Dat dus als het kans van slagen zou hebben heb ik er ook wel geld voor over.quote:Op zondag 15 april 2012 17:56 schreef nostra het volgende:
Aardig bedacht, enorm slecht uitgevoerd. Zou anders wel mee hebben gedaan voor 100 euro ofzo.
En als hij verkocht wordt voor minder dan 5 miljoen? Geen ROI?quote:Op zondag 15 april 2012 18:26 schreef Tja..1986 het volgende:
Uhm.. En wat als feyenoord hem een jaartje later voor 10 miljoen verkoopt?
Natuurlijk is 5 miljoen veel te weinig en gaan ze dat ook niet redden.
Je richt je op de 2e klasse?quote:Op zondag 15 april 2012 18:39 schreef Bonkers. het volgende:
Ik wil John best wel kopen. Koop ik nog 10 anderen erbij en begin ik mijn eigen clubje.
Ach, dan verkopen de supporters toch gewoon de boot.quote:Op zondag 15 april 2012 18:55 schreef Lesnar het volgende:
en het salaris? hij zal nu 2 miljoen verdienen ongeveer, Feyenoord kan tot 1 miljoen gaan.
Yep, staat in de tekst. Jij krijgt een procentueel aandeel van Guidetti. Stel 1 procent. Jij hebt dan, als zijn aankoopbedrag 5 mil was, 1% van 5m geïnvesteerd. Als hij verkocht wordt voor 50 miljoen. Krijg jij 1% van die 50m terug.quote:Op zondag 15 april 2012 18:48 schreef YazooW het volgende:
En stel dat "we" hem dan over 3 jaar met 30 miljoen winst verkopen, krijgen wij dan ons geld+profit terug?
Feyenoord moet niet eens tot 1 miljoen willen gaan joh. Ze zijn net uit de schulden.quote:Op zondag 15 april 2012 18:55 schreef Lesnar het volgende:
en het salaris? hij zal nu 2 miljoen verdienen ongeveer, Feyenoord kan tot 1 miljoen gaan.
Net uit de schulden? Man, de schulden zijn nog net zo hoog als eerst, alleen nu wat mooier verdeeld zodat het voor de buitenwereld lijkt alsof we bijna uit de schulden zijn. We zitten nu wel in Cat II ipv Cat I, dus er mag weer geld worden uitgegeven zonder dat de knvb het direct moet wetenquote:Op zondag 15 april 2012 19:11 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Feyenoord moet niet eens tot 1 miljoen willen gaan joh. Ze zijn net uit de schulden.
Verder is dit natuurlijk eentopic.
Alsof die gast wil blijven bij Feyenooitquote:Op zondag 15 april 2012 23:37 schreef stevenmac26 het volgende:
euro gegeven zodat het volgend jaar nog een beetje spannend blijft
misschien helpt mijn euro welquote:Op zondag 15 april 2012 23:39 schreef Das-Phantom het volgende:
[..]
Alsof die gast wil blijven bij Feyenooit
'Feyenooit' zeggenquote:Op zondag 15 april 2012 23:39 schreef Das-Phantom het volgende:
[..]
Alsof die gast wil blijven bij Feyenooit
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |