Ik zei volgens mij iets in de trent van "Op FOK! heb je meer praatjes", maar was lief bedoeld. Ik weet dat Jalees vrij rustig is en dat ben ik zelf ook IRL. Leuke meid om erbij te hebben, that's for surequote:Op zondag 15 april 2012 23:45 schreef Rucky het volgende:
@Jaleese net wat Papabear zegt: Je bent een toffe meid.
Rucky, ik vind jou ook onwijs tof, maar het word nu echt tijd dat je mn naam goed gaat schrijven hoor!!!quote:Op zondag 15 april 2012 23:45 schreef Rucky het volgende:
@Jaleese net wat Papabear zegt: Je bent een toffe meid.
Iedereen die ik heb ontmoet is anders dan ik dacht. Ik ben er ondertussen wel aan gewend.quote:Op zondag 15 april 2012 23:44 schreef JaleesaJoia het volgende:
Schijnbaar kom ik op het forum nogal 'druk' over
quote:Op zondag 15 april 2012 23:44 schreef JaleesaJoia het volgende:
Jij was de eerste die erover begon jaquote:Op zondag 15 april 2012 23:48 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ik zei volgens mij iets in de trent van "Op FOK! heb je meer praatjes", maar was lief bedoeld. Ik weet dat Jalees vrij rustig is en dat ben ik zelf ook IRL. Leuke meid om erbij te hebben, that's for sure
Ik mis De OfficeCommumicator praatjes welquote:Op zondag 15 april 2012 23:48 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ik zei volgens mij iets in de trent van "Op FOK! heb je meer praatjes", maar was lief bedoeld. Ik weet dat Jalees vrij rustig is en dat ben ik zelf ook IRL. Leuke meid om erbij te hebben, that's for sure
Sorrie jaleesa.quote:Op zondag 15 april 2012 23:48 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Rucky, ik vind jou ook onwijs tof, maar het word nu echt tijd dat je mn naam goed gaat schrijven hoor!!!
Nieuwe ronden, nieuwe kansen. Helaas niet naast de deur, maar het kan altijd erger, zullen we maar zeggenquote:Op zondag 15 april 2012 23:50 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ghehe ik heb laatst wel een diagnose gesteld bij een FOK!ker :p
Nieuwe meet!
Het is je vergeven....quote:
Haha wie weet wel meer naast de deur tegen die tijdquote:Op zondag 15 april 2012 23:51 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Nieuwe ronden, nieuwe kansen. Helaas niet naast de deur, maar het kan altijd erger, zullen we maar zeggen
je hebt daar dus niet op de tafels staan dansen?quote:Op zondag 15 april 2012 23:44 schreef JaleesaJoia het volgende:
Nope, wel met ballen gegooid!quote:Op zondag 15 april 2012 23:52 schreef gomi het volgende:
[..]
je hebt daar dus niet op de tafels staan dansen?
Echt wel!!!!quote:Op zondag 15 april 2012 23:50 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ik mis De OfficeCommumicator praatjes wel
Uuuuuuh.. die snap ik effe nietquote:Op zondag 15 april 2012 23:51 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Haha wie weet wel meer naast de deur tegen die tijd
Helaas, ex jaquote:Op zondag 15 april 2012 23:52 schreef Papabear het volgende:
[..]
Echt wel!!!!
Ja, Jaleesa is tevens een ex-collega van me
En die nieuwe secretaresse is lang niet zo goed als jouquote:Op zondag 15 april 2012 23:52 schreef Papabear het volgende:
[..]
Echt wel!!!!
Ja, Jaleesa is tevens een ex-collega van me
*solliciteertquote:Op zondag 15 april 2012 23:53 schreef Papabear het volgende:
[..]
En die nieuwe secretaresse is lang niet zo goed als jou
(just kidding)
Ikke..quote:
Nee, ireth en ik hebben banen gekruist, ik vanaf mijn baan haar pins omgooien en zij vanaf haar baan de mijnequote:Op zondag 15 april 2012 23:54 schreef gomi het volgende:
[..]
en pins geraakt hoop ik he en niet de bediening
Met 4 maanden zullen we het wel weten gok ik....quote:
lol maar das voor de pro's he. spelen met handicapquote:Op zondag 15 april 2012 23:55 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Nee, ireth en ik hebben banen gekruist, ik vanaf mijn baan haar pins omgooien en zij vanaf haar baan de mijne
Fulltime school,quote:
Because....?quote:Op zondag 15 april 2012 23:55 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah maar wel logisch ook als ik t me goed herinner
quote:Op zondag 15 april 2012 23:55 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Nee, ireth en ik hebben banen gekruist, ik vanaf mijn baan haar pins omgooien en zij vanaf haar baan de mijne
Ohh dat, klopt ja.. Ik zou 1,25 per uur gaan verdienenquote:Op maandag 16 april 2012 00:07 schreef gomi het volgende:
[..]
aantal uren en je loon daartegenover.
en je kon t niet ivm je rooster op school. zoiets toch?
en dat is dan wel logisch dat je daar nee tegen zegt imo hequote:Op maandag 16 april 2012 00:08 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ohh dat, klopt ja.. Ik zou 1,25 per uur gaan verdienen
bij een goede meet hoor je dat over een paar weken nog hequote:Op maandag 16 april 2012 00:04 schreef Rucky het volgende:
[..]3 dagen na de meet en ik lees nog steeds leuke dingen.
Jij ging slapen toch?quote:Op maandag 16 april 2012 00:08 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ohh dat, klopt ja.. Ik zou 1,25 per uur gaan verdienen
Klopt ja, de uren konden niet volgemaakt worden bleek achteraf toen ik mn schoolrooster kreeg.quote:Op maandag 16 april 2012 00:10 schreef gomi het volgende:
[..]
en dat is dan wel logisch dat je daar nee tegen zegt imo he
en je zat met uren toch? dat t niet uitkwam met je school?
zou je hele dagen wegzijn en zou je je zoon amper zien op die dagen
ah komt wel op je pad.quote:Op maandag 16 april 2012 00:12 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Klopt ja, de uren konden niet volgemaakt worden bleek achteraf toen ik mn schoolrooster kreeg.
Helaas ben ik daardoor nu wel nog steeds op zoek naar een baan want het word nu alleen maar slechter![]()
Die mazzel mag wel snel komen dan..quote:Op maandag 16 april 2012 00:14 schreef gomi het volgende:
[..]
ah komt wel op je pad.
moet gewoon ff mazzl hebben
Mise en place?quote:Op maandag 16 april 2012 00:15 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Die mazzel mag wel snel komen dan..
hehe mzzl komt nooit te snel hequote:Op maandag 16 april 2012 00:15 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Die mazzel mag wel snel komen dan..
Op dit momet zoek ik wat ik krijgen kan.. Zonder bijbaan ga ik het namelijk niet redden.. Kieskeurig zijn zit er momenteel dus niet bijquote:Op maandag 16 april 2012 00:17 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe mzzl komt nooit te snel he
maar zoek je ook in de richting van je opleiding? of ook andere dingen?
ah k. dan hoop ik helemaal dat je snel iets zult vinden.quote:Op maandag 16 april 2012 00:17 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Op dit momet zoek ik wat ik krijgen kan.. Zonder bijbaan ga ik het namelijk niet redden.. Kieskeurig zijn zit er momenteel dus niet bij
Moet ik nog eens op mijn werk informeren? Daar zoeken ze nog steeds mensen aan gezien het groeiende is. Mag ook wel per pm.quote:Op maandag 16 april 2012 00:17 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Op dit momet zoek ik wat ik krijgen kan.. Zonder bijbaan ga ik het namelijk niet redden.. Kieskeurig zijn zit er momenteel dus niet bij
ah k. en iets gevonden?quote:Op maandag 16 april 2012 00:25 schreef YskaFredriksson het volgende:
Nee hoor, ik denk nog even na over een baan voor Jalees
Dat is idd het moeilijke eraan, ik moet het onwijs goed plannen met school, opvang voor mn zoontje en dan nog rekening houden dat ik tijd overhou voor schoolwerk en tijd met mn kindquote:Op maandag 16 april 2012 00:20 schreef gomi het volgende:
[..]
ah k. dan hoop ik helemaal dat je snel iets zult vinden.
maar t is idd wel lastiger voor jou dan voor een doorsnee student omdat je ook een kind hebt. en daar wil je ook tijd mee doorbrengen.
Ja prima, maar meer dan 16 uur kan het niet.. En alleen in de avonden/weekenden. dus dan vallen kantoorbanen al snel afquote:Op maandag 16 april 2012 00:26 schreef Rucky het volgende:
[..]
Moet ik nog eens op mijn werk informeren? Daar zoeken ze nog steeds mensen aan gezien het groeiende is. Mag ook wel per pm.
idd dat is lastig lijkt me. ff wat bijverdienen achter de bar ofzo kan al niet. en dat is meestal t makkelijkst als studentquote:Op maandag 16 april 2012 00:27 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Dat is idd het moeilijke eraan, ik moet het onwijs goed plannen met school, opvang voor mn zoontje en dan nog rekening houden dat ik tijd overhou voor schoolwerk en tijd met mn kind
Ik heb een dm gestuurd.. Ontvangen??quote:Op maandag 16 april 2012 00:30 schreef YskaFredriksson het volgende:
Jalees kan jij mij dm'en? Heb die functie nig niet gevonden op de ipad...
Yipquote:Op maandag 16 april 2012 00:32 schreef gomi het volgende:
[..]
idd dat is lastig lijkt me. ff wat bijverdienen achter de bar ofzo kan al niet. en dat is meestal t makkelijkst als student
*Rucky een zak chips pakt.quote:Op maandag 16 april 2012 00:48 schreef belle1608 het volgende:
Mooi is dat, kom ik thuis, moet ik eerst 1.5 topic doorlezen, ben ik op de laatste blz. gaat iedereen slapen
Charming..quote:Op maandag 16 april 2012 00:51 schreef belle1608 het volgende:
hahaha, smakelijk Rucky! Ik ga zo ook slapen hoor, begin het koud te krijgen en ik stink naar boerderij...
Aaaaaah, koetsjiekoetsjie!quote:Op maandag 16 april 2012 00:53 schreef belle1608 het volgende:
fotoshoot gehad vandaag op een boerderij met koeien en kalfjes, daarna door naar repetitie van koor en toen de kroeg in geweest en nu net pas thuis, gelukkig vrij morgen!
Ieeeeuw, Belle!quote:Op maandag 16 april 2012 00:56 schreef belle1608 het volgende:
eerst slapen
![]()
![]()
veel te laat om nu nog te gaan douchen!!
whaha, mijn kleren stinken naar boerderij ik nietquote:Op maandag 16 april 2012 00:57 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ieeeeuw, Belle!
Zo krijgt Belle en het Beest opeens een hele andere lading..
quote:
Nee hèhè, die moet je ook goed drogen van tevoren. Maargoed, je moet het zelf maar wetenquote:Op maandag 16 april 2012 00:58 schreef belle1608 het volgende:
[..]
whaha, mijn kleren stinken naar boerderij ik niet![]()
+ ik hou niet van met natte haren naar bedje gaan
hahaquote:Op maandag 16 april 2012 01:01 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Nee hèhè, die moet je ook goed drogen van tevoren. Maargoed, je moet het zelf maar weten
Voor iedereen die gaat pitten, welterusten alvast..
Dat ligt eraan wie er allemaal ligt te pitten bij jou in huis..quote:Op maandag 16 april 2012 01:02 schreef belle1608 het volgende:
[..]
haha![]()
Jullie hebben ook wel gelijk maar ga het lekker niet doen, dan lig ik namelijk kotsmisselijk in mijn bedje zometeen helaas!
Ik kan m'n haar toch niet gaan fohnen om half 2 's nachts?!
En ik ga nu ook slapen!
Slaap lekker allemaal!!
Toch wel aan belle, mag ik hopen hè?quote:
Jep, dat klopt en nu ben jij aan de beuert,quote:Op maandag 16 april 2012 01:16 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Toch wel aan belle, mag ik hopen hè?
Edit: ik ga ook maar eens, welterusten allemaal!
* JK1982 Rucky een trap in z'n ballen geeft.. Als je dat nog ene keer flikt jongûh!quote:Op maandag 16 april 2012 07:33 schreef Rucky het volgende:
[..]
Jep, dat klopt en nu ben jij aan de beuert,
*Rucky JK1982 wakker kust.
moge
Je wilt er toch ook niet onderuit, of wel dan?quote:Op maandag 16 april 2012 09:30 schreef Merlijn het volgende:
Woei! Ik heb een naamtopic....
Nu kom ik er zeker niet meer onderuit he?
zorg maar dat je voor 7 juli een bbq gemetseld hebtquote:Op maandag 16 april 2012 09:30 schreef Merlijn het volgende:
Woei! Ik heb een naamtopic....
Nu kom ik er zeker niet meer onderuit he?
Deze keer mét vitamientjes!quote:Op maandag 16 april 2012 09:45 schreef DJMO het volgende:
in het kader van ontbijten:
[ afbeelding ]
en jullie hebben pech, het is al op ook!
quote:Op maandag 16 april 2012 10:42 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Trek maar wat ...... o nee tis maandagmorgen vroeg
We gaan gewoon weer verder waar we gisteren gebleven waren..quote:Op maandag 16 april 2012 10:42 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Trek maar wat ...... o nee tis maandagmorgen vroeg
Dat het je maar goed mag smakenquote:Op maandag 16 april 2012 10:53 schreef JK1982 het volgende:
Nee sorry, ik moet nog wakker worden. Maargoed, heb net een dubbele espresso gekregen van een collega..
Bij ons was het 6 euroquote:Op maandag 16 april 2012 10:55 schreef Merlijn het volgende:
Trouwens, JK: was jij ook zo belachelijk weinig kwijt voor het parkeren vrijdag ?
Ehm... ligt eraan of je dat sarcastisch bedoelt. Ik geloof een eurootje of 14..quote:Op maandag 16 april 2012 10:55 schreef Merlijn het volgende:
Trouwens, JK: was jij ook zo belachelijk weinig kwijt voor het parkeren vrijdag ?
Thanks.. Neem er zelf ook eenquote:
Eindelijk.. die lucht is niet te harden joh!quote:Op maandag 16 april 2012 11:20 schreef belle1608 het volgende:
Wij waren 12 euro kwijt (jaarbeurs)
Zoo broodjes op, zo lekker douchen
quote:Op maandag 16 april 2012 11:21 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Eindelijk.. die lucht is niet te harden joh!
Ach, ze weet nu wie het zegt, dat scheeltquote:Op maandag 16 april 2012 11:25 schreef Scorpie het volgende:
TT voor deel 58: 'Waar met complimentjes gestrooid wordt"
Je wilt niet weten hoeveel koffie ik al op heb vanmorgequote:
Ik heb echt serieus 1 euro moeten betalenquote:
Hoe kan dat?quote:Op maandag 16 april 2012 11:33 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik heb echt serieus 1 euro moeten betalen
Ik weet het niet, stond er zelf van te kijken. Het is dat DJMO het ook heeft gezien....quote:Op maandag 16 april 2012 11:39 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ja Merlijn, leg dat maar eens uit..
Nu is de BBQ zéker bij jou!
Gelukkig wel....quote:
Jij hebt gewoon die parkeerwacht omgekocht....quote:Op maandag 16 april 2012 11:33 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik heb echt serieus 1 euro moeten betalen
Met het geld wat hij normaal in de automaat moest gooien?quote:Op maandag 16 april 2012 12:00 schreef Martijntj het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon die parkeerwacht omgekocht....
Ik wilde het net zeggenquote:Op maandag 16 april 2012 12:00 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Met het geld wat hij normaal in de automaat moest gooien?
Aaah Hamburg, mag ik mee?quote:Op maandag 16 april 2012 11:46 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Gelukkig wel....
Hmm. Hoor net dat ik voor hemelvaart nog naar Hamburg moet...
Was aan martijntj gerichtquote:
Had je hem bij die junks achter Hoog Catherijne gezet?quote:Op maandag 16 april 2012 11:44 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik weet het niet, stond er zelf van te kijken. Het is dat DJMO het ook heeft gezien....
Toevallig ben ik altijd lief, tegen iedereenquote:
Jij? Altijd!quote:
Nee, de radboud garage.quote:Op maandag 16 april 2012 12:18 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Had je hem bij die junks achter Hoog Catherijne gezet?
ik stond er idd pal naastquote:Op maandag 16 april 2012 11:44 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik weet het niet, stond er zelf van te kijken. Het is dat DJMO het ook heeft gezien....
Fijnn! Aah, als ik nu naar Utrecht ga parkeer ik de auto aan de robijnlaan en pak vanaf daar de bus.. Maarja ik heb nou eenmaal in die straat gewoont :pquote:Op maandag 16 april 2012 12:33 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Jij? Altijd!
[..]
Nee, de radboud garage.
Als jij nou gaat zeggen dat je ook in Groningen woont word ik gekquote:Op maandag 16 april 2012 14:28 schreef LaPeach het volgende:
Opruimklusjes![]()
Heel vervelend, handje extra nodig?
Virtueel handje, meer als gebaar, nee ik woon niet in Groningen.. Ik woon in de omgeving van Rotterdamquote:Op maandag 16 april 2012 14:41 schreef vannelle het volgende:
[..]
Als jij nou gaat zeggen dat je ook in Groningen woont word ik gek
Dat is balen, wel opgelost nu??quote:Op maandag 16 april 2012 14:43 schreef JK1982 het volgende:
Pffff.. d'r is vandaag niet veel uit m'n handen gekomen op m'n werk. Allemaal gezeik wat weer eerst opgelost moet worden en een hoop tijd kost. Blèèègh..
Maarrrr.. het zonnetje schijnt! Nu maar eens bedenken wat ik vanavond zal gaan doen..
Mwoah, gezeik blijft er altijd..quote:Op maandag 16 april 2012 14:46 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Dat is balen, wel opgelost nu??
Zonnetje schijnt nu wel weer ja, toen ik net buiten liep niet
mwa het ging zoals ik gepland had en eindigde zoals verwachtquote:Op maandag 16 april 2012 14:47 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Mwoah, gezeik blijft er altijd..
Ben jij de middag nog een beetje naar tevredenheid doorgekomen?
Gelukkig, ik hoef niet gek te wordenquote:Op maandag 16 april 2012 14:43 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Virtueel handje, meer als gebaar, nee ik woon niet in Groningen.. Ik woon in de omgeving van RotterdamRidderkerk om precies te zijn
quote:Op maandag 16 april 2012 14:52 schreef vannelle het volgende:
[..]
Gelukkig, ik hoef niet gek te worden
Ik heb daar familie wonen, je bent toch niet toevallig mijn schoonzus?
Haha nou laat het haar maar niet horenquote:Op maandag 16 april 2012 14:55 schreef vannelle het volgende:
Nee, ze is op een ander manier apart.
Ben jij wel zweeds dan?
* JK1982 buiten de boot valt..quote:Op maandag 16 april 2012 15:01 schreef LaPeach het volgende:
Atijd gezellig zo multi culti bij elkaar
Nahh Ik keur jullie zo ook wel goed, tussen de multi culti's horen ook gewoon de 100% nederlanders hoorquote:Op maandag 16 april 2012 15:06 schreef JK1982 het volgende:
[..]
* JK1982 buiten de boot valt..
100% NL, voor zover ik weet
quote:Op maandag 16 april 2012 15:09 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Nahh Ik keur jullie zo ook wel goed, tussen de multi culti's horen ook gewoon de 100% nederlanders hoor
*Geeft Yska het virtuele handje in de hoop dat de opruimklus snel geklaard is
We have a winner!quote:
fixed ^^ Je woont er niet meerquote:
Niks te fixen. Ik ben en blijf 100% limburger.quote:
hier, waar je woont, ben en blijf je importquote:Op maandag 16 april 2012 15:14 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Niks te fixen. Ik ben en blijf 100% limburger.
Limburg is gezellig!quote:Op maandag 16 april 2012 15:14 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Niks te fixen. Ik ben en blijf 100% limburger.
Zal me aan mijn derriere oxideren waar ik woon.quote:Op maandag 16 april 2012 15:15 schreef DJMO het volgende:
[..]
hier, waar je woont, ben en blijf je import![]()
en nu stop ik met plagen ... voor je met sancties gaat dreigen
Je woont toch niet in het Gooi he, zo met je deftige woorden?? hahaquote:Op maandag 16 april 2012 15:16 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Zal me aan mijn derriere oxideren waar ik woon.
Nee hoor, zelfs niet al te ver bij jou vandaan.quote:Op maandag 16 april 2012 15:19 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Je woont toch niet in het Gooi he, zo met je deftige woorden?? haha
Ach gelukkig, was al ff bang dat we uiteindelijk deftige woorden moesten gaan gebruikenquote:Op maandag 16 april 2012 15:20 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Nee hoor, zelfs niet al te ver bij jou vandaan.
Thanks, ik lees nu snel alle folders door zodat ze ook daarna direct bij het oud papier kunnen...quote:Op maandag 16 april 2012 15:09 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Nahh Ik keur jullie zo ook wel goed, tussen de multi culti's horen ook gewoon de 100% nederlanders hoor
*Geeft Yska het virtuele handje in de hoop dat de opruimklus snel geklaard is
Ik vind "aan mijn reet roesten" weer een beetje grofquote:Op maandag 16 april 2012 15:21 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Ach gelukkig, was al ff bang dat we uiteindelijk deftige woorden moesten gaan gebruiken
Ja toch niet danquote:Op maandag 16 april 2012 15:24 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik vind "aan mijn reet roesten" weer een beetje grofHoewel, het past op zijn minst weer bij Rotterdam....
Ook niet ver bij mij vandaan als ik het goed onthouden heb...quote:Op maandag 16 april 2012 15:20 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Nee hoor, zelfs niet al te ver bij jou vandaan.
Geen idee waar jouw huis woontquote:Op maandag 16 april 2012 15:34 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ook niet ver bij mij vandaan als ik het goed onthouden heb...
Sure de waterkoker hier staat altijd klaarquote:Op maandag 16 april 2012 15:34 schreef belle1608 het volgende:
Mag ik een kopje thee*Scorpie lief aankijkt
*
Gezelligheid kent geen tijdquote:Op maandag 16 april 2012 15:44 schreef JK1982 het volgende:
* JK1982 gaat even kijken of de wijzer van de klok vast zit..
Kanonne, wat duurt die middag lang..
Sja, daar heb jij weer gelijk in.. Zo maar weer eens een koffierondje doen, de animo om te halen is niet erg hoog vandaag.. Hoewel, dat is het nooit, maar vandaag is het wel heel erg..quote:Op maandag 16 april 2012 15:46 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Gezelligheid kent geen tijd![]()
Onee dat was die andere..![]()
Niet teveel naar de klok kijken, gaat de tijd alleen maar langzamer van
Iets van Garbage misschien?quote:Op maandag 16 april 2012 15:48 schreef belle1608 het volgende:
rinkt kopje thee
*
Pff, ik moet hier in huis opruimen is een bende, weet iemand nog leuke muziekjes op tijdens het opruimen aan te zetten?
Dan zeg je: Het zal me aan mijn anus oxideren.quote:Op maandag 16 april 2012 15:24 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik vind "aan mijn reet roesten" weer een beetje grofHoewel, het past op zijn minst weer bij Rotterdam....
Wedstrijdje doen? :p hoeveel ruimtes moet jij (hier: woonkmer, keuken, werkhok, logeerkamer, slaapkamer)quote:Op maandag 16 april 2012 15:48 schreef belle1608 het volgende:
rinkt kopje thee
*
Pff, ik moet hier in huis opruimen is een bende, weet iemand nog leuke muziekjes op tijdens het opruimen aan te zetten?
uhm slaapkamer, woonkamer, studeerkamer, badkamer, hal, keuken (hele huis, behalve de wc die heb ik al gedaan)quote:Op maandag 16 april 2012 16:26 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Wedstrijdje doen? :p hoeveel ruimtes moet jij (hier: woonkmer, keuken, werkhok, logeerkamer, slaapkamer)
quote:Op maandag 16 april 2012 15:48 schreef belle1608 het volgende:
rinkt kopje thee
*
Haha in een uur focus haal ik woonkamer, keuken en slaapkamer gok ik...quote:Op maandag 16 april 2012 16:28 schreef belle1608 het volgende:
[..]
uhm slaapkamer, woonkamer, studeerkamer, badkamer, hal, keuken (hele huis, behalve de wc die heb ik al gedaan)Ik heb 1 uur de tijd.
Dat is een deal!quote:Op maandag 16 april 2012 16:30 schreef JK1982 het volgende:
Ok, ik weet het goed gemaakt..
De winnares mag mij komen leren hoe ik het ook in een uurtje kan doen.
Ik doe over alleen de afwas al een uur..
Ok ik ga nu ook beginnen in de slaapkamer! Tot zometeenquote:Op maandag 16 april 2012 16:31 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Haha in een uur focus haal ik woonkamer, keuken en slaapkamer gok ik...
Het werkhok (eigenlijk studeerkamer maar je kan er je kont niet keren) alleen duurt al een dag gok ik:p
Eerste vuilniszak voor vandaag is vol :p
Jaa voordoen zeker en jij op de bank zittenquote:Op maandag 16 april 2012 16:30 schreef JK1982 het volgende:
Mijn moeder heeft het al zo vaak voor gedaan, het is haar 2e natuur. Die van mij dus niet :pquote:Op maandag 16 april 2012 16:30 schreef JK1982 het volgende:
Ik ben al onderweg, wel een leuke dag gahad.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
quote:Op maandag 16 april 2012 16:38 schreef DJMO het volgende:
belastingdienst .. leuker kunnen we het niet maken, moeilijker welLekker dan....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Kijk uit wat je zegt hèquote:
Nee hoor, ik zou niet durven. Maar ik ben echt een ramp op huishoudelijk gebied.quote:Op maandag 16 april 2012 16:33 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Jaa voordoen zeker en jij op de bank zitten
Automatiseren die handel, roomba kopen en elke dag beneden zijn rondje laten doen.quote:Op maandag 16 april 2012 16:43 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Kijk uit wat je zegt hè
[..]
Nee hoor, ik zou niet durven. Maar ik ben echt een ramp op huishoudelijk gebied.
Op zich is het beneden wel re-de-lijk netjes hoor, alleen ik heb een broertje dood aan schoonmaken.. En ik heb ondertussen zo'n schurfthekel aan dat gore stof dat overal vandaan schijnt te komen.. Bah!
Wat dat betreft is het een voordeel dat ik alleen ben, hoef ik alleen de rommel van 1 persoon op te ruimen
Ik zou wel willen ja, zo'n robotstofzuiger, maar je weet vast ook wel wat die krengen kosten.quote:Op maandag 16 april 2012 16:47 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Automatiseren die handel, roomba kopen en elke dag beneden zijn rondje laten doen.
belastingdienst .. leuker kunnen we het niet maken, moeilijker welBalen, maar om daar nou ruzie om te gaan maken, daar wordt niemand wijzer van natuurlijk. Mja, sterkteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hier zit de werkdag er ook weer bijna op
* Papabear ruimt alvast het bureau op
quote:Op maandag 16 april 2012 16:49 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ik zou wel willen ja, zo'n robotstofzuiger, maar je weet vast ook wel wat die krengen kosten.
Daar heb ik écht geen geld voor hoor..
Aaaahh mag ik m lenen? Haha nee ben bang dat ie zich verslikt in mijn vloerkleed :pquote:
Nouja, dat is je goed recht toch? Als je het kunt betalen, waarom niet? Daar hoef je je echt niet voor te schamen.quote:
Misschien heeft 'ie ook proest.mp3 aan boord!quote:Op maandag 16 april 2012 17:07 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Aaaahh mag ik m lenen? Haha nee ben bang dat ie zich verslikt in mijn vloerkleed :p
Hoe hoog is je vloerkleedquote:Op maandag 16 april 2012 17:07 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Aaaahh mag ik m lenen? Haha nee ben bang dat ie zich verslikt in mijn vloerkleed :p
Nah, als ik niet in kan loggen, kan ik het ook niet fixen. Nadeel is dat de server ergens op de antillen staatquote:
Reiskostenvergoeding vragen.quote:Op maandag 16 april 2012 18:11 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Nah, als ik niet in kan loggen, kan ik het ook niet fixen. Nadeel is dat de server ergens op de antillen staat![]()
Voordat ik daar ben, ben ik 9u verderquote:
Ik heb meer aan een KVM-achtig iets...quote:
belastingdienst .. leuker kunnen we het niet maken, moeilijker welwaarom daar ruzie over maken? T is niet dat een van jullie daar invloed op heeft gehad dat er uitstel is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
i know. maar hij is er bloed chagerijnig onderquote:Op maandag 16 april 2012 18:44 schreef gomi het volgende:
[..]
waarom daar ruzie over maken? T is niet dat een van jullie daar invloed op heeft gehad dat er uitstel is.
verspilling van zijn energie. T is niet dat t ineens anders is als hij er kwaad over is.quote:Op maandag 16 april 2012 18:57 schreef DJMO het volgende:
[..]
i know. maar hij is er bloed chagerijnig onder
en morgen datzelfde lijstje bij mij doen?quote:Op maandag 16 april 2012 19:01 schreef belle1608 het volgende:
Afstoffen, stofzuigen = klaar!! Zometeen nog even dweilen in de gang en woonkamer en morgenochtend de visjes een schoon huisje geven!!
Als je klaar bent dan kan je hier doorgaan.quote:Op maandag 16 april 2012 19:01 schreef belle1608 het volgende:
Afstoffen, stofzuigen = klaar!! Zometeen nog even dweilen in de gang en woonkamer en morgenochtend de visjes een schoon huisje geven!!
daar heb je toch leerlingen voor?quote:Op maandag 16 april 2012 19:04 schreef belle1608 het volgende:
Nee op m'n werk kan ik dan doorgaan, daar ben ik de kast in mijn klas aan het uitmesten! en 'moet' daarna nog 2 klassen
haha, nee die zijn nog een beetje klein en het zijn door de jaren heen verzamelde papieren, werkbladen enz. dus die moeten uitgezocht worden (sommige liggen er 3,4, 100 xquote:
Oo, dat valt inderdaad best mee (tenzij je een mega grote keuken hebt)quote:Op maandag 16 april 2012 19:08 schreef Rucky het volgende:
Je hoeft hier alleen maar de keuken te doen. Dus dat valt best mee.
ah uitzoekwerk, dat moet je idd sowieso zelf doen.quote:Op maandag 16 april 2012 19:07 schreef belle1608 het volgende:
[..]
haha, nee die zijn nog een beetje klein en het zijn door de jaren heen verzamelde papieren, werkbladen enz. dus die moeten uitgezocht worden (sommige liggen er 3,4, 100 x)
jep en heb al heeeeel veeeeel gedaan, maar nu ff druk druk dus weinig tijdquote:Op maandag 16 april 2012 19:09 schreef gomi het volgende:
[..]
ah uitzoekwerk, dat moet je idd sowieso zelf doen.
gewoon 2 poolse dames inhuren en die 2x in de week laten komen hequote:Op maandag 16 april 2012 19:08 schreef Rucky het volgende:
Je hoeft hier alleen maar de keuken te doen. Dus dat valt best mee.
dit blijft FHF he!!quote:Op maandag 16 april 2012 19:10 schreef gomi het volgende:
[..]
gewoon 2 poolse dames inhuren en die 2x in de week laten komen he
quote:Op maandag 16 april 2012 19:15 schreef gomi het volgende:
[..]
idd dus wanneer sta je bij rucky in de keuken?
ik zal die van mij vragen om zich aan te melden.en dan betaal ik ze vervolgens niet meer: ' t was een fhf-actie dacht ik. En daar mag ik niet voor betalen.'quote:Op maandag 16 april 2012 19:14 schreef Merlijn het volgende:
Misschien zitten er wel poolse dames op FHF
Tegen die tijd hoop ik daarmee toch wel klaar te zijn.quote:
haha, denk dat ik veel eerder geen tijd hebquote:Op maandag 16 april 2012 19:18 schreef Rucky het volgende:
[..]
Tegen die tijd hoop ik daarmee toch wel klaar te zijn.
ah tegen die tijd moet er wel een ander klusje zijnquote:Op maandag 16 april 2012 19:18 schreef Rucky het volgende:
[..]
Tegen die tijd hoop ik daarmee toch wel klaar te zijn.
Dan laat ik het wel liggen zullen we dan maar gelijk eeen week afspreken.quote:Op maandag 16 april 2012 19:20 schreef belle1608 het volgende:
[..]
haha, denk dat ik veel eerder geen tijd heb
hahaquote:Op maandag 16 april 2012 19:22 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dan laat ik het wel liggen zullen we dan maar gelijk eeen week afspreken.
Oh fijn volgende week Vrijdag al... en echt warm wordt het niet de komende dagenquote:Op maandag 16 april 2012 19:32 schreef DJMO het volgende:
bonusklacht van vandaag: de waterpomp van de cv is leeg, of de pompaansturing is naar de klotegelukkig krijgen we volgende week vrijdag een nieuwe ketel ...
Shhhht. Ik wil de zon op mijn knar aankomende dagen!quote:Op maandag 16 april 2012 20:10 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Oh fijn volgende week Vrijdag al... en echt warm wordt het niet de komende dagensucces :/
Hier halve jompelbui, 24 weken zwanger, 12 weken tot verlof, bloedarmoede en 2 gekneusde ribben...
(en ja we blijven gewoon werken! heeft er ook mee te maken dat ik voor m'n gevoel even geen andere keus heb dit moment)
dan komt er een nieuwe ketel he ! ik laat morgen wel een monteur komen om deze storing op te lossen (danwel m'n schoonvader om de ketel te vullen ofzo .. als dat het probleem is that is)quote:Op maandag 16 april 2012 20:10 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Oh fijn volgende week Vrijdag al... en echt warm wordt het niet de komende dagensucces :/
Hier halve jompelbui, 24 weken zwanger, 12 weken tot verlof, bloedarmoede en 2 gekneusde ribben...
(en ja we blijven gewoon werken! heeft er ook mee te maken dat ik voor m'n gevoel even geen andere keus heb dit moment)
Ah, jammer.. dus je hebt de wedstrijd niet gewonnen?quote:Op maandag 16 april 2012 17:36 schreef belle1608 het volgende:
*meldt zich weer*
ik moet nog dingen afstoffen maar dat doe ik pas alsthuis is, hij moet straks stofzuigen, maar als ik nu ga afstoffen kan ik straks weer opnieuw beginnen
Dan kan ik morgenochtend dweilen. Maar het opruimen van alle ruimtes is klaar, afwas is gedaan (afdrogen moetdoen, zijn klus
)
Dan ga ik nu maar eten koken
weet ik niet, ik weet niet hoever m'n tegenstandster gekomen isquote:Op maandag 16 april 2012 20:29 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ah, jammer.. dus je hebt de wedstrijd niet gewonnen?
Goedenavond allemaal! Volgens mij is het ondertussen weer koffietijd hè?
Hier staat ie ook aanquote:Op maandag 16 april 2012 20:32 schreef YskaFredriksson het volgende:
Knalt de waterkoker aan, yippie CSI!
Smaakjes zat hiero, dus redelijk wat keus..quote:Op maandag 16 april 2012 20:31 schreef belle1608 het volgende:
[..]
weet ik niet, ik weet niet hoever m'n tegenstandster gekomen is
Ja doe maar een bakkie thee als dat mag !
Doe maar wat leuks, geen rooibos graagquote:Op maandag 16 april 2012 20:32 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Smaakjes zat hiero, dus redelijk wat keus..
Groene thee it is..quote:Op maandag 16 april 2012 20:33 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Doe maar wat leuks, geen rooibos graagVoorkeur voor meloen, cactus of groene thee
Mag allebeiquote:Op maandag 16 april 2012 20:39 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Groene thee it is..
Echte groene thee, of commerciële groene thee?
Jij hebt ruimschoots gewonnenquote:Op maandag 16 april 2012 20:32 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Hier staat ie ook aan
hoever ben je gekomen met poetsen?
quote:Op maandag 16 april 2012 20:41 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Jij hebt ruimschoots gewonnen
quote:
hahaquote:Op maandag 16 april 2012 20:45 schreef JK1982 het volgende:
[..]Maar dat wordt dus pas in de zomervakantie hoor ik?
Anyway, heb hier groene thee staan met kamille, heemst en tijm.. Die thee is zo groen dat er zelfs een mug in zat toen ik een tijdje terug eens een pot zette
Dronten!quote:Op maandag 16 april 2012 20:47 schreef belle1608 het volgende:
[..]
hahaheb eind april nog wel een gaatje misschien
(Lees: vakantie!
) waar woon je ook alweer
Is ook niet om de hoek (ruim 2 uur met het OV haha)quote:Op maandag 16 april 2012 20:49 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Dronten!
Maargoed, met zo'n druk schema kan ik je dat eigenlijk niet aandoen hè...
Jammer hoor.. Maargoed, het is niet anders..quote:Op maandag 16 april 2012 20:50 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Is ook niet om de hoek (ruim 2 uur met het OV haha)
In de zomer heb ik daar niet zo'n moeite mee, maar in zo'n weekje vind ik dat toch iets lastigerquote:Op maandag 16 april 2012 20:53 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Jammer hoor.. Maargoed, het is niet anders..
Ik heb hier ook maar effe CSI opgezet, leuk
Bij mij loopt csi iets achter...Ik heb in de tussentijd het bed ook opgemaakt met een nieuw bedovertrek.. Zo mooi! Ik vond hem sowieso al mooi maar ik twijfelde de vorige keer nog. Nou kwam ik m zaterdag tegen met nog meer korting.. Naja voor 15 euro kon ik m niet laten liggen. En dat maakt me eigenlijk wel extra blij! Van 59,99 naar 15 euries zeg nou zelfquote:Op maandag 16 april 2012 20:53 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Jammer hoor.. Maargoed, het is niet anders..
Ik heb hier ook maar effe CSI opgezet, leuk
quote:Op maandag 16 april 2012 20:57 schreef belle1608 het volgende:
Waarom heb ik nog steeds een standaard avatar?
maak haar een bowlingbal...quote:
¤ 15,- is niet duur voor een 2-persoons dekbedovertrek.. Goed bezig!quote:Op maandag 16 april 2012 21:17 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Bij mij loopt csi iets achter...Ik heb in de tussentijd het bed ook opgemaakt met een nieuw bedovertrek.. Zo mooi! Ik vond hem sowieso al mooi maar ik twijfelde de vorige keer nog. Nou kwam ik m zaterdag tegen met nog meer korting.. Naja voor 15 euro kon ik m niet laten liggen. En dat maakt me eigenlijk wel extra blij!
vooral omdat ie eerst 60 was! En ik m toen al super leuk vond! Deze in het wit: http://www.vd.nl/wonen/sl(...)lister&from=overviewquote:Op maandag 16 april 2012 21:25 schreef JK1982 het volgende:
[..]
¤ 15,- is niet duur voor een 2-persoons dekbedovertrek.. Goed bezig!
Ik heb ook zin om een nieuw bed te kopen of maken.. Hemelbed van steigerhout is foetsie nu, en ik lig in het logeerbed. Misschien moet ik daar maar eens een projectje van maken, op zoek naar een nieuw bed dat echt van mezelf is..
Icons, smiles en headers klaar terwijl u wacht, #91 Laat het me maar weten wat je wilt als avatar.quote:
quote:Op maandag 16 april 2012 21:31 schreef belle1608 het volgende:
15 euro is inderdaad niet duur! Gaaf hoor, slaapt vast lekker
Wat balen dat je in het logeerbed ligt JK1982
Rucky, wat doe jij voor engs
Mij quoten en dan mijn eigen tekst eruit halen ofzo?
Antwoord op de vraag: omdat ik niet weet hoe ik een plaatje zo klein kan maken dat hij in m'n avatar kan
Hoho, maken of laten maken.. Maargoed, ik vond dat hemelbed wel heel tof, dus ergens wil ik dat wel weer.. Desnoods zo'n voile erover, zodat je echt idee van een geborgen holletje hebtquote:Op maandag 16 april 2012 21:31 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
vooral omdat ie eerst 60 was! En ik m toen al super leuk vond! Deze in het wit: http://www.vd.nl/wonen/sl(...)lister&from=overview
Maareh tof dat je een eigen bed gaat bouwen. Moet ik een plank voor je vasthouden?
Hemelbed, beetje een sprookjes achtig ideequote:Op maandag 16 april 2012 21:36 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Hoho, maken of laten maken.. Maargoed, ik vond dat hemelbed wel heel tof, dus ergens wil ik dat wel weer.. Desnoods zo'n voile erover, zodat je echt idee van een geborgen holletje hebt
Druk printje trouwens
Geborgen holletje, hmmmmmquote:Op maandag 16 april 2012 21:36 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Hoho, maken of laten maken.. Maargoed, ik vond dat hemelbed wel heel tof, dus ergens wil ik dat wel weer.. Desnoods zo'n voile erover, zodat je echt idee van een geborgen holletje hebt
Druk printje trouwens
Geen probleem maar ik ga dat morgen even voor je doen.quote:
Lief! Dank je welquote:Op maandag 16 april 2012 21:43 schreef Rucky het volgende:
[..]
Geen probleem maar ik ga dat morgen even voor je doen.![]()
Beetje druk geweest vanavond.
Ik heb deze in 1-persoons.quote:Op maandag 16 april 2012 21:42 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Geborgen holletje, hmmmmm
Naja dat kan jij best zelf! Als je er zin in hebt!
Enne ja ik hou van drukke printjes :p sowieso is onze slaapkamer nogal zwart wit... Een behangetje van een stad in het zwart wit, mijn gestreepte zwart/witte gordijnen die al 2 keer zijn mee verhuist, zwarte vloerbedekking, wit geverfde meubels, zwarte lackplanken op witte muren :p en paarse inbetweens :p
Hij is wel mannelijkquote:Op maandag 16 april 2012 21:44 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ik heb deze in 1-persoons.
Beetje saai, maar wel lekker zacht:
[ afbeelding ]
En nog een van Auping die mooier is, maar daar kan ik zo snel geen plaatje van vinden..
Nouja, ik kon die echt jaren terug eens supergoedkoop krijgen bij eebn meubelzaak waar ik toen werkte. Echt voor een paar eurootjes had ik een paar dekbedovertrekken.. Had laatst bij het hemelbed ook hele mooie van volgens mij esprit, maar dat weet ik niet meer zeker. En ik hou ook best van kleurtjes hoor, eigenlijk moet je bed gewoon een plekje zijn waar je helemaal tot rust komt en lekker kan genieten ofzo.. En geen saaie stoffige rechttoe-rechtaan houten bak.quote:Op maandag 16 april 2012 21:48 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Hij is wel mannelijk
De andere dekbedovertrekken hier zijn effen paars en twister!
Lekker groot bed heb je dan! Wij hebben hier gewoon 140cm, nog van toen ik op kamers woondequote:Op maandag 16 april 2012 21:49 schreef belle1608 het volgende:
Ik heb een blauw/groene met bloemen van de hema
een groene met it's a beautiful day
en een blauwe met lief, liever liefst
allemaal in lits-jumeaux
Ja relaxt als je dingen met personeelskorting kan kopen.. Anders had ik djmo ook niet zo'n groot kerstpakket kunnen gevenquote:Op maandag 16 april 2012 21:51 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Nouja, ik kon die echt jaren terug eens supergoedkoop krijgen bij eebn meubelzaak waar ik toen werkte. Echt voor een paar eurootjes had ik een paar dekbedovertrekken.. Had laatst bij het hemelbed ook hele mooie van volgens mij esprit, maar dat weet ik niet meer zeker. En ik hou ook best van kleurtjes hoor, eigenlijk moet je bed gewoon een plekje zijn waar je helemaal tot rust komt en lekker kan genieten ofzo.. En geen saaie stoffige rechttoe-rechtaan houten bak.
Ok, klinkt misschien een beetje gay, but i don't give a ..
XXL Dekenquote:Op maandag 16 april 2012 21:53 schreef belle1608 het volgende:
Heb een 160 bij 200 volgens mij maar een groter dekbed
Ik ook.quote:Op maandag 16 april 2012 21:54 schreef Merlijn het volgende:
[..]
XXL Deken![]()
Ik heb het gewoon nodig....
Als ik ze nog groter kon krijgen dan dat ik nu had, zou ik ervoor gaan....quote:
hahaha hoe groot is die dan wel niet!quote:Op maandag 16 april 2012 21:56 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Als ik ze nog groter kon krijgen dan dat ik nu had, zou ik ervoor gaan....
Ik had ook een lits jumeaux maat: bed 180 breed en de deken 240 ofzo.quote:Op maandag 16 april 2012 21:54 schreef Merlijn het volgende:
[..]
XXL Deken![]()
Ik heb het gewoon nodig....
2,40x2,20 geloof ik.quote:Op maandag 16 april 2012 21:59 schreef belle1608 het volgende:
[..]
hahaha hoe groot is die dan wel niet!
haha ik heb de onderkant van de deken altijd onder m'n voeten en lig nu ook met fleecedeken in bedquote:Op maandag 16 april 2012 22:00 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ik had ook een lits jumeaux maat: bed 180 breed en de deken 240 ofzo.
Als ik ergens een gruwelijke hekel aan heb is het als er ergens kou onder de deken komt, zowel aan de zijkanten als aan het voeteneind! Brrr..
Die ligt er nog eens bovenopquote:Op maandag 16 april 2012 22:00 schreef belle1608 het volgende:
[..]
haha ik heb de onderkant van de deken altijd onder m'n voeten en lig nu ook met fleecedeken in bed
Ik stop het dekbed altijd tussen het matras en het voeteneind van het bed. Echt, ik slaap niet als er ergens een voet onder de deken vandaan steekt! Gelukkig gebeurt dat ook nooit, dus slaap ik altijdquote:Op maandag 16 april 2012 22:00 schreef belle1608 het volgende:
[..]
haha ik heb de onderkant van de deken altijd onder m'n voeten en lig nu ook met fleecedeken in bed
oquote:Op maandag 16 april 2012 22:05 schreef belle1608 het volgende:
haha ik kan er niet tegen als dekens vast zitten![]()
Maar goed dat ik niet met jou een bed deel dan whaha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |