Zeg dat welquote:
mooi zoquote:Op zondag 15 april 2012 17:53 schreef Puntenslijpsel het volgende:
We staan er nog hoor. Mijn bed heeft de halve nacht staan schudden van de wind die tegen het huis beukte en we die giert nog steeds sfeervol rond
shoarmaquote:
Uien of bruine bonen?quote:Op zondag 15 april 2012 17:53 schreef Puntenslijpsel het volgende:
We staan er nog hoor. Mijn bed heeft de halve nacht staan schudden van de wind
Hmm, veeg je camera eens schoon. En waarom ligt er een tube handcrème?quote:
Jammer. Hopelijk gaat de pijn snel weg.quote:Op zondag 15 april 2012 17:30 schreef LadyBlack het volgende:
Nou, halve ochtend bij de Eerste Hulp gezeten, maar er was niks te vinden dus ben ik met een dosis diclofenac de straat weer opgestuurd... kreupel en wel
Nounou, dat ziet er goed uit.quote:
Je was tenminste wel op tijd.quote:Op zondag 15 april 2012 18:13 schreef Nembrionic het volgende:
Zo, vannacht de porseleinen god aanbeden
En nog steeds helemaal naar de klote. Ik snap niet waarom.
Niet teveel gedronken?quote:Op zondag 15 april 2012 18:13 schreef Nembrionic het volgende:
Zo, vannacht de porseleinen god aanbeden
En nog steeds helemaal naar de klote. Ik snap niet waarom.
Ik ben altijd op tijd wat dat betreft. Ik voel het altijd aankomen. Maar in dit geval lag ik al te slapen en werd gewoon wakker omdat ik moest kotsen. Vervelend wakker wordenquote:
Dat zal zeker wel een rol spelen maar ik denk eerder iets met eten ofzo. Ik kots nooit van drank.quote:
k heb nog wel een broodje overquote:Op zondag 15 april 2012 18:28 schreef Nembrionic het volgende:
Gek genoeg klinkt shoarma nu best okay
Dat is ruk ja om zo wakker te wordenquote:Op zondag 15 april 2012 18:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ben altijd op tijd wat dat betreft. Ik voel het altijd aankomen. Maar in dit geval lag ik al te slapen en werd gewoon wakker omdat ik moest kotsen. Vervelend wakker worden
[..]
Dat zal zeker wel een rol spelen maar ik denk eerder iets met eten ofzo. Ik kots nooit van drank.
Waarom?quote:Op zondag 15 april 2012 17:58 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik moest van iarl deze post editten.
Ah mopquote:
Waarschijnlijk omdat iarl liever niet heeft dat iedereen weet wat daar stondquote:
Ik denk dat er een foto stond van Red's tieten.quote:Op zondag 15 april 2012 18:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat iarl liever niet heeft dat iedereen weet wat daar stond
Ja kan bestquote:Op zondag 15 april 2012 18:33 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is ruk ja om zo wakker te wordenWaarschijnlijk heb je net zoiets als ik laatst, dat het gewoon niet helemaal lekker valt. En meestal kan je dan de dag daarna gewoon weer eten
Moet je hem maar vragen per PMquote:
maar door beide nooit erkendquote:Op zondag 15 april 2012 18:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Red heeft de Amerikaanse nationaliteit. Hij is de zoon van Dwight D. Eisenhower en Shirley Temple.
quote:Op zondag 15 april 2012 18:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Red is vanaf zijn elfde jaar Joods. Op die leeftijd kwam hij erachter allergisch te zijn voor kaas, en hij vond religie een beter excuus om geen cheeseburgers te eten dan lactose-intolerantie.
quote:Op zondag 15 april 2012 18:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Red heeft zijn huidige baan gekregen door een misverstand. Hij dacht te reageren op een advertentie voor een driezitsmeubelstuk, gemaakt in Dublin door een meubelmaker uit Gouda. De drukker van de IJmuidense courant had per ongeluk een komma en een spatie toegevoegd, waardoor het leek te gaan om de naam van de meubelmaker, bank, Iers.
Vooruitquote:Op zondag 15 april 2012 18:58 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Laat het lekker johhet is duidelijk een onderwerp dat liever niet besproken wordt!
Ik zou even naar Carglass bellen.quote:
Ik heb geen sterretje in het woord voorruit gezet!quote:
Maar hij zit er wel in en hij is kleiner dan een kwartje dus ze komen hem gratis maken!quote:Op zondag 15 april 2012 19:03 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb geen sterretje in het woord voorruit gezet!
Ik denk dat dat gelukt isquote:
Tofquote:Op zondag 15 april 2012 19:29 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Oy ik wil dit shirt![]()
http://www.redbubble.com/(...)ng-cliff-bgc-t-shirt
Die is wel lachenquote:Op zondag 15 april 2012 19:29 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Oy ik wil dit shirt![]()
Jaquote:Op zondag 15 april 2012 19:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die is wel lachen
Deze heeft ook wel wat:
[ [url=http://image.spreadshirt.net/image-server/image/product/22631566/view/1/type/png/width/190/height/190/does-this-shirt-make-my-tits-look-big.png[]afbeelding[/url] ]
Wel gezellig dus?quote:
om 20:00quote:
Het is nog licht manquote:Op zondag 15 april 2012 20:01 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik lig nu in bed. Morgen volgt het hele verhaal
Dat was dus echt een succesquote:
En ik ga nooit meer bier drinken.quote:Op zondag 15 april 2012 20:03 schreef MaJo het volgende:
Red overtreft zichzelfMaJo heeft een red dagje, red is dronken, de wereld is nooit meer hetzelfde
![]()
Die heb ik vaker gehoordquote:
Heb ik ook wel eens geroepenquote:
quote:Op zondag 15 april 2012 18:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Red heeft de Amerikaanse nationaliteit. Hij is de zoon van Dwight D. Eisenhower en Shirley Temple.
Red is vanaf zijn elfde jaar Joods. Op die leeftijd kwam hij erachter allergisch te zijn voor kaas, en hij vond religie een beter excuus om geen cheeseburgers te eten dan lactose-intolerantie.
Red heeft zijn huidige baan gekregen door een misverstand. Hij dacht te reageren op een advertentie voor een driezitsmeubelstuk, gemaakt in Dublin door een meubelmaker uit Gouda. De drukker van de IJmuidense courant had per ongeluk een komma en een spatie toegevoegd, waardoor het leek te gaan om de naam van de meubelmaker, bank, Iers.
Dit keer meen ik het! Ik overweeg zelfs mijn brouwspullen van de hand te doen.quote:
Dat zou zonde zijnquote:Op zondag 15 april 2012 20:22 schreef Nepbrionic het volgende:
[..]
Dit keer meen ik het! Ik overweeg zelfs mijn brouwspullen van de hand te doen.
quote:Op zondag 15 april 2012 20:22 schreef Nepbrionic het volgende:
[..]
Dit keer meen ik het! Ik overweeg zelfs mijn brouwspullen van de hand te doen.
Reageren op je eigen kloon is nooit leuk.quote:
quote:Op zondag 15 april 2012 20:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Reageren op je eigen kloon is nooit leuk.
Ik dacht dat jij Nem wel iets beter kendequote:
quote:Op zondag 15 april 2012 20:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Toen zaten we bij Bison Bowling op de Mariaplaats. Of we daarvoor of daarna nog ergens anders zijn geweest durf ik niet met zekerheid te zeggen, maar volgens mij niet.quote:Op zondag 15 april 2012 20:29 schreef B.ertha het volgende:
Die pub waar de pubquiz op 7 mei is, is dat waar we in 2007 hebben gemeet?
Dammit ik zag het echt nietquote:Op zondag 15 april 2012 20:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ook dronken?quote:
Jaquote:Op zondag 15 april 2012 20:29 schreef B.ertha het volgende:
Die pub waar de pubquiz op 7 mei is, is dat waar we in 2007 hebben gemeet?
Daar zijn we ook geweest, maar ook in de Mickquote:Op zondag 15 april 2012 20:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Toen zaten we bij Bison Bowling op de Mariaplaats. Of we daarvoor of daarna nog ergens anders zijn geweest durf ik niet met zekerheid te zeggen, maar volgens mij niet.
Overweeg je te komen?
Echt?quote:
Nou, het was meer dat het me bekend voorkwam. Ik denk niet dat ik dan kan i.v.m. de verhuizing.quote:Op zondag 15 april 2012 20:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Toen zaten we bij Bison Bowling op de Mariaplaats. Of we daarvoor of daarna nog ergens anders zijn geweest durf ik niet met zekerheid te zeggen, maar volgens mij niet.
Overweeg je te komen?
Was B.ertha er toen bij dan? Volgens mij nietquote:
Nee, jij was er niet bijquote:Op zondag 15 april 2012 20:34 schreef MaJo het volgende:
[..]
Was B.ertha er toen bij dan? Volgens mij niet
De eerste meet was in 2006, ze was bij een latere meet wel.quote:Op zondag 15 april 2012 20:34 schreef MaJo het volgende:
[..]
Was B.ertha er toen bij dan? Volgens mij niet
Kloptquote:Op zondag 15 april 2012 20:35 schreef MaJo het volgende:
Ah ok, ik dacht dat nem doelde op de eerste meet ooit, die was namelijk ook in de Mick
Maar lieve B., stel dat je die dag niet bezig hoeft met de verhuizing of er even helemaal klaar mee bent... kom je dan?quote:Op zondag 15 april 2012 20:34 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Nou, het was meer dat het me bekend voorkwam. Ik denk niet dat ik dan kan i.v.m. de verhuizing.
Als je het zo vraagtquote:Op zondag 15 april 2012 20:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Maar lieve B., stel dat je die dag niet bezig hoeft met de verhuizing of er even helemaal klaar mee bent... kom je dan?
Nee, niet echt.quote:
Geeft niet, ik SMS welquote:Op zondag 15 april 2012 20:37 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Als je het zo vraagt
Het lijkt me best gezellig, maar de eerlijkheid gebiedt mij om te zeggen dat ik het waarschijnlijk vergeet.
prima te missen dusquote:Op zondag 15 april 2012 20:40 schreef B.ertha het volgende:
Mijn agenda vertelt me dat er op maandagavond 7 mei een vergadering is, maar die lijkt me vrij saai
Ik moet zelf werken maar kan vanaf een uur of 7 wel, dan kunnen we bijvoorbeeld samen eten in de pub? Nem kan misschien ook eerder aansluiten?quote:Op zondag 15 april 2012 20:47 schreef B.ertha het volgende:
Ik kom sowieso niet als ik op en neer moet rijden (ik ben overdag ergens langs de A2). Is er iemand al voor die tijd in Utrecht om mij te vermaken?
Wat dacht je van een Galesburg meet?quote:
Zou ideaal wezen...quote:Op zondag 15 april 2012 20:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat dacht je van een Galesburg meet?
quote:Op zondag 15 april 2012 19:29 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Oy ik wil dit shirt![]()
T-shirts waar je tieten worden aangeprezen of waar op een lollige manier aandacht op wordt gelegd, vind ik altijd sneu eigenlijk.quote:Op zondag 15 april 2012 19:51 schreef Nembrionic het volgende:
Die is wel lachen
Deze heeft ook wel wat:
[ [url=http://image.spreadshirt.net/image-server/image/product/22631566/view/1/type/png/width/190/height/190/does-this-shirt-make-my-tits-look-big.png[]afbeelding[/url] ]
http://347203.spreadshirt(...)3/customize/color/28
ja dat is ook zo hoorquote:Op zondag 15 april 2012 20:52 schreef B.ertha het volgende:
[..]
PS, je bent vast wel ooit weer hier? Dan zet je dan toch een meet op?
Het lijkt me wel leuk om een keer zelf mee te doen, maar ik ben niet zo goed in het volgen van programma's. Vroeger wel, nu vergeet ik het gewoon. Of ik heb geen zin om te móeten kijken.quote:Op zondag 15 april 2012 20:56 schreef MaJo het volgende:
Meer Peking Express kijkers hier? Vind dat zo tof
Toen de eerste Peking Express zou gaan beginnen had ik me ooit bedacht op te geven mee te doen. Uiteindelijk heb ik het nog nooit gezienquote:Op zondag 15 april 2012 20:58 schreef wyccie het volgende:
[..]
Het lijkt me wel leuk om een keer zelf mee te doen, maar ik ben niet zo goed in het volgen van programma's. Vroeger wel, nu vergeet ik het gewoon. Of ik heb geen zin om te móeten kijken.
quote:Op zondag 15 april 2012 20:59 schreef Nembrionic het volgende:
Toen de eerste Peking Express zou gaan beginnen had ik me ooit bedacht op te geven mee te doen. Uiteindelijk heb ik het nog nooit gezien
Lekker in bad en bed kruipen.quote:Op zondag 15 april 2012 21:02 schreef TradeMarkie het volgende:
kolere, sinds het voetballen heb ik last van m'n rug, heb ik het koud en ben ik misselijk
Ik heb de eerste twee afleveringen ook gemist maar kwam er nu toevallig langsquote:Op zondag 15 april 2012 20:58 schreef wyccie het volgende:
[..]
Het lijkt me wel leuk om een keer zelf mee te doen, maar ik ben niet zo goed in het volgen van programma's. Vroeger wel, nu vergeet ik het gewoon. Of ik heb geen zin om te móeten kijken.
Het lijkt me ook super tof om mee te doen maar denk dat ik dat fysiek niet aankanquote:Op zondag 15 april 2012 20:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Toen de eerste Peking Express zou gaan beginnen had ik me ooit bedacht op te geven mee te doen. Uiteindelijk heb ik het nog nooit gezien
Had je nog mijn post gelezen over samen eten in de pub?quote:
bad heb ik niet, dat bed gaat wel lukkenquote:Op zondag 15 april 2012 21:05 schreef wyccie het volgende:
[..]![]()
Volgens mij heb ik ook nog nooit een hele (of halve) aflevering gezien.
Ik kan wel heel fanatiek zijn met dat soort dingen.
[..]
Lekker in bad en bed kruipen.
jaquote:Op zondag 15 april 2012 20:48 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik moet zelf werken maar kan vanaf een uur of 7 wel, dan kunnen we bijvoorbeeld samen eten in de pub? Nem kan misschien ook eerder aansluiten?
Oh, sorry. Ja, heb ik gelezen. Ga ik over nadenken.quote:Op zondag 15 april 2012 21:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
Had je nog mijn post gelezen over samen eten in de pub?
Truste
die hadden ze toen nog nietquote:Op zondag 15 april 2012 21:57 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Heb net 5 minuten Titanic zitten kijken, toen was het wel weer genoeg. Het is zo jammer dat ik opgelet heb bij geschiedenisles en dat de leraar toen de afloop van de film niet in spoilertags geplaatst heeft....
Daar worden ze natuurlijk ook wel op uitgezochtquote:Op zondag 15 april 2012 21:50 schreef MaJo het volgende:
Ik zit De wereld rond in 80 dates te kijken, wat een arrogante en respectloze wijven doen daar aan meeZe staan totaal niet open voor andere culturen en zitten de hele tijd te zeiken. No wonder dat ze geen Nederlandse vent kunnen vinden
Dat is ook waar, maar erger me wel aan die schijtwijvenquote:Op zondag 15 april 2012 22:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Daar worden ze natuurlijk ook wel op uitgezocht
quote:Op zondag 15 april 2012 22:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is ook waar, maar erger me wel aan die schijtwijven
Museumnacht? Ja.quote:Op zondag 15 april 2012 22:08 schreef wyccie het volgende:
Museumweekend gemist. Wist het wel, maar vandaag niet meer aan gedacht.![]()
Ach ja, heb wel weer even bijgeslapen.
Iemand anders wel geweest?
quote:Musea zijn immers elk bezoek meer dan waard! Iedere bezoeker betaalt tijdens het Museumweekend op 14 & 15 april daarom het symbolische bedrag van ¤ 1.
Ik heb hem met een paar vrienden in de bios gezien. Weet niet meer wat ons bezielde eigenlijk maar ik heb zelden zo gelachen. (Mocht je Titanic-ervaring verpest zijn door een paarquote:Op zondag 15 april 2012 21:57 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Heb net 5 minuten Titanic zitten kijken, toen was het wel weer genoeg. Het is zo jammer dat ik opgelet heb bij geschiedenisles en dat de leraar toen de afloop van de film niet in spoilertags geplaatst heeft....
(alhoewel Kate Winslet er wederom appetijtelijk uit zag)
quote:Op zondag 15 april 2012 22:26 schreef LadyBlack het volgende:
Ierland is echt mooi zegvandaag echt een mooie bustocht van een uur gemaakt, en een pubmeal gehad temidden van allemaal ieren die een match aan het kijken waren
Titanicquote:Op zondag 15 april 2012 22:28 schreef LadyBlack het volgende:
Ik vind alles over de Titanic altijd reuze interessant, en dat is maar goed ook want je wordt er werkelijk mee doodgegooid hier
Gaelic Football misschien?quote:Op zondag 15 april 2012 22:29 schreef LadyBlack het volgende:
Ik snapte trouwens niet wat voor match ze keken; een soort mix van rugby en voetbal
Ik heb een Museumjaarkaart, dus de meeste musea loop ik sowieso gratis (afgezien van de kosten van de kaart) binnen.quote:Op zondag 15 april 2012 22:08 schreef wyccie het volgende:
Museumweekend gemist. Wist het wel, maar vandaag niet meer aan gedacht.![]()
Ach ja, heb wel weer even bijgeslapen.
Iemand anders wel geweest?
quote:Op zondag 15 april 2012 22:26 schreef LadyBlack het volgende:
Ierland is echt mooi zegvandaag echt een mooie bustocht van een uur gemaakt, en een pubmeal gehad temidden van allemaal ieren die een match aan het kijken waren
Fijn dat je ondanks je voet nog kunt genieten van Ierland.quote:Op zondag 15 april 2012 22:26 schreef LadyBlack het volgende:
De MJK heb ik ook een tijdje gehad (was toen goedkoper ivm een actie), maar het reizen met de trein is voor mij al duur genoeg en zo veel vrije dagen heb ik niet. Daarom besloten niet te verlengen. Voor die 1 á 2 keer per jaar dat ik ga, haal ik het er niet uit.quote:Op zondag 15 april 2012 22:32 schreef Nico_S. het volgende:
Ik heb een Museumjaarkaart, dus de meeste musea loop ik sowieso gratis (afgezien van de kosten van de kaart) binnen.
Ik haal die kaart er dik uit.quote:Op zondag 15 april 2012 22:36 schreef wyccie het volgende:
[..]
Fijn dat je ondanks je voet nog kunt genieten van Ierland.
Lijkt het al iets te ontzwellen?
[..]
De MJK heb ik ook een tijdje gehad (was toen goedkoper ivm een actie), maar het reizen met de trein is voor mij al duur genoeg en zo veel vrije dagen heb ik niet. Daarom besloten niet te verlengen. Voor die 1 á 2 keer per jaar dat ik ga, haal ik het er niet uit.
Nee, dat niet, en de rode plek zit er ook nog... maargoed, de diclofenac leek wel wat te helpen, dus die zal ik morgen graag aan mn ontbijt toevoegenquote:Op zondag 15 april 2012 22:36 schreef wyccie het volgende:
[..]
Fijn dat je ondanks je voet nog kunt genieten van Ierland.
Lijkt het al iets te ontzwellen?
Mooiquote:
quote:Op zondag 15 april 2012 22:58 schreef LadyBlack het volgende:
Mooidan slik ik m echt niet langer dan nodig. Het scheen nogal een aanslag op je maag te zijn namelijk
Probeer deze eens!quote:Op zondag 15 april 2012 23:09 schreef wyccie het volgende:
Ik denk dat ik een mooie oplossing heb om eerder in slaap te komen. Niks geen pillen, gewoon Sudoku.
daarom doen we net alsof we hem nog niet gezien hebben vandaagquote:Op maandag 16 april 2012 08:40 schreef MaJo het volgende:
Red heeft al lang gezwaaid jongensMaar we zouden nog een verslag krijgen dus kom maar op
Ik heb niks gezegdquote:Op maandag 16 april 2012 08:42 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
daarom doen we net alsof we hem nog niet gezien hebben vandaag
Dat schiet lekker op!quote:Op maandag 16 april 2012 08:12 schreef Etcetera het volgende:
We hebben aardig wat werk verzet dit weekendAlles is geschuurd (kozijnen, plinten, deuren), de trap beneden is afgekrabt (de onderkant van de treden moet nog wel), mijn schoonvader heeft met een plamuurmes de muren en plafonds 'behandeld' zodat de ruwe plekken er wat af zijn. De gaten in de muren zijn gevuld met Alabastine en er is stofgezogen zodat de meeste stof nu weg is.
Hulp gehad van mijn ouders, schoonouders, broertje van E. (R.) en vriendinnetje van R. en zondag is een vriend ook nog komen helpen.
quote:
't Gaat ook verschrikkelijk hard.quote:Op maandag 16 april 2012 09:19 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb het idee dat het verschrikkelijk snel gaat
En wat ga je vandaag doen?quote:Op maandag 16 april 2012 10:20 schreef lubje25 het volgende:
Dagje weekend, voor het eerst in 2 weken
![]()
![]()
Moet zeggen dat we kostelijk hebben gelachen om HT's postsquote:Op maandag 16 april 2012 08:40 schreef MaJo het volgende:
Maar we zouden nog een verslag krijgen dus kom maar op
Voorlopig wel jaquote:Op maandag 16 april 2012 10:41 schreef Mark het volgende:
Uit laten schrijven bij de kerk van de porseleinen god?
quote:Op maandag 16 april 2012 10:31 schreef Mark het volgende:
Iemand nog een leuk plaatje of filmpje te posten? Heb zin om te lachen
Mooi zoquote:
Pijn is altijd leuk. Ik kan altijd heel hard lachen om stompzinnige mensen die heel hard vallen doordat ze idiote dingen willen proberen.quote:
Absoluut. En volgens mij deed dit behoorlijk veel pijnquote:Op maandag 16 april 2012 10:52 schreef Mark het volgende:
[..]
Pijn is altijd leuk. Ik kan altijd heel hard lachen om stompzinnige mensen die heel hard vallen doordat ze idiote dingen willen proberen.
Daar kan ik ook heel hard om lachenquote:
Kind huilen, ik lachenquote:
Hier ookquote:
Ik weet niet hoe snel dit soort dingen 'normaal' gaanquote:
quote:
Nu nog een labrador en je bent klaarquote:Op maandag 16 april 2012 11:12 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Maart: tripjes naar Engeland, Belgie, Duitsland, Amsterdam
April: werkervaringsplaats is echte baan geworden, en in 2 weken tijd dus een baan én een huis
Mijn moeder werd altijd een beetje ongerust bij het kijken van Americas funniest homeviedeos en zo. Ik moet altijd harder lachen als er kinderen bij betrokken zijnquote:
en een kind, maar dat gaat deze maand niet meer lukken zeker?quote:Op maandag 16 april 2012 11:13 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Nu nog een labrador en je bent klaar
Godzijdank zeg je geen babyquote:Op maandag 16 april 2012 11:13 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Nu nog een labrador en je bent klaar
quote:Op maandag 16 april 2012 11:15 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
en een kind, maar dat gaat deze maand niet meer lukken zeker?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
Hebben afgelopen week een grote boom uit onze achtertuin weg laten halen. Daar had je je lekker op uit kunnen levenquote:Op maandag 16 april 2012 11:31 schreef iamredleader het volgende:
Zondagmiddag na het doen van de boodschappen nog even met de bijl staan zwaaien. Lekker een paar blokken hout van de boom gekliefd, heerlijk
Dat was lekkerquote:
De tube handcreme is vaselinequote:Op zondag 15 april 2012 17:56 schreef wyccie het volgende:
Hmm, veeg je camera eens schoon. En waarom ligt er een tube handcrème?
kameradenzalf, vandaar de editquote:
Ik weet niet meer wat er precies stond, iets over mijn eczeem. We waren aan het dollen, en ik zei iets in de trant van "verander die post voor de gein naar iets anders". Weet niet meer precies wat, maar we konden onze lol niet meer op over alle reacties die daarna volgdenquote:Op zondag 15 april 2012 17:58 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik moest van iarl deze post editten.
Ik wilde een glijmiddelgrapje maken maar ik zat er niet ver vanafquote:
Ik neem aan dat jij hetzelfde bedoeltquote:
Helaas, dat was het niet.quote:Op zondag 15 april 2012 18:45 schreef Nembrionic het volgende:
Ik denk dat er een foto stond van Red's tieten.
tenzij jij nog een andere betekenis van kameradenzalf hebtquote:Op maandag 16 april 2012 11:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik wilde een glijmiddelgrapje maken maar ik zat er niet ver vanaf
[..]
Ik neem aan dat jij hetzelfde bedoelt
Truequote:Op zondag 15 april 2012 18:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Red heeft de Amerikaanse nationaliteit.
Falsequote:Hij is de zoon van Dwight D. Eisenhower en Shirley Temple.
False.quote:Op zondag 15 april 2012 18:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oja, duh, er gebeurt zo veel dat ik het idee had dat dat al veel langer geleden was.quote:Op maandag 16 april 2012 11:12 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Maart: tripjes naar Engeland, Belgie, Duitsland, Amsterdam
April: werkervaringsplaats is echte baan geworden, en in 2 weken tijd dus een baan én een huis
quote:Op maandag 16 april 2012 11:37 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik weet niet meer wat er precies stond, iets over mijn eczeem. We waren aan het dollen, en ik zei iets in de trant van "verander die post voor de gein naar iets anders". Weet niet meer precies wat, maar we konden onze lol niet meer op over alle reacties die daarna volgden
Gek, ik ken het alleen alsquote:Op maandag 16 april 2012 11:47 schreef iamredleader het volgende:
[..]
En hoe
Trouwens, 'savonds een vent, 'smorgens presentgewoon op tijd op kantoor
Die gaat zo:quote:Op maandag 16 april 2012 11:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Gek, ik ken het alleen als
's avonds een vent, 's ochtends absent
Ik zat trouwens te kijken in de agenda, 7 mei ben ik vrij, dus niet standaard in Utrecht. En afhankelijk van hoe het gaat met Tinuviel kan ik natuurlijk niks beloven. Maar het lijkt me in elk geval wel weer leuk om een keertje te quizzenquote:Op zondag 15 april 2012 20:48 schreef MaJo het volgende:
Ik moet zelf werken maar kan vanaf een uur of 7 wel, dan kunnen we bijvoorbeeld samen eten in de pub? Nem kan misschien ook eerder aansluiten?
Nee, toch echt zoals ik 'm zeiquote:Op maandag 16 april 2012 11:49 schreef Bart het volgende:
[..]
Die gaat zo:
's avonds absint, 's ochtends absent
Oh oke, zal wel in meerdere varianten voorkomen danquote:
quote:Op maandag 16 april 2012 11:47 schreef iamredleader het volgende:
[..]
En hoe
Trouwens, 'savonds een vent, 'smorgens presentgewoon op tijd op kantoor
Yupquote:Op maandag 16 april 2012 10:31 schreef Soempie het volgende:
Lekker man. Lunchen met vrienden vind ik altijd een van de leukste dingen.![]()
Red om 8 uur dronken in bed?![]()
Jammer, ik had 'm ook wel kunnen omzagen voor jequote:Op maandag 16 april 2012 11:34 schreef Mark het volgende:
Hebben afgelopen week een grote boom uit onze achtertuin weg laten halen. Daar had je je lekker op uit kunnen leven
Dat heb ik dus ookquote:Op maandag 16 april 2012 11:45 schreef Soempie het volgende:
[..]
Oja, duh, er gebeurt zo veel dat ik het idee had dat dat al veel langer geleden was.
Nou nee, ik kon gewoon nog naar de metro lopen, inchecken, uitchecken, naar huis wandelen, de deur openkrijgen, mezelf omkleden en hier posten.quote:Op maandag 16 april 2012 11:43 schreef TradeMarkie het volgende:
maar je was gister dus ecztreem lam?
Niks over de poes van MevrouwBart?quote:Op maandag 16 april 2012 11:31 schreef iamredleader het volgende:
Nou, dan bij deze mijn "verslag"
Zondagmiddag na het doen van de boodschappen nog even met de bijl staan zwaaien. Lekker een paar blokken hout van de boom gekliefd, heerlijk
Daarna de metro in, naar Amsterdam. Even cash gepind, en daarna naar Molly's gewandeld. Aldaar aan de bar gaan zitten, kopje koffie besteld en even een paar minuten van de wedstrijd Ajax-De Graafschap gekeken. Na 10 minuutjes zag ik Cobra4 binnenkomen, ik draai me om en zie tegelijk dat Bart en mevrouwBart in het hoekje vunzige dingen zitten te doen.
Enfin, met z'n viertjes hebben we lekker gekletst, Guinness en Strongbow gedronken en een "Full Monty" soldaat gemaakt
Naar huis met de metro weer, en thuis met m'n ladderzatte kop naar bed gegaanik ben eerlijk waar een lichtgewicht qua drinken, dus 4 (of 5 volgens Bart) Pints o' Guinness kun je me wel wegdragen ja
Ik kijk in elk geval terug op een zeer geslaagde middag/avond
en ik zal zo reageren op de ge-editte posts![]()
Gohquote:Na te hoge verwachtingen wordt het werkelijke gewicht onderschat. Zo heeft ICT
een veel grotere impact op de Amerikaanse economische groei dan de uitvinding van de
stoommachine ooit heeft gehad op de economische groei van Groot-Brittannië (Crafts,
2011.). Bron
Nou, ik dacht dat als ik dat zou posten, mijn hele post gelijk zou worden verwijderdquote:
Goed vastleggen, ook voor de komende jaren! Zo voorkom je latere naheffingen of discussie over af te rekenen bedragen!quote:
Wat valt er vast te leggenquote:Op maandag 16 april 2012 13:00 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Goed vastleggen, ook voor de komende jaren! Zo voorkom je latere naheffingen of discussie over af te rekenen bedragen!
even in je administratie zetten wanneer je welke stand als beginstand hebt opgegevenquote:Op maandag 16 april 2012 13:03 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Wat valt er vast te leggenmeterstand heb ik doorgegeven, verder geen idee
prima, dan moet je je er verder niet druk over makenquote:Op maandag 16 april 2012 13:05 schreef Etcetera het volgende:
Oh maar dat staat op het overdrachtsformulierik zal als de aanmelding erdoor is wel even checken of het dezelfde stand is
Goed nieuws toch? Is het al mogelijk?quote:Op maandag 16 april 2012 13:20 schreef Etcetera het volgende:
ik krijg net een berichtje dat ze waarschijnlijk vanmiddag(!) al kunnen beginnen met spuiten van muren/plafonds.
Dat is hardstikke goed nieuwsquote:Op maandag 16 april 2012 13:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Goed nieuws toch? Is het al mogelijk?
quote:Op maandag 16 april 2012 13:28 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat is hardstikke goed nieuwsen als het niet mogelijk was zou het niet gebeuren
het moest nog allemaal met ammonia worden afgenomen en stofvrij worden gemaakt + wat gaatjes in muren/kozijnen vullen maar dat is blijkbaar al gebeurd vandaag
quote:Op maandag 16 april 2012 13:28 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat is hardstikke goed nieuwsen als het niet mogelijk was zou het niet gebeuren
het moest nog allemaal met ammonia worden afgenomen en stofvrij worden gemaakt + wat gaatjes in muren/kozijnen vullen maar dat is blijkbaar al gebeurd vandaag
Vroeg me af of je op 7 mei heel toevallig in de avonduren langs Utrecht kwamquote:Op maandag 16 april 2012 14:20 schreef Etcetera het volgende:
Nog niet, kan zo weer veranderenHoezo?
Water, gas en elektra zijn geregeldis 151 euro per maand als voorschot veel
volgens mij is dat wel normaal voor een rijwoningquote:Op maandag 16 april 2012 14:20 schreef Etcetera het volgende:
Daar gaan we maar vanuitquote:Op maandag 16 april 2012 14:31 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
volgens mij is dat wel normaal voor een rijwoning
quote:Op maandag 16 april 2012 14:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Vroeg me af of je op 7 mei heel toevallig in de avonduren langs Utrecht kwam
Stel dat we inderdaad mazzel hebben, kom je dan langs?quote:Op maandag 16 april 2012 14:34 schreef Etcetera het volgende:
[..]Die kans is heel klein, ik reis meestal op zondag en ga dinsdags weer terug - of jullie moeten mazzel hebben
Dat is jouw manier van "nee" zeggen.quote:Op maandag 16 april 2012 14:36 schreef Etcetera het volgende:
Wat denk je dat dat 'als jullie mazzel hebben' betekend
Ik wil het graag zwart op #f8f8f8 hebbenquote:Op maandag 16 april 2012 14:36 schreef Etcetera het volgende:
Wat denk je dat dat 'als jullie mazzel hebben' betekend
in dat geval heb ik in januari een fikse meevallerquote:Op maandag 16 april 2012 14:39 schreef Diaan73 het volgende:
Etc. wij betalen ¤ 165,= per maand voor gas en elektra. Voor een gezin en 2/1kap huis. Dus ik denk dat ¤ 151,= beetje aan hoge kant is, maar dat is voor zo'n eerste jaar niet erg. Dan krijg je lekker wat geld terug... het is altijd een beetje lastig inschatten.
Waterbedrag weet ik trouwens niet. Is wel apart.
Ik zit met water op 29 euro met z'n tweeën. Gas en licht op 100 euro per maand, maar daar heb ik nog geen afrekening van gehad dus ik heb geen idee of het kloptquote:Op maandag 16 april 2012 14:20 schreef Etcetera het volgende:
quote:
Wanneer het goed uitkomt en ik op 7 mei in de buurt ben dan kom ik langsquote:Op maandag 16 april 2012 14:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik wil het graag zwart op #f8f8f8 hebben
quote:Op maandag 16 april 2012 14:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik wil het graag zwart op #f8f8f8 hebben
Nou, al wordt die vuile gluiperd vrijgelaten (nu, over 6 maanden of over 30 jaar), mensen zullen hem heel snel weten te vinden...quote:Op maandag 16 april 2012 14:01 schreef Nembrionic het volgende:
OMG...kijken hoe dat gaat lopen
http://www.nu.nl/binnenla(...)bert-m-gevraagd.html
Ik denk dat dat tegen gaat vallen.quote:Op maandag 16 april 2012 14:55 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Nou, al wordt die vuile gluiperd vrijgelaten (nu, over 6 maanden of over 30 jaar), mensen zullen hem heel snel weten te vinden...
Ik kan me niet voorstellen dat die gast ermee wegkomt. (Of ik wil het niet.) Overigens is dit een reden waarom ik niet geschikt zou zijn als advocaat. Ik zo'n figuur niet vrij kunnen pleiten.quote:Op maandag 16 april 2012 14:55 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Nou, al wordt die vuile gluiperd vrijgelaten (nu, over 6 maanden of over 30 jaar), mensen zullen hem heel snel weten te vinden...
Als er inderdaad onrechtmatige handelingen zijn verricht, kan dat zeer zeker. Zo zit ons rechtssysteem in elkaar. Ik heb een keer meegemaakt toen ik nog werkte bij een advocatenkantoor in een omvangrijke drugszaak. Bewijs was redelijk duidelijk, maar onrechtmatig verkregen, dus: vrijspraak. en wij hadden een feestje op kantoorquote:Op maandag 16 april 2012 15:22 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat die gast ermee wegkomt. (Of ik wil het niet.) Overigens is dit een reden waarom ik niet geschikt zou zijn als advocaat. Ik zo'n figuur niet vrij kunnen pleiten.
Er zijn meer soorten advocaten hequote:Op maandag 16 april 2012 15:22 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat die gast ermee wegkomt. (Of ik wil het niet.) Overigens is dit een reden waarom ik niet geschikt zou zijn als advocaat. Ik zo'n figuur niet vrij kunnen pleiten.
Ben ik de enige die nu voor zich ziet hoe de coke van de bureaus werd gesnovenquote:Op maandag 16 april 2012 15:25 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
vrijspraak. en wij hadden een feestje op kantoor![]()
Ja, maar je snapt welke tak van de advocatuur ik bedoel.quote:Op maandag 16 april 2012 15:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Er zijn meer soorten advocaten he
Net niet maar nu wel jaquote:Op maandag 16 april 2012 15:29 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ben ik de enige die nu voor zich ziet hoe de coke van de bureaus werd gesnoven![]()
Al geregeld.quote:Op maandag 16 april 2012 15:46 schreef iamredleader het volgende:
Ik weet niet of Bart blij is met een aantal van deze termen, Google wil nog wel eens dingen vinden
Ik zag het ja, goed bezigquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |