abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 16 april 2012 @ 15:06:37 #101
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_110396996
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 15:02 schreef Kenju het volgende:

[..]

Simpelweg het kampioenschap van de armoede, aangezien PSV niet vol de strijd aan kon vanwege een trainer die het meer dan 2,5 jaar verpest heeft en in haar ontwikkeling PSV achtergehouden heeft. Kijk naar niet niet investerende Feyenoord dat maar een beetje achterblijft, het AZ dat vooral op werklust presteert, Twente dat in verval ligt. Nou, ben maar lekker trots op dat kampioenschap. Het is een kampioenschap van de armoede.
Totdat de jongens van de Champions League een geldwagen voor laat rijden en de zakken begint uit te laden. Dan is de kampioen van de armoede ineens niet zo armoedig meer.
Dit, dus.
pi_110396998
quote:

[..]

Simpelweg het kampioenschap van de armoede, aangezien PSV niet vol de strijd aan kon vanwege een trainer die het meer dan 2,5 jaar verpest heeft en in haar ontwikkeling PSV achtergehouden heeft. Kijk naar niet niet investerende Feyenoord dat maar een beetje achterblijft, het AZ dat vooral op werklust presteert, Twente dat in verval ligt. Nou, ben maar lekker trots op dat kampioenschap. Het is een kampioenschap van de armoede.
:')
  maandag 16 april 2012 @ 15:07:41 #103
189963 nubreektmijnklomp
vindt klompen eigenlijk kut
pi_110397031
quote:

[..]

Haha, de frustratie straalt er weer vanaf, mooi dit :P
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_110397149
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 15:06 schreef Kopstoot het volgende:
So what, ik als PSV'er zou verdomd hard juichen mochten wij kampioen worden op die manier. Dat anderen het dan kampioenschap van de armoede noemen lijkt me pure afgunst. 34 wedstrijden gespeeld en bovenaan is gewoon kampioen. Dat van de armoede is leuke gefrustreerde borrelpraat waar ik me zelf vast ook wel eens aan schuldig maak, maar dat doet niets af aan het kampioenschap.
Had het zelf niet beter kunnen verwoorden.
pi_110398691
quote:

[..]

Nog altijd liever kampioen van de armoede dan nummer 4 in de ompetitie van de armoede.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
  maandag 16 april 2012 @ 16:00:02 #106
14513 SilverMane
It`s all about the Mammon
pi_110399100
quote:
1s.gif Op maandag 16 april 2012 15:11 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Had het zelf niet beter kunnen verwoorden.
Dat weten we.
Je bent geen dwaas als je opgeeft wat je niet kunt vasthouden om te krijgen wat je nooit meer afgenomen kan worden.
pi_110399109
quote:
10s.gif Op maandag 16 april 2012 16:00 schreef SilverMane het volgende:

[..]

Dat weten we.
;(
  Forum Admin maandag 16 april 2012 @ 16:19:12 #109
35723 crew  GGMM
pi_110399882
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 04:12 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Kijken hoe slim het is als PSV het bij Ajax doet.
Lukt ze niet.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Forum Admin maandag 16 april 2012 @ 16:21:01 #110
35723 crew  GGMM
pi_110399950
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 13:27 schreef eight het volgende:

[..]

Ajax verbreekt het gentleman's agreement en jij bent daar trots op :? ;(
Trots is een groot woord. Het is niet chic natuurlijk. Maar ik vind die overeenkomst nogal raar. Waarom zou je bij elke club van Nederland spelers mogen weghalen, behalve de 'grote' drie?
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_110400245
quote:

[..]

Haha, wat een frusti. Kopstoot whoops your ass al gelukkig.
pi_110401907
Geen Pieters dus rest van het seizoen. Willems was wel goed zaterdag hopelijk de volgende wedstrijden ook :)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 16 april 2012 @ 17:11:11 #113
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_110401999
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 17:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
Geen Pieters dus rest van het seizoen. Willems was wel goed zaterdag hopelijk de volgende wedstrijden ook :)
Kan best zijn dat de periode uit de basis Willems ff goed heeft gedaan, zijn lichaam zal best een flinke klap hebben gekregen van de intensieve periode
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_110402061
quote:

[..]

Met zo'n instelling blijf je zwakzinnig.
Mongool.

:')
U MAD?
pi_110402135
quote:
7s.gif Op maandag 16 april 2012 16:21 schreef GGMM het volgende:

[..]

Trots is een groot woord. Het is niet chic natuurlijk. Maar ik vind die overeenkomst nogal raar. Waarom zou je bij elke club van Nederland spelers mogen weghalen, behalve de 'grote' drie?
Plus, die jongen van PSV word gehaald omdat hij zelf bij PSV niet verder wil. Beetje genant moddergooien wat dit onderwerp betreft. Zo'n jongen bepaalt uiteindelijk met zijn familie welke kant hij opgaat met zijn carierre, en PSV deed lastig. Dan neemt Ajax hem wel.
-nee-
pi_110402152
quote:

[..]

Steekt er team met kop en schouders bovenuit dan is het een Mickey Mouse-competitie, is er serieus strijd nodig en ontlopen de teams elkaar niet veel dan is het kampioen van de armoede. Behalve als het jou team betreft natuurlijk :')
BFF met GGMM
pi_110402764
quote:

[..]

:D

Moet ik anders even wijzen naar de lastige periodes die Ajax dit jaar heeft doorstaan? Bestuur ligt al het gehele seizoen op z'n gat, blessures bij de vleet.. We kunnen straks kampioen worden omdat de ploeg de kop koel kan houden en de trainer blijft volharden in zijn speelstijl en -mentaliteit. Kampioen van de armoede, me reet. Ajax speelt momenteel bijzonder sterk, en de andere ploegen laten het liggen door slechte mentaliteit of tactiek. Zo win je gewoon een kampioenschap, door het beter te doen dan de rest. Alleen Feyenoord en RKC doen het net zo buitensporig goed, gezien hun materiaal en tegenslagen.

Kampioenschap van de armoede, ha.

Het middenveld en de aanvallers van PSV zijn om van te likkebaarden, die hadden gewoon vaker moeten winnen, punt.
-nee-
  maandag 16 april 2012 @ 17:33:03 #118
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_110402816
quote:

[..]

_O- _O- _O-
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 16 april 2012 @ 17:36:13 #119
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_110402971
Kampioen van de armoede is wel de meest belachelijke term ooit :')
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_110403070
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 17:31 schreef Marsenal het volgende:

[..]

Het middenveld en de aanvallers van PSV zijn om van te likkebaarden, die hadden gewoon vaker moeten winnen, punt.

LOLWUT :') ?
pi_110403139
quote:
1s.gif Op maandag 16 april 2012 17:38 schreef Devv het volgende:

[..]

LOLWUT :') ?
Strootman, Mertens, Toivonen, Timmetje, Lens.

Kan je gewoon ver mee komen in de Europa League, met zo'n voorhoede. :{w
Het enige wat je nodig hebt is een goede coach. Kampioenschap eredivisie is gewoon een haalbaar station voor PSV geweest.
-nee-
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 16 april 2012 @ 17:41:22 #122
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_110403178
Daarom staat Timmetje er ook naast
DeLuna vindt me dik ;(
pi_110403285
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 17:36 schreef rubbereend het volgende:
Kampioen van de armoede is wel de meest belachelijke term ooit :')
Ultieme calimero-yell inderdaad :')
BFF met GGMM
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 16 april 2012 @ 17:46:24 #124
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_110403401
quote:
14s.gif Op maandag 16 april 2012 17:44 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Ultieme calimero-yell inderdaad :')
inderdaad, kampioen is kampioen! En hoe het ook gehaald word je bent altijd de beste over 34 wedstrijden en dus is het terecht!
DeLuna vindt me dik ;(
pi_110403449
Werd de term kampioen van armoede vorig jaar ook niet gebezigd?

Enige armoedige zijn die teams die niet kunnen winnen. :{w
-nee-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')