Zeg dat welquote:
mooi zoquote:Op zondag 15 april 2012 17:53 schreef Puntenslijpsel het volgende:
We staan er nog hoor. Mijn bed heeft de halve nacht staan schudden van de wind die tegen het huis beukte en we die giert nog steeds sfeervol rond
shoarmaquote:
Uien of bruine bonen?quote:Op zondag 15 april 2012 17:53 schreef Puntenslijpsel het volgende:
We staan er nog hoor. Mijn bed heeft de halve nacht staan schudden van de wind
Hmm, veeg je camera eens schoon. En waarom ligt er een tube handcrème?quote:
Jammer. Hopelijk gaat de pijn snel weg.quote:Op zondag 15 april 2012 17:30 schreef LadyBlack het volgende:
Nou, halve ochtend bij de Eerste Hulp gezeten, maar er was niks te vinden dus ben ik met een dosis diclofenac de straat weer opgestuurd... kreupel en wel
Nounou, dat ziet er goed uit.quote:
Je was tenminste wel op tijd.quote:Op zondag 15 april 2012 18:13 schreef Nembrionic het volgende:
Zo, vannacht de porseleinen god aanbeden
En nog steeds helemaal naar de klote. Ik snap niet waarom.
Niet teveel gedronken?quote:Op zondag 15 april 2012 18:13 schreef Nembrionic het volgende:
Zo, vannacht de porseleinen god aanbeden
En nog steeds helemaal naar de klote. Ik snap niet waarom.
Ik ben altijd op tijd wat dat betreft. Ik voel het altijd aankomen. Maar in dit geval lag ik al te slapen en werd gewoon wakker omdat ik moest kotsen. Vervelend wakker wordenquote:
Dat zal zeker wel een rol spelen maar ik denk eerder iets met eten ofzo. Ik kots nooit van drank.quote:
k heb nog wel een broodje overquote:Op zondag 15 april 2012 18:28 schreef Nembrionic het volgende:
Gek genoeg klinkt shoarma nu best okay
Dat is ruk ja om zo wakker te wordenquote:Op zondag 15 april 2012 18:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ben altijd op tijd wat dat betreft. Ik voel het altijd aankomen. Maar in dit geval lag ik al te slapen en werd gewoon wakker omdat ik moest kotsen. Vervelend wakker worden
[..]
Dat zal zeker wel een rol spelen maar ik denk eerder iets met eten ofzo. Ik kots nooit van drank.
Waarom?quote:Op zondag 15 april 2012 17:58 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik moest van iarl deze post editten.
Ah mopquote:
Waarschijnlijk omdat iarl liever niet heeft dat iedereen weet wat daar stondquote:
Ik denk dat er een foto stond van Red's tieten.quote:Op zondag 15 april 2012 18:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat iarl liever niet heeft dat iedereen weet wat daar stond
Ja kan bestquote:Op zondag 15 april 2012 18:33 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is ruk ja om zo wakker te wordenWaarschijnlijk heb je net zoiets als ik laatst, dat het gewoon niet helemaal lekker valt. En meestal kan je dan de dag daarna gewoon weer eten
Moet je hem maar vragen per PMquote:
maar door beide nooit erkendquote:Op zondag 15 april 2012 18:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Red heeft de Amerikaanse nationaliteit. Hij is de zoon van Dwight D. Eisenhower en Shirley Temple.
quote:Op zondag 15 april 2012 18:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Red is vanaf zijn elfde jaar Joods. Op die leeftijd kwam hij erachter allergisch te zijn voor kaas, en hij vond religie een beter excuus om geen cheeseburgers te eten dan lactose-intolerantie.
quote:Op zondag 15 april 2012 18:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Red heeft zijn huidige baan gekregen door een misverstand. Hij dacht te reageren op een advertentie voor een driezitsmeubelstuk, gemaakt in Dublin door een meubelmaker uit Gouda. De drukker van de IJmuidense courant had per ongeluk een komma en een spatie toegevoegd, waardoor het leek te gaan om de naam van de meubelmaker, bank, Iers.
Vooruitquote:Op zondag 15 april 2012 18:58 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Laat het lekker johhet is duidelijk een onderwerp dat liever niet besproken wordt!
Ik zou even naar Carglass bellen.quote:
Ik heb geen sterretje in het woord voorruit gezet!quote:
Maar hij zit er wel in en hij is kleiner dan een kwartje dus ze komen hem gratis maken!quote:Op zondag 15 april 2012 19:03 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb geen sterretje in het woord voorruit gezet!
Ik denk dat dat gelukt isquote:
Tofquote:Op zondag 15 april 2012 19:29 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Oy ik wil dit shirt![]()
http://www.redbubble.com/(...)ng-cliff-bgc-t-shirt
Die is wel lachenquote:Op zondag 15 april 2012 19:29 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Oy ik wil dit shirt![]()
http://www.redbubble.com/(...)ng-cliff-bgc-t-shirt
Jaquote:Op zondag 15 april 2012 19:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die is wel lachen
Deze heeft ook wel wat:
[ [url=http://image.spreadshirt.net/image-server/image/product/22631566/view/1/type/png/width/190/height/190/does-this-shirt-make-my-tits-look-big.png[]afbeelding[/url] ]
Wel gezellig dus?quote:
om 20:00quote:
Het is nog licht manquote:Op zondag 15 april 2012 20:01 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik lig nu in bed. Morgen volgt het hele verhaal
Dat was dus echt een succesquote:
En ik ga nooit meer bier drinken.quote:Op zondag 15 april 2012 20:03 schreef MaJo het volgende:
Red overtreft zichzelfMaJo heeft een red dagje, red is dronken, de wereld is nooit meer hetzelfde
![]()
Die heb ik vaker gehoordquote:
Heb ik ook wel eens geroepenquote:
quote:Op zondag 15 april 2012 18:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Red heeft de Amerikaanse nationaliteit. Hij is de zoon van Dwight D. Eisenhower en Shirley Temple.
quote:Op zondag 15 april 2012 18:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Red is vanaf zijn elfde jaar Joods. Op die leeftijd kwam hij erachter allergisch te zijn voor kaas, en hij vond religie een beter excuus om geen cheeseburgers te eten dan lactose-intolerantie.
quote:Op zondag 15 april 2012 18:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Red heeft zijn huidige baan gekregen door een misverstand. Hij dacht te reageren op een advertentie voor een driezitsmeubelstuk, gemaakt in Dublin door een meubelmaker uit Gouda. De drukker van de IJmuidense courant had per ongeluk een komma en een spatie toegevoegd, waardoor het leek te gaan om de naam van de meubelmaker, bank, Iers.
Dit keer meen ik het! Ik overweeg zelfs mijn brouwspullen van de hand te doen.quote:
Dat zou zonde zijnquote:Op zondag 15 april 2012 20:22 schreef Nepbrionic het volgende:
[..]
Dit keer meen ik het! Ik overweeg zelfs mijn brouwspullen van de hand te doen.
quote:Op zondag 15 april 2012 20:22 schreef Nepbrionic het volgende:
[..]
Dit keer meen ik het! Ik overweeg zelfs mijn brouwspullen van de hand te doen.
Reageren op je eigen kloon is nooit leuk.quote:
quote:Op zondag 15 april 2012 20:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Reageren op je eigen kloon is nooit leuk.
Ik dacht dat jij Nem wel iets beter kendequote:
quote:Op zondag 15 april 2012 20:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Toen zaten we bij Bison Bowling op de Mariaplaats. Of we daarvoor of daarna nog ergens anders zijn geweest durf ik niet met zekerheid te zeggen, maar volgens mij niet.quote:Op zondag 15 april 2012 20:29 schreef B.ertha het volgende:
Die pub waar de pubquiz op 7 mei is, is dat waar we in 2007 hebben gemeet?
Dammit ik zag het echt nietquote:Op zondag 15 april 2012 20:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ook dronken?quote:
Jaquote:Op zondag 15 april 2012 20:29 schreef B.ertha het volgende:
Die pub waar de pubquiz op 7 mei is, is dat waar we in 2007 hebben gemeet?
Daar zijn we ook geweest, maar ook in de Mickquote:Op zondag 15 april 2012 20:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Toen zaten we bij Bison Bowling op de Mariaplaats. Of we daarvoor of daarna nog ergens anders zijn geweest durf ik niet met zekerheid te zeggen, maar volgens mij niet.
Overweeg je te komen?
Echt?quote:
Nou, het was meer dat het me bekend voorkwam. Ik denk niet dat ik dan kan i.v.m. de verhuizing.quote:Op zondag 15 april 2012 20:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Toen zaten we bij Bison Bowling op de Mariaplaats. Of we daarvoor of daarna nog ergens anders zijn geweest durf ik niet met zekerheid te zeggen, maar volgens mij niet.
Overweeg je te komen?
Was B.ertha er toen bij dan? Volgens mij nietquote:
Nee, jij was er niet bijquote:Op zondag 15 april 2012 20:34 schreef MaJo het volgende:
[..]
Was B.ertha er toen bij dan? Volgens mij niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |