Disco Inferno (Junkie XL Remix) - The Trammpsquote:Op zaterdag 21 april 2012 15:28 schreef isaacd2000 het volgende:
Vannacht werd er bij Nachtegiel een remix van het aloude Disco Inferno gedraaid. Iemand enig idee hoe deze mix heet en van wie deze is?
Hier een linkje, hij start 'm in na 1 uur 30 minuten: http://omroep.vara.nl/media/2110-NachtegielTV
Thanks!
Sorry maar je moet toch meer hints zien te vinden, er zijn tig nummers eind jaren 90, begin '00 die zo klinkenquote:Op zondag 22 april 2012 13:12 schreef Fenomeno het volgende:
Ik zoek al super lang een nummer, eerste keer dat ik het hoorde was in 2002/2003 in de kinderdisco, daarna ook met uitgaan nog een aantal keer gehoord hier en daar maar verder nooit op TMF/MTV of de radio gezien/gehoord. Het is een dance achtig nummer zoals er zoveel waren in die tijd.
Wat ik weet:
Intro bevat een mannen stem die optelt, en na elk getal hoor je 2 keer iemand klappen:
one, *klap klap*, two *klap klap*
Tot hoever hij telt weet ik niet meer
Dan aan het eind van de intro, net voor de 'hoofdmelodie' van het nummer begint hoor je een vrouwenstem die 'wraaaauuwww' roept, waarna het 'echte nummer' begint, dat ongeveer zo gaat: tutu-tutududu, tutu-tutududu, in een vrij hoge toonhoogte.
Mocht iemand het met deze vage beschrijving kunnen ontcijferen zou ik diegene eeuwig dankbaar zijn, want ik begin te vrezen dat ik het over een jaar of 65 als ik dood ga nog niet zal weten
Ik krijg geen reclame?quote:Op zondag 22 april 2012 23:58 schreef knight18 het volgende:
http://www.gamekings.tv/videos/special-ken-je-deze-nog-5/
als je het filmpje start krijg je eerst de reclame. Wie kent de naam van het liedje in de reclame?
Ja, sorry gast, maar ik ga niet alle filmpjes openen en hopen dat ik de reclame die jij bedoelt voor me krijg. Dat lijkt me niet de bedoeling.quote:Op maandag 23 april 2012 00:06 schreef knight18 het volgende:
hmmmm ik krijg nu een andere reclame -.-. de reclame gaat iig over de gamekings showcase. En de reclame begint met een shot van de brug in Rotterdam. Probeer anders andere filmpjes te openen?
Moeten we het in deze hoek zoeken?quote:Op zondag 22 april 2012 13:12 schreef Fenomeno het volgende:
Ik zoek al super lang een nummer, eerste keer dat ik het hoorde was in 2002/2003 in de kinderdisco, daarna ook met uitgaan nog een aantal keer gehoord hier en daar maar verder nooit op TMF/MTV of de radio gezien/gehoord. Het is een dance achtig nummer zoals er zoveel waren in die tijd.
Wat ik weet:
Intro bevat een mannen stem die optelt, en na elk getal hoor je 2 keer iemand klappen:
one, *klap klap*, two *klap klap*
Tot hoever hij telt weet ik niet meer
Dan aan het eind van de intro, net voor de 'hoofdmelodie' van het nummer begint hoor je een vrouwenstem die 'wraaaauuwww' roept, waarna het 'echte nummer' begint, dat ongeveer zo gaat: tutu-tutududu, tutu-tutududu, in een vrij hoge toonhoogte.
Mocht iemand het met deze vage beschrijving kunnen ontcijferen zou ik diegene eeuwig dankbaar zijn, want ik begin te vrezen dat ik het over een jaar of 65 als ik dood ga nog niet zal weten
?quote:Op maandag 23 april 2012 11:36 schreef Trollscience het volgende:
Hai,
ik ben op zoek naar een nummer van Temple of the Dogs, het begint rustig en het refrein is wat harder als ik het me goed herinner. Het klinkt een beetje apart omdat het in 7/4 is geschreven.
quote:Op maandag 23 april 2012 18:52 schreef Travel. het volgende:
Yooo,
Ik zoek het nummer van : '' I follow rivers'' , maar dan gezongen door een man. Hoor hem vaak op de radio
Deze reclame?quote:Op maandag 23 april 2012 19:00 schreef vandermar het volgende:
Het nummer van de Youtube reclame van Prototype 2, weet iemand welk nummer dat is?
Alvast bedankt
Dat tijdperk ja, maar dit zijn allemaal wel redelijk bekende nummers die toen ook op TV waren enzo, dat is het nummer dat ik zoek nooit geweestquote:
quote:
Klopt. Hoort idd niet in dit topic. Zie OP.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:30 schreef obsama het volgende:
Misschien niet helemaal een "ik zoek" verzoekje, maar weet iemand toevallig hoe je deze muziek kan groeperen ?:
Ben namelijk opzoek naar wat meer van deze muziek, vind het pers. heerlijk.
Bedankt alvast !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |