Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
NIGEL_NLL (WeHD)
FIFA toernooi PS3quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
ownernickk (Nickskuh)
Pieter115 (wieisboos)
koentje95 (koenie95)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
NIGEL_NLL (WeHD)
OPchicksquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
Vakantiequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Feyenoord Rotterdam
Volgende week 3 dagen college en dan weer vakantiequote:Op zondag 15 april 2012 21:25 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja jij hebt altijd vakantieen in dit deel van het land is er nog geen vakantie.
Thanks!quote:Op zondag 15 april 2012 21:25 schreef Kamikazie het volgende:
http://futhead.com/12/squad/487727
Dit is wat ik er zo even snel van kon maken. Santana kun je vervangen voor Flamini. Maar ik weet ben hier niet super goed in
Is voor jou bedoeld ZopittyBopBopBop
23:00 pasquote:
quote:Op zondag 15 april 2012 21:26 schreef Fuszy het volgende:
FUT!!!One > Nothing Else mattersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Essien is prima in dat geval hoor. Alleen die Santana lijkt me persoonlijk ook niks, alleen ik weet niet hoe ik hem weg moet werkenquote:Op zondag 15 april 2012 21:27 schreef ZopittyBopBopBop het volgende:
[..]
Thanks!
Ga er ff naar kijken. Ik kijk zelf ook nog wel ff naar RCM en LCM en RB, ren altijd veel over de flanken dus heb daar wel wat meer pace nodig
http://futhead.com/12/squad/487762 maar ook geen pace op rw. En beetje een zooitje qua competities. En veel te veel Chelski, eigenlijk gewoon een kut teamquote:Op zondag 15 april 2012 21:27 schreef ZopittyBopBopBop het volgende:
[..]
Thanks!
Ga er ff naar kijken. Ik kijk zelf ook nog wel ff naar RCM en LCM en RB, ren altijd veel over de flanken dus heb daar wel wat meer pace nodig
Schot van Vidal zou er in gaanquote:Op zondag 15 april 2012 21:29 schreef Lindgren. het volgende:
Disconnect in minuut 83. Zat eraan te komen. Stond 2-1 voor.. wat nu?
Gewoon hele wedstrijd overnieuw spelen.quote:Op zondag 15 april 2012 21:30 schreef Lindgren. het volgende:
[..]ja natuurlijk.
nog een minuutje of 10 spelen ofzo?
Dan is hij zijn momentum kwijtquote:Op zondag 15 april 2012 21:30 schreef Lindgren. het volgende:
[..]ja natuurlijk.
nog een minuutje of 10 spelen ofzo?
quote:
quote:Op zondag 15 april 2012 21:31 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Gewoon hele wedstrijd overnieuw spelen.
JA WANT IK STOND VOOR HELEMAAL LOGIESquote:Op zondag 15 april 2012 21:31 schreef Fuszy het volgende:
RAGEQUIT LINDGREN. REGLEMENTAIRE OVERWINNING VAN 3-0 VOOR GEKKEZUIDEN!!!!
Het is logisch!! Hahaha ik Lindgren genakt har har har xdquote:Op zondag 15 april 2012 21:32 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
JA WANT IK STOND VOOR HELEMAAL LOGIES
quote:Op zondag 15 april 2012 21:33 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Het is logisch!! Hahaha ik Lindgren genakt har har har xd
Ik denk dat je zoiets zelf wel kan oplossen. Zelf had ik een helft overgespeeld met Reemi vorig toernooi.quote:Op zondag 15 april 2012 21:34 schreef Kamikazie het volgende:
Jullie hadden voor het toernooi eigenlijk regels daarover moeten afspreken, beste stuurlui staan natuurlijk wel aan wal he.
Ik heb er niks mee te maken hoor, maar ik zou gaan voor de ene helft dan overnieuw spelen. Maar wie ben ik hequote:Op zondag 15 april 2012 21:35 schreef Lindgren. het volgende:
Denken dat ik niet weet hoe je logisch schrijft.
Bij de vorige toernooien was het doorspelen vanaf de disconnecttijd. Lijkt mij ook het meest eerlijk. +1 minuut omdat jij in balbezit was.
Natuurlijk wist ik dat wel joh.quote:Op zondag 15 april 2012 21:35 schreef Lindgren. het volgende:
Bij de vorige toernooien was het doorspelen vanaf de disconnecttijd. Lijkt mij ook het meest eerlijk. +1 minuut omdat jij in balbezit was.
haha wist wel dat je dat bewust deed gekke Lindgrenquote:Op zondag 15 april 2012 21:35 schreef Lindgren. het volgende:
Ja, mij maakt het niks uit. Denk zelf dat 10 minuten geen zin heeft. 1 helft of zo latenquote:
quote:Op zondag 15 april 2012 21:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
haha wist wel dat je dat bewust deed gekke Lindgren
Ja het maakt mij ook geen bal uit. Wat vindt de rest? Toefjes? GJE?quote:Op zondag 15 april 2012 21:38 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Ja, mij maakt het niks uit. Denk zelf dat 10 minuten geen zin heeft. 1 helft of zo laten. Het maakt mij niet zo veel uit
.
JA! Wat vindt GJE??quote:Op zondag 15 april 2012 21:39 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[..]
Ja het maakt mij ook geen bal uit. Wat vindt de rest? Toefjes? GJE?
2-1, en hij had een scoringsrijpe kans geloof ik? In dat geval gewoon overspelen...quote:Op zondag 15 april 2012 21:39 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[..]
Ja het maakt mij ook geen bal uit. Wat vindt de rest? Toefjes? GJE?
Ik schoot net met Vidal vanaf 18 meter.quote:Op zondag 15 april 2012 21:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
2-1, en hij had een scoringsrijpe kans geloof ik? In dat geval gewoon overspelen...
Nee sorry, misschien dat anderen kunnen helpen maar ze zijn te druk bezig met een toernooi.quote:Op zondag 15 april 2012 21:35 schreef vandermar het volgende:
Ik heb nu 7K en wil graag wat aan dit team veranderen. De spelers die ik eruit wil zijn Beerens, Elm, Andersson (CM) Almeback en Lustig. Dus budget kan zo'n 15K worden oid.
Ok is goed, stuur maar invitequote:Op zondag 15 april 2012 21:42 schreef Lindgren. het volgende:
Ik wil 'm ook best overspelen, geen probleem. Ik wil wel hosten dan.Kijken of dat beter gaat. Dit sloeg alles.
Hmm eens ff kijken dan..quote:Op zondag 15 april 2012 21:28 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Essien is prima in dat geval hoor. Alleen die Santana lijkt me persoonlijk ook niks, alleen ik weet niet hoe ik hem weg moet werken
Thanks, ik vind het er goed uit zien hoor (op RW na idd).quote:Op zondag 15 april 2012 21:29 schreef Thorb het volgende:
[..]
http://futhead.com/12/squad/487762 maar ook geen pace op rw. En beetje een zooitje qua competities. En veel te veel Chelski, eigenlijk gewoon een kut team
Sorry, hier is niks meer mee te doen. Verbrand je computer maar.quote:Op zondag 15 april 2012 21:40 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee sorry, misschien dat anderen kunnen helpen maar ze zijn te druk bezig met een toernooi.
Done, en nu?quote:Op zondag 15 april 2012 21:42 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Sorry, hier is niks meer mee te doen. Verbrand je computer maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |