Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
NIGEL_NLL (WeHD)
FIFA toernooi PS3quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
ownernickk (Nickskuh)
Pieter115 (wieisboos)
koentje95 (koenie95)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
NIGEL_NLL (WeHD)
OPchicksquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
Vakantiequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Feyenoord Rotterdam
Volgende week 3 dagen college en dan weer vakantiequote:Op zondag 15 april 2012 21:25 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja jij hebt altijd vakantieen in dit deel van het land is er nog geen vakantie.
Thanks!quote:Op zondag 15 april 2012 21:25 schreef Kamikazie het volgende:
http://futhead.com/12/squad/487727
Dit is wat ik er zo even snel van kon maken. Santana kun je vervangen voor Flamini. Maar ik weet ben hier niet super goed in
Is voor jou bedoeld ZopittyBopBopBop
23:00 pasquote:
quote:Op zondag 15 april 2012 21:26 schreef Fuszy het volgende:
FUT!!!One > Nothing Else mattersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Essien is prima in dat geval hoor. Alleen die Santana lijkt me persoonlijk ook niks, alleen ik weet niet hoe ik hem weg moet werkenquote:Op zondag 15 april 2012 21:27 schreef ZopittyBopBopBop het volgende:
[..]
Thanks!
Ga er ff naar kijken. Ik kijk zelf ook nog wel ff naar RCM en LCM en RB, ren altijd veel over de flanken dus heb daar wel wat meer pace nodig
http://futhead.com/12/squad/487762 maar ook geen pace op rw. En beetje een zooitje qua competities. En veel te veel Chelski, eigenlijk gewoon een kut teamquote:Op zondag 15 april 2012 21:27 schreef ZopittyBopBopBop het volgende:
[..]
Thanks!
Ga er ff naar kijken. Ik kijk zelf ook nog wel ff naar RCM en LCM en RB, ren altijd veel over de flanken dus heb daar wel wat meer pace nodig
Schot van Vidal zou er in gaanquote:Op zondag 15 april 2012 21:29 schreef Lindgren. het volgende:
Disconnect in minuut 83. Zat eraan te komen. Stond 2-1 voor.. wat nu?
Gewoon hele wedstrijd overnieuw spelen.quote:Op zondag 15 april 2012 21:30 schreef Lindgren. het volgende:
[..]ja natuurlijk.
nog een minuutje of 10 spelen ofzo?
Dan is hij zijn momentum kwijtquote:Op zondag 15 april 2012 21:30 schreef Lindgren. het volgende:
[..]ja natuurlijk.
nog een minuutje of 10 spelen ofzo?
quote:
quote:Op zondag 15 april 2012 21:31 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Gewoon hele wedstrijd overnieuw spelen.
JA WANT IK STOND VOOR HELEMAAL LOGIESquote:Op zondag 15 april 2012 21:31 schreef Fuszy het volgende:
RAGEQUIT LINDGREN. REGLEMENTAIRE OVERWINNING VAN 3-0 VOOR GEKKEZUIDEN!!!!
Het is logisch!! Hahaha ik Lindgren genakt har har har xdquote:Op zondag 15 april 2012 21:32 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
JA WANT IK STOND VOOR HELEMAAL LOGIES
quote:Op zondag 15 april 2012 21:33 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Het is logisch!! Hahaha ik Lindgren genakt har har har xd
Ik denk dat je zoiets zelf wel kan oplossen. Zelf had ik een helft overgespeeld met Reemi vorig toernooi.quote:Op zondag 15 april 2012 21:34 schreef Kamikazie het volgende:
Jullie hadden voor het toernooi eigenlijk regels daarover moeten afspreken, beste stuurlui staan natuurlijk wel aan wal he.
Ik heb er niks mee te maken hoor, maar ik zou gaan voor de ene helft dan overnieuw spelen. Maar wie ben ik hequote:Op zondag 15 april 2012 21:35 schreef Lindgren. het volgende:
Denken dat ik niet weet hoe je logisch schrijft.
Bij de vorige toernooien was het doorspelen vanaf de disconnecttijd. Lijkt mij ook het meest eerlijk. +1 minuut omdat jij in balbezit was.
Natuurlijk wist ik dat wel joh.quote:Op zondag 15 april 2012 21:35 schreef Lindgren. het volgende:
Bij de vorige toernooien was het doorspelen vanaf de disconnecttijd. Lijkt mij ook het meest eerlijk. +1 minuut omdat jij in balbezit was.
haha wist wel dat je dat bewust deed gekke Lindgrenquote:Op zondag 15 april 2012 21:35 schreef Lindgren. het volgende:
Ja, mij maakt het niks uit. Denk zelf dat 10 minuten geen zin heeft. 1 helft of zo latenquote:
quote:Op zondag 15 april 2012 21:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
haha wist wel dat je dat bewust deed gekke Lindgren
Ja het maakt mij ook geen bal uit. Wat vindt de rest? Toefjes? GJE?quote:Op zondag 15 april 2012 21:38 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Ja, mij maakt het niks uit. Denk zelf dat 10 minuten geen zin heeft. 1 helft of zo laten. Het maakt mij niet zo veel uit
.
JA! Wat vindt GJE??quote:Op zondag 15 april 2012 21:39 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[..]
Ja het maakt mij ook geen bal uit. Wat vindt de rest? Toefjes? GJE?
2-1, en hij had een scoringsrijpe kans geloof ik? In dat geval gewoon overspelen...quote:Op zondag 15 april 2012 21:39 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[..]
Ja het maakt mij ook geen bal uit. Wat vindt de rest? Toefjes? GJE?
Ik schoot net met Vidal vanaf 18 meter.quote:Op zondag 15 april 2012 21:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
2-1, en hij had een scoringsrijpe kans geloof ik? In dat geval gewoon overspelen...
Nee sorry, misschien dat anderen kunnen helpen maar ze zijn te druk bezig met een toernooi.quote:Op zondag 15 april 2012 21:35 schreef vandermar het volgende:
Ik heb nu 7K en wil graag wat aan dit team veranderen. De spelers die ik eruit wil zijn Beerens, Elm, Andersson (CM) Almeback en Lustig. Dus budget kan zo'n 15K worden oid.
Ok is goed, stuur maar invitequote:Op zondag 15 april 2012 21:42 schreef Lindgren. het volgende:
Ik wil 'm ook best overspelen, geen probleem. Ik wil wel hosten dan.Kijken of dat beter gaat. Dit sloeg alles.
Hmm eens ff kijken dan..quote:Op zondag 15 april 2012 21:28 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Essien is prima in dat geval hoor. Alleen die Santana lijkt me persoonlijk ook niks, alleen ik weet niet hoe ik hem weg moet werken
Thanks, ik vind het er goed uit zien hoor (op RW na idd).quote:Op zondag 15 april 2012 21:29 schreef Thorb het volgende:
[..]
http://futhead.com/12/squad/487762 maar ook geen pace op rw. En beetje een zooitje qua competities. En veel te veel Chelski, eigenlijk gewoon een kut team
Sorry, hier is niks meer mee te doen. Verbrand je computer maar.quote:Op zondag 15 april 2012 21:40 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee sorry, misschien dat anderen kunnen helpen maar ze zijn te druk bezig met een toernooi.
Done, en nu?quote:Op zondag 15 april 2012 21:42 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Sorry, hier is niks meer mee te doen. Verbrand je computer maar.
ik zou serieus sulejmani op rw doen trouwens, prima speler, ik dacht dat je alleen niet speelde met vd wiel en vertonghen?quote:Op zondag 15 april 2012 21:40 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee sorry, misschien dat anderen kunnen helpen maar ze zijn te druk bezig met een toernooi.
Dan wordt het bijna compleet de NL competitiequote:Op zondag 15 april 2012 21:43 schreef wieisboos het volgende:
[..]
ik zou serieus sulejmani op rw doen trouwens, prima speler, ik dacht dat je alleen niet speelde met vd wiel en vertonghen?
Dus BPL is geen vereiste?quote:Op zondag 15 april 2012 21:42 schreef ZopittyBopBopBop het volgende:
[..]
Hmm eens ff kijken dan..
[..]
Thanks, ik vind het er goed uit zien hoor (op RW na idd).
Iemand anders hier een idee om RW te veranderen? Essien hoeft er niet per se in te zitten.
Het heeft eigenlijk niet veel eisen qua landen en competities behalve dat ik gewoon Ibrahimovic met 433 wil in een redelijk dik team met snelle buitenspelers en budget van 150k haha.
Je hebt niets meer te vinden. We gaan 'm overspelen, bedenk ondertussen maar een vaste regel.quote:Op zondag 15 april 2012 21:45 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
GJE vindt dat er een helft overgespeeld moet worden
Ja. Ik probeer in te loggen.quote:Op zondag 15 april 2012 21:45 schreef GekkeZuiden het volgende:
@Lindgren. Gaan we nu nog een potje spelen?
Gewoon bij disconnect 1 helft overspelen mits je al in de 2e helft zit. Disconnect in de eerste helft is een hele pot opnieuwquote:Op zondag 15 april 2012 21:45 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Je hebt niets meer te vinden. We gaan 'm overspelen, bedenk ondertussen maar een vaste regel.
Nee, jouw EA account om te hackenquote:
Lekker dan als de ander rage quit bij een 8-0 achterstand in de eerste helft.quote:Op zondag 15 april 2012 21:46 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Gewoon bij disconnect 1 helft overspelen mits je al in de 2e helft zit. Disconnect in de eerste helft is een hele pot opnieuw
Ik zou doen dat het vanaf 3-0 of iets dergelijks wel beslist is. Anders staat iemand 5-0 voor en ja, je snapt mijn punt welquote:Op zondag 15 april 2012 21:46 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Gewoon bij disconnect 1 helft overspelen mits je al in de 2e helft zit. Disconnect in de eerste helft is een hele pot opnieuw
quote:Op zondag 15 april 2012 21:47 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Lekker dan als de ander rage quit bij een 8-0 achterstand in de eerste helft.
Great minds think alike of iets dergelijks?quote:Op zondag 15 april 2012 21:47 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik zou doen dat het vanaf 3-0 of iets dergelijks wel beslist is. Anders staat iemand 5-0 voor en ja, je snapt mijn punt wel!
Bij een verschil van 2 goals een disconnect van de verliezende partij: overwinning voor de partij die voorstond.quote:Op zondag 15 april 2012 21:45 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Je hebt niets meer te vinden. We gaan 'm overspelen, bedenk ondertussen maar een vaste regel.
Ik heb er de vertrouwen in dat niemand dat doetquote:Op zondag 15 april 2012 21:47 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Lekker dan als de ander rage quit bij een 8-0 achterstand in de eerste helft.
Kijk jij nooit wie is de mol?quote:Op zondag 15 april 2012 21:48 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik heb er de vertrouwen in dat niemand dat doet
Neequote:
quote:Op zondag 15 april 2012 21:47 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
[..]
Great minds think alike of iets dergelijks?
Tsja, ik hoop dat dat zo is. Zou niet zo willen winnen zelf.quote:Op zondag 15 april 2012 21:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Bij een verschil van 2 goals een disconnect van de verliezende partij: overwinning voor de partij die voorstond.
Bij 1 goal of minder verschil een disconnect: wedstrijd overspelen.
En dan aan onze sportiviteit om niet bij 2-1 achter en een doorgesproken speler de internetkabel er uit te rukken. Zoiets?
Dat is pas na Sesamstraat hoor.quote:
Nee eigenlijk niet, weet ook niet waarom ik dat zei, denk omdat ik nu dus France/Ligue1 heb en BPL weer helemaal anders is (en veel keus heeft).quote:
Oke, dit is in ieder geval duidelijkquote:Op zondag 15 april 2012 21:52 schreef ZopittyBopBopBop het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet, weet ook niet waarom ik dat zei, denk omdat ik nu dus France/Ligue1 heb en BPL weer helemaal anders is (en veel keus heeft).
Oke dus even op een rij wat voor team ik wil:
- 433
- Ibrahimovic als ST
- LCM + RCM redelijk wat pace, ik ren vrij veel via de flanken.
- Budget 150-180k
Veel te duurquote:Op zondag 15 april 2012 21:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Iets oppoetsen en dan heb je dit![]()
http://www.futhead.com/12/squad/345573
Kleine understatement denk je niet?quote:Op zondag 15 april 2012 21:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Iets oppoetsen en dan heb je dit![]()
http://www.futhead.com/12/squad/345573
Topquote:Op zondag 15 april 2012 21:53 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Oke, dit is in ieder geval duidelijkZal zo is aan de slag gaan.
Jaquote:Op zondag 15 april 2012 21:54 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja wtf man.Staan jouw poorten wel open?
johquote:Op zondag 15 april 2012 21:54 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Kleine understatement denk je niet?
Ik heb hem ook als CM getest, vond hem redelijk kut eigenlijkquote:
Ik kom er niet uit haha, dat team wat ik eerder posten is denk ik zowat het best haalbare hoor. Je hebt heel weinig waarmee ibrahimovic te linken valt en dat is een beetje het probleem. Vooral op de flanken (RW) kom je snel in de problemen en dat moet je oplossen door een dubbele link naar de CM en dat word dan al gauw boateng.quote:Op zondag 15 april 2012 21:52 schreef ZopittyBopBopBop het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet, weet ook niet waarom ik dat zei, denk omdat ik nu dus France/Ligue1 heb en BPL weer helemaal anders is (en veel keus heeft).
Oke dus even op een rij wat voor team ik wil:
- 433
- Ibrahimovic als ST
- LCM + RCM redelijk wat pace, ik ren vrij veel via de flanken.
- Budget 150-180k
Ik was tot dit gekomen, ook met Boatengquote:Op zondag 15 april 2012 22:02 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik kom er niet uit haha, dat team wat ik eerder posten is denk ik zowat het best haalbare hoor. Je hebt heel weinig waarmee ibrahimovic te linken valt en dat is een beetje het probleem. Vooral op de flanken (RW) kom je snel in de problemen en dat moet je oplossen door een dubbele link naar de CM en dat word dan al gauw boateng.
Ik kwam tot dit toen ik nog in de veronderstelling was dat er veel BPL in moest.quote:Op zondag 15 april 2012 22:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik was tot dit gekomen, ook met Boateng
http://www.futhead.com/12/squad/487199
quote:Op zondag 15 april 2012 22:02 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik kom er niet uit haha, dat team wat ik eerder posten is denk ik zowat het best haalbare hoor. Je hebt heel weinig waarmee ibrahimovic te linken valt en dat is een beetje het probleem. Vooral op de flanken (RW) kom je snel in de problemen en dat moet je oplossen door een dubbele link naar de CM en dat word dan al gauw boateng.
Thanks allebei!quote:Op zondag 15 april 2012 22:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik was tot dit gekomen, ook met Boateng
http://www.futhead.com/12/squad/487199
Richards wel maar Luiz en Essien niet.quote:Op zondag 15 april 2012 22:11 schreef ZopittyBopBopBop het volgende:
[..]
[..]
Thanks allebei!![]()
![]()
![]()
Die van jou (Tim86) ziet er ook erg chill uit, twijfels twijfels... Krijgt Richards daar op RB 9 chem?
Ik heb geen disconnectquote:Op zondag 15 april 2012 22:11 schreef Lindgren. het volgende:
Nu heeft GekkeZuiden de disconnect.90' minuut. Zelfde stand als de vorige wedstrijd.
UIteraard, heeft 2 leaguegenoten om zich heen.quote:Op zondag 15 april 2012 22:11 schreef ZopittyBopBopBop het volgende:
[..]
[..]
Thanks allebei!![]()
![]()
![]()
Die van jou (Tim86) ziet er ook erg chill uit, twijfels twijfels... Krijgt Richards daar op RB 9 chem?
Ik ook niet. Kreeg keurig spelersratings te zien en ben zelf naar het hoofdmenu gegaan.quote:
Mja, viel uiteindelijk wel mee hoor met je kansenquote:Op zondag 15 april 2012 22:12 schreef GekkeZuiden het volgende:
laat 2-1 maar bij 2-1 voor Lindgren. Had moeten winnen 9 schoten op goal waarvan 2x zonder keeper mis, goed gespeeld.
Ze zijn hem "vergeten" net als Isoufi en nog een paar spelers.quote:Op zondag 15 april 2012 22:13 schreef vandermar het volgende:
Waarom zijn er zoveel Biseswar op de markt. Ik dacht dat hij zero weight was.
Ikke ook had zelfs wedstrijdgegevens gezienquote:Op zondag 15 april 2012 22:13 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik ook niet. Kreeg keurig spelersratings te zien en ben zelf naar het hoofdmenu gegaan.
Hulk. Als een skiller bent wellicht Ben Arfa, maar op alle andere punten is Hulk beter.quote:
ssstt moet doen alsof ik goed ben, lukt niet om bij jou te komenquote:Op zondag 15 april 2012 22:14 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Mja, viel uiteindelijk wel mee hoor met je kansenWeinig weggegeven, alleen op het eind was het even billenknijpen. Ben wel blij dat het af is, haha, blijft toch bibberen met 1 goal verschil. Ik hoop dat de andere wedstrijden wat minder laggy zijn, dan kan ik ook wat meer mijn spel spelen.
Was nu meer counteren.
Prima, zal even connecten met Toef, kijken of dat wel lukt.quote:Op zondag 15 april 2012 22:15 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
ssstt moet doen alsof ik goed ben, lukt niet. We proberen morgen wel.
Ok ga ik eventjes finale van het bronzen toernooi spelenquote:Op zondag 15 april 2012 22:16 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Prima, zal even connecten met Toef, kijken of dat wel lukt.
quote:Op zondag 15 april 2012 22:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ze zijn hem "vergeten" net als Isoufi en nog een paar spelers.
Studio Voetbal kijkenquote:Op zondag 15 april 2012 22:16 schreef Reemi het volgende:
PSV heeft gewonnen en daar zit Waterkneus alweer.
quote:Op zondag 15 april 2012 22:17 schreef vandermar het volgende:
[..]Wat een achterlijke mongolen bij EA.
Oh, Pleonasme. Let je op GJE dat is een pleonasme.
Voor "4 miljoen" van een bepaald slag volk niet.quote:Op zondag 15 april 2012 22:17 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Studio Voetbal kijken. Keek het vroeger altijd, maar ze praten onzin en het is saai.
VI all the way!quote:Op zondag 15 april 2012 22:17 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Studio Voetbal kijken. Keek het vroeger altijd, maar nu ze praten onzin en het is saai.
Komt ook puur door het kanaal en tijdstip.quote:Op zondag 15 april 2012 22:18 schreef vandermar het volgende:
[..]
Voor "4 miljoen" van een bepaald slag volk niet.
2 guldenquote:
Foar in daalder hie ik ut dien.quote:
Ik denk niet dat Rijst er blij mee is dat er zomaar een foto wordt gepost waar hij op staat.quote:
Dat is inderdaad best wel dom, net als Moreno die ook al lang uit packs moet zijn maar hij zit er gewoon nog steeds in.quote:Op zondag 15 april 2012 22:17 schreef vandermar het volgende:
[..]Wat een achterlijke mongolen bij EA.
Oh, Pleonasme. Let je op GJE dat is een pleonasme.
quote:Op zondag 15 april 2012 22:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Rijst er blij mee is dat er zomaar een foto wordt gepost waar hij op staat.
Bwehehehequote:Op zondag 15 april 2012 22:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Rijst er blij mee is dat er zomaar een foto wordt gepost waar hij op staat.
Ik dacht dat ik laatst Moreno voor een koopje had 1700 coins BIN omdat hij niet meer in packs moest zitten maar zat hij er nog wel inquote:Op zondag 15 april 2012 22:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad best wel dom, net als Moreno die ook al lang uit packs moet zijn maar hij zit er gewoon nog steeds in.
En ik had er 10 ingekocht die ik met verlies heb verkocht uiteindelijk omdat de prijs maar bleef zakkenquote:Op zondag 15 april 2012 22:23 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik laatst Moreno voor een koopje had 1700 coins BIN omdat hij niet meer in packs moest zitten maar zat hij er nog wel in
Al zat hij er niet in dan zou de prijs niet echt veel stijgen denk ik. Marlos is alleen maar goedkoper geworden sinds hij uit packs is en Sanchez ook.quote:Op zondag 15 april 2012 22:23 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik laatst Moreno voor een koopje had 1700 coins BIN omdat hij niet meer in packs moest zitten maar zat hij er nog wel in
Ik zit nog.quote:Op zondag 15 april 2012 22:24 schreef Toefjes het volgende:
[..]
ow, niet gezien, zit je nog steeds te wachten, of zal ik een nieuwe uitnodiging doen?
Marlos kom ik echt vaak tegen nowadays..die linker van hem is echt te ziek.quote:Op zondag 15 april 2012 22:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Al zat hij er niet in dan zou de prijs niet echt veel stijgen denk ik. Marlos is alleen maar goedkoper geworden sinds hij uit packs is en Sanchez ook.
Ik had Sanchez gekocht voor 7K als ST en verkocht toen hij net uit packs was voor 28Kquote:Op zondag 15 april 2012 22:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Al zat hij er niet in dan zou de prijs niet echt veel stijgen denk ik. Marlos is alleen maar goedkoper geworden sinds hij uit packs is en Sanchez ook.
Ik gebruik hem en hij is inderdaad heel erg goed maar als mijn tegenstander hem heeft gelukkig bijna nooit, de meeste mensen die hem hebben doen ook bijna geen skillsquote:Op zondag 15 april 2012 22:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Marlos kom ik echt vaak tegen nowadays..die linker van hem is echt te ziek.
goal.com werd toen gezegd, maar dat was onzinquote:Op zondag 15 april 2012 22:27 schreef Doublepain het volgende:
Waar haalde ze ook alweer de totw vandaan? Lequipe??
quote:Op zondag 15 april 2012 22:12 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Richards wel maar Luiz en Essien niet.
Thanks allebeiquote:Op zondag 15 april 2012 22:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
UIteraard, heeft 2 leaguegenoten om zich heen.
Heb ook deze nog bedacht: http://www.futhead.com/12/squad/488360 (stuk goedkoper met NIF Nocerino)
Nee idd..gisteren of eergisteren wel verloren van iemand met Marlos en IF Danilinho als spitsenduoquote:Op zondag 15 april 2012 22:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik gebruik hem en hij is inderdaad heel erg goed maar als mijn tegenstander hem heeft gelukkig bijna nooit, de meeste mensen die hem hebben doen ook bijna geen skills
Die telde niet door een disconnectquote:Op zondag 15 april 2012 22:28 schreef Fuszy het volgende:
Lindgren - Gekkezuiden is 2-1 en wat was de andere wedstrijd?
Schiet niet op idd, misschien dat het helpt, aangezien je ook problemen had in de pot tegen Zuidenquote:Op zondag 15 april 2012 22:28 schreef Lindgren. het volgende:
Ah, dit is lekker Toef.Ik reboot wel ff, al betwijfel ik of 't uitmaakt.
Kalou is een prima speler hoor, veel beter dan stats doen vermoeden. Ben Arfa is wel linksbenig..fijn voor het krullen, minder fijn voor de voorzet.quote:Op zondag 15 april 2012 22:28 schreef ZopittyBopBopBop het volgende:
[..]
[..]
Thanks allebei![]()
denk dat ik hem zo doe http://www.futhead.com/12/squad/488360 nu je Richards op RB hebt gezet.
Enige puntje is nog RW, Kalou heeft niet erg goede finesse shot en ook niet goed voorzetten dus ben bang dat ik niet zo veel aan hem ga hebben daar...
Iemand een idee hoe ik die RW nog kan veranderen?
0, want ze hebben alle drie al een IF, dus dan worden het SIF'squote:Op zondag 15 april 2012 22:29 schreef Doublepain het volgende:
Hoe groot is de kans dat: de jong, de jong en lens if worden?
2x de helft maar 50% kan ook.quote:Op zondag 15 april 2012 22:29 schreef Doublepain het volgende:
Tsja.. Ik heb nooit iets veranderd en meestal werkt 't gewoon. Ik heb al eerder tegen jou gespeeld trouwens, lagloos.quote:Op zondag 15 april 2012 22:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Schiet niet op idd, misschien dat het helpt, aangezien je ook problemen had in de pot tegen Zuiden
U don't say?quote:Op zondag 15 april 2012 22:29 schreef Fuszy het volgende:
[..]
0, want ze hebben alle drie al een IF, dus dan worden het SIF's
Kut had verkeerde linkje gedaan, bedoel http://www.futhead.com/12/squad/487199quote:Op zondag 15 april 2012 22:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kalou is een prima speler hoor, veel beter dan stats doen vermoeden. Ben Arfa is wel linksbenig..fijn voor het krullen, minder fijn voor de voorzet.
Luuk sowieso niet op basis van 2 goals en een slecht gelijkspel tegen NAC, Siem ook niet omdat hij vandaag niet scoorde. Lens piepkleine kans, maar dan wel als striker. Zie ik ook niet gebeuren eigenlijk. Die midweekse rondes zijn ze bij EA vaak vergetenquote:Op zondag 15 april 2012 22:29 schreef Doublepain het volgende:
Siem maakte wel een hattrick tegen hveenquote:Op zondag 15 april 2012 22:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Luuk sowieso niet, Siem ook niet omdat hij vandaag niet scoorde. Lens piepkleine kans, maar dan wel als striker. Zie ik ook niet gebeuren eigenlijk. Die midweekse rondes zijn ze bij EA vaak vergeten
Ik zit er nog steeds aan te denken om IF Danilinho te halen, maar dan als LAM/RAM. Ik weet alleen niet of hij daar goed zou zijn.quote:Op zondag 15 april 2012 22:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee idd..gisteren of eergisteren wel verloren van iemand met Marlos en IF Danilinho als spitsenduo
Daar is geen kunst aan, dat kan iedere modale nederlandse keeper nog.quote:Op zondag 15 april 2012 22:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Siem maakte wel een hattrick tegen hveen
Dudequote:Op zondag 15 april 2012 22:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, ja, dat shirt speelt echt relaxed
Nee Toefjes.quote:
Dat is toch die ploeg die met 9 man op het veld overeind bleef in de kuip?quote:Op zondag 15 april 2012 22:33 schreef vandermar het volgende:
[..]
Daar is geen kunst aan, dat kan iedere modale nederlandse keeper nog.
quote:Op zondag 15 april 2012 22:29 schreef Pino0 het volgende:
kanker jood kk gloryhunter opgekankert studio sport supporter
Iedereen heeft wel eens een keer mazzel en blijft dan met vlieg en stunt werk overeindquote:Op zondag 15 april 2012 22:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat is toch die ploeg die met 9 man op het veld overeind bleef in de kuip?
Of Feyenoord is slechter dan een elftal met modale Nederlandse keepersquote:Op zondag 15 april 2012 22:36 schreef vandermar het volgende:
[..]
Iedereen heeft wel eens een keer mazzel en blijft dan met vlieg en stunt werk overeind
Vandaar dat we ook 3e staan..... met een selectie die minder is dan vorig seizoen.quote:Op zondag 15 april 2012 22:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Of Feyenoord is slechter dan een elftal met modale Nederlandse keepers
Moet je eens voorstellen hoe hoog een team met modale Nederlandse keepers zou staanquote:Op zondag 15 april 2012 22:38 schreef vandermar het volgende:
[..]
Vandaar dat we ook 3e staan..... met een selectie die minder is dan vorig seizoen.
Dat team zou gewoon iedereen van de mat aftikkenquote:Op zondag 15 april 2012 22:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Moet je eens voorstellen hoe hoog een team met modale Nederlandse keepers zou staan
Ja, zo neem ik mijn pingels ook vaakquote:Op zondag 15 april 2012 22:41 schreef GekkeZuiden het volgende:
Krijg net een penalty tegen. Blij in het midden staan, komt de bal precies boven de keeper. Wat doet me keeper, valt die naar achter
Is een 'bug' in deze FIFA. Als je hard genoeg middenboven schiet zit ie bijna altijd.quote:Op zondag 15 april 2012 22:41 schreef GekkeZuiden het volgende:
Krijg net een penalty tegen. Blijf in het midden staan, komt de bal precies boven de keeper. Wat doet me keeper, valt die naar achter
Is geen bug, in het echt is dat ook een goal als de keeper niks doet, moet je maar naar boven drukken als save.quote:Op zondag 15 april 2012 22:43 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Is een 'bug' in deze FIFA. Als je hard genoeg middenboven schiet zit ie bijna altijd.
idd, zo kansloos is dat, maar ja..het hele penaltysysteem is verneukt. Hoe beter je de bal raakt hoe makkelijk hij te pakken is voor je keeper. Beste wat je kan doen is boven in het dak van het doel en dan zoveel mogelijk in het midden..slaat gewoon nergens opquote:Op zondag 15 april 2012 22:43 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Is een 'bug' in deze FIFA. Als je hard genoeg middenboven schiet zit ie bijna altijd.
Ja maar fifa is niet zoals voetbal in het echt. Want in het kan Ronaldo ook niet tegen Ronaldo spelen. Ik vind het nogal een saaie manier van penalties nemen.quote:Op zondag 15 april 2012 22:44 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Is geen bug, in het echt is dat ook een goal als de keeper niks doet, moet je maar naar boven drukken als save.
IRL kan een keeper blijven staan en dan met een reflex altijd de bal vlak naast hem of boven hem pakken..in FIFA pakt hij alleen de ballen vlak naast hem als je blijft staan. Normaal pak je die recht boven je ook simpel. Enige dat je kan doen om die te redden is idd naar boven drukken, maar dan mis je iedere andere pingel, zelfs als hij een millimeter langs je gaatquote:Op zondag 15 april 2012 22:44 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Is geen bug, in het echt is dat ook een goal als de keeper niks doet, moet je maar naar boven drukken als save.
Zijn er ook spannende manieren om een pingel te nemen dan?quote:Op zondag 15 april 2012 22:45 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja maar fifa is niet zoals voetbal in het echt. Want in het kan Ronaldo ook niet tegen Ronaldo spelen. Ik vind het nogal een saaie manier van penalties nemen.
Leuke reactie joh, je snapt mijn punt toch wel. Kijk naar wat Tim hierboven zegt.quote:Op zondag 15 april 2012 22:48 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Zijn er ook spannende manieren om een pingel te nemen dan?
Niemand?quote:Op zondag 15 april 2012 22:41 schreef DutchSL het volgende:
Iemand uit poule A die een potje wilt doen?
haha, ja, deed ik trouwens niet, deed de computer. Hield inderdaad even de adem in. Revanche gelijk doen?quote:Op zondag 15 april 2012 22:49 schreef Lindgren. het volgende:
1-1 tegen dhr. Toefjes. Prima gespeeld, Klaas. Ging al een stuk beter dan de vorige keer.
Je maaide trouwens nog leuk Torres onderuit in je 16.Die had er gewoon ingegaan.
ik invite je!quote:Op zondag 15 april 2012 22:50 schreef Lindgren. het volgende:
invite je mij nu? Of wil je de return nog niet?
Jep. Kom maar op!quote:Op zondag 15 april 2012 22:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
haha, ja, deed ik trouwens niet, deed de computer. Hield inderdaad even de adem in. Revanche gelijk doen?
Lekker handig zo'n printscreen als hij nog aan het laden isquote:
Ik wil niet teveel goudquote:Op zondag 15 april 2012 22:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Lekker handig zo'n printscreen als hij nog aan het laden is
NIF Mirallas > Legear. Die laatste kan echt niet afronden
Moudingayi of Gillet op je middenveld danquote:Op zondag 15 april 2012 22:55 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik wil niet teveel gouden had Legear nog
Ik kan van goud nooit teveel hebben.quote:Op zondag 15 april 2012 22:55 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik wil niet teveel gouden had Legear nog
Neequote:Op zondag 15 april 2012 22:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Moudingayi of Gillet op je middenveld dan
Volgens mij ligt het toch bij jou..quote:Op zondag 15 april 2012 22:54 schreef Lindgren. het volgende:
Wtf Toef. Toch raar dit.. Zonet pakt 'ie 'm in ene. En nu helemaal niet.
Let's see how long it will volhouden.quote:Op zondag 15 april 2012 23:02 schreef Toefjes het volgende:
Nog een poging Lindgren, als het niet lukt dan gaan we morgen weer proberen
Haha, na de 1-3 had ik eigenlijk al geen zin meer, dank voor de complimenten, je blijft een ramp om tegen te spelen met die trucjesquote:Op zondag 15 april 2012 23:18 schreef Lindgren. het volgende:
Klasse gespeeld Toef, je bent echt een stuk beter geworden dan de vorige keer.Je hebt leren containend te verdedigen.
Dan hebben mijn trucjes al een stuk minder nut. En die laatste corner was een grapje, maar dat had je vast wel door
Thanks! Vind die potjes tegen jou altijd wel tof, zit nog wat uitdaging en normaal gedrag in.quote:Op zondag 15 april 2012 23:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, na de 1-3 had ik eigenlijk al geen zin meer, dank voor de complimenten, je blijft een ramp om tegen te spelen met die trucjesMaar heb de huid inderdaad duurder verkocht dan de vorige keer, waren leuke wedstrijden , gefeliciteerd
Ach, waarschijnlijk is 'ie er morgen wel weer.quote:
Nee ik herken m altijd aan zn UI maar zie m nu nergensquote:Op zondag 15 april 2012 23:27 schreef Fuszy het volgende:
grammar nazi?
Die mongool is trouwens nog steeds niet geleaved en ik wil wel gaan slapen.
Naar colleges gaanquote:Op zondag 15 april 2012 23:27 schreef Lindgren. het volgende:
Bah. Ik kijk net op m'n rooster en zie dat ik er om 6:15 uit moet morgenIk dacht pas om 11u beginnen. Bummer.
alles staat toch in je boek of op blackboardquote:
Daarom heb ik ook zovaak vakantiequote:Op zondag 15 april 2012 23:29 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
alles staat toch in je boek of op blackboard
har har har noob jijquote:Op zondag 15 april 2012 23:30 schreef vandermar het volgende:
[..]
Daarom heb ik ook zovaak vakantieIk heb alleen 1 tentamen niet gehaald
welk vak?quote:Op zondag 15 april 2012 23:30 schreef vandermar het volgende:
[..]
Daarom heb ik ook zovaak vakantieIk heb alleen 1 tentamen niet gehaald
Verbintenissenrechtquote:Op zondag 15 april 2012 23:32 schreef poker4lifee het volgende:
nu we toch offtopic zijn maar lekker doorgaan
[..]
welk vak?
kga me denk ik maar inschrijven voor uni psycho aankomende week, ben te ongemotiveerd om voor een onduidelijke wiskunde toets te gaan leren zodat ik bedrijfskunde kan gaan doen.
Vind je het niet vervelend dat je je hele leven al uitgestippeld hebt?quote:Op zondag 15 april 2012 23:35 schreef vandermar het volgende:
[..]
Verbintenissenrechtik had een 5 dus had 1 vraag teveel fout
Psychologie lijkt mij erg tof, als ik mijn master rechten heb dan wil ik een deeltijd opleiding psychologie doen naast mijn werk als advocaat
ah ke dat moet wel goedkomen dan. pff rechtenquote:Op zondag 15 april 2012 23:35 schreef vandermar het volgende:
[..]
Verbintenissenrechtik had een 5 dus had 1 vraag teveel fout
Psychologie lijkt mij erg tof, als ik mijn master rechten heb dan wil ik een deeltijd opleiding psychologie doen naast mijn werk als advocaat
Nee want ik wil dit nog niet zo heel langquote:Op zondag 15 april 2012 23:35 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Vind je het niet vervelend dat je je hele leven al uitgestippeld hebt?
Ah zo. Oke daar gaat mijn punt hahaquote:Op zondag 15 april 2012 23:36 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee want ik wil dit nog niet zo heel langpas vanaf vorig jaar
Wetboeken zijn echt ez lolquote:Op zondag 15 april 2012 23:36 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ah ke dat moet wel goedkomen dan. pff rechten2 blokken gehad, kon echt geen kut vinden in dat wetboek. Weet niet hoe ik die toets gehaald had.
nice. dan gelijk uni rechten?quote:Op zondag 15 april 2012 23:38 schreef vandermar het volgende:
[..]
Wetboeken zijn echt ez lolhet sleutelwoord zit altijd in de vraag en zo kan je het vinden
verbintenissenrecht had ik wat afgeraffeld
Als ik het hertentamen haal dan heb ik alsnog mijn propedeuse
dan kan je beter econometrie gaan doen ipv economiequote:Op zondag 15 april 2012 23:37 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ah zo. Oke daar gaat mijn punt hahaKlinkt overigens wel erg gaaf. Ik wil economie gaan studeren en op mijn 30ste miljonair zijn en hoeren neuken en nooit meer werken
Ik ook, dat laatste danquote:Op zondag 15 april 2012 23:37 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ah zo. Oke daar gaat mijn punt hahaKlinkt overigens wel erg gaaf. Ik wil economie gaan studeren en op mijn 30ste miljonair zijn en hoeren neuken en nooit meer werken
Ja sorry typo het moest zijn : iets met economie ... en dan denk ik nog meer aan fiscale economie. Econometrie is wel snel veel geld jaquote:Op zondag 15 april 2012 23:38 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
nice. dan gelijk uni rechten?
[..]
dan kan je beter econometrie gaan doen ipv economie
Ik maak eerst HBO af denk ik, goede basis en dan uni in 2 jaar. Ben ik op mijn 25e klaarquote:Op zondag 15 april 2012 23:38 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
nice. dan gelijk uni rechten?
[..]
dan kan je beter econometrie gaan doen ipv economie
Serieus? Wel toevallig, ik heb gisteren daarna zitten kijken. Maar schijnt vrij lastig te zijn om het daar helemaal te doen. Jij doet iets vanuit je opleiding dan of?quote:Op zondag 15 april 2012 23:39 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik ook, dat laatste danik wil daarom ook psychologie deeltijd doen omdat ik dan veelzijdiger ben dan alleen maar een jurist, advocaat etc. Eigen psychologie praktijk aan huis, JWT
over anderhalf jaar in Amerika studeren voor een half jaar
Je moet net als in Boiler room valse aandelen verkopenquote:Op zondag 15 april 2012 23:39 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja sorry typo het moest zijn : iets met economie ... en dan denk ik nog meer aan fiscale economie. Econometrie is wel snel veel geld ja
Ik vind het echt een baas. Hij schiet ze er bij mij genoeg in! En hij is ook ontzettend snel.quote:Op zondag 15 april 2012 22:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Waar ga je rechten studeren? UVT ofzo?quote:Op zondag 15 april 2012 23:39 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik ook, dat laatste danik wil daarom ook psychologie deeltijd doen omdat ik dan veelzijdiger ben dan alleen maar een jurist, advocaat etc. Eigen psychologie praktijk aan huis, JWT
over anderhalf jaar in Amerika studeren voor een half jaar
Ja, wij kunnen een half jaar van onze opleiding in het buitenland studeren en dan zijn er 4 scholen in Amerika beschikbaar. Kost ¤5000,- en dan woon je een half jaar op een campus, alles zit erbij in. Sport, school, eten, kamer.quote:Op zondag 15 april 2012 23:40 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Serieus? Wel toevallig, ik heb gisteren daarna zitten kijken. Maar schijnt vrij lastig te zijn om het daar helemaal te doen. Jij doet iets vanuit je opleiding dan of?
Boiler roomquote:Op zondag 15 april 2012 23:40 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je moet net als in Boiler room valse aandelen verkopen
Ik zit nu in Leeuwarden maar uni doe ik dan denk ik Groningen of ik moet ergens bij een kantoor als medewerker gaan werken ergens anders in het landquote:Op zondag 15 april 2012 23:42 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Waar ga je rechten studeren? UVT ofzo?
Klinkt echt gaaf. Hoop dat bij de opleiding die ik wil gaan doen (waar ik nog niet precies uit benquote:Op zondag 15 april 2012 23:42 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja, wij kunnen een half jaar van onze opleiding in het buitenland studeren en dan zijn er 4 scholen in Amerika beschikbaar. Kost ¤5000,- en dan woon je een half jaar op een campus, alles zit erbij in. Sport, school, eten, kamer.
Studenten feestenik heb hier totaal geen studentenfeesten
dooie boel in LWD
Econometrie is zo'n beetje de moeilijkste studie die er is geloof ik, is voor de echte wiskundebazen.quote:Op zondag 15 april 2012 23:39 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja sorry typo het moest zijn : iets met economie ... en dan denk ik nog meer aan fiscale economie. Econometrie is wel snel veel geld ja
Klopt, daarom ook niks voor mij. Wiskunde A jwz.quote:Op zondag 15 april 2012 23:44 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Econometrie is zo'n beetje de moeilijkste studie die er is geloof ik, is voor de echte wiskundebazen.
Oja Groningen kan natuurlijk ook, ook wel chille stad.quote:Op zondag 15 april 2012 23:43 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik zit nu in Leeuwarden maar uni doe ik dan denk ik Groningen of ik moet ergens bij een kantoor als medewerker gaan werken ergens anders in het land
Je moet een beetje geluk hebben, ik wist het ook niet maar wil graag advocaat wordenquote:Op zondag 15 april 2012 23:44 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Klinkt echt gaaf. Hoop dat bij de opleiding die ik wil gaan doen (waar ik nog niet precies uit ben) ook zoiets mogelijk is. Amerika trekt me van de ene kant wel, maar van de andere kant ook totaal niet maar daarom zou ik er juist voor iets langere tijd wel een keer heen willen en er echt 'wonen/werken (lees : studeren) '.
Ik ook, n00bwiskunde, maar boeit me niks.quote:Op zondag 15 april 2012 23:44 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Klopt, daarom ook niks voor mij. Wiskunde A jwz.
Amerika is voor juristen wel erg interessant aangezien ze daar de hoogste kosten ter wereld aan het hele juridische apparaat hebben en er ook het meeste geld in verliezen/winnen waarschijnlijk.quote:Op zondag 15 april 2012 23:45 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je moet een beetje geluk hebben, ik wist het ook niet maar wil graag advocaat wordenen zo'n kans om naar Amerika te gaan laat ik niet liggen. Ik zorg dat ik het eerste half jaar alles haal dan kan ik altijd nog een beetje rustig aan doen
Huh?quote:Op zondag 15 april 2012 23:46 schreef poker4lifee het volgende:
Purrel Frankel dus maar mee naar ek als lb?
Bazen bronze in fifaquote:
5000,- is ook ziek goedkoop. Ikga dat zeker ook doen! Ik wil bedrijfskunde aan de VU in Amsterdam gaan doen en daar kan dat ook.quote:Op zondag 15 april 2012 23:42 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja, wij kunnen een half jaar van onze opleiding in het buitenland studeren en dan zijn er 4 scholen in Amerika beschikbaar. Kost ¤5000,- en dan woon je een half jaar op een campus, alles zit erbij in. Sport, school, eten, kamer.
Studenten feestenik heb hier totaal geen studentenfeesten
dooie boel in LWD
Dat klopt, het lijkt mij ook erg vet om daar bij zo'n kantoor te werken als ik de kans zou krijgen voor een paar jaarquote:Op zondag 15 april 2012 23:47 schreef Kamikazie het volgende:
Als pascal08 dit toch zag he .... al dat offtopic geleuter.
[..]
Amerika is voor juristen wel erg interessant aangezien ze daar de hoogste kosten ter wereld aan het hele juridische apparaat hebben en er ook het meeste geld in verliezen/winnen waarschijnlijk.
Oh, moest er ff aan wennen dat het weer ontopic was.quote:Op zondag 15 april 2012 23:48 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Bazen bronze in fifa![]()
en was niet serieus hoor.
Gekke rechtspraak vind ik dat, wel typisch Amerikaans, maar totaal niet objectief.quote:Op zondag 15 april 2012 23:49 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat klopt, het lijkt mij ook erg vet om daar bij zo'n kantoor te werken als ik de kans zou krijgen voor een paar jaarjammer dat het daar anders is dan in NL. Amerika is jury-rechtspraak dus het gaat er meer om hoe je het verteld dan wat je verteld. Je kan daar beter toneelopleiding voor doen
Klopt, alhoewel er ook wel iets voor te zeggen is dat 'het volk mag beslissen want democratie etc' de rechter mag daar nog wel de straf bepalen dacht ik. Jury gaat enkel over schuldig/onschuldig.quote:Op zondag 15 april 2012 23:52 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Gekke rechtspraak vind ik dat, wel typisch Amerikaans, maar totaal niet objectief.
Ik zie dat mijn verzoek niet gehonoreerd wordt. Gelukkig voor jullie ligt m'n hond net te slapen.quote:Op zondag 15 april 2012 23:47 schreef Kamikazie het volgende:
Als pascal08 dit toch zag he .... al dat offtopic geleuter.
Maar hoe groot is de kans dat je daar aan de slag komt? Concurrentie van Harvard/Yale etc lui lijkt me moordendquote:Op zondag 15 april 2012 23:49 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat klopt, het lijkt mij ook erg vet om daar bij zo'n kantoor te werken als ik de kans zou krijgen voor een paar jaarjammer dat het daar anders is dan in NL. Amerika is jury-rechtspraak dus het gaat er meer om hoe je het verteld dan wat je verteld. Je kan daar beter toneelopleiding voor doen
You tokkie to me?quote:Op maandag 16 april 2012 00:03 schreef Tim86 het volgende:
De wereld is wel groter dan de flashy kantoren van Suits hoor
Precies, door hem lijkt het net of Feyenoord echt een goede club is.quote:Op maandag 16 april 2012 00:03 schreef Thorb het volgende:
VDM pakt ze allemaal, kijk hoe goed hij hier feyenoord verdedigt enzo
Stating the obvious are you?!quote:Op maandag 16 april 2012 00:03 schreef Tim86 het volgende:
De wereld is wel groter dan de flashy kantoren van Suits hoor
Ik vind het echt een baas. Hij schiet ze er bij mij genoeg in! En hij is ook ontzettend snel.quote:Op zondag 15 april 2012 22:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
good luck!quote:Op maandag 16 april 2012 00:08 schreef Thorb het volgende:
Nog ff alles op de tradepile, dan maar slapen en hopen dat toetsen goed gaan (Y)
Succes!quote:Op maandag 16 april 2012 00:08 schreef Thorb het volgende:
Nog ff alles op de tradepile, dan maar slapen en hopen dat toetsen goed gaan (Y)
Ik zie geen afbeelding.. over wie gaat het?quote:Op maandag 16 april 2012 00:17 schreef GuRBuH het volgende:
[ afbeelding ]
Zo dom dit.... Over 2 dagen is ie misschien niet eens meer zoveel waard
IF Dempsey, waarom zou je dat doen, je bent 2 dagen je coins kwijt.quote:Op maandag 16 april 2012 00:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik zie geen afbeelding.. over wie gaat het?
Zo dan?quote:Op maandag 16 april 2012 00:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik zie geen afbeelding.. over wie gaat het?
Die is de komende 2 dagen en 15 uur zijn geld kwijtquote:Op maandag 16 april 2012 00:24 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Zo dan?
[ afbeelding ]
Iemand heeft 30k geboden op een auction voor SIF Dempsey die nog 2d20h duurt
Dat snap ik ook niet maar ik denk niet dat hij over 2 dagen minder dan 30k waard is.quote:Op maandag 16 april 2012 00:24 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Zo dan?
[ afbeelding ]
Iemand heeft 30k geboden op een auction voor SIF Dempsey die nog 2d20h duurt
Haha dat is helemaal vervelend voor hemquote:Op maandag 16 april 2012 00:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat snap ik ook niet maar ik denk niet dat hij over 2 dagen minder dan 30k waard is.
Mwah, hij is sinds gisteren ofzo al weer 25k gezakt.quote:Op maandag 16 april 2012 00:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat snap ik ook niet maar ik denk niet dat hij over 2 dagen minder dan 30k waard is.
quote:
redelijke silver, maar niet beter dan een gold. Beerens is beter iigquote:
En uiteraard gewoon nog wakker.quote:Op zondag 15 april 2012 23:27 schreef Lindgren. het volgende:
Bah. Ik kijk net op m'n rooster en zie dat ik er om 6:15 uit moet morgenIk dacht pas om 11u beginnen. Bummer.
Mijn wekker gaat om exact dezelfde tijd af. Gelukkig slaap ik wel al.quote:Op maandag 16 april 2012 01:34 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
En uiteraard gewoon nog wakker.ik.
Half 8 naar school en dan savonds tot 12 uur werkenquote:Op maandag 16 april 2012 01:54 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Mijn wekker gaat om exact dezelfde tijd af. Gelukkig slaap ik wel al.
FYL, da's de tegenhanger van FML.quote:Op maandag 16 april 2012 01:55 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Half 8 naar school en dan savonds tot 12 uur werkenGelukkig slaap ik ook al
quote:Op maandag 16 april 2012 07:19 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Moggûh.'t is wel duidelijk wie hier de diehards zijn
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |