Laten we dat gewoon niet doenquote:Op vrijdag 20 april 2012 10:57 schreef Bozz187 het volgende:
Maar zit daar dan ook off-road bij of wat?
Zelf sleutelen is ook veel leuker, en minder lastig dan velen denken. Zolang je het geduld er maar voor hebtquote:Op zondag 22 april 2012 14:40 schreef Bozz187 het volgende:
Nou de bochten besteld,
kuip er al af.
straks gaat het mijn nog lukken om het zelf te vervangen
Geduld en gevoel.. het zijn vaak wat kleinere boutjes die niet altijd meteen los willen.. géén geweld, want als je er eentje afdraait ben je zuurquote:Op zondag 22 april 2012 14:40 schreef Bozz187 het volgende:
Nou de bochten besteld,
kuip er al af.
straks gaat het mijn nog lukken om het zelf te vervangen
crimineel!quote:Op vrijdag 27 april 2012 16:17 schreef Dekatria het volgende:
Eerste boete met de Alp is binnen... gebeurd op weg naar de vorige rit naar blijkt![]()
4km/h te hard, bleuh
Dat is wat ik krijg voor het gehoorzamen van de 'als motorrijder steevast 10% sneller'-regel die er tijdens het lessen is ingepraktquote:
je blijft een crimineelquote:Op vrijdag 27 april 2012 16:49 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dat is wat ik krijg voor het gehoorzamen van de 'als motorrijder steevast 10% sneller'-regel die er tijdens het lessen is ingeprakt
Gelukkig kreeg ik vorige week een blauwe brief op de mat, met het bericht dat ik nog het een en ander terug krijg
Zo, wat voor monsterboete heeft dat opgeleverd, 50-60 euro?quote:Op vrijdag 27 april 2012 16:17 schreef Dekatria het volgende:
Eerste boete met de Alp is binnen... gebeurd op weg naar de vorige rit naar blijkt![]()
4km/h te hard, bleuh
29 euri's maarliefstquote:Op vrijdag 27 april 2012 19:13 schreef Tankiej het volgende:
Zo, wat voor monsterboete heeft dat opgeleverd, 50-60 euro?
quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:48 schreef Bozz187 het volgende:
Crap, alles zit weer in mekaar. kom alleen een liter koelvloeistof te kort. Maar de rest is allemaal gelukt
Nog lastige motorrijders tegengekomen in de file?quote:Op zaterdag 28 april 2012 21:43 schreef Bozz187 het volgende:
heb ook al 2 weken niet meer gereden
en in de file staan al helemaal
nee want ik zorg dat ze er tussendoor kunnen.quote:Op zondag 29 april 2012 09:49 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Nog lastige motorrijders tegengekomen in de file?
Die kun je gewoon nederladen, dan heb je alleen een mannetje nodig die ibv een Garmin is, en die voorop wil rijdenquote:
Ergens tussen begin- en eindpunt van de nedergeladen routequote:
In je vel, als je niet gestroopt bentquote:
Lijkt me primaquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:30 schreef Mirgeam het volgende:
Veluwe ofzo? om het voor de mensen uit het hoge noorden nog leuk te houden
Ik ben voorquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:30 schreef Mirgeam het volgende:
Da's mijn achtertuin dus ik ben ook voor.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:30 schreef Mirgeam het volgende:
Waaro dan?quote:Op zondag 6 mei 2012 22:01 schreef Anne het volgende:
Waarom zoek je dan op Garmin routes?
Genoeg motorroutes voor de TomTom te downloaden inclusief preview.
Ik heb geen navi, en ook geen ervaring met routes maken. Daarbij is een beetje stratenkennis van de regio wel fijn als je zoiets gaat doen.quote:Op zondag 6 mei 2012 23:00 schreef mstx het volgende:
Anders maak je gewoon zelf een route, da's een stuk makkelijker. Wil ik ook wel doen als we toch op de veluwe gaan rijden, ik ken daar wel wat leuke weggetjes.
Lijkt me primaquote:Op zondag 6 mei 2012 23:00 schreef mstx het volgende:
Anders maak je gewoon zelf een route, da's een stuk makkelijker. Wil ik ook wel doen als we toch op de veluwe gaan rijden, ik ken daar wel wat leuke weggetjes.
ja en als jij je vriendin had afgezegt dan was je er ook bij geweestquote:Op maandag 7 mei 2012 09:40 schreef Rossdale het volgende:
Hoi
De volgende rit wil ik ook proberen om met jullie mee te rijdenNadat de eerste rit meerdere malen was uitgesteld nadat ik vorig jaar mijn rijbewijs heb gehaald, was ik heel de rit eigenlijk vergeten...
Nouja, totdat Bozz er een tijdje terug over begon
Ik weet de reden niet eens meer...quote:Op dinsdag 8 mei 2012 10:40 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ja en als jij je vriendin had afgezegt dan was je er ook bij geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |