Ik ben groot en breed.quote:Op zondag 15 april 2012 20:29 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Omdat je langer dan 1.83 bent.
Als je groot (en of breed) bent is het gewoon een feit dat als je lichaamshouding niet agressief is, mensen je vaak met rust laten.
Ik heb er altijd een in de auto of op zak ja.quote:Op zondag 15 april 2012 20:28 schreef Smoofie het volgende: [..] Alsof je er altijd 1 bij je draagt als je net komt van uitgaan en op straat loopt.
Prachtig, alle Nederlanders zijn kutracisten!quote:Op zondag 15 april 2012 20:30 schreef inZanity het volgende:
Uiteindelijk is het grootste tuig Hollanders.Maar wel allemaal Geertje en Pimmetje opvolgen
Kutracistenland
Valt wel mee hoor. Ik hou van iedereen maar als jij zo blind Marokkanen gaat lopen verdedigen ga ik harder posten. Heel veel Marokkanen verpesten het voor de paar die zich wel normaal aanpassen aan de maatschappij. Je woont in Nederland, hebt een Nederlands paspoort dus ben je Nederlander en geen Marokkaan. Gedraag je dan ook zo!quote:
Ik zeg :quote:Op zondag 15 april 2012 20:30 schreef inZanity het volgende:
Uiteindelijk is het grootste tuig Hollanders.Maar wel allemaal Geertje en Pimmetje opvolgen
Kutracistenland
Dat is het probleem ze gedragen zich niet als Marokkaan of Nederlander. Ze gedragen als niets. Ze zijn niets. Dat is het probleem.quote:Op zondag 15 april 2012 20:31 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor. Ik hou van iedereen maar als jij zo blind Marokkanen gaat lopen verdedigen ga ik harder posten. Heel veel Marokkanen verpesten het voor de paar die zich wel normaal aanpassen aan de maatschappij. Je woont in Nederland, hebt een Nederlands paspoort dus ben je Nederlander en geen Marokkaan. Gedraag je dan ook zo!![]()
Niet persoonlijk opvatten ik bedoel het naar Marokkanen die zich niet kunnen gedragen. Niet naar jou als persoon.
Hahaquote:Op zondag 15 april 2012 20:30 schreef inZanity het volgende:
Kutracistenland
Andersom droplul. Dat kleine beetje Marokkanen verpest het voor de grote normaal aangepasten groep.quote:Op zondag 15 april 2012 20:31 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor. Ik hou van iedereen maar als jij zo blind Marokkanen gaat lopen verdedigen ga ik harder posten. Heel veel Marokkanen verpesten het voor de paar die zich wel normaal aanpassen aan de maatschappij. Je woont in Nederland, hebt een Nederlands paspoort dus ben je Nederlander en geen Marokkaan. Gedraag je dan ook zo!![]()
Niet persoonlijk opvatten ik bedoel het naar Marokkanen die zich niet kunnen gedragen. Niet naar jou als persoon.
Hetzelfde met negers.quote:Op zondag 15 april 2012 20:32 schreef Caland het volgende:
Volgens mij heb ik dat verhaal ooit wel eens getypt. Marokkaanse gasten die aan het herrieschoppen waren in de tram. Zo'n bejaarde vent (lijkt Nederlander) die steeds naar achter kijkt en nee knikt. Wordt helemaal verrot gescholden door die apen, bejaarde kerel loopt er naar toe en begint opeens dat geitentaaltje te praten. 'Sorry, sorry meneer, dacht dat u Hollander was'![]()
Geloof me, de grootste racisten zijn die Marokkanen zelf.
Dat zei ik expres zo droppie!quote:Op zondag 15 april 2012 20:32 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Andersom droplul. Dat kleine beetje Marokkanen verpest het voor de grote normaal aangepasten groep.
Sowieso, ook veel Hindoestaanse Surinamers zijn ongelooflijk racistisch (Donraja niet hoor die is superlief)quote:Op zondag 15 april 2012 20:32 schreef Caland het volgende:
Volgens mij heb ik dat verhaal ooit wel eens getypt. Marokkaanse gasten die aan het herrieschoppen waren in de tram. Zo'n bejaarde vent (lijkt Nederlander) die steeds naar achter kijkt en nee knikt. Wordt helemaal verrot gescholden door die apen, bejaarde kerel loopt er naar toe en begint opeens dat geitentaaltje te praten. 'Sorry, sorry meneer, dacht dat u Hollander was'![]()
Geloof me, de grootste racisten zijn die Marokkanen zelf.
Misschien zeggen we het verkeerd.quote:
Ah. Die zijn nou juist wel tof over het algemeen.quote:
Omdat de Kapitein weer aan boord is.quote:
Eigen volk eerst.quote:Op zondag 15 april 2012 20:35 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Misschien zeggen we het verkeerd.
Het is niet racistisch maar ras trots.
Iedereen vindt zich zelf beter dan andere.
Dat sowieso.quote:Op zondag 15 april 2012 20:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sowieso, ook veel Hindoestaanse Surinamers zijn ongelooflijk racistisch (Donraja niet hoor die is superlief)
Nee het is puur nationalisme. Ras heeft er niets mee te maken imo.quote:Op zondag 15 april 2012 20:35 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Misschien zeggen we het verkeerd.
Het is niet racistisch maar ras trots.
Iedereen vindt zich zelf beter dan andere.
Yup, herken ik ook.quote:Op zondag 15 april 2012 20:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Ah. Die zijn nou juist wel tof over het algemeen.
Geloof dat die zelf ook een enorme hekel aan Marokkanen hebben. Tenminste, op de scholen waar ik heb gezeten was dat altijd wel een dingetje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |