Mozy zat al die tijd al in het topic hoor... over lezen gesprokenquote:Op zondag 15 april 2012 20:09 schreef Quickie_Brat het volgende:
Van die mensen die totaal niet de laatste paar posts hebben gevolgd, maar wel als een autist de postcounts in de gaten houden zodat ze met een sneue post snel het topic dicht kunnen gooien en een nieuw topic kunnen openen.![]()
![]()
Kijkt te moeilijk, alsof er een drol dwarszit.quote:Op zondag 15 april 2012 20:08 schreef Cher- het volgende:
Sinos post jij ook eens lekkere mannen dan i.p.v. kritiek leveren op de mijne. QB net zo.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heeee mijn oog ziet een goeie kontquote:Op zondag 15 april 2012 20:08 schreef Cher- het volgende:
Sinos post jij ook eens lekkere mannen dan i.p.v. kritiek leveren op de mijne. QB net zo.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
u madquote:Op zondag 15 april 2012 20:09 schreef Quickie_Brat het volgende:
Van die mensen die totaal niet de laatste paar posts hebben gevolgd, maar wel als een autist de postcounts in de gaten houden zodat ze met een sneue post snel het topic dicht kunnen gooien en een nieuw topic kunnen openen.![]()
![]()
Haha, ik wilde al posten: inb4 Sinos.quote:Op zondag 15 april 2012 20:09 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Heeee mijn oog ziet een goeie kont![]()
Heb je maar 1 werkend oog?quote:Op zondag 15 april 2012 20:09 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Heeee mijn oog ziet een goeie kont![]()
Niet ... In... Het.... Topic.... Maar.... In.... De.... Laatste..... Posts...... /..... Onderwerp.quote:Op zondag 15 april 2012 20:09 schreef remi1986 het volgende:
[..]
Mozy zat al die tijd al in het topic hoor... over lezen gesproken
Jouw inrichting kan je ook onder die categorie scharen.quote:Op zondag 15 april 2012 20:10 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Niet ... In... Het.... Topic.... Maar.... In.... De.... Laatste..... Posts...... /..... Onderwerp.
OVER LEZEN GESPROKEN!!![]()
![]()
major fail!
Je hebt het of je hebt het nietquote:Op zondag 15 april 2012 20:10 schreef Mozy het volgende:
maar Cher- hoe ging jij bolle asser maken dan?
defineer laatste paar posts ... voor mij kunnen dat ook prima 20 of 30 zijnquote:Op zondag 15 april 2012 20:10 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Niet ... In... Het.... Topic.... Maar.... In.... De.... Laatste..... Posts...... /..... Onderwerp.
OVER LEZEN GESPROKEN!!![]()
![]()
major fail!
mijn inrichting???? like....??? wtf??quote:Op zondag 15 april 2012 20:11 schreef Mozy het volgende:
[..]
Jouw inrichting kan je ook onder die categorie scharen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |