Waarom hoop jij dat ik dit niet meen? Heb het al 3x gezegd, dit is geen troll.quote:Op zondag 15 april 2012 23:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Man man man. Ik mag hopen dat je dit niet meent.
Overigens weet ik vrijwel zeker dat het ergens ter wereld gewoon gebeurt hoor.
Zag laatst bij een vandaag dat delft een jeugdbende had, eng hoorquote:Op zondag 15 april 2012 23:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij is waarschijnlijk geworven door 1 van de befaamde jeugdbendes hier in de buurt
Vervolgens moesten soldaten wel hun hond afschieten aan het einde van hun training alleen om hun loyaliteit aan te tonen...quote:Op zondag 15 april 2012 23:37 schreef AryaMehr het volgende:
Toppunt van dierenrechten waren wel de Nazi's die probeerden te filosoferen met Duitse herdershonden.
scheme 015quote:Op zondag 15 april 2012 23:37 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zag laatst bij een vandaag dat delft een jeugdbende had, eng hoor
2e wereld oorlog werden honden gebruikt om onder tanks te kruipen met een mijn op hun rug.. er waren Kat bommen, duiven dacht ik, vleermuizen en ratten met en bom in hunquote:Op zondag 15 april 2012 23:37 schreef AryaMehr het volgende:
Toppunt van dierenrechten waren wel de Nazi's die probeerden te filosoferen met Duitse herdershonden.
Veel arrestaties ook de laatste week. 1 van die gast had 50k in zijn kelder liggen. Nubreektmijnklomp en ik zijn dan ook nog op de vluchtquote:Op zondag 15 april 2012 23:37 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zag laatst bij een vandaag dat delft een jeugdbende had, eng hoor
quote:Op zondag 15 april 2012 23:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
2e wereld oorlog werden honden gebruikt om onder tanks te kruipen met een mijn op hun rug.. er waren Kat bommen, duiven dacht ik, vleermuizen en ratten met en bom in hun
Oh maar dat Stalin 1000x keer erger dan Hitler was dat mag dan ook wel duidelijk zijn, Stalinquote:Op zondag 15 april 2012 23:39 schreef Smoofie het volgende:
[..].
De russen gebruikten gewoon vrouwen en gehandicapten.
Vrouwen vind ik niet goed.. maarja zo ging dat in de tijd.. maarja gehandicapten kan ik nog begrijpen. (En hier word ik ook weer raar op aan gekeken.quote:Op zondag 15 april 2012 23:39 schreef Smoofie het volgende:
[..].
net psv dusquote:Op zondag 15 april 2012 23:39 schreef Smoofie het volgende:
[..].
Ik kan het wel begrijpen, maar echt effectief was het nietquote:Op zondag 15 april 2012 23:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Vrouwen vind ik niet goed.. maarja zo ging dat in de tijd.. maarja gehandicapten kan ik nog begrijpen. (En hier word ik ook weer raar op aan gekeken.
Mao-->Stalin-->Hitlerquote:Op zondag 15 april 2012 23:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh maar dat Stalin 1000x keer erger dan Hitler was dat mag dan ook wel duidelijk zijn, Stalin
Ze liepen de verkeerde kant op?quote:Op zondag 15 april 2012 23:40 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik kan het wel begrijpen, maar echt effectief was het niet.
Nee hoor, hoe moeten wij anders ooit van Eindhovenaren af geraken?quote:Op zondag 15 april 2012 23:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Vrouwen vind ik niet goed.. maarja zo ging dat in de tijd.. maarja gehandicapten kan ik nog begrijpen. (En hier word ik ook weer raar op aan gekeken.
Omdat het een debiel standpunt is. Ik snap je gedachtegang, maar ik snap niet dat je vervolgens die stap neemt om er ook acher te staan.quote:Op zondag 15 april 2012 23:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Waarom hoop jij dat ik dit niet meen? Heb het al 3x gezegd, dit is geen troll.
Ja de vraag is hoe ver moet je dit doortrekken.. maar mensen met down syndroom en geestelijke handicaps/achterstanden etc ja..quote:Op zondag 15 april 2012 23:43 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dan heb je het over geestelijk gehandicapte mensen bij de geboorte hoop ik.
Geestelijk gehandicapte bij geboorte kunnen er niks aan doen. Vadsige zwijnen daarentegen... Neem mensen die hun leven niet willen beteren dan maar eerst als proefpersoon.quote:Op zondag 15 april 2012 23:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja de vraag is hoe ver moet je dit doortrekken.. maar mensen met down syndroom en geestelijke handicaps/achterstanden etc ja..
Songfestivalquote:Op zondag 15 april 2012 23:46 schreef inZanity het volgende:
Toch wel balen dat het beste festival van Europa gelijk met Feyenoord - AZ valt..
Dan nog de Joden, homo's, zigeuners en je streeft Hitler zijn Arische ras naquote:Op zondag 15 april 2012 23:46 schreef Smoofie het volgende:
Ik vind het ook onzin dat ze geestelijk gehandicapte mensen, die net dieren zijn, laten leven bij de geboorte.
Mysteryland is pas augustus men.quote:Op zondag 15 april 2012 23:46 schreef inZanity het volgende:
Toch wel balen dat het beste festival van Europa gelijk met Feyenoord - AZ valt..
kampioenschap van Ajax, jammer jaquote:Op zondag 15 april 2012 23:46 schreef inZanity het volgende:
Dat staat er los van, wat heeft het voor zin om dat soort mensen in leven te laten als ze zelf niet eens bewust zijn van het leven? EN dan heb ik het echt over de ergere gevallen.quote:Op zondag 15 april 2012 23:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan nog de Joden, homo's, zigeuners en je streeft Hitler zijn Arische ras na
Awakenings is beterquote:
Jij mag het debiel noemen.. maar om voor het gross van de mensen iets goed te doen mogen er best wat sneuvelen. Sowieso tegenwoordig is alles zielig en mensenrechten dit dat.quote:Op zondag 15 april 2012 23:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Omdat het een debiel standpunt is. Ik snap je gedachtegang, maar ik snap niet dat je vervolgens die stap neemt om er ook acher te staan.
Geestelijk gehandicapte hebben fucked up hersenen/dna/cellen etc.. dat kun je zien als een kapot product, in een fabriek gooi je die weg..quote:Op zondag 15 april 2012 23:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geestelijk gehandicapte bij geboorte kunnen er niks aan doen. Vadsige zwijnen daarentegen... Neem mensen die hun leven niet willen beteren dan maar eerst als proefpersoon.
Dat is de volgende stap. Als je zoiets toestaat heb je al zo'n ethische grens overschreden dat die stap een stuk kleiner is.quote:Op zondag 15 april 2012 23:49 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat staat er los van, wat heeft het voor zin om dat soort mensen in leven te laten als ze zelf niet eens bewust zijn van het leven? EN dan heb ik het echt over de ergere gevallen.
Niet veel, maar er vervolgens experimenten op los laten is een tweede.quote:Op zondag 15 april 2012 23:49 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat staat er los van, wat heeft het voor zin om dat soort mensen in leven te laten als ze zelf niet eens bewust zijn van het leven? EN dan heb ik het echt over de ergere gevallen.
Is toch geen reet meer aan joh. Decibel is defqon hard voorbij gestreefd.quote:Op zondag 15 april 2012 23:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Awakenings is beter
Defqon mag ik over 3jaar weer heen
Helaas of altijd van een hoger niveau dan de rest van t forum op een of andere manierquote:
Mensen zijn nog geen producten. In de fabriek gooien ze ook producten weg als er een bepaald onderdeel mist. Jij wilt al die oorlogsslachtoffers die een been missen ook weggooien?quote:Op zondag 15 april 2012 23:50 schreef Geo4kant het volgende:
Geestelijk gehandicapte hebben fucked up hersenen/dna/cellen etc.. dat kun je zien als een kapot product, in een fabriek gooi je die weg..
Experimenteren erop slaat ook nergens op, maar als ze baby's gaan kweken voor experimenten "snap" ik het nog wel.quote:Op zondag 15 april 2012 23:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Niet veel, maar er vervolgens experimenten op los laten is een tweede.
Sowieso techno ouwequote:Op zondag 15 april 2012 23:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Is toch geen reet meer aan joh. Decibel is defqon hard voorbij gestreefd.
Awakenings ook wel eens geweest. Maar over het algemeen niet echt mijn ding. Wel tof publiek altijd.
Klopt. Alleen een beetje jammer van de muziekquote:
Ik niet. Dat is gewoon een stap te ver man...waar leg je de grens dan? 1 baby om 10 mensen levens te redden? 1 baby om er 100 te redden? 1 baby om er 1000 te redden?quote:Op zondag 15 april 2012 23:52 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Experimenteren erop slaat ook nergens op, maar als ze baby's gaan kweken voor experimenten "snap" ik het nog wel.
Als daardoor een medicijn tegen ziekte x kan worden ontwikkeld, en miljoenen mensen minder sterven, dan is het het toch waard?
Inderdaad, ik dacht dr. Mengele al dood was.quote:Op zondag 15 april 2012 23:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Niet veel, maar er vervolgens experimenten op los laten is een tweede.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |