012 23:56 schreef ErikNijland het volgende:
ik was zo fanatiek aan het zoeken.. kom ik er achter dat ik al ver in zaandam zit. ik geef het op
Juist thettesquote:
Ik heb nu overdag ook geen tijd meer ... En minder actief ... Maar goed rustig gaan we verder...........quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:50 schreef thettes het volgende:
Sorry, was de hele dag bezig ben net thuis. Komt eraan!
Eerste Atjehstraatquote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:53 schreef thettes het volgende:
Omdat ik hierheen net iemand de weg heb gewezen op straat;
[ afbeelding ]
Volgens mij vernam ik gisteren in een ander topic dat je er in de buurt woontquote:
Vroeger woonde je volgens mij in de buurt in Westquote:Op woensdag 23 mei 2012 00:22 schreef thettes het volgende:
[..]
Volgens mij vernam ik gisteren in een ander topic dat je er in de buurt woontcorrect!
Moet je nu wel een expert zijnquote:Op woensdag 23 mei 2012 00:27 schreef thettes het volgende:
Klopt, toen noord, toen zuidoost en straks oost!
Kloptquote:Op woensdag 23 mei 2012 00:22 schreef thettes het volgende:
[..]
Volgens mij vernam ik gisteren in een ander topic dat je er in de buurt woontcorrect!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |