Mozy zat al die tijd al in het topic hoor... over lezen gesprokenquote:Op zondag 15 april 2012 20:09 schreef Quickie_Brat het volgende:
Van die mensen die totaal niet de laatste paar posts hebben gevolgd, maar wel als een autist de postcounts in de gaten houden zodat ze met een sneue post snel het topic dicht kunnen gooien en een nieuw topic kunnen openen.![]()
![]()
Kijkt te moeilijk, alsof er een drol dwarszit.quote:Op zondag 15 april 2012 20:08 schreef Cher- het volgende:
Sinos post jij ook eens lekkere mannen dan i.p.v. kritiek leveren op de mijne. QB net zo.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heeee mijn oog ziet een goeie kontquote:Op zondag 15 april 2012 20:08 schreef Cher- het volgende:
Sinos post jij ook eens lekkere mannen dan i.p.v. kritiek leveren op de mijne. QB net zo.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
u madquote:Op zondag 15 april 2012 20:09 schreef Quickie_Brat het volgende:
Van die mensen die totaal niet de laatste paar posts hebben gevolgd, maar wel als een autist de postcounts in de gaten houden zodat ze met een sneue post snel het topic dicht kunnen gooien en een nieuw topic kunnen openen.![]()
![]()
Haha, ik wilde al posten: inb4 Sinos.quote:Op zondag 15 april 2012 20:09 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Heeee mijn oog ziet een goeie kont![]()
Heb je maar 1 werkend oog?quote:Op zondag 15 april 2012 20:09 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Heeee mijn oog ziet een goeie kont![]()
Niet ... In... Het.... Topic.... Maar.... In.... De.... Laatste..... Posts...... /..... Onderwerp.quote:Op zondag 15 april 2012 20:09 schreef remi1986 het volgende:
[..]
Mozy zat al die tijd al in het topic hoor... over lezen gesproken
Jouw inrichting kan je ook onder die categorie scharen.quote:Op zondag 15 april 2012 20:10 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Niet ... In... Het.... Topic.... Maar.... In.... De.... Laatste..... Posts...... /..... Onderwerp.
OVER LEZEN GESPROKEN!!![]()
![]()
major fail!
Je hebt het of je hebt het nietquote:Op zondag 15 april 2012 20:10 schreef Mozy het volgende:
maar Cher- hoe ging jij bolle asser maken dan?
defineer laatste paar posts ... voor mij kunnen dat ook prima 20 of 30 zijnquote:Op zondag 15 april 2012 20:10 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Niet ... In... Het.... Topic.... Maar.... In.... De.... Laatste..... Posts...... /..... Onderwerp.
OVER LEZEN GESPROKEN!!![]()
![]()
major fail!
mijn inrichting???? like....??? wtf??quote:Op zondag 15 april 2012 20:11 schreef Mozy het volgende:
[..]
Jouw inrichting kan je ook onder die categorie scharen.
Hoe je huis is ingericht, je inrichting.quote:Op zondag 15 april 2012 20:12 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
mijn inrichting???? like....??? wtf??![]()
![]()
![]()
Ja lekker tochquote:Op zondag 15 april 2012 20:12 schreef Cher- het volgende:
Komt voor elkaar maar post zelf ook eens wat. Je post alleen maar vrouwen :S
Dit is een taak voor die Sinosappeltje, brbquote:Op zondag 15 april 2012 20:12 schreef Vaseline_ het volgende:
Iel Cher- dat vind ik echt van die gladde homo's. Totaaaaal niet mijn smaak, mag het wat ruiger?
quote:Op zondag 15 april 2012 20:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Gatverdamme.
Door jou krijgt ado geen sex vanavond.
Brodyquote:Op zondag 15 april 2012 20:13 schreef Cher- het volgende:
Hem heb ik ook altijd mooi gevonden. Hij straalt rust uit ofzo.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die laatste!@! Die laatete!! Die wil ik! Nu! In mijn bed! Zichzelf met olie insmerend terwijl hij een knipoog geeftquote:
Wanneer was jij hier op bezoek?quote:Op zondag 15 april 2012 20:13 schreef Mozy het volgende:
[..]
Hoe je huis is ingericht, je inrichting.
Snap ik eerlijkgezegd niet zo. Met die uitgestreken puntkin.quote:Op zondag 15 april 2012 20:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je geilt ook op Ryan Gosling? (no homo)
quote:Op zondag 15 april 2012 20:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je geilt ook op Ryan Gosling? (no homo)
Ik lach echt hard om deze foto hahhaquote:Op zondag 15 april 2012 20:18 schreef Quickie_Brat het volgende:
[ afbeelding ]
Ok die kop is niet alles, maar dat lijf! Och och och
Ik denk dat Sinos nu klaarkomt.quote:Op zondag 15 april 2012 20:18 schreef Quickie_Brat het volgende:
[ afbeelding ]
Hij heeft iets. Ik weet het niet ik val totaal niet op mooiboys of babyfaces, is drummer ook nietquote:Op zondag 15 april 2012 20:20 schreef Cher- het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe kanje hier op geilen? Lijk Jezus wel.
meteen de lelijkste foto uitzoeken en mijn vraag over kont kweken negeren.quote:Op zondag 15 april 2012 20:20 schreef Cher- het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is gewoon een lelijke man.quote:Op zondag 15 april 2012 20:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hij heeft iets. Ik weet het niet ik val totaal niet op mooiboys of babyfaces, is drummer ook nietIk moet dat gewoon echt niet.
Dm me eens een picca van drummerboii.quote:Op zondag 15 april 2012 20:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hij heeft iets. Ik weet het niet ik val totaal niet op mooiboys of babyfaces, is drummer ook nietIk moet dat gewoon echt niet.
quote:Op zondag 15 april 2012 20:21 schreef Cher- het volgende:
[..]
Dit is gewoon een lelijke man.Je hebt ook nog iets anders dan mooiboys en babyfaces die er wel goed uitzien maar dit?
Alleen mensen met mijn fb wetenquote:Op zondag 15 april 2012 20:21 schreef Fascination het volgende:
Dm me eens een picca van drummerboii.
Idd.... wat een derpquote:Op zondag 15 april 2012 20:20 schreef Cher- het volgende:
[ afbeelding ]
Hahahaha jezus die kopquote:Op zondag 15 april 2012 20:18 schreef Quickie_Brat het volgende:
[ afbeelding ]
Oké, wat is je fb?quote:Op zondag 15 april 2012 20:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is toch niet lelijk?
[..]
Alleen mensen met mijn fb weten
Jawel.quote:Op zondag 15 april 2012 20:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is toch niet lelijk?
[..]
Alleen mensen met mijn fb weten
Ja, gottogot toch, iemand met een andere meningquote:Op zondag 15 april 2012 20:21 schreef Cher- het volgende:
[..]
Dit is gewoon een lelijke man.Je hebt ook nog iets anders dan mooiboys en babyfaces die er wel goed uitzien maar dit?
ik krijg nooit stijve tepels als ik geil benquote:Op zondag 15 april 2012 20:23 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Hahahaha jezus die kop
Dat hoofd en de hele pose/setting weggedacht en me alleen op die booty en rug focussende krijg ik wel stijve tepels en snelpulserende clit van tho
Wie is dat?quote:Op zondag 15 april 2012 20:25 schreef Cher- het volgende:
[..]
Jawel.
Op hem geilde ik toen ik 15 was. Nu niet meer.;
[ afbeelding ]
Heb je geen gevoelige tepels dan?quote:Op zondag 15 april 2012 20:25 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
ik krijg nooit stijve tepels als ik geil ben
Squatten.quote:Op zondag 15 april 2012 20:12 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik ben gewoon benieuwd hoe Cher- die gaat kweken dan.
Kazim kazim uit Turkije heeft sowieso een goede body en ook nog een ass trouwensquote:
Ik zeg toch; was toen ik 15 was dus 3 jaar geledenquote:
User benzin lijkt echt op hem.quote:Op zondag 15 april 2012 20:27 schreef Vaseline_ het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is echt zo'n leuk sulletje
Ehhh.quote:Op zondag 15 april 2012 20:27 schreef Cher- het volgende:
[..]
Kazim kazim uit Turkije heeft sowieso een goede body en ook nog een ass trouwens
[ afbeelding ]
volgens mij denkt ze dat te gaan doen door meer te gaan eten, want dat moest van haar arts.quote:
Ja is zo ik heb hele wedstrijden bekeken om hem te bekijken vroeger, ik weet waar ik over praatquote:
Ja ik ook, maar da's geen lekker gevoelquote:Op zondag 15 april 2012 20:28 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
jawel, maar ze worde niet hard ofzoalleen als ik het koud heb
Vind ik welquote:Op zondag 15 april 2012 20:29 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja ik ook, maar da's geen lekker gevoel
Omg je had veel voor hem over.quote:Op zondag 15 april 2012 20:29 schreef Cher- het volgende:
[..]
Ja is zo ik heb hele wedstrijden bekeken om hem te bekijken vroeger, ik weet waar ik over praat
doet verrekt pijn somsquote:Op zondag 15 april 2012 20:29 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja ik ook, maar da's geen lekker gevoel
no wayquote:Op zondag 15 april 2012 20:30 schreef Vaseline_ het volgende:
Hahahah, weten jullie op wie ik geilde toen ik 13 was
[ afbeelding ]
Bij mij ook.quote:Op zondag 15 april 2012 20:28 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
jawel, maar ze worde niet hard ofzoalleen als ik het koud heb
Whuuuut? Hoe dan. Goede billenquote:Op zondag 15 april 2012 20:28 schreef Mozy het volgende:
Een vetasserAls je die hebt mag je meteen voor de trein.
wtffffff dit is LELIJKquote:Op zondag 15 april 2012 20:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[ afbeelding ]
Neequote:Op zondag 15 april 2012 20:30 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Worden die van jou hard als je geil wordt?
quote:Op zondag 15 april 2012 20:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[ afbeelding ]
Scott? Die vond iedereen leuk namelijk.quote:Op zondag 15 april 2012 20:32 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik geilde op hun. Oh lordy
[ afbeelding ]
ja, ik weet alleen dat een asser die niet getrained is kklelijk is.quote:
Wie de fuck zijn ditquote:Op zondag 15 april 2012 20:32 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik geilde op hun. Oh lordy
[ afbeelding ]
quote:
qftquote:Op zondag 15 april 2012 20:33 schreef Mozy het volgende:
[..]
ja, ik weet alleen dat een asser die niet getrained is kklelijk is.
goede billen zijn altijd spier, een bil die je krijgt omdat je meer gaat eten niet.
quote:Op zondag 15 april 2012 20:27 schreef Vaseline_ het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is echt zo'n leuk sulletje
quote:
quote:
Jaquote:Op zondag 15 april 2012 20:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Scott? Die vond iedereen leuk namelijk.
Nog nooit van 5ive gehoord sorryquote:
nee die hype van de backstreetboys heb ik nooit echt meegekregenquote:
Hij heeft een beetje een aso-hoofd. Die tweede van rechts heeft best een goed hoofd, maar hij was te mannelijk voor jonge meisjes.quote:Op zondag 15 april 2012 20:34 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja!!! En als ik het nu zo bekijk is hij echt de lelijkste
schandalig ende affreusquote:
UR THE ONE FOR ME, UR MY XTC, UR THE ONE I NEEEEEEEED.quote:Op zondag 15 april 2012 20:36 schreef Cher- het volgende:
[..]
Nog nooit van 5ive gehoord sorry
[..]
nee die hype van de backstreetboys heb ik nooit echt meegekregen
spice girls wel![]()
Ah, op die manier. Eens ja.quote:Op zondag 15 april 2012 20:33 schreef Mozy het volgende:
[..]
goede billen zijn altijd spier, een bil die je krijgt omdat je meer gaat eten niet.
Ja hij had alle moeders die op hem geildenquote:Op zondag 15 april 2012 20:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hij heeft een beetje een aso-hoofd. Die tweede van rechts heeft best een goed hoofd, maar hij was te mannelijk voor jonge meisjes.
Wie doet dat hier danquote:Op zondag 15 april 2012 20:33 schreef Mozy het volgende:
[..]
Neequote:Op zondag 15 april 2012 20:40 schreef Sinosappel het volgende:
Kijken jullie ook the Ultimate Dance Battle?
Het enige wat jij hebt gezegd is dat je meer moet eten, en de voorbeelden die je gaf waren allemaal kkongezond, en volgens mij ga jij niet naar de sportschool, en zelfs dan duurt een goede asser kweken lang, heel erg lang.quote:
Voor wat hoort wat.quote:Op zondag 15 april 2012 20:42 schreef Sinosappel het volgende:
Mozy hoe zit het eigenlijk met jouw kont?
moet ik ookquote:Op zondag 15 april 2012 20:41 schreef Mozy het volgende:
[..]
Het enige wat jij hebt gezegd is dat je meer moet eten, en de voorbeelden die je gaf waren allemaal kkongezond, en volgens mij ga jij niet naar de sportschool, en zelfs dan duurt een goede asser kweken lang, heel erg lang.
Wat dacht jij danquote:Op zondag 15 april 2012 20:44 schreef Juminelle het volgende:
Parkeren in Amsterdam30 euro moeten betalen om een middagje te kunnen shoppen
Oh, ja dan heb je in 2 weken een asser, maar zei je dat niet?quote:Op zondag 15 april 2012 20:44 schreef Cher- het volgende:
[..]
moet ik ook
ik sport juist veel met speciaal schema![]()
ik word geholpen
Je moet of weten waar je moet parkeren of niet met de auto komen.quote:Op zondag 15 april 2012 20:44 schreef Juminelle het volgende:
Parkeren in Amsterdam30 euro moeten betalen om een middagje te kunnen shoppen
Dat ik binnen 2 weken een asser krijg?quote:Op zondag 15 april 2012 20:45 schreef Mozy het volgende:
[..]
Oh, ja dan heb je in 2 weken een asser, maar zei je dat niet?![]()
![]()
Merk ik nooit wat van want normaal ga ik met de treinquote:
Een speciaal schema en dat je geholpen word betekend geen fuck.quote:Op zondag 15 april 2012 20:46 schreef Cher- het volgende:
[..]
Dat ik binnen 2 weken een asser krijg?
Je verzint veel
Heb je patat voor me?quote:Op zondag 15 april 2012 20:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
Net een man achter me aan het mopperen tegen een vrouw omdat zij niet inziet dat belasting gewoon legale diefstal is en dat hij zijn mening best mag uiten. Zij: ja, maar je toon, je klinkt zo boos.
Hij: het stoort me ook heel erg.
Ok, tot zover mijn reisverslag, iemand vragen?
quote:Op zondag 15 april 2012 20:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
Net een man achter me aan het mopperen tegen een vrouw omdat zij niet inziet dat belasting gewoon legale diefstal is en dat hij zijn mening best mag uiten. Zij: ja, maar je toon, je klinkt zo boos.
Een edit zo ninja als ik ben.quote:
Al gelezen. #twitterquote:Op zondag 15 april 2012 20:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
Nee.quote:
Koffie?quote:Op zondag 15 april 2012 20:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik weet zeker dat ik een goede ass/beter (dikker) figuur krijg als ik doorga met eten via dit schema en sporten (squatten) en andere fitness shit zoals ik doe. Sport juist veel, sowieso al. Nu ben ik nog te dun zonder mooie kont vind ik maar komt verandering.quote:Op zondag 15 april 2012 20:46 schreef Mozy het volgende:
[..]
Een speciaal schema en dat je geholpen word betekend geen fuck.
Dat laatste wil ik ook wel.. Gaat veel te snelquote:Op zondag 15 april 2012 20:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Graagen nog een dagje weekend aub
Misschien krijg je er nog een cupmaatje bij ookquote:Op zondag 15 april 2012 20:49 schreef Cher- het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat ik een goede ass/beter (dikker) figuur krijg als ik doorga met eten via dit schema en sporten (squatten) en andere fitness shit zoals ik doe. Sport juist veel, sowieso al. Nu ben ik nog te dun zonder mooie kont vind ik maar komt verandering.
Je kan dmv squatten echt een mooie ass trainen, evenals je benen mooier/steviger. En daar werk ik nu aan.quote:Op zondag 15 april 2012 20:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Misschien krijg je er nog een cupmaatje bij ook [ afbeelding ]
Dank je.quote:Op zondag 15 april 2012 20:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat laatste wil ik ook wel.. Gaat veel te snel
*koffie inschenkt*
Huh?quote:Op zondag 15 april 2012 20:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dank je.
![]()
Ik heb geen zin in ongestelde collega.Dadelijk wordt ze weer boos.
Ze is heel druk en gestresst en kan niks hebben de laatste tijd.quote:Op zondag 15 april 2012 20:53 schreef Dqod het volgende:
[..]
Huh?
Sla haar met haar tampon om de oren
En geen dank hoor
Vandaar de PI bij mijn voorgaande post.quote:
Ze zit tegen een burnout aan?quote:Op zondag 15 april 2012 20:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ze is heel druk en gestresst en kan niks hebben de laatste tijd.
Hoe lang ben je ookalweer?quote:Op zondag 15 april 2012 20:52 schreef Cher- het volgende:
[..]
Je kan dmv squatten echt een mooie ass trainen, evenals je benen mooier/steviger. En daar werk ik nu aan.
Tieten van mij zijn goed
Enige wat ik jammer vind is dat ik smal/klein enz ben van mezelf maar niks aan te doen.
Sowieso klasgenoten met een 'burnout.. 'quote:Op zondag 15 april 2012 20:56 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ze zit tegen een burnout aan?O_o
Beter blijft zij dan gewoon thuis, zodat ze de sfeer niet verhindert
Gewoon laten voelen wat echt vuur met ze doetquote:Op zondag 15 april 2012 21:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sowieso klasgenoten met een 'burnout.. '
Caffiawindoppergodmaffepinguinrots is gewoon niet sterk genoeg als wachtwoord :$quote:Op zondag 15 april 2012 21:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oke, ik krijg een mailtje van het windows live team of ik mijn password wil veranderen.
Nee ?![]()
Is er een poging gedaan om mijn e-mail te hacken?x infinity
Kill the motherfuckers with fireeeeeeeeuuwwwwwrrrrrquote:Op zondag 15 april 2012 21:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
Gewoon laten voelen wat echt vuur met ze doet
Calicocaffia'senbonnies is voldoendequote:Op zondag 15 april 2012 21:03 schreef Dqod het volgende:
[..]
Caffiawindoppergodmaffepinguinrots is gewoon niet sterk genoeg als wachtwoord :$
Daarna met een botsautootje er overheen en dan schreeuwen van "HAVE A HAPPY PERIOD, BITCH"quote:Op zondag 15 april 2012 21:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kill the motherfuckers with fireeeeeeeeuuwwwwwrrrrr
Ik bedoel maarquote:Op zondag 15 april 2012 21:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Calicocaffia'senbonnies is voldoende
"Welke Bo..." Nvmquote:Op zondag 15 april 2012 21:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Alsof er meerdere bonnies zijn![]()
As if...
Ik had het met alle liefde gedaan,quote:Op zondag 15 april 2012 21:04 schreef Dqod het volgende:
[..]
Daarna met een botsautootje er overheen en dan schreeuwen van "HAVE A HAPPY PERIOD, BITCH"
Ik knarsetand zo erg in mijn slaap, dat ik wondjes in mijn mond heb ...quote:
Wat gebeurde er precies dan?quote:Op zondag 15 april 2012 21:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik had het met alle liefde gedaan,
wat een kutwijf was dat!
Wrom doe je dat dan ookquote:Op zondag 15 april 2012 21:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik knarsetand zo erg in mijn slaap, dat ik wondjes in mijn mond heb ...
Niet tof..
Ik had projectgroep met haar en het eerste wat ze zegt is: ik loop bij de psycholoog en ik heb een burnout. Dat kind was 20 ofzo. Sowieso was zij vaak ziek en toen was ik er niet wegens omstandigheden en toen ging ze mij mailen dat er gekeken moest worden naar mijn inzetquote:Op zondag 15 april 2012 21:07 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wat gebeurde er precies dan?
[..]
Wrom doe je dat dan ook
Heb je er niks voor btw?Lijkt me wel godse irritant ja
Oh, ik verwachtte een laatste zin als: en toen hebben we ze allemaal doodgemaakt.quote:Op zondag 15 april 2012 21:09 schreef Quickie_Brat het volgende:
Gari en ik hebben net een avondwandelingetje gemaakt en er waren babyeendjes in de vijverallemaal mini-kwakjes
![]()
![]()
Zijn jullie broer en zus?quote:Op zondag 15 april 2012 21:09 schreef Quickie_Brat het volgende:
Gari en ik hebben net een avondwandelingetje gemaakt en er waren babyeendjes in de vijverallemaal mini-kwakjes
![]()
![]()
ZIEK!quote:Op zondag 15 april 2012 21:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh, ik verwachtte een laatste zin als: en toen hebben we ze allemaal doodgemaakt.![]()
Oh wacht, dat heb je geloof ik idd wel eens verteld, kan dat?quote:Op zondag 15 april 2012 21:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik had projectgroep met haar en het eerste wat ze zegt is: ik loop bij de psycholoog en ik heb een burnout. Dat kind was 20 ofzo. Sowieso was zij vaak ziek en toen was ik er niet wegens omstandigheden en toen ging ze mij mailen dat er gekeken moest worden naar mijn inzet!!!
Tief toch op.
Ja, ik heb een bit, maar die zit zo strak dat mijn tanden naar achteren worden geduwd.
Lijkt me niet de bedoeling
Hoe was de titanic?
Beetje jammer wel ja.quote:Op zondag 15 april 2012 21:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh, ik verwachtte een laatste zin als: en toen hebben we ze allemaal doodgemaakt.![]()
Heen en terug en heen en terug met die botsauto!quote:Op zondag 15 april 2012 21:12 schreef Dqod het volgende:
[..]
Oh wacht, dat heb je geloof ik idd wel eens verteld, kan dat?
Sneue kut iddDaar moet je ECHT overheen met een botsauto ja
Dat lijkt me ook niet goed neeGeen optie om om een andere te vragen?
Ik dacht dat je die ging zien, maar blijkbaar niet?quote:
Geen gek idee lijkt me, gezien je kapotte knarsetandmondquote:Op zondag 15 april 2012 21:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heen en terug en heen en terug met die botsauto!
JA, ik moet dan eigenlijk naar een andere tandarts,
wellicht ga ik dat gewoon een keer doen
Nee?quote:Op zondag 15 april 2012 21:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik dacht dat je die ging zien, maar blijkbaar niet?
Oh my.quote:
Lekker janken bij Celine Dionquote:Op zondag 15 april 2012 21:16 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee?
Mama wil m wel zien trouwensIk weet zeker dat, ALS ze die kans krijgt, ze mij meesleurt
quote:Op zondag 15 april 2012 21:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zo da's klein iddDan ben ik 2 koppen groter
Ik ben er ook niet blij meequote:
Mama's neus afvegen met een snotterdoekquote:
Assepoesterquote:
Ja,quote:Op zondag 15 april 2012 21:18 schreef Fascination het volgende:
4EBE, heb jij weleens bij een film gehuild?
Spongebob, the moviequote:Op zondag 15 april 2012 21:18 schreef Fascination het volgende:
4EBE, heb jij weleens bij een film gehuild?
quote:
als;dgbodasbngldnmg;lsnarldgndfkbalds HNNNNNNNGGGGGG x_xquote:
Haha, gaaaay.quote:Op zondag 15 april 2012 21:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja,
bij The Lion King.
Jij dan?
Ik kan me even niets voorstellen bij de film Het Zakmes.quote:Op zondag 15 april 2012 21:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Haha, gaaaay.
Jawel, bij Het Zakmes en Brokeback Mountain (![]()
).
IS ZIELIG HOOR ALS ZE DEAUDGAANquote:
Ik ben pas 6, Tom ik heb je mes.quote:Op zondag 15 april 2012 21:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kan me even niets voorstellen bij de film Het Zakmes.
Even googlen
WAT?! Komop je bent mijn leeftijd je moet dat kennen.quote:Op zondag 15 april 2012 21:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kan me even niets voorstellen bij de film Het Zakmes.
Even googlen
Dit vind ik dan wel een waar compliment voor 4ebequote:Op zondag 15 april 2012 21:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
WAT?! Komop je bent mijn leeftijd je moet dat kennen.
quote:Op zondag 15 april 2012 21:22 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dit vind ik dan wel een waar compliment voor 4ebe
Inderdaad, ik denk dat 4EBE nu een traantje moet wegpinken.quote:Op zondag 15 april 2012 21:22 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dit vind ik dan wel een waar compliment voor 4ebe
Ik benijd je nu gewoon, kreeg ik maar eens zo'n complimentquote:
Klopt maar ben 't wel gewend. En ik draag vaak hakken.quote:Op zondag 15 april 2012 21:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen ja, iedereen torent boven je uit
Dat dusquote:Op zondag 15 april 2012 21:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Inderdaad, ik denk dat 4EBE nu een traantje moet wegpinken.
Jij en die fixatie op dat seksleven van ons.quote:
Ik moest me laatst legitimeren in de supermarkt.quote:Op zondag 15 april 2012 21:23 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik benijd je nu gewoon, kreeg ik maar eens zo'n compliment
Hele tissuedozenquote:Op zondag 15 april 2012 21:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Inderdaad, ik denk dat 4EBE nu een traantje moet wegpinken.
Mis ik wat?quote:Op zondag 15 april 2012 21:23 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik benijd je nu gewoon, kreeg ik maar eens zo'n compliment
Ja dat is wel handig idd. Maargoed, er word vast wel altijd naar je ID gevraagd bij clubs en voor drank/sigaretten?quote:Op zondag 15 april 2012 21:23 schreef Cher- het volgende:
[..]
Klopt maar ben 't wel gewend. En ik draag vaak hakken.
Dat vind ik dan meestal gewoon denigrerend i.p.v een compliment, doet mijn tere zieltje pijn enzulksquote:Op zondag 15 april 2012 21:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik moest me laatst legitimeren in de supermarkt.!
Oké, de caissiere was retarded.
Hummmquote:
Vond ik ook wel. Mijn beste vriendinnetje ging toen ik de film keek ook verhuizen naar een andere stad ver weg, dus ik herkende me er helemaal in.quote:
Bobbehhhhquote:
quote:Op zondag 15 april 2012 21:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Mis ik wat?
[..]
Ja dat is wel handig idd. Maargoed, er word vast wel altijd naar je ID gevraagd bij clubs en voor drank/sigaretten?
quote:Op zondag 15 april 2012 21:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
WAT?! Komop je bent mijn leeftijd je moet dat kennen.
Oud.. En seniel.. Daarom zijn we r-sistahsquote:
Nee helaas. Ze heeft het niet getroffen.quote:Op zondag 15 april 2012 21:25 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat vind ik dan meestal gewoon denigrerend i.p.v een compliment, doet mijn tere zieltje pijn enzulks
Was ze wel mooi dan?
Dan had ik haar geslagen met het product waarvoor je je ID moest laten zienquote:Op zondag 15 april 2012 21:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee helaas. Ze heeft het niet getroffen.
Ik kan dit helaas bevestigen.quote:Op zondag 15 april 2012 21:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
Oud.. En seniel.. Daarom zijn we r-sistahs
Ja. Ligt eraan, soms wel, soms weer niet. Met de juiste make-up op en hoge hakken lijk ik vaak wel ouder (20/21) en zonder make-up helaas 15 ofzoquote:Op zondag 15 april 2012 21:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja dat is wel handig idd. Maargoed, er word vast wel altijd naar je ID gevraagd bij clubs en voor drank/sigaretten?
Een pak Alwaysquote:Op zondag 15 april 2012 21:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dan had ik haar geslagen met het product waarvoor je je ID moest laten zien
Ouwe relkloon van mequote:Op zondag 15 april 2012 21:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Maar fijn dat ik wel jeugdig overkom in mijn posts.
Leer me je geheimquote:Op zondag 15 april 2012 21:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wel verdommequote:
Ja je hebt het altijd over school en je verzorgdpaarden dus ik dacht dat je 18/19/20 was ofzoquote:Op zondag 15 april 2012 21:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
20/21 lijkt me sterk afgaande op jouw beschrijving van jezelfquote:Op zondag 15 april 2012 21:28 schreef Cher- het volgende:
[..]
Ja. Ligt eraan, soms wel, soms weer niet. Met de juiste make-up op en hoge hakken lijk ik vaak wel ouder (20/21) en zonder make-up helaas 15 ofzo.
Ik hou trouwens vaak kneuzen voor de gek door te zeggen dat ik 22 ben ofzo (tijdens uitgaan). Slecht zeker?
quote:
Dagelijks een bakje yoghurt en een koningsblauwe olifant.quote:
Dat had ik rond die tijd ook een keer meegemaakt.quote:Op zondag 15 april 2012 21:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vond ik ook wel. Mijn beste vriendinnetje ging toen ik de film keek ook verhuizen naar een andere stad ver weg, dus ik herkende me er helemaal in.
Ja, wat dat betreft loop ik een beetje achterquote:Op zondag 15 april 2012 21:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja je hebt het altijd over school en je verzorgdpaarden dus ik dacht dat je 18/19/20 was ofzo
Ok ik ga het proberen, laat het je nog weten d.m.v een caffia op een stokje met een briefje er bijquote:Op zondag 15 april 2012 21:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dagelijks een bakje yoghurt en een koningsblauwe olifant.
Wel vergezeld van de kreet:"Have a happy period."
Chipotle awayquote:Op zondag 15 april 2012 21:31 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ok ik ga het proberen, laat het je nog weten d.m.v een caffia op een stokje met een briefje er bij
Jawel, ik heb trucjes (make-up en tieten groter laten lijken) om ouder te lijkenquote:Op zondag 15 april 2012 21:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
20/21 lijkt me sterk afgaande op jouw beschrijving van jezelf
quote:Op zondag 15 april 2012 21:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, wat dat betreft loop ik een beetje achter
En janksmoelenquote:
Die hun bek moeten houden.quote:
Nja maar het is al wel kut dat je daar trucjes voor nodig hebtquote:Op zondag 15 april 2012 21:31 schreef Cher- het volgende:
[..]
Jawel, ik heb trucjes (make-up en tieten groter laten lijken) om ouder te lijkentrue story
L0tquote:
AMENNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNquote:
1 Goedenavond voor jouquote:
Dat is waar maar ik denk dat ik over een paar jaar wel weer ouder lijk en dat het niet meer nodig is.quote:Op zondag 15 april 2012 21:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nja maar het is al wel kut dat je daar trucjes voor nodig hebt
Mannen laten zich wat dat betreft graag een hoop wijsmaken. "oh 21 en ze ziet er zo jong uit? Fine by me, ik stel geen vragen meer."quote:Op zondag 15 april 2012 21:29 schreef Vaseline_ het volgende:
20/21 lijkt me sterk afgaande op jouw beschrijving van jezelf
Mij? :$quote:
Ja true. Mond dicht en neuken maarquote:Op zondag 15 april 2012 21:35 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Mannen laten zich wat dat betreft graag een hoop wijsmaken. "oh 21 en ze ziet er zo jong uit? Fine by me, ik stel geen vragen meer."
Hoe oud ben je dan? Zeg dat ik niet meer de oudste hier ben!!quote:Op zondag 15 april 2012 21:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ben al aan het teruglezen maar zo te zien niks bijzonders.quote:
Kwam omdat jij er niet wasquote:Op zondag 15 april 2012 21:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ben al aan het teruglezen maar zo te zien niks bijzonders.
Ik ben niet boven de 40 jaar, dus helaaschquote:Op zondag 15 april 2012 21:36 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Hoe oud ben je dan? Zeg dat ik niet meer de oudste hier ben!!
Had wel belangrijkere dingen te doen.quote:
Flink gaan roken en drugs gebruiken, works like a muthafucka.quote:Op zondag 15 april 2012 21:34 schreef Cher- het volgende:
[..]
Dat is waar maar ik denk dat ik over een paar jaar wel weer ouder lijk en dat het niet meer nodig is.
Oh ja? Wattan? :$quote:
Dat weet jij ook wel, Dqodje.quote:
Daymit. *uncross vingers.quote:Op zondag 15 april 2012 21:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben niet boven de 40 jaar, dus helaasch
6 kusjes godverpoepquote:
Mooi, geen rellen gemist dus.quote:Op zondag 15 april 2012 21:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ben al aan het teruglezen maar zo te zien niks bijzonders.
8 hoor.quote:
Ik ben de tel kwijt.. Dan had ik er 7, jij had er iig eentje meerquote:
Vast wel, alleen geen noemenswaardige, alleen wat moddergegooi wss.quote:
quote:Op zondag 15 april 2012 21:40 schreef Vaseline_ het volgende:
De bekende scène met de armen gestrekt vooraan de Titanic
Er zijn dagen bij dat ik me wel boven de 40 voel.quote:
Deze scene vind ik veel leuker.quote:Op zondag 15 april 2012 21:40 schreef Vaseline_ het volgende:
De bekende scène met de armen gestrekt vooraan de Titanic
The usual dus?quote:Op zondag 15 april 2012 21:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Vast wel, alleen geen noemenswaardige, alleen wat moddergegooi wss.
Ik zie er met de juiste make-up en hoge hakken écht als 20/21 uit hoor dus wat jij zegt klopt niet.quote:Op zondag 15 april 2012 21:35 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Mannen laten zich wat dat betreft graag een hoop wijsmaken. "oh 21 en ze ziet er zo jong uit? Fine by me, ik stel geen vragen meer."
Ja.quote:
We want picsquote:Op zondag 15 april 2012 21:44 schreef Cher- het volgende:
[..]
Ik zie er met de juiste make-up en hoge hakken écht als 20/21 uit hoor dus wat jij zegt klopt niet.
Da's Poseidon.quote:
Maar die vond ik wel leuker. Mia Maestro en Emmy Rossumquote:
Dat geloof ik wel, maar je bent het niet en mijn stelling is dus dat mannen zich dat vaak niet eens afvragen als het gaat om een neukkans.quote:Op zondag 15 april 2012 21:44 schreef Cher- het volgende:
[..]
Ik zie er met de juiste make-up en hoge hakken écht als 20/21 uit hoor dus wat jij zegt klopt niet.
Dan is t toch niet meer zo leuk om er jongens mee voor de gek te houden?quote:Op zondag 15 april 2012 21:44 schreef Cher- het volgende:
[..]
quote:
We waren gister bijna bij jullie langs geweest.quote:
Ik moet m nog een keer kijken. Ik ga m op mn lijstje zettenquote:Op zondag 15 april 2012 21:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maar die vond ik wel leuker. Mia Maestro en Emmy Rossum
Oh nee, toch niet weer een topic vol met vrouwelijke ongemakken.quote:Op zondag 15 april 2012 21:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Er zijn dagen bij dat ik me wel boven de 40 voel.
O, zei ze daarom toch...quote:Op zondag 15 april 2012 21:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
We waren gister bijna bij jullie langs geweest.
Moet je doen. Is wel hoop spektakel enzo, maar als je dat leuk vind, kun je hem wel waaderen.quote:Op zondag 15 april 2012 21:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik moet m nog een keer kijken. Ik ga m op mn lijstje zetten
Ik voel me vaker 20 dan 40 hoorquote:Op zondag 15 april 2012 21:47 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Oh nee, toch niet weer een topic vol met vrouwelijke ongemakken.
Omdat ik de vitale informatie niet bij me hadquote:Op zondag 15 april 2012 21:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O, zei ze daarom toch...
Waarom ben je dan niet langs gekomen? Hadden we echt niet erg gevonden!
Bonnie moest eten en we hadden jullie adres niet.quote:Op zondag 15 april 2012 21:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O, zei ze daarom toch...
Waarom ben je dan niet langs gekomen? Hadden we echt niet erg gevonden!
Nee hoor, nu voel ik me topfitquote:Op zondag 15 april 2012 21:47 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Oh nee, toch niet weer een topic vol met vrouwelijke ongemakken.
Maar wel je telefoon toch?quote:Op zondag 15 april 2012 21:48 schreef Dqod het volgende:
[..]
Omdat ik de vitale informatie niet bij me had
Ik niet, want m'n oor is nog niet beterquote:Op zondag 15 april 2012 21:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee hoor, nu voel ik me topfit
Volgende maand zijn we wss weer in de buurtquote:
.....quote:
Okquote:Op zondag 15 april 2012 21:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Volgende maand zijn we wss weer in de buurt
Ook wel eens gedaan, 2 maanden geleden nog op het station tegen zo'n kakker van 28. Nummers uitgewisseld en alles en best leuke gesprekken gehad maar toen hij op mijn facebook zag dat ik 18 ben wilde hij geen contact meer omdat ik had gelogen over mijn leeftijd.quote:Op zondag 15 april 2012 21:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dan is t toch niet meer zo leuk om er jongens mee voor de gek te houden?
Het is juist leuker als het echt wel duidelijk is da je dat niet haalt en je ze erin laat trappen.
Nee hoor, dat hangt van de persoon af, niet de leeftijdquote:Op zondag 15 april 2012 21:53 schreef Cher- het volgende:
[..]
Ik lieg ook wel om interessanter over te komen ofzo, 18 is een leeftijd waarbij mensen vinden dat je een naïef kind bent, zoiets. 21/22 niet.
Oh echt ik heb het juist omgekeerd, als ik met mensen praat in de club denken ze altijd dat ik 20/21 ben en als ik zeg dat ik 18 ben geloven ze dat niet. Maar dan word ik ook niet gedisst oid, nooit zelfs.quote:Op zondag 15 april 2012 21:53 schreef Cher- het volgende:
[..]
Ook wel eens gedaan, 2 maanden geleden nog op het station tegen zo'n kakker van 28. Nummers uitgewisseld en alles en best leuke gesprekken gehad maar toen hij op mijn facebook zag dat ik 18 ben wilde hij geen contact meer omdat ik had gelogen over mijn leeftijd.
Ik lieg ook wel om interessanter over te komen ofzo, 18 is een leeftijd waarbij mensen vinden dat je een naïef kind bent, zoiets. 21/22 niet.
Oh dan blijven wij wel uit de buurt.quote:Op zondag 15 april 2012 21:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ok![]()
Ik ben hier dan ook in de buurt.Toeval!
Dat ook.quote:Op zondag 15 april 2012 21:55 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee hoor, dat hangt van de persoon af, niet de leeftijd
Grapjequote:
Sommige mensen van "mijn leeftijd" zijn ook tenenkrommend naief.. Ik zelf soms ook wel btwquote:
In welk opzicht?quote:Op zondag 15 april 2012 21:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ze vinden mij nog steeds naief moest daar nog bij.
Kutwijf, die Celinequote:Op zondag 15 april 2012 22:01 schreef BobbyB het volgende:
Ik zit nu serieus half Titanic te kijken. Gelukkig gaat ie bijna zinken.
quote:
Ik geloof graag dat mensen allemaal lief en aardig zijn en heb het nooit in de gaten als een man iets van me wilquote:
Nja, dat heb ik ook wel.. Maar is dat naief? Een beetje "goed vertrouwen" in iemand vind ik niet direct naiefquote:Op zondag 15 april 2012 22:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik geloof graag dat mensen allemaal lief en aardig zijn en heb het nooit in de gaten als een man iets van me wil![]()
Nou ja, nooit... Ik heb het in elk geval minder vaak in de gaten dan dat het zo is.
Lijkt me echt super chill om ouder te lijken van jezelfquote:Op zondag 15 april 2012 21:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh echt ik heb het juist omgekeerd, als ik met mensen praat in de club denken ze altijd dat ik 20/21 ben en als ik zeg dat ik 18 ben geloven ze dat niet. Maar dan word ik ook niet gedisst oid, nooit zelfs.
Dat is wel zo maar toch denk ik wel dat veel mensen leeftijd ook wel mee rekenen. Onbewust.quote:Op zondag 15 april 2012 21:55 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee hoor, dat hangt van de persoon af, niet de leeftijd
Ik vind mezelf ook niet naief, maar sommige andere mensen wel.quote:Op zondag 15 april 2012 22:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nja, dat heb ik ook wel.. Maar is dat naief? Een beetje "goed vertrouwen" in iemand vind ik niet direct naief
Anyway, ff brb![]()
Ahja, drank en niet logisch nadenken hequote:Op zondag 15 april 2012 22:06 schreef Cher- het volgende:
[..]
Lijkt me echt super chill om ouder te lijken van jezelfBen jaloers.
Waar ik op doel is dat echt leuke en knappe mannen van 28 (en ouder) die levenservaring hebben, goede studie hebben afgerond, sociaal leven hebben en alles gewoon goed voor elkaar hebben echt geen meisje van 18 willen om serieus mee te zijn zegmaar. Maar op jongens van mijn leeftijd val ik echt niet.
Soms lieg ik daarom wel eens. Maar uiteindelijk leidt het eigenlijk nergens naar toe. En soms lieg ik ook wel eens omdat ik me gewoon verveel en wil testen (bij sukkels).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |