Die was ook ge TR't maar kennelijk was het mooi weer vandaag.quote:Op zondag 15 april 2012 19:37 schreef Tim86 het volgende:
Ik zag geen nieuw deel 3 behalve degene die Breuls gesloten had..
komt vast nog welquote:Op zondag 15 april 2012 20:39 schreef FoXje het volgende:
De Virals voor Prometheus zijn vet, maar van deze film hoor of zie ik niets ...
Prometheus komt ook twee maanden eerder uit.quote:Op zondag 15 april 2012 20:39 schreef FoXje het volgende:
De Virals voor Prometheus zijn vet, maar van deze film hoor of zie ik niets ...
quote:Op maandag 16 april 2012 07:24 schreef Breuls het volgende:
[..]
Prometheus komt ook twee maanden eerder uit.
Ik denk dat dat gebeurd met Gordon, en dat die daarom in het ziekenhuis lag.quote:Op maandag 23 april 2012 09:37 schreef Dunwich het volgende:
de grote vraag is, zal dit gaan gebeuren ?
[ afbeelding ]
Jup, wayne gaat er aan, en die cop John Blake gaat het Batman ding doen gok ik. Nolan kennende.quote:Op maandag 23 april 2012 09:37 schreef Dunwich het volgende:
de grote vraag is, zal dit gaan gebeuren ?
[ afbeelding ]
Ik gok zijn ballen.quote:Op maandag 23 april 2012 11:51 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ik ben vooral geïnteresseerd wat Selina van Bruce gaat stelen.
Denk dat Bruce een Lazarus-pit ingaat.quote:Op maandag 23 april 2012 11:51 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jup, wayne gaat er aan, en die cop John Blake gaat het Batman ding doen gok ik. Nolan kennende.
Ik hoop het echt niet.quote:Op maandag 23 april 2012 11:51 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jup, wayne gaat er aan, en die cop John Blake gaat het Batman ding doen gok ik. Nolan kennende.
Ja leuk en aardig, maar dit is Nolan's laatste Batman film, dus ik gok dat het sowieso een klapper wordt en laten we eerlijk zijn, Nolan hecht sowieso niet echt veel waarde aan het bronmateriaal. Maar dat is zijn goed recht.quote:Op maandag 23 april 2012 14:27 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik hoop het echt niet.
Bane was de eerste die Batman echt pijn kon doen en Batman/Bruce Wayne kwam er overheen en kickte daarna Bane's ass. Het is kenmerkend voor Batman.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |