Ga jij een route in elkaar fiksen dus, mstxquote:Op zondag 6 mei 2012 23:00 schreef mstx het volgende:
Anders maak je gewoon zelf een route, da's een stuk makkelijker. Wil ik ook wel doen als we toch op de veluwe gaan rijden, ik ken daar wel wat leuke weggetjes.
Moet nog gekozen worden. In de OP staat een meetingmanager linkje dat je kan volgen om je op te geven en beschikbare data door te gevenquote:
Als de rit op een dag is dat ik ook kan vind ik het prima.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 11:14 schreef Anne het volgende:
[..]
Ga jij een route in elkaar fiksen dus, mstx?
Als de rit op 16 of 17 juni is, dan maakt het toch niet uit dat je 24 juni ook een rit hebt? Daar zit een week tussenquote:Op woensdag 9 mei 2012 14:39 schreef lipjes het volgende:
Hmm even kijken.
Want MF heeft 24 juni een GSX rit, ook over de veluwe.
Even kijken wat ik doe
Oké. Dan wil ik alleen nog het gewenste beginpunt weten en hoelang de rit ongeveer moet duren.quote:
Beginpunt in de driehoek Apeldoorn, Harderwijk, Amersfoort (of Barneveld) denk ik. Rit van 2 - 3 uur met een pauze halverwege?quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:54 schreef mstx het volgende:
[..]
Oké. Dan wil ik alleen nog het gewenste beginpunt weten en hoelang de rit ongeveer moet duren.
Ik heb een garmin, dus als we mijn route rijden kan ik wel voorop.quote:Op woensdag 9 mei 2012 17:51 schreef Anne het volgende:
Degene die de route heeft gemaakt, rijdt voorop lijkt mij?
Was ook deels te wijten aan een spookmotormuis die opeens verdwenen wasquote:Op woensdag 9 mei 2012 18:15 schreef Mirgeam het volgende:
Bij de eerste rit reed HeetBoven voorop met de navigatie, waarmee hij ons langs schitterende legerbases leidde, en we ruim de gelegenheid kregen het pittoreske Zeist te verkennen
Ok dan zal het ongeveer zoiets wordenquote:Op woensdag 9 mei 2012 15:02 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Beginpunt in de driehoek Apeldoorn, Harderwijk, Amersfoort (of Barneveld) denk ik. Rit van 2 - 3 uur met een pauze halverwege?
Je hebt er een foutje in zitten zo te zien, je gaat opeens richting Stroe op de A1 en daarna weer de andere kant opquote:Op woensdag 9 mei 2012 19:12 schreef mstx het volgende:
[..]
Ok dan zal het ongeveer zoiets worden
[ afbeelding ]
Hmm misschien dat ik hem in de tussentijd zelf maar eens ga rijden
Heb het nu hier; http://maps.google.com/?l(...)81,0.016512&t=h&z=17quote:
Het eindpunt is daar aan de andere kant van de weg.quote:Op woensdag 9 mei 2012 19:44 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Je hebt er een foutje in zitten zo te zien, je gaat opeens richting Stroe op de A1 en daarna weer de andere kant op
Dat is in ieder geval makkelijk rijden. Eerst een stukje N-weg, dan linksaf de snelweg op en continu rechtdoor voor mijquote:Op woensdag 9 mei 2012 19:53 schreef mstx het volgende:
[..]
Heb het nu hier; http://maps.google.com/?l(...)81,0.016512&t=h&z=17
Als iemand een betere plek weet in de buurt kan dat natuurlijk ook.
[..]
Het eindpunt is daar aan de andere kant van de weg.
Ja beginpunt langs een snelweg leek me wel handig voor de mensen zonder navigatie.quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:03 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Dat is in ieder geval makkelijk rijden. Eerst een stukje N-weg, dan linksaf de snelweg op en continu rechtdoor voor mij![]()
156km / 2:58.quote:Hoe lang is die route ongeveer eigenlijk?
Lekker.quote:Op woensdag 9 mei 2012 19:56 schreef Mirgeam het volgende:
Misschien leuk om na de rit weer wat te gaan eten?
Bij afrit 19 van de A1 zit een van der Valk hotel/restaurant. Als ik het kaartje bekijk gaat de route daar ook langs. Lijkt mij makkelijker om te vinden/bereikenquote:Op woensdag 9 mei 2012 19:53 schreef mstx het volgende:
[..]
Heb het nu hier; http://maps.google.com/?l(...)81,0.016512&t=h&z=17
Als iemand een betere plek weet in de buurt kan dat natuurlijk ook.
[..]
Het eindpunt is daar aan de andere kant van de weg.
Mij best, lekker dichtbij m'n grootoudersquote:Op woensdag 9 mei 2012 20:35 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Bij afrit 19 van de A1 zit een van der Valk hotel/restaurant. Als ik het kaartje bekijk gaat de route daar ook langs. Lijkt mij makkelijker om te vinden/bereiken
Mij best, ook nog iets dichterbijquote:Op woensdag 9 mei 2012 20:35 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Bij afrit 19 van de A1 zit een van der Valk hotel/restaurant. Als ik het kaartje bekijk gaat de route daar ook langs. Lijkt mij makkelijker om te vinden/bereiken
Als we bij die parkeerplaats afspreken, kom ik eerst van de andere kant, moet ik de snelweg af, andere richting er weer op en dan bij de parkeerplaats eraf
Zoiets als dit, ter oriëntatiequote:Op woensdag 9 mei 2012 20:52 schreef Tankiej het volgende:
Plakken in Google streetview?
Hier de link naar de plaats, mensen kijken zelf maar op Streetview als ze dat willen
http://g.co/maps/p33s4
Maar dat kunnen mensen zelf toch ook wel?quote:
Dat heet nou service, Tankiejquote:Op woensdag 9 mei 2012 21:00 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Maar dat kunnen mensen zelf toch ook wel?
hebbie de gpx voor me?quote:Op woensdag 9 mei 2012 19:12 schreef mstx het volgende:
[..]
Ok dan zal het ongeveer zoiets worden
[ afbeelding ]
Hmm misschien dat ik hem in de tussentijd zelf maar eens ga rijden
Heb hem ff veranderd zodat begin & eindpunt bij v/d Valk is.quote:
quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:07 schreef Dekatria het volgende:
Dank aan de mods voor het aanpassen van de OP
Daar komen de smoesjes alquote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:09 schreef whY... het volgende:
Jup hij staat in de agenda. Kan niks beloven door mijn nieuwe baan is er kans dat ik moet werken op een zaterdag.
Bij de Van Der Valk jaquote:Startlocatie is de parkeerplaats bij Ughelen?
quote:Op zondag 13 mei 2012 15:23 schreef mstx het volgende:
Ik heb de route vandaag even t/m Arnhem gereden, ik vind 'm mooi zo.
Dat is een grindpadquote:Op maandag 14 mei 2012 21:41 schreef Mirgeam het volgende:
Idd, maak dit er even van, is in ieder geval leuker
http://g.co/maps/yhm8b
Grindpaden zijn de bom jonguhquote:Op maandag 14 mei 2012 21:10 schreef Vinniiee het volgende:
Trouwens, zaterdag met een paar mensen van het motor-forum daar in de buurt van Assel gereden. Daar ligt ook.ergens een grindpad, ik was eigenlijk niet van plan om een 2e keer overheen te rijden
Is dat laatste stuk vanaf kootwijk nou serieus snelweg
Ik weet niet wat voor motor jij hebt, maar met een Suzuki GS500 is het niet een pretjequote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:22 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Grindpaden zijn de bom jonguh![]()
Kunnen we de route zodanig modificeren dat we hem heen én terug doen?
Had 'm al een heads up gegeven, hij was er nog niet over uit of hij de Suzuki of de motoscoot zou pakken.quote:
Watvoor brommer heb je op het oog?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:10 schreef thenxero het volgende:
Misschien rij ik ook wel mee dit jaar, als ik bij die tijd de motor geregeld heb
ER-5. Heb vandaag een proefritje gereden op een er5 uit 1997 met 40k op de teller. Kan hem voor 1950 kopen (all in + 3mnd garantie). Vond het wel lekker rijden maar ik vind de prijs wel aan de hoge kant... als je ziet dat je hem particulier voor ¤1250 koopt. Mocht er wat mis mee zijn dan moet het meestal wel voor ¤700 te repareren zijn lijkt me.quote:
Ik weet waar het is, vlakbij m'n ouders in de buurtquote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:09 schreef Salatrel het volgende:
[..]
hier gemaakt:
http://maps.google.nl/map(...)35,0.003484&t=h&z=16
Ohh... dat red je vast wel voor 16 juniquote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:12 schreef thenxero het volgende:
ER-5. Heb vandaag een proefritje gereden op een er5 uit 1997 met 40k op de teller. Kan hem voor 1950 kopen (all in + 3mnd garantie). Vond het wel lekker rijden maar ik vind de prijs wel aan de hoge kant... als je ziet dat je hem particulier voor ¤1250 koopt. Mocht er wat mis mee zijn dan moet het meestal wel voor ¤700 te repareren zijn lijkt me.
NOU SORRY HOORquote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:33 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik weet waar het is, vlakbij m'n ouders in de buurt![]()
Ik wil wel maar heb even veel andere dingen aan mijn hoofd momenteel... enne idd, ff twijfel of ik de scoot of de GSX pak, maar zal het laatste wel worden denk kquote:
Dan rijd je wel verplicht als hekkesluiter hequote:Op zondag 20 mei 2012 02:18 schreef HeetBoven het volgende:
[..]
Ik wil wel maar heb even veel andere dingen aan mijn hoofd momenteel... enne idd, ff twijfel of ik de scoot of de GSX pak, maar zal het laatste wel worden denk k
Toch vind ik m stiekum wel stoerquote:Op zondag 27 mei 2012 20:14 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dan rijd je wel verplicht als hekkesluiter he![]()
portapotti's zijn geen motorfietsen
quote:Op maandag 28 mei 2012 11:32 schreef HeetBoven het volgende:
[..]
Toch vind ik m stiekum wel stoer[ afbeelding ]
Ach ja, ieder zijn smaak. Vind het design van de X9 nog altijd mooi en bovenal is hij zeer praktisch en wendbaar voor in de stad. Maar euh... het gaat hem niet worden voor deze rit he, zal de GSX van stal halen, al heb ik geen zin in het poetsen en ketting spannenquote:Op maandag 28 mei 2012 11:34 schreef Yreal het volgende:
[ afbeelding ]
Zoiets kan ik dan misschien nog wel waarderen
hmz, moet je er toch eens een proberen dan <300cc (niet te zwaar) kom je er wel achterquote:Op maandag 28 mei 2012 11:42 schreef Yreal het volgende:
Scooters zijn voor mijn idee sowieso niet wendbaar, maar goed
quote:Op maandag 28 mei 2012 11:47 schreef Dekatria het volgende:
Eventjes wat gezonde vitaminen voordat de scooterschurft hier helemaal losbarst.
ik denk dat zoiets toch wendbaarder isquote:Op maandag 28 mei 2012 11:47 schreef HeetBoven het volgende:
[..]
hmz, moet je er toch eens een proberen dan <300cc (niet te zwaar) kom je er wel achter
amenquote:Op maandag 28 mei 2012 11:49 schreef Yreal het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
[..]
ik denk dat zoiets toch wendbaarder is
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zeur niet, op een SM krijg ik van mijn nog niet eens fatsoenlijk één traytje bier mee, scoot: geen probleem douw lekker alles onder het zadel, in de koffer of op de treeplank voor, geen auto nodig voor de wekelijkse boodschappen, top gewoonquote:Op maandag 28 mei 2012 20:28 schreef Sounddragon het volgende:
Een scooter is een "leuk" vervoersmiddel voor in de stad ofzo, maar dan zou ik eerder een lichte SM nemen. Scooters zijn gay [ afbeelding ]
Ik weet niet ewat jij zoal eet in een week; maar als jij onze wekelijkse boodschappen onder je zadel krijgt zonder iets te verramponeren, zul je mij nooit meer horen over portapotti'squote:Op maandag 28 mei 2012 21:25 schreef HeetBoven het volgende:
[..]
Zeur niet, op een SM krijg ik van mijn nog niet eens fatsoenlijk één traytje bier mee, scoot: geen probleem douw lekker alles onder het zadel, in de koffer of op de treeplank voor, geen auto nodig voor de wekelijkse boodschappen, top gewoon. Enne, ja in de stad zijn ze perfect, extra leuk maakt het dat het een toch een motor is waarmee je altijd sneller weg bent bij het stoplicht dan welke bromscooter of auto dan ook. Verder eh... ieder het zijne, als je liever voor een SM gaat, vooral doen
. Persoonlijk heb ik op ieder moment de keus welk vervoer ik pak, wat verrekte handig is
.
jij begon deze discussie, ik niequote:Op maandag 28 mei 2012 21:47 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik weet niet ewat jij zoal eet in een week; maar als jij onze wekelijkse boodschappen onder je zadel krijgt zonder iets te verramponeren, zul je mij nooit meer horen over portapotti's![]()
Boodschappen doen hebben we auto's voor. Voor de rest is een auto eigenlijk bullshit als je alleen maar jezelf vervoert.
Maarrehh.. dit was is het toerrit topic; dit soort geneuzel past beter in Motorclub topic #985: Waar we parkeren voor de etalage.. if you'd like to continue this discussion
Hahaquote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:36 schreef Mirgeam het volgende:
Als Salatrel en Vinnieieieieneiie op zondag tijd hebben zouden we het dan kunnen doen? Mits de meeting manager nog up to date is, zal wel niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |