quote:Op zondag 15 april 2012 21:40 schreef Vaseline_ het volgende:
De bekende scène met de armen gestrekt vooraan de Titanic
Er zijn dagen bij dat ik me wel boven de 40 voel.quote:
Deze scene vind ik veel leuker.quote:Op zondag 15 april 2012 21:40 schreef Vaseline_ het volgende:
De bekende scène met de armen gestrekt vooraan de Titanic
The usual dus?quote:Op zondag 15 april 2012 21:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Vast wel, alleen geen noemenswaardige, alleen wat moddergegooi wss.
Ik zie er met de juiste make-up en hoge hakken écht als 20/21 uit hoor dus wat jij zegt klopt niet.quote:Op zondag 15 april 2012 21:35 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Mannen laten zich wat dat betreft graag een hoop wijsmaken. "oh 21 en ze ziet er zo jong uit? Fine by me, ik stel geen vragen meer."
Ja.quote:
We want picsquote:Op zondag 15 april 2012 21:44 schreef Cher- het volgende:
[..]
Ik zie er met de juiste make-up en hoge hakken écht als 20/21 uit hoor dus wat jij zegt klopt niet.
Da's Poseidon.quote:
Maar die vond ik wel leuker. Mia Maestro en Emmy Rossumquote:
Dat geloof ik wel, maar je bent het niet en mijn stelling is dus dat mannen zich dat vaak niet eens afvragen als het gaat om een neukkans.quote:Op zondag 15 april 2012 21:44 schreef Cher- het volgende:
[..]
Ik zie er met de juiste make-up en hoge hakken écht als 20/21 uit hoor dus wat jij zegt klopt niet.
Dan is t toch niet meer zo leuk om er jongens mee voor de gek te houden?quote:Op zondag 15 april 2012 21:44 schreef Cher- het volgende:
[..]
quote:
We waren gister bijna bij jullie langs geweest.quote:
Ik moet m nog een keer kijken. Ik ga m op mn lijstje zettenquote:Op zondag 15 april 2012 21:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maar die vond ik wel leuker. Mia Maestro en Emmy Rossum
Oh nee, toch niet weer een topic vol met vrouwelijke ongemakken.quote:Op zondag 15 april 2012 21:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Er zijn dagen bij dat ik me wel boven de 40 voel.
O, zei ze daarom toch...quote:Op zondag 15 april 2012 21:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
We waren gister bijna bij jullie langs geweest.
Moet je doen. Is wel hoop spektakel enzo, maar als je dat leuk vind, kun je hem wel waaderen.quote:Op zondag 15 april 2012 21:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik moet m nog een keer kijken. Ik ga m op mn lijstje zetten
Ik voel me vaker 20 dan 40 hoorquote:Op zondag 15 april 2012 21:47 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Oh nee, toch niet weer een topic vol met vrouwelijke ongemakken.
Omdat ik de vitale informatie niet bij me hadquote:Op zondag 15 april 2012 21:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O, zei ze daarom toch...
Waarom ben je dan niet langs gekomen? Hadden we echt niet erg gevonden!
Bonnie moest eten en we hadden jullie adres niet.quote:Op zondag 15 april 2012 21:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O, zei ze daarom toch...
Waarom ben je dan niet langs gekomen? Hadden we echt niet erg gevonden!
Nee hoor, nu voel ik me topfitquote:Op zondag 15 april 2012 21:47 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Oh nee, toch niet weer een topic vol met vrouwelijke ongemakken.
Maar wel je telefoon toch?quote:Op zondag 15 april 2012 21:48 schreef Dqod het volgende:
[..]
Omdat ik de vitale informatie niet bij me had
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |